globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PanCanaLL (14) napsal 07.08.2017 v 10:08

slimák se mi moc líbí, a stou 110kou ...ale těch peněz... test supr

seki88 (9) napsal 24.12.2016 v 23:22

HD se mi líbí vzhledem,ale vychvalovat motor o objemu 1800ccm a krouťákem podprůměrných 145nm v neskutečných 4000 o/m je trapné.Motory jsou krásné na pohled a poslech,no výkon je směšný...

splasenytrubky (117) napsal 16.11.2016 v 21:35

Hughes.de.Payns:
Nabubřelý se nutně nerovná neúspěšný. Jejich marketing úspěšný a hodně dobrý je, rozhodně je, to nezpochybňuju. Ale na mě nefunguje, naopak, nasírá mě, protože podle mě je neobjektivní, a tak trochu pouťový (ostatně jako každý marketing, to není jeho chyba).
Stejně jako automaticky nasírá každého, koho se nepodařilo ulovit na pojem "legenda". Ona ta legenda je je tak trochu ... no, nabubřelá, i když se to nerado slyší. Jsou i starší značky, na "legendu" si nehrají, oslovují víc svými motocykly. Asi tu "legendu" nemají zapotřebí.
Každýho věc, a každýho příběh. Není třeba nad sebe povyšovat různé příběhy. Asi tak.

Vaklaff (13) napsal 16.11.2016 v 19:49-1

Pro ty, kterým se zdá HD příliš provařený, je tady naštěstí ještě Indian Po letošních 15tis po českých cestách a ne-cestách, najetých během půl roku, mohu jen a jen doporučit.
Pro mě už není cesty zpět (k HD)

Hughes.de.Payns (38) napsal 16.11.2016 v 16:04+2

splasenytrubky: To s těma pozérama jsi popsal přesně. Když nad tím člověk přemýšlí, tak je to opravdu tak, že mezi majiteli H-D je poměrně vysoké procento těch, kteří tuhle motorku mají jen proto, aby se ukázali mezi ,,sobě rovnými"., najedou pár set (a to v tom lepším případě) majlí ročně, ale fotek mají nadělaných bambilion, aby se předvedli jací nejsou echtbajkeři. Ano asi je jich mezi hádéčkáři více, než mezi majiteli jiných značek (možná bych k nim šoupnul ještě BMW, kde jich je taky fest), ale pořád je mnohem více těch, kteří si tyhle motorky pořizují proto, že se jim líbí a hlavně na nich jezdí. Ta značka za ty pozéry nemůže a vůbec nemohu souhlasit s tvrzením, že by měli nabubřelý marketing. Naopak bych řekl, že H-D má jeden z nejúčinnějších marketingů ze všech značek na světě. Vždyť ten, kdo je totální magorfanda značky H-D, tak může mít s logem Harley-Davidson od ponožek, přes trencle, šprcgumy, nábytek, ložní povlečení, kosmetiku, kuchyňské vybavení, boty, oblečení až třeba po auto (Ford F150 edice H-D). Kterou jinou značku si lidé nechávají vytetovat na vlastní tělo? A tohle všechno ti lidé dělají dobrovolně a dokonce za to platí nemalé peníze. Takže jejich marketing naopak považuji za perfektní a oslovující opravdu masy lidí. O peníze jde v bussinesu totiž až v první řadě a marketing je nástroj, jak ty peníze do firmy dostat.
Sám na Harleyi jezdím (a ne zrovna málo), prošel jsem si od mládí víceméně pestrou škálou motorek, od fichtlů, Jawek, MZ-et, přes endura až ke stylu chopper/cruiser, který mě dlouho nechával chladným. Ovšem do chvíle, než jsem to vyzkoušel na půjčeném VS800. Tehdy jsem pochopil, že tohle je směr, kterým se chci ubírat a Harley byl v té době hodně nedosažitelná meta, na který jsem měl podobný negativistický názor, jako spousta zdejších kritiků. Až přišla možnost vyzkoušet si Street Glide a bylo vymalováno. Do té doby jsem měl pod prdelí několik japonců, ale až z té ,,strítky" jsem slézal s blaženým rohlíkem na ksichtu. Když jsem po čase dovezl domů Sněhurvu, tak jsem si zprvu říkal, že jsem blázen, že jsem utratil tolik peněz za motorku. Ale každý další ujetý kilometr mě i po letech neustále přesvědčuje, že to byly dobře ,,vyhozené" peníze. To, že je HáDé o emocích, slyšíme a čteme ze všech stran a připadá nám to jako milonkrát ohrané klišé, ale když ono je to vážně pravda! Ano, motocykl Harley-Davidson vyžaduje možná o trochu více pozornosti co se týče servisu a pokud má člověk hluboko do kapsy, tak se může dostat docela snadno do pasti, ale když má k tomu alespoň trochu šikovné ruce, tak se nemá čeho bát. Pořád je to jenom motorka, jakých jezdí po cestách tisíce a pořád na nich jezdí jenom a jenom lidi. Tu pohodovější, skromnější, tu arogantnější a méně vstřícní.
Fuj, rozkecal jsem se jak sviňa až celá tahle litanie ztratila hlavu a patu. Tak asi tak

ProchyTom (190) napsal 16.11.2016 v 15:42

okej, bude to na pristi sezonu

satanokky (26) napsal 16.11.2016 v 13:38

ProchyTom - hlásim sa do najbližšieho testu HD ako nestranný jazdec. Ale nech je to niečo s V2 motorom aspoň 1566ccm.

ProchyTom (190) napsal 16.11.2016 v 07:43+1

Doufam, ze ty co zde pisou o motorce jaka je, se alespon na ni posadily. Pevne v to verim Navrhuji pro priste na nejaky test HD, pozvat jednoho z rad zastancu a jednoho odpurcu

SuperSic58 (1307) napsal 15.11.2016 v 21:55

Nehorázně předražená americká parodie na motorku

Anti (390) napsal 15.11.2016 v 21:10

ProchyTom:Ale prdlajs.Že je mašina těžká,o tom není třeba se rozepisovat,stačí se kouknout na údaj o hmotnosti.Že to škrtá plotnama o zem stačí napsat jednou,a že je to drahý?To je relativní,pro každého snad postačí údaj o ceně.Nemám problém když se popis hemží pozitivními vlastnostmi,pokud se nenahromadí příliš mnoho superlativů.
Jen ten styl mi připadá takový zvláštní.Holt jsem háklivej na to dělení Americké vs Evropské s tím,že většina z nás nemůže tu Ameriku pochopit.Nicméně je to tvůj styl,a já to respektuji(ale rýpnout si musím )
Dodatek:A trochu za to může i to co popsal kolega pode mnou...

splasenytrubky (117) napsal 15.11.2016 v 20:36+1

Ten problém není v motorce. Tahle motorka je prostě pěknej Haryk, to se jí musí nechat, plotnama škrtá kde co. Ostatně moje bestie jiné značky taky. I ten test je pěknej a je to pěkně napsané. Já myslím, že HD (tím myslím firmu, ne motorku, která za to nemůže) si o tyhle reakce říká sám nabubřelostí svého marketinku, okruhem některých majitelů, kteří dávají najevo že na HD mají a ostatní jen "závidí", a jsou poněkud povýšení nad ostatním morkářským "plebsem". Tak jen v těchto diskusích motorky, které za to nemohou, sklízejí "kartáč" za tyhle pozéry. S tím nic nenaděláte.

ProchyTom (190) napsal 15.11.2016 v 19:15-2+3

Mohl bych v testu psát o tom, že motorka je těžká, věnovat víc času tomu, že škrtáte v každý zatáčce plotnama a nadávat, že je motorka drahá...ale proč? Vždyť, kde je napsáno, že recenze=kritika? Ano, zmíním chyby, ale zároveň se rozepíšu o tom, co je veselejší. Raději píšu pro kluka co si ji třeba nikdy nekoupí, ale zamiloval se do ní než pro kluka co si ji taky nekoupí, ale chce co nejvíc slyšet, že ta motorka má chyby. Tohle neni PR, tohle je můj pohled na psaní o motorkách. Píšu recenze, motorku netestuji, to už udělali tovární jezdci než šla do prodeje

sered (113) napsal 15.11.2016 v 18:49

Anti> NEJSEM vyznavacem HD, me palce nahoru patri zasvecenemu testu kde testfara nepouil PR materialy, ale na masine se povozil a velmi zasvecene popsal sve dojmy! Takovych testu je bohuzel na MCZ cim dal min!

harleyflorida (7) napsal 15.11.2016 v 14:51

...prostě paráda. Krásnej stroj v retro stylu.

Anti (390) napsal 15.11.2016 v 14:45

Hughes.de.Payns:Dost rozumný názor se kterým se dá souhlasit,ale...
Nemyslím si že diskuze je jen o "zdvižených palcích" a vzájemného "poplácávání se po zádech" příznivců značky.I opačné názory mají právo být sděleny.Holt když se mi něco nelíbí,tak to napíšu.Když mám podobný pocit z charakteru testu jako máš ty,tak to napíšu.Každý má své důvody proč ano nebo proč ne.
A tolerance je i o tom že budu akceptovat rozdílný názor.Osobně nemám problém s HD.Co dělají,dělají zatraceně dobře,jen jsem spíš zastánce nestranných testů,ale v případě HD to na mě prostě působí tak nějak jako P.R.Klidně věřím že tomu tak je a tento stroj je to nejlepší ve své kategorii,nicméně je spousta lidí kteří tento názor nesdílí a ani oni nemusí být kvůli tomu za debily :)

sered (113) napsal 15.11.2016 v 14:14

ProchyTom> klobouk dolu, jako obvykle a jeden z mala KVALITNICH A ZASVECENEJCH TESTU bez PR zvaneni !!!

Thulle (6) napsal 15.11.2016 v 13:22+1

600 000 za motorku je nesmysl, a může být sebelepší.

Žabinátor (69) napsal 15.11.2016 v 11:06

Mě se teda líbí a určitě bych jí rád projel. Barevná kombinace vypadá správně retro, i když já mám radši chrom než černou, ale tohle vyloženě ladí. Motor je to teda pořádnej, asi napíšu ježíškovi

Hughes.de.Payns (38) napsal 15.11.2016 v 09:24+6

Vždy, když vyjde nějaký článek o H-D, tak se ,,těším" na tu snůšku blábolů, které se následně objeví v diskuzi. Nějak mi uniká proč každá zmínka o Harleyi vzbuzuje tolik negativních vášní. Každý přece inklinujeme k nějakému jinému stylu motocyklů. Někdo má raději endura, jiný naháče, či supersporty a někdo prostě chopper/cruiser. Vždyť přece už z podstaty zaměření jednotlivých kategorií motorek, jsou tyto mezi sebou vzájemně nesrovnatelné. Tak proč se tak urputně snažíme přesvědčovat ostatní, že jenom ta jeho vysněná, je ta jediná správná? Copak někdo poměřuje jízdní vlastnosti, design, či cenu u různých kategorií aut? Když vyjde článek o motocyklu jiné kategorie než c&c, tak si ho rád přečtu, ale protože tyto motorky nejezdím a nemám s nimi konkrétní zkušenosti, tak je nijak nekomentuju. Kurva naučme se už konečně být tolerantní!!! Vryl se mi pod kůži Harley tak, že bych ho chtěl? Vím, že je drahý, ale cena je takto nastavena a buď ji respektuji a snažím se na něj korunky našetřit, nebo ne a raději investuji do nějakého levnějšího motocyklu. Konstrukce Harleye je taková jaká je proto, že takové Harleye prostě zákazníci chtějí a prodejní výsledky H-D, napříč planetou, tento fakt jenom potvrzují. Pokud budu trvat na překoňovaných, vodou chlazených motocyklech nabitých nejmodernější elektronikou, tak svou pozornost zaměřím jiným směrem a budu vybírat tam, kde mi tyhle nároky pokryjí. Mně H-D prostě a jednoduše baví takový jaký je. Jsem snad kvůli tomu nějaký debil? Nemyslím. Ano na každém H-D je spousta věcí, které by mohly být vyřešeny jinak, ale to platí i u každé jiné motorky.
A když budu konkrétní a vrátím se k testovanému modelu Softail Slim S, tak podepisuju každé slovo, které Tomáš v članku napsal. Celkový dojem z článku sice působí poměrně dost oslavně, ale opravdu je to jeden z nejpovedenějších a nejzábavnějších modelů z Milwaukee. Pokud ten motocykl za to stojí, tak přece není nic špatného na tom, když ho v článku autor pochválí. S motorem 110c.i. to jede zatraceně dobře, pohodlný je téměř jako touring, ale hlavně jízda na něm extrémně baví a designem lahodí oku. Což ovšem nemusí nijak oslovit vyznavače šotolin, nebo naopak rychlého asfaltu, jak jsem již zmínil na začátku.

MartinNTV (32) napsal 15.11.2016 v 08:57+1

Pro Petřičáka: to už tak mezi firmami chodí, že spolupracují. HD takhle spolupracuje s Porsche několik desítek let. A ano je to proto, že někdo umí něco lépe, spolupráce je vzájemná. A dalo by se říci, že se HD spojili s těmi nejlepšími v oboru spalovacích motorů. A pracují spolu na vývoji všech motorů, nejen vodníků.
Jinak evropský trh je pro HD sice důležitý, ale ne zásadní. Ve Státech existují dealerství, která prodají za rok stejně motorek, jako v celém Německu. To jen pro ukázku.
Ještě poznámka k ceně: jde o ceníkovou cenu. Za ty se nové motorky obvykle nekupují.
A poslední: HD opravdu nejsou zastaralé stroje, jsou jen v jistém stylu a s filozofií, která nepreferuje výkon motoru. Kdo na nich jezdí, ví, že vysoká hmotnost není vždy nevýhodná - motorky jsou to velmi stabilní. A že se někomu nelíbí, neznamená, že jsou špatné. Mě se například velmi nelíbí Hayabusa, přidje mi dokonce odporná, a její filozofie nesmyslná, přesto bych si nikdy nedovolil tvrdit, že je špatná.

emánek27 (39) napsal 15.11.2016 v 08:14+1

to ProchyTom:dobře Ty!
to Petřičák: Ty ještě nejsi v Rusku,komunisto?tam maj kua motorky,to si šmákneš

HiddenSnake (27) napsal 15.11.2016 v 05:37

No a intrudera soudruzi zkusili? Ja nevim pekny to je, ale za pul mice si to muzou zasunout.

steve2 (102) napsal 14.11.2016 v 23:47

Pěkná motorka a slušný článek. Nenech se odradit. Nečtou to jenom ti co exhibují v diskuzi, ale i normální lidi.

RTourer (68) napsal 14.11.2016 v 22:57

Harleyů jsem vyzkoušel několik (softail, glide a dyna v několika variantách) a pořád si říkám, proč na tom ti lidi vlastně jezdí? Snad jedině Dyna Fat Bob bych přijal do své garáže, ten mě baví, i když na žádné velké ježdění to taky není.

Steve-CZ (259) napsal 14.11.2016 v 22:48

Už je to vcelku jedno, co je to za značku, protože i ten Harley je dnes jen laciný aušus, všechno natřené černou /určitě ekologickou vodou ředitelnou/ barvou, jeden univerzální tachometr na všechny modely, slovo emoce nebo chrom jsou tabu ale hlavně že je vnitřek plný komplikovaných systémů a kravin, které opravdový motorkář nechce a jenom ho mohou nas..t. ... No jo, highway to hell Věřím, že na tohle období se bude jednou vzpomínat jako na dobu temna

Káša (0) napsal 14.11.2016 v 22:26

Ještě Springer vidle a lavor a byl by dokonalej. Ale i tak parád!!

Petřičák (184) napsal 14.11.2016 v 21:29

Docela by mě zajímalo, jestli v marketingovém oddělení H-D ujíždí na lajně koksu nebo mají prostě jenom klapky na očích a vytrvale odmítají akceptovat fakt, že vkus evropských zákazníků je jiný než v zemi za velkou louží. Protože jinak si nedovedu vysvětlit, jak se můžou snažit testovaný stroj označovat za cokoli s přídomkem sportovní. Když už mají tu potřebu si hrát na sporťáka, proč proboha nezkouší propagovat řadu V-ROD, která se o to aspoň trochu snaží? Jestlipak to nebude tím, že nemají odvahu přiznat naplno, že neumí postavit ani vodou chlazený motor pro sportovněji laděný cruiser a musí to za ně udělat Porsche? Ne, že by snad testovaná motorka nebyla hezká nebo neměla smysl, ale H-D by docela prospělo, kdyby konečně slezl z piedestalu vlastní dokonalosti, na který se sám pasoval a začal svoje motorky prezentovat jak se sluší a patří. Pokud hodlá i nadále pokračovat ve své velkohubé rétorice, bude nakonec všem jen pro smích.

olha (4) napsal 14.11.2016 v 21:08

Krása . Až na tu cenu .

jurajda (43) napsal 14.11.2016 v 20:58

musím napsat pár vět ... osobně proti značce HD vůbec nic nemám ... je to klasika mezi klasikou i když z mého pohledu trochu víc nadřazovaná nad ostatními koncepčně podobnými motorkami ... navíc za cenu která je podle mě hodně diskutabilní - 20 000,- euro je poměrně dost
já vlastním MT-01 a že by to nezatáčelo tak to se musím usmát ... moje jezdí jako po kolejích ... je teda pravda že mám podvozek nastavený na svou hmotnost, správně nahuštěný gumy a využívám kontra řízení ...
jedna z věcí co mě zarazila je že MT-01 je oproti tomuto HD lehčí snad o 100 kg ... je to možný? ... kde ta hmotnost je ? ... že by ty všechny trubky oproti tlakově litému a tuhému ALU rámu ?

https://www.youtube.com/watch?v=1_QbYOcoALM ... nevím ale bych se na HD nesvezl ... posez s nohama dopředu mě prostě ( zatím ) nebaví

MT a HD zdar, zdar, zdar

Anti (390) napsal 14.11.2016 v 20:37

PSanec:Je nad slunce jasný,že se vždy najde někdo kdo do diskuze "zamontuje" klasickou větu:"Vždycky nejvic kritizujou ti ,co to nezkusili nebo na to nemaj"
Boha jeho,to znamená že až budeme jednou všichni bohatí tak bude každý jezdit na Harley?Enduristi,silničkáři,skůtraři,motokrosaři,i kafáče a naháče se přestanou vyrábět,vždyť HD je na všechno
Jen je divný že to samí píšou(říkají) příznivci BMW nebo Hondy

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist