Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
To: kostis1
Výfuk na každé straně s jinou dírou je kvůli emisím. Klapky co se otevírají až při vyšších otáčkách =nižší spotřeba, vlídnější chování atp. bla bla.
Má to velká spousta motorek, jen to někdo řeší jen elektronikou, někdo sáním s proměnnou délkou a nebo taky třeba vypínáním zadního válce na první rychlostní stupeň, díky čemuž se motor mimo jiné tolik nehřeje. Oni v H-D opravdu přemýšlí.
Pánové článek dobrej, motorka dobrá, ale slušelo by se říct že cena kterou uvádíte je jaksi bez DPH.
Jinak to startuje na 26 197 eur. nepatrnej rozdíl.
Jinak po tom co jsem teď pročetl komenty, přispeji také svou troškou do mlýna.
Tvary a design necháme asi stranou, to nemá cenu řešit i když mě se naprosto bez výhrad líbí.
Ale co se toho ostatního týče, ten kdo napíše, že je to archaické a zastaralé ten článek pravděpodobně vůbec nečetl.
To že je to drahé (opravdu až moc) a mít na to asi nebudu mě prostě mrzí.
Na touringách od H-D už jsem měl tu čest pár km ujet a moc nerozumím tomu, co by měli mít v Japonsku na motorkách lepšího. Síly to má na rozdávání, ovladatelný je to jako koloběžka (rozuměj lehce a dobře) brzdy brzdí jako bejk a každý kilometr strávený v sedle tohohle biku je radost a potěšení.
Tečka
Cormier, nic jsi nepochopil a na H-D, nikdy nejezdil, proto je jakákoli diskuze s tebou nad mým příspěvkem do diskuze zcela zbytečná. Motorek mám několik, 2 H-D, GS 1200, starou supertenerku a nějaký Jawy na kterých jsem začínal. Myslím, že nejsem úplný motorkář začátečník a naopak tobě doporučuji navštívit nějaké HD dealerství a půjčit si tam třeba jen na odpoledne motorku, ale lepší bude víkend. Potom budeš moci hodnotit kvalitu a pocit z jízdy u těchto strojů.
V ČR je zvykem kritizovat a zesměšňovat všechno a všechny, aniž by kritik o věci cokoli hlubšího věděl, internet je takových odborníků na všechno přeplněn, je to nemoc na kterou tento národ jednou zajde. viz. 90% příspěvků této diskuze.
U člověka tohoto vzhledu se to jmenuje hydrocephalus /hlavním znakem je velká hlava/. Bývá vždy spojen s těžkou mentální retardací i dalšími závažnými symptomy. Většinou to končí v ústavech pro těžce postižené.
Tato motorka mi tuto patologii, bohužel, silně připomíná. Je mi jí líto i všech jejích majitelů.
ladaT> Promiň, ale z toho co píšeš je přesně vidět, že ti jde o to co jsem psal - odlišit se za každou cenu. Je jasné, že dát za motorku skoro 600 000,-Kč si v ČR může dovolit skutečně málokdo. Ale argument, že se jedná o model, kterého je na našem trhu pár kusů a prezentovat to jako výhodu ? To je jako by jsi si koupil čínské auto a říkal - to je super, na silnicích nás jezdí málo. Když to shrnu - tohle je motorka pro lidi - kteří mají dost peněz, jízdní vlastnosti motorky jsou jim ukradené, chtějí se odlišit za každou cenu a pořád si myslí, že H - D je něco víc. Doporučuji ti zajet se podívat na nějakou prezentaci japonských značek a pár modelů si projet. Pokud jsi soudný, pošleš tenhle ingot do světa a konečně pochopíš o čem motorky jsou.
Road glide je pro mě jednoznačně nejhezčí HD. Je to model, kterých je tady nejméně, což má své výhody. Taková motorka je pro vyzrálého chlapa, který už něco v životě dokázal a může si ten skvost dovolit, právě proto to není bohudík motorka pro každého.
Ten kdo nikdy dlouhodoběji neřídil touring řadu od HD nemůže mít ani ponětí o co jde, proto jsou všechny negativní komentáře řidičů asijských prskoletů k smíchu. Neznám nikoho, kdo by jezdil na touring řadě HD a zhnusen přešel na asijské stroje. Opačnou cestu prodělávají motorkáři každý den. To o leč čems vypovídá. Pro mě je CVO Road glide jasná a určitě dobrá volba.
Neodsuzuju tuto motorku podle obrázku, ale její vzhled podle obrázku odsoudit snad můžu. Líbí či nelíbí je subjektivní hodnocení a proto subjektivně hodnotím - ÚPLNĚ NEJVÍC MOC NELÍBÍ...
Mě se na tom líbí, že si drží svůj styl designem i technikou! A tady je krásně vidět jaký to vzbuzuje emoce! Přijde mi trochu přízemní odsoudit motorku bez toho, aby si ji člověk projel a tady se najdou velmistři, co to odsouděj podle obrázku :)
Fajn.Chápu že existují lidé kterým se to líbí.Pak existují lidé,kteří si pořád dokola opakují že je to HD až se jim to začne líbit.Ano proč ne.Nicméně ten poslední odstavec "testu" začínající údajem o spotřebě a končící údajem o ceně mě fakt dostal.Opravdu ji napsal testující redaktor?
Asi budu označen, za závistivce, ktery na co nemá, tak to aspoň pomluví. Snažím se pochopit lidi co si to kupují. Ale podle mně asi jenom proto, aby všíchni viděli, kolik mají peněz... Ale třeba se to někomu doopravdy líbí,... nevím. Nikdy jsem na tom nejel, ale upřímně ani nechci. Každopádně za sebe bych napsal hodnocení jako Cormier...
Poslední cca. dva roky je možné u testů japonských motorek na tomto serveru často vidět komentáře typu úděsný design, je to ošizené atd ... Jako příznivec japonských motorek jsem toto nikdy zcela nechápal, ale ok, mašiny od Ducati či BMW mají něco do sebe (alespoň některé modely) a lidé kousnou větší cenu. Ale tenhle výtvor od H - D za 588 000,-Kč ? Nechci urazit majitele H - D, ale tohle je prostě parodie na motocykl - kus nemotorného železa s předpotopní technikou a doslova obludným designem za tyhle peníze ? Vzpomeňme si na dobu pře cca. 15 lety, kdy mít japonskou mašinu bylo snem každého z nás. Dnes má mnoho lidí dost peněz a chtějí se odlišit, ale odlišovat se tímto způsobem ? Opět se potvrzuje to co si myslím, již dlouhá léta. U H-D mají dokonale zmáknutý marketing a zákazníci jsou ochotni vyhazovat veliké peníze a dostávat tak málo. A teď do mě
Ani po upravách co popisuje Hughes.de.Payns si nedokážu představit že bych s tím jezdil. Není to zkrátka nic pro mě, což vlastně potvrzuje to co jsi napsal.
ve videu jo to tak jak si myslím že to vypadá po úpravách které jsi popsal.
https://www.youtube.com/watch?v=Xl38SCVQmKg
V 80. letech jsme z lamina po garážích bastlili polokapoty i kapoty na jawky, vypadalo to stejně blbě jako tenhle HD, motky nám jaksi ani neporychlily, akorát místo zkoušení v tunelu se zkoušelo ve 140 z dlouhého kopce jestli to neulítne...
Hodnocení vzhledu HD Road Glide je velice subjektivní,většině motorkářů se tento typ nelibí,včetně mne.Vůbec hodnotit HD je složitější než jiné značky motocyklů,je to dáno stylem,tradicí a finanční dostupností.Nikdy bych však tento motocykl neoznačil za ošklivý, snad po vzhledové stránce neobvyklý, zvláštní.HD má mnoho krásných motocyklů s neopakovatelnou atmosférou z jízdy,kterou se za více než sto let jinému výrobci motocyklů nepodařilo ani napodobit.
Hehe, to je prča. Naprosto souhlasím s Hughes.de.Payns - taky už mi párkrát vylítlo z huby, že jsou určitý věci, který přes 90% lidí odsoudí a budou se jim hnusit a těch ani ne 10% bude naprosto nadšených. Já dávám , Road Glide se mi vždycky líbily, možná o něco víc ty starší modely, ale to nevadí - design je stále typický.
Já se musím přidat.H-D mota se mi vždycky líbily,ale tenhle bagr,mezi ně nepatří.Předek neladí s motocyklem,je to přehnaně velké a ty řídítka taky tam nejdou.Dvě lampy jak na vlaku Union Pacific.
Dávam palčák pro dnešek
To: kostis1
Výfuk na každé straně s jinou dírou je kvůli emisím. Klapky co se otevírají až při vyšších otáčkách =nižší spotřeba, vlídnější chování atp. bla bla.
Má to velká spousta motorek, jen to někdo řeší jen elektronikou, někdo sáním s proměnnou délkou a nebo taky třeba vypínáním zadního válce na první rychlostní stupeň, díky čemuž se motor mimo jiné tolik nehřeje. Oni v H-D opravdu přemýšlí.
Pánové článek dobrej, motorka dobrá, ale slušelo by se říct že cena kterou uvádíte je jaksi bez DPH.
Jinak to startuje na 26 197 eur. nepatrnej rozdíl.
Jinak po tom co jsem teď pročetl komenty, přispeji také svou troškou do mlýna.
Tvary a design necháme asi stranou, to nemá cenu řešit i když mě se naprosto bez výhrad líbí.
Ale co se toho ostatního týče, ten kdo napíše, že je to archaické a zastaralé ten článek pravděpodobně vůbec nečetl.
To že je to drahé (opravdu až moc) a mít na to asi nebudu mě prostě mrzí.
Na touringách od H-D už jsem měl tu čest pár km ujet a moc nerozumím tomu, co by měli mít v Japonsku na motorkách lepšího. Síly to má na rozdávání, ovladatelný je to jako koloběžka (rozuměj lehce a dobře) brzdy brzdí jako bejk a každý kilometr strávený v sedle tohohle biku je radost a potěšení.
Tečka
Neurážejte bagry, JCB je hezčí!
Cormier, nic jsi nepochopil a na H-D, nikdy nejezdil, proto je jakákoli diskuze s tebou nad mým příspěvkem do diskuze zcela zbytečná. Motorek mám několik, 2 H-D, GS 1200, starou supertenerku a nějaký Jawy na kterých jsem začínal. Myslím, že nejsem úplný motorkář začátečník a naopak tobě doporučuji navštívit nějaké HD dealerství a půjčit si tam třeba jen na odpoledne motorku, ale lepší bude víkend. Potom budeš moci hodnotit kvalitu a pocit z jízdy u těchto strojů.
V ČR je zvykem kritizovat a zesměšňovat všechno a všechny, aniž by kritik o věci cokoli hlubšího věděl, internet je takových odborníků na všechno přeplněn, je to nemoc na kterou tento národ jednou zajde. viz. 90% příspěvků této diskuze.
U člověka tohoto vzhledu se to jmenuje hydrocephalus /hlavním znakem je velká hlava/. Bývá vždy spojen s těžkou mentální retardací i dalšími závažnými symptomy. Většinou to končí v ústavech pro těžce postižené.
Tato motorka mi tuto patologii, bohužel, silně připomíná. Je mi jí líto i všech jejích majitelů.
ladaT> Promiň, ale z toho co píšeš je přesně vidět, že ti jde o to co jsem psal - odlišit se za každou cenu. Je jasné, že dát za motorku skoro 600 000,-Kč si v ČR může dovolit skutečně málokdo. Ale argument, že se jedná o model, kterého je na našem trhu pár kusů a prezentovat to jako výhodu ? To je jako by jsi si koupil čínské auto a říkal - to je super, na silnicích nás jezdí málo. Když to shrnu - tohle je motorka pro lidi - kteří mají dost peněz, jízdní vlastnosti motorky jsou jim ukradené, chtějí se odlišit za každou cenu a pořád si myslí, že H - D je něco víc. Doporučuji ti zajet se podívat na nějakou prezentaci japonských značek a pár modelů si projet. Pokud jsi soudný, pošleš tenhle ingot do světa a konečně pochopíš o čem motorky jsou.
Cormier> Tak pod tohle se podepisuji. Naprosto přesně napsané.
Road glide je pro mě jednoznačně nejhezčí HD. Je to model, kterých je tady nejméně, což má své výhody. Taková motorka je pro vyzrálého chlapa, který už něco v životě dokázal a může si ten skvost dovolit, právě proto to není bohudík motorka pro každého.
Ten kdo nikdy dlouhodoběji neřídil touring řadu od HD nemůže mít ani ponětí o co jde, proto jsou všechny negativní komentáře řidičů asijských prskoletů k smíchu. Neznám nikoho, kdo by jezdil na touring řadě HD a zhnusen přešel na asijské stroje. Opačnou cestu prodělávají motorkáři každý den. To o leč čems vypovídá. Pro mě je CVO Road glide jasná a určitě dobrá volba.
Pokud bych jednou přemýšlel o H-D tak jedine Road Glide. Velice neokoukaný a přitom už několik let stejný vzhled
Neodsuzuju tuto motorku podle obrázku, ale její vzhled podle obrázku odsoudit snad můžu. Líbí či nelíbí je subjektivní hodnocení a proto subjektivně hodnotím - ÚPLNĚ NEJVÍC MOC NELÍBÍ...
Mě se na tom líbí, že si drží svůj styl designem i technikou! A tady je krásně vidět jaký to vzbuzuje emoce! Přijde mi trochu přízemní odsoudit motorku bez toho, aby si ji člověk projel a tady se najdou velmistři, co to odsouděj podle obrázku :)
Fajn.Chápu že existují lidé kterým se to líbí.Pak existují lidé,kteří si pořád dokola opakují že je to HD až se jim to začne líbit.Ano proč ne.Nicméně ten poslední odstavec "testu" začínající údajem o spotřebě a končící údajem o ceně mě fakt dostal.Opravdu ji napsal testující redaktor?
Mě se líbí
Asi budu označen, za závistivce, ktery na co nemá, tak to aspoň pomluví. Snažím se pochopit lidi co si to kupují. Ale podle mně asi jenom proto, aby všíchni viděli, kolik mají peněz... Ale třeba se to někomu doopravdy líbí,... nevím. Nikdy jsem na tom nejel, ale upřímně ani nechci. Každopádně za sebe bych napsal hodnocení jako Cormier...
Poslední cca. dva roky je možné u testů japonských motorek na tomto serveru často vidět komentáře typu úděsný design, je to ošizené atd ... Jako příznivec japonských motorek jsem toto nikdy zcela nechápal, ale ok, mašiny od Ducati či BMW mají něco do sebe (alespoň některé modely) a lidé kousnou větší cenu. Ale tenhle výtvor od H - D za 588 000,-Kč ? Nechci urazit majitele H - D, ale tohle je prostě parodie na motocykl - kus nemotorného železa s předpotopní technikou a doslova obludným designem za tyhle peníze ? Vzpomeňme si na dobu pře cca. 15 lety, kdy mít japonskou mašinu bylo snem každého z nás. Dnes má mnoho lidí dost peněz a chtějí se odlišit, ale odlišovat se tímto způsobem ? Opět se potvrzuje to co si myslím, již dlouhá léta. U H-D mají dokonale zmáknutý marketing a zákazníci jsou ochotni vyhazovat veliké peníze a dostávat tak málo. A teď do mě
Krasavec
Ani po upravách co popisuje Hughes.de.Payns si nedokážu představit že bych s tím jezdil. Není to zkrátka nic pro mě, což vlastně potvrzuje to co jsi napsal.
ve videu jo to tak jak si myslím že to vypadá po úpravách které jsi popsal.
https://www.youtube.com/watch?v=Xl38SCVQmKg
Za mě, dobrý
. Až na tu masku, to je ale HD. Jde zvyk
.
No, nemyslím, že je třeba nějaký motocykl nenávidět. Přeci úplně stačí si ho nekoupit a koupit si třeba jinej, nebo ne?
Bez toho votřesnýho čumáku by to byl nádhernej stroj
ty vole to je jasnej BENDER z FUTURAMI
V 80. letech jsme z lamina po garážích bastlili polokapoty i kapoty na jawky, vypadalo to stejně blbě jako tenhle HD, motky nám jaksi ani neporychlily, akorát místo zkoušení v tunelu se zkoušelo ve 140 z dlouhého kopce jestli to neulítne...
Hodnocení vzhledu HD Road Glide je velice subjektivní,většině motorkářů se tento typ nelibí,včetně mne.Vůbec hodnotit HD je složitější než jiné značky motocyklů,je to dáno stylem,tradicí a finanční dostupností.Nikdy bych však tento motocykl neoznačil za ošklivý, snad po vzhledové stránce neobvyklý, zvláštní.HD má mnoho krásných motocyklů s neopakovatelnou atmosférou z jízdy,kterou se za více než sto let jinému výrobci motocyklů nepodařilo ani napodobit.
Ale mě se to taky líbí, prostě styl ala Kalkulon...

Hehe, to je prča. Naprosto souhlasím s Hughes.de.Payns - taky už mi párkrát vylítlo z huby, že jsou určitý věci, který přes 90% lidí odsoudí a budou se jim hnusit a těch ani ne 10% bude naprosto nadšených. Já dávám
, Road Glide se mi vždycky líbily, možná o něco víc ty starší modely, ale to nevadí - design je stále typický.
Já se musím přidat.H-D mota se mi vždycky líbily,ale tenhle bagr,mezi ně nepatří.Předek neladí s motocyklem,je to přehnaně velké a ty řídítka taky tam nejdou.Dvě lampy jak na vlaku Union Pacific.
pro dnešek
Dávam palčák
pokud někdy ušetřím na haryka
,tak jedině Road glide.Za mně jednoznačně
je to teda divočina,ale třeba to bude naživo vypadat líp. Ještě jedné věci jsem si všiml...dva výfuky a každý má na pohled jinou díru??? Proč?
Ason nekdo jde vlastni cestou. HD
Je to hnus velebnosti. Horni kapotaz jaxvina a ochrana od kolen dolu nulanulanic: To je cestak nebo silenej drogovej sen designeru HD
?