yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Klousek (3) napsal 31.08.2020 v 04:36

HD jsem nikdy nepochopil. Je tolik parádních a daleko, daleko lepších a levnějších motorek. A ti rádoby drsňáci co se na tom vozí a na hlavě mají ešus. Aspoň se člověk zasměje.

vie (2) napsal 07.04.2014 v 12:40+1

k testovani: pokud chce nekdo neco testovat, musi testovat a srovnavat srovnatelne. Je nesmysl, testovat jabka s hruskama. Ci blondyny s cernovlaskama. Testy motorek i aut zasadne nectu, je to srovnavani pocitu, nikoliv neco objektivniho. Vlastne to ani srovnat nejde, protoze zde zadna objektivita zarucena nebude.
Koupe jakohokoliv stroje bude vzdy vazana na nas usudek o vhodnosti, ktery je uz leta pred tim formovan nasimi schopnostmi a i letitou reklamou. Muze byt, ze nekdo vyrobi skutecne poctivou motorku, ovsem temer nikdo ji nekoupi, protoze ji nikdo nebude znat. Do jiste miry si kazdy kupuje jen to co zna, o cem slysel a co mu nekdo pochvalil. Tedy i firma, ktera se desetileti stara o sve jmeno, stara se i o sve vyrobky a prezije za ty desitky let hodne ekonomickych uskali.
Italske vyrobky jsou hezke na pohled ale uvnitr, co jde, je lacine a z umele hmoty, vseobecne to jsou hezke lecine smejdy.
Japonci zase vsechno co slo okopirovali, potom maji vic prostredku na vyvoj. Jejich vyrobky jsou hezke, na poslednim stupni vyvoje, vsechno z lehkych slitin, ktere toho ale moc z hlediska zivotnosti nevydrzi. Ja jen doufam, ze se Harley nenecha priliz ovlivnit modernim vyvojem a elektronikou, ktery nabira smer k lacine vyrobe a omezene zivotnosti par let.
A konecne zalezi na financnich schopnostech zakaznika. Kdyby Harley stal stejne jako ostatni vyrobky, koupilo by si ho 10x tolik lidi. Ostatne je to videt v jinych bohatsich zemich, treba v USA i zapadni Evrope. Tam, kdo chce motorku, koupi Harleye, ti sporivci koupi japonce ci itala.
Ja osobne bych na ty moderni hnusy nesednul. Vsechny jsou kompletne male, zrejme z duvodu uspor jak vyrobnich tak vahovych.
A ted k testu Street Boba. Mam na nem najeto 23 tisic. Jede v pohode, brzdi dobre, vypada hezky, zadne zavady nemam, je pohodlny, s akceleraci jsem si zatim vsude vystacil, kdyz nekde stojim, zvedavci ho okoukavaji a uznane pokyvuji hlavou. Nemam potrebu lest na nejakou jinou motorku ci ho prodavat. Jsem absolutne spokojeny.

Kapustnak85 (2) napsal 02.03.2014 v 15:55

MatyxCZ naprostý súhlas...sám by som to lepšie nepopísal...

MatyxCZ (7) napsal 02.03.2014 v 11:32+3

Mno, jestli ono to není o tom, že každý od motorky očekává něco jiného. Výsledná volba je pak většinou buďto kompromisem (když se zapojí hlava), nebo srdcem. V té druhé variantě se pak často vyskytují stroje italské či americké provenience ... Osobně si mohu aktuálně dovolit pouze jednu motorku, a kdybych volil srdcem, bude to H&D nebo Indian, jenže pak bych brečel při spoustě situací, kdy je pro mě motorka hlavně rychlejší a příjemnější náhradou auta za účelem přepravy z bodu A do bodu B. Takže proto mám GSX1400 s 3 kufry - nežere, drží, vodí se krásně, brzdí a jede jak prase, bez vibrací, bez nervózního přebytku koní na plynu, a je to naháč, takže si cestu užiju. Kdybych měl místo v garáži a v peněžence, ocitne se tam z fleku alespoň osmička Iron, právě pro všechny ty kochací vyjížďky, které jsou jen a jen o srdci a pocitech (z mašiny). Za mě je kritika H&D v poměru s běžnou produkcí silničních mašin naprostá pitomost, pochopil bych to možná ještě ve srovnání s Indianem, Victory atd.

Anti (391) napsal 27.02.2014 v 06:09+1

Kapustnak85:A pro mě je to fakt,že fyzika funguje.Pokud bych při vybírání stroje zohledňoval parametr co největší kinetické energie,byly by modely HD určitě vážným adeptem.Vždy je to o úhlu pohledu.
Krajda:Asi máš pravdu.Ono na tom není nic složitého.Buď tě ta motorka osloví a pak je recenze plná superlativů,nebo ne.Ty emoce by tam asi měli být,a je to správné.Ale jen do okamžiku,než to začne vypadat,že tohle je jediný stroj který může něco takového poskytnout.

Kapustnak85 (2) napsal 26.02.2014 v 23:52+1

zaujímavé komentáre...chcem reagovať na komenty od b0b4n a dALLaSS... pred pol rokom som bol svedkom autonehody v rakúsku... išiel chlapík na Harykovi rovno po hlavnej a auto začalo odbočovať na vedlajšiu a nedalo mu prednosť - dopadlo to asi takto: chlap na harleyovi mal niečo s nohou, motorka bola trošku ožgretá... nič strašné a bol som pozrieť na to auto a výsledok bol ukvapujúci, poškodený blatník, nárazník, totálne rozbitý svetlomet...a čo ma najviac udivilo geometria prednej nápravy v-prdeli kolesá sa mu normálne zbiehali... takže pre mňa jasný dôkaz kvality spracovania motorky

kovarradek (0) napsal 26.02.2014 v 21:37

Jednoho mám z roku 2011 a měnit rozhodně nebudu

Bizon (7) napsal 25.02.2014 v 21:35

t freedome,ale joo..v poho..jsi na dobré cestě..

Krajda (8) napsal 25.02.2014 v 18:49+2

kojot: Díky Marku, tvého názoru si cením
Samozřejmě oceňuju i ostatní komenty, k některým nejzajímavějším pár slov:
stráťa: Za objektivní test považuješ takový, kde se nebudou vyskytovat žádné subjektivní informace (tj. právě ty pocity a dojmy), ale pouze objektivní konstatování (tj. zřejmé a odvozené údaje vyplývající z tabulky technických údajů)? Chápu tvůj požadavek, v takovém případě ale není ani nutné na testovací motorce jezdit a stačilo by sestavit snad jen nějaký komentovaný soupis tech. parametrů stroje. To se obvykle snažíme dělat ve srovnávacích testech, aby tak lépe vynikly rozdíly porovnávaných motorek, ale samostatný test by měl být (podle mého) trochu komplexnější. Co se týče hodnocení chyb u této motorky konkrétně, tak jsem byl přesvědčenej, že je z textu dostatečně patrné, že ač je subjektivně dost relativizuju, přesto existují (např. vlastnosti motoru-ve srovnání s japonským čtyřválcem je to samozřejmě hrůza, ale v kontextu bobberu od H-D je to charakteristická vlastnost a ne závada).
Anti: Neřekl bych, že test o pocitech nemá smysl. Samozřejmě, že kdokoli jiný napíše ze stejné motorky odlišný test, vždyť je to literární útvar, který je mj. odrazem snahy autora přesvědčit čtenáře na základě svých subjektivních zjištění(viz zde např. starší test totožného stroje od Lukáše a Marka). Myslím, že motorka (a vůbec cokoliv co má za účel vyvolávat určité pocity a zážitky) těžko může být předmětem nějakého "vědeckého pozitivismu", kde se prostě na základě jasně stanoveného postupu zkoumání dobereme definitivního poznání. To bych pak myslel, že jsou motorky pěkná nuda...

t_freedom (153) napsal 25.02.2014 v 16:42+1

Bizone, voe, já za to platím, to samý ...jen mi příjde(možná subjektivně), že za to mám víc muziky ...hele po očku koukám něco na pomalou jízdu...ale mě by asi dokonale uspokojila stavba s motorem VS1400. Mě šlo čistě o poměr muzika/peníze...což třeba u tý svý italský m¤dky nějak chápu, u BMW taky...u HD mi to příjde zcela v nepoměru k nákladům na materiály a technologii.
Jinak dole mám asi 3.příspěvěk, kterej není nijak zaujatej ... jen se ta diskuse rozprodila k cenový politice...tak jen tak nahlas přemýšlím. HD nijak nemusím, ale nikomu ho neberu - asi to dělají dobře, když už tak dlouho. A přiznejme si, kde by byla Ducati, kdyby jí kluci z "Milwóóóký" nenaučili dělat business

Anti (391) napsal 25.02.2014 v 15:36

Na to špičkování obou táborů jsem si již zvykl.Ale ty argumenty proč je HD to pravé mě stále uvádí do rozpaků.
Ale to je jedno.Myslím,že test o pocitech nemá moc smysl.Protože pak nastoupí jiný testující a bude mít ze stejného stroje naprosto odlišné pocity.Na druhou stranu,pocity jsou asi ten nejsilnější argument továrny HD,takže tenhle přístup tak nějak chápu.

b0b4n (100) napsal 25.02.2014 v 14:44+2

2 Bizon:
Neryj do něj. Třeba to chce jen pochopit. Každý ať jezdí na čem se mu líbí anebo na co má.

Bizon (7) napsal 25.02.2014 v 14:31

t freedomovi totiž HD asi hodně leží v žaludku-jak je nějaký článek o HD, vždy má potřebu se vyjadřovat...tajně po něm touží, ale ta cena! Ta cena...!

dALLaSS (7) napsal 25.02.2014 v 13:05-1+2

Potvrzuju co napsal b0b4n. Já to položil v létě,stane se, když se před tebe natlačí plechovkář a zazmatkuje. Já: ocel na klíční kosti - 6 šroubů v ní, zlomenej nos, nalomenej palec, otřes mozku, ulomenej zub. Harýk: výměna vzduchového filtru za lepší (K&N) 2000,-; dva šrouby, které bylo nutné odvrtat 50,-; blinkr jsem přišrouboval zpátky. Naprasklý zrcátko - to ještě vyměním. Poctivá kovářská práce z Milwaukee, to je to.

b0b4n (100) napsal 25.02.2014 v 12:15+6

2 t_freedom:
Pak buď spokojený s tím co máš. Tohle není o opodstatnění ceny H-D. HD se ti nemusí obhajovat a nemusí nikoho přesvědčovat. Staví na jiných věcech než jsou parametry v tabulkách. Pro tebe prostě H-D není. Jinak by ses neptal. A to že je plný železa? Jo, to je ono. Když mě spadne Haryk ze stojánku udělá díru do zdi nebo do asfaltu. Když spadne Tvoje Ducina, rozletí se na milion trsátek.
Na podzim to do mně napral jeden frajer co nedobrzdil a posunul mě asi o jeden až dva metry.. Výsledek, trochu ohlý zadní blatník. No, kdybych to neustál, možná bych si odřel padák. Kdyby napral tebe (což Ti samozřejmě nepřeju) budeš měnit půlku toho cool karbonu, zadní ráfek který se rozštípne na kraji nebo v paprscích a možná rovnat rám nebo měnit tu letmou kyvku.
Prostě zůstaň u toho co ti vyhovuje a nesnaž se pochopit H-D.

t_freedom (153) napsal 25.02.2014 v 11:54-1

b0b4n> ono je to sporný, koupíš za ty prachy "základ" ...za stejný prachy já mám něco co má/mělo špičkový komponenty a je to z motocyklovýho hlediska(tedy ježdění) X-krát líp fungující - brzdí to, je to lehký a má to obrovskou sílu - ovladatelný. Za ty prachy, hromada karbonu, slitin hliníku a CNC(či odlejvanejch) věcí. Jestliže tyhle technologie a materiály něco stojej - co je tedy opodstatněním ceny toho HDčka plnýho železa?

b0b4n (100) napsal 25.02.2014 v 11:49+4

2 stráťa:
Jo, jasně. Jenže tohle nejde napsat obecně. Vždy je to individuální. A co vadí některým, může být pro ostatní to pravé. Když nastartuju jinou mašinu, napadne mně, "jo, funguje to, motor běží"..
Když nastartuju Haryka, tak mně napadne "ono to žije"..
Třepe se to, na bočáku to má na volnoběh tendenci prošmejdit celou garáž.. ale to je ono. Aspoň pro mně. Mám karbec, takže si to občas kýchne, semtam střelí do výfuku, nebo se mi při startu vyvalí ze sání oblak dýmu když škytne (no, stalo se mi to zatím dvakrát), ale já to beru že má vlastní osobnost. Osobně jsem za těch nekolik let ještě neměnil nic než žárovku, provozky a gumy takže poruchy ti moc nepopíšu. Ale většinou s radostí a láskou všichni vzpomínáme jak jsme se za mlada vrtali ve Fichtlech a Jawkách. K mašině, kterou si sám neopravíš a která Tě nedonutí být občas od oleje nikdy nebudeš mít vztah jako k té co budeš dávat do servisu nebo k té co je "bezporuchová". Jak napsal kojot. Je to jen o pocitech. A teklamu na Fidorku znáš. Já osobně budu jen rád, když nebude mít díky takovýmto recenzím Haryka každý. Není pro každého. Není to motorka, je to motocykl.

Opl (59) napsal 25.02.2014 v 11:45

Podobné pocity z jízdy mám i na své Sportce...

kojot (22) napsal 25.02.2014 v 08:59+3

Honzo, slušně napsaný, pokud to byl tvuj první HD a chytlo tě to, naprosto chápu. Nacucnout zážitek a pocit řidiče a nechat si trochu natřást kosti. O tom tahle mašina je. Taky se rád vracim k těmhle "syrovým" HDčkum. I když na výlety po Evropě bych si ho určitě nevzal. Ale dobrý za mne pochvala. Ty pocity co jsi dal do textu jsou důležitý. A o tom by měla motorka být.

stráťa (104) napsal 25.02.2014 v 08:02-1+2

bob4n: Chtěl bych číst trošku objektivní test, když budu chtít reklamní leták tak si zajdu k dealerovi H-D.
V testu by měli být zmíněný i chyby motorky aby si čtenář mohl sám zvážit jestli mu vadí nebo ne.
A to že by ta motorka chyby neměla fakt nevěřím, taková motorka neexistuje.

b0b4n (100) napsal 24.02.2014 v 23:56+8

2 Steve-CZ
Víš, koupit si Haryka je základ. Pak nastává dlouhá cesta k individualizaci. Hodnocení tachometru je tedy úplně mimo mísu a je vidět žes prostě nepochopil jak si sám přiznal. A ani Ti to nevnucuju. Koupí Harleye, to zkrátka teprve začíná. Takže to není špatně, je to zatraceně dobře. Pro tebe bude H-D prostě jen předražený základ, který si každý teprve za další prachy přizpůsobí. Stejně jako jsou pro nás srdcaře ostatní mašiny jen plochá, bezduchá a sterilní přibližovadla. Tohle prostě nejde vysvětlit ani vnutit. Když to cítíš, jdeš do něj. A když ne, jdeš do toho k čemu Tě to táhne. A v dnešní době kdy si můžeš vše projet a vyzkoušet tak už víš do čeho jdeš. Není to koupě naslepo, taže to není o obhajobě z unáhlední či nerozumu.

Steve-CZ (259) napsal 24.02.2014 v 23:13-3+2

Motocykly HD mě nikdy neoslovily. Asi jsem je nepochopil, takže nejsem schopen zcela objektivního hodnocení. Myslím ale, že hodně těží z kultu a legendy a v širším okolí jsem nemohl nezaznamenat, že si je pořizují často lidé, kteří na ně musí hodně šetřit, a pak si těžko přiznávají, že je to trochu jiné, než čekali, a tak vychvalují řadu skutečně nepříjemných vlastností těchto motocyklů jako úžasné věci. Vzhledem k cenám by mě osobně pak asi nejvíce urazil univerzální tachometr na celou škálu modelů, navíc ošklivý a "po staletí" neinovovaný. Prostě něco je tady špatně.

kuklic (13) napsal 24.02.2014 v 18:26

Mám S-Boba 2013. Recenze celkem odpovídá realitě. Motor je skvělý, design úžasný, brzdy dobrý, ovladatelnost OK. Podvozek je ale jen na fakt pěkné silnice. Úložný prostor 0, vstřikování je takový- dle mě až moc jemný pro HD. Blinkry na prd. Šrouby- palcový, metrický, torxy, imbusy palcový= děs. Přeze všechno- klady mnohonásobně převyšují zápory.

riccie (20) napsal 24.02.2014 v 17:35

parádní stroj i barva ...Když to člověk vidi na vlastní oči jak se to v Yorku vyrábí,je to koncert .

Vydris (50) napsal 24.02.2014 v 16:34

Aha, sorry. Na fotkách to vypadá na stejný systém, jako má Sucháčova třinda.

dALLaSS (7) napsal 24.02.2014 v 16:15

Vydris: kdepak, s metrickým klíčem bys neuspěl Taky jsem si ji posunoval kouusek dolů.

Vydris (50) napsal 24.02.2014 v 15:35+1

S tou řadičkou to amíci fakt nevychytali. Měli by k bobíkovi přibalit desítku klíč (i dvanáctku za tu cenu) a hlavně manuál, jak na to.

b0b4n (100) napsal 24.02.2014 v 14:50+5

2 stráťa:
A co bys chtěl? Ono to prostě nejde jinak. Kdo sednul, zažil a prožil, už jinak psát nemůže.

Žabinátor (69) napsal 24.02.2014 v 13:34+4

mě se líbí barvou i stavbou... podle mězkoumat techniku u takovéto klasiky je o prdu, protože srdcovka se hodnotí srdcem a ne číslama

horlivec (6) napsal 24.02.2014 v 13:25+1

mardock: je to vsechno z zeleza, ono se to nascita DOMINATOR: me se ty trpitivy barvy libi

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist