motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Daart (21) napsal 23.12.2015 v 14:42

Electra me nenadchla, tri-glide mi prisla relativne zajimava ale nic co by stalo za vic jak jeden vylet, ale tohle? Tohle se mi zacina libit vic a vic A to tedy rozhodne nepatrim do cilove skupiny zakazniku...

Kentucky (12) napsal 01.11.2015 v 19:11+1

Mám dotaz spíš k redakci. Koupil jsem si nový H-D LOW RIDER, najel jsem letos téměř 10 tisíc km, s nahým customem si fakt užijete dost zábavy, ale stále čekám, kdy ji vezmete do testu? Samozřejmě jsem na ni udělal pár úprav ( A budu dál pokračovat), aby mi víc seděla, ale myslím si, že by určitě stála za test, protože se na ni dají svěle jezdit zatáčky, jako na klasickým naháči. Motor 1 690, výbornej zátah díky 130 NM. Doufám, že si přečtu brzy Váš test a samozřejmě s jakoukoliv kritikou, pevně věřím, že objektiví.
Díky.

tony33 (4) napsal 21.10.2015 v 19:45

Tak dal som vcera testovacku na 48 cke aj na Irone a obidva su to vyborne biky. Iron je fakt zabavnejsi ale aj 48 sa da objednat z umiestnenim stupaciek ako ma Iron. A to bude asi moj pripad. Musim mat tuto motorku v garazi!!! Nie tento rok ale na buduci uz snad ano! Inak uplne suhlasim s tym co sa pise v teste. Az na tie spatne zrkadla. Tie mi moc nevyhovovali ale mozno je to o zvyku. Fakt krasny bike!

micro (5) napsal 08.10.2015 v 10:09

Zdar, kdybych si tuto nádheru jednou koupil(nedej bůh), tak by se objem nádrže musel zdvojnásobit. Ale toto si nikdy nekoupím. Je to pěkná, klasická motorka.

alexa7 (100) napsal 06.10.2015 v 12:30

Motorka je to pekná. Ale ked už niečo také, tak by som si priplatil za Grisa.
Podvozkovo, motoricky, využitelnosť všetko je iný level.

maovec (10) napsal 06.10.2015 v 08:34-3

Zajímalo by mne,jak byl ohodnocen pisálek tohoto článku za napsání nekritické oslavné ódy na tento výtvor.

sered (113) napsal 06.10.2015 v 05:23

ProchyTom>

ProchyTom (193) napsal 05.10.2015 v 22:02

crowack: Přední vidlice je nová a je masivnější oproti staršímu modelu. Cartridge tlumící technologie je nová, jde o uzavřené tlumicí patrony (cartridge) pro přední vidle . Dříve šli přední vidle nadoraz častěji a nyní jsou prostě vidle klidnější ale stále tuhé tak jak to mají majitelé HD rádi - pro někoho je to tvrdé. Zadní péra jsou nyní nastavitelný, ale velký rozdíl v nastavení nenajdeš. Takže to nechat v základu neboť je to tak nejvíc funkční (ale záleží na váze jezdce) a náznaky progresu znamená, že se zadní péra nyní snaží dřív než na starym modelu a jde tam vidět i kopírování nerovností, což dříve nebylo - jen tupé rány. Tolik ke kurva vogonštině.

Steve-CZ (259) napsal 05.10.2015 v 21:47+1

Motocykly HD mě sice vůbec neberou, ale tahle motorka se mi náhodou fakt líbí

crowack (58) napsal 05.10.2015 v 20:16

"Nová masivnější přední vidlice s catridge tlumící technologií je oproti dřívějšku klidnější a předává do vašich rukou tu správnou tuhost. Zadní odpružení, které poskytuje nastavení je už v základu kvalitní, a jsou tam i náznaky progresu a snahy kopírovat terén."

Co to kurva je za vogonštinu???

HonzaHus (62) napsal 05.10.2015 v 19:52

Zelinář: Ze všech H-D je nejzábavnější právě Sportster. Taky bych šel spíš do Irona - má větší nádrž a dá se víc klopit. Líbí se mi ta zelená barva!
Shodou okolností jsem dneska na Žižkově viděl pěknou kočku na žlutým Sportsteru a byl to opravdu nádhernej pohled, doprovázenej hlubokým bubláním. Víc takových na silnicích!

splasenytrubky (117) napsal 05.10.2015 v 19:43

Krásná motorka, která se mi vždycky líbila s nádrží na pikaču.
Je fakt, že od pumpy k pumpě je to u nás vždycky jen kousek, ale mě by to bralo kus svobody, takže nic. Ale asi čekám od motorky něco jinýho, chápu, nejspíš je to economy přístroj pro lidi, co nemají na normální plnou nádrž.

Zedsdead (294) napsal 05.10.2015 v 18:56

S 8L nádrží bych nikam teda nejel. (možná tak s 5L kanystrem za sebou)
Ono ne všechny benzíny mají kvalitní benzín, takže si vybírám, co tam dám.
Už jsem zažil i kovové špony v karburátoru.

Jinak čopr je to hezký. Tá zelená je supr. Ale jak píšou - do města (což je nuda pro mně).

Anti (405) napsal 05.10.2015 v 18:51-1+1

A mě tenhle styl psaní docela irituje.Na druhou stranu,k testu HD to prostě sedí...

Gilless (298) napsal 05.10.2015 v 18:04+1

Taky jsem si ji půjčil na Šalamounce a motorka mě nadchla stejně jako autora článku Při mé výšce 190 cm pode mnou vypadala malá, ale všechno jsem měl příjemně daleko a posez byl pohodlný. Zrcátka taky chválím, jen ta nádrž... 8 litrů je fakt dost málo i při spotřebě kolem 5 litrů. A taky ta cenová politika HD... Ale testovací jízda mě přesvědčila, že ji rozhodně jednou musim mít!

steve2 (132) napsal 05.10.2015 v 16:40

To Zelinář: Ty jsi asi pravej hustokrutej HDčkář co !?

Filipák (0) napsal 05.10.2015 v 14:09-1+1

Forty-Eight mám už 5 let a natočeno 55.000 Km. Vězte, že i s 8l nádrží se dá objet kus světa. I když třeba cestou do Irska a zpět jsem tankoval 32krát. A ty zrcátka jsou při jízdě v jednom naprosto v pohodě. Při jízdě ve dvou pak ve výhledu částečně překáží kolena spolujezdce. Přál bych každýmu, aby si na Forty-Eight mohl zařádit.

sered (113) napsal 05.10.2015 v 14:01

Dobre napsanej testik od cloveka kterej ma k HD vztah AZ NA TU OSMILITROVOU BANDU. Ale jinak

Zelinář (303) napsal 05.10.2015 v 13:55

HD s 800-1200 je jako:

Starej V-max bez V-boostu
H2R bez turba
Rosenberg bez vocasu
...

vencysta (78) napsal 05.10.2015 v 13:19

Nádrž jen na 8l je bída a vůbec se mi nelíbí zrcátka, navíc když v nich není nic moc vidět, jak zde píše Janiin, ale jinak se mi motorka celkem líbí.

Zelinář (303) napsal 05.10.2015 v 12:49-7

800 a 1200 neni plnohodnotnej HD...

zzzmrzlinar (480) napsal 05.10.2015 v 12:10

no,, myslim,.ze presne takhle.ka bbyt napsany test na takovouhle motorku., ale formulace jakozendo padeaati se motorka dobre ovlada, nebo ze osmilitrrova nadrz je vlastne taky fajn jsou fakt usmevne.

me.se nastesti zadni chopraci nelibej, tak nemusim resit jestli si mam.kvuli vzhledu koupit motorku ktera ze svy konstrukcni podstaty nemuze byt proste stejne dobra jako jiny

Janiin (14) napsal 05.10.2015 v 11:25

Minulý týden jsem se na tomhle svezl v rámci H-D testovacích jízd. Souhlasím s poznatky o nezáludnosti a motoru, mám výhrady k zrcátkům (neviděl jsem takřka nic) a k pohodlí (pauza každých cca 100 km na natankování přijde vhod. Nicméně oproti redaktorovi jsem o 20 cm vyšší). Z Forty-Eight jsem přesedl na Irona 883 a bral bych právě Iron: styl mu nechybí, motor by mi s rezervou stačil a přišel mi o dost pohodlnější (čalouněním sedla i jinou pozicí, stupačky na Ironu jsou o dost víc vzadu), navíc má přece jen praktičtější nádrž a vyjde levněji.
Každopádně ale jízda na obou byla krásný zážitek

stráťa (111) napsal 05.10.2015 v 11:22-4

Vážně 8l nádrž?
To dál nemá smysl ani číst. Předpokládám že to nemá spotřebu 2.5l na sto aby s tak malou nádrží šlo taky trochu jezdit a nestavět na každé benzínce.

martjan_1098 (308) napsal 05.10.2015 v 10:11

přibívající ?! ach jo

swipe (3) napsal 05.10.2015 v 09:22

Moc pěkná, snad příští rok bude doma

dydzej (-3) napsal 05.10.2015 v 09:14

krasaveček .. mnohem lepčí než jakýkoliv předkoplý vidle ..




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist