Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Historie říká,že se vedení rozhodlo pokračovat v tradici V2,protože výzkum ukázal,že to je to co si zákazníci a věrní příznivci značky žádají a že vydat se cestou čtyřválců které nabízela konkurence asi není to pravé.To ostatně platí dodnes.
Sice je to celkem off topic, ale když se zde několikrát zmínila Nova - neví někdo z fandů H-D, proč se vlastně nedostala do výroby? Byl její vývoj zastaven, nebo nebyly peníze na zavedení do výroby, nebo se management už v té době rozhodl nastoupit cestu na tradici orientovaných modelů (řada Softail) místo hi-tech?
Pokud se nepletu, tak jediné, co si z Novy našlo cestu do série je čelní kapotáž a kufry na Sport Glide.
Jinak na té Nově mi daleko zajímavější než motor přijde rozložení jednotlivých komponentů v rámu - chladič šikmo pod sedlem, vzduch k němu skrz kapotáž, nádrž taky pod sedlem, v tom co vypadá jak nádrž jen elektrika a vzduchový filtr, v roce 81 celkem futuristická stavba...
Naproti tomu motor měl mít snad jen 4-stupňovou převodovku, i když integrovanou...
Sem rád že se můžu bavit s lidma,co nikdy nešláply vedle. Všechno vědí. Když jsem na tom V rodu měnil olej,tak jediný co mě zajímalo byla specifikace,množství a jakej filtr. Motorka přijela,zvedla se, pak povolit filtr-moc místa tam teda není. Vypustin,novej,nalejt a zas něco dalšího. Bylo to v takovým spěchu,že mě fakt nezajímalo,kolik to má hrnků. Primárně tyhle motorky nedělám,tak to jde kolem mě. Dokonce jsem to o 4V od někoho slyšel a vůbec jsem nepátral,zda je to pravda či nikoliv. Koukám,že Buick69 by si měl otevřít věšteckej salón. To ti řekla křišťálová koule?
kovarradek:on,ale Durex zapomněl napsat,že ta Electra je přivezená kdoví odkud,byla bořená a někdo ji poskládal a prodal.Tak je to s většinou mašin které se tady prodávají.Vsázím na to,že to tak nějak je,určitě ji nekoupil tatík novou u prodejce.
kovarradek:jestli on ten Durex neměnil olej zrovna na tom modelu V4 Nova.Přestože bylo v roce 1981 vyrobeno jen pár prototypů a z toho většina byla maket a některé části motoru byly ze dřeva
Durex - S tím sáknutím oleje máš možná pravdu ale může to bejt problém toho konkrétního kusu.Viděl sem hodně strojů co melo natočeno víc než dvakrát tolik KM a žádnej olej nesáknul.Znám bikera kterej dělal částečnou repasi na motoru Evolution až na 170 000km.Připomínám že olej ani po tolika kilometrech nikde nesáknul...
Durex, to je docela silný kafe,když někdo mění dvakrát olej na mašině, kde motor je to největší co tam je a nevšimne si kolik má válců, já bych Ti po těch moudrech tady věřil možná to moskito,ale nic víc.
Durex> Možná tomu nebudeš věřit, ale první Véčkovej čtyřválec v cruiseru postavili u HD ještě daleko před starým V-Maxem a nebo nějakou Magnou... Akorát se nakonec nedostal do výroby no... Taky jsem to nevěděl, vím to až díky minulé diskuzi u HD , takže alespoň k něčemu jsou tyhle diskuze dobré... Já jsem si právě taky vždycky myslel, že starej V-MAX je jeden z mála Japonců, kterej si na nic nehraje a nikoho nekopíruje , ale opak je zdá se bohužel pravdou...
Místo toho pomoc mi můžeš říct,co se ti nelíbí teď? Nejsem teoretik, HD parkuje doma,takže ho nevidím jen na obrázku. Takže komentuju mou osobní zkušenost.
Jinak to,že se někdo podílí na motoru neznamená automaticky kvalitu! Už jen to, že po 4 letech sákne olej z převodovky a z náhonu ... To je kvalita. Ty motory toho jinak snesou fakt hodně a při trochu údržby jsou nesmrtelný-o tom žádná.
No vidíš. A já si myslel,že je to 4V. Sice jsem na něm už 2x měnil olej,ale nikdy jsem to pořádně nezkoumal. Já taky nikde netvrdil že vím všechno. je teda fakt,že na 4v bylo 125k málo :)
ty si zas moc chytrý,asi bys to měl fakt zkusit v politice V rod je dvouválec ne čtyřválec a H-D s firmou Porsche spolupracuje od dob evolutionu,což je záruka kvality,kterou ty a podobní tady zpochybňujete a není na tom vůbec nic divného,že se nějaká značka podílí na vývoji motoru.
tak to nevím kdes přišel na to že v rod vypadá jak magna.Vrod vychází s amerického závodního motoru a pokud vím tak magně je vzhledem na hony vzdálený.To spíš původní magna byla inspirovaná H-D speciálem,protože byla vyvinutá pro americký trh
Někdy se ale snaží HD kopčit Japonce. Třeba takovej V-rod je větší Magna Každopádně HD-čka jsou pěkný motorky. Je to prostě kupa železa co si žije vlastním životem
Historie říká,že se vedení rozhodlo pokračovat v tradici V2,protože výzkum ukázal,že to je to co si zákazníci a věrní příznivci značky žádají a že vydat se cestou čtyřválců které nabízela konkurence asi není to pravé.To ostatně platí dodnes.
Sice je to celkem off topic, ale když se zde několikrát zmínila Nova - neví někdo z fandů H-D, proč se vlastně nedostala do výroby? Byl její vývoj zastaven, nebo nebyly peníze na zavedení do výroby, nebo se management už v té době rozhodl nastoupit cestu na tradici orientovaných modelů (řada Softail) místo hi-tech?
Pokud se nepletu, tak jediné, co si z Novy našlo cestu do série je čelní kapotáž a kufry na Sport Glide.
Jinak na té Nově mi daleko zajímavější než motor přijde rozložení jednotlivých komponentů v rámu - chladič šikmo pod sedlem, vzduch k němu skrz kapotáž, nádrž taky pod sedlem, v tom co vypadá jak nádrž jen elektrika a vzduchový filtr, v roce 81 celkem futuristická stavba...
Naproti tomu motor měl mít snad jen 4-stupňovou převodovku, i když integrovanou...
Durex:jestli ty tak trochu nejsi Baron Prášil kluku
Sem rád že se můžu bavit s lidma,co nikdy nešláply vedle. Všechno vědí. Když jsem na tom V rodu měnil olej,tak jediný co mě zajímalo byla specifikace,množství a jakej filtr. Motorka přijela,zvedla se, pak povolit filtr-moc místa tam teda není. Vypustin,novej,nalejt a zas něco dalšího. Bylo to v takovým spěchu,že mě fakt nezajímalo,kolik to má hrnků. Primárně tyhle motorky nedělám,tak to jde kolem mě. Dokonce jsem to o 4V od někoho slyšel a vůbec jsem nepátral,zda je to pravda či nikoliv. Koukám,že Buick69 by si měl otevřít věšteckej salón. To ti řekla křišťálová koule?
tak jinak:cely hovězí dobytek ženského rodu do polévky
to je moc
čtyřválec V-rod
.tak to je ovšem objev
tak toto . . . celá kráva do polévky už je moc
kovarradek:on,ale Durex zapomněl napsat,že ta Electra je přivezená kdoví odkud,byla bořená a někdo ji poskládal a prodal.Tak je to s většinou mašin které se tady prodávají.Vsázím na to,že to tak nějak je,určitě ji nekoupil tatík novou u prodejce.
kovarradek:jestli on ten Durex neměnil olej zrovna na tom modelu V4 Nova.Přestože bylo v roce 1981 vyrobeno jen pár prototypů a z toho většina byla maket a některé části motoru byly ze dřeva
riccie - toho si važ poněvadž v létě tady tolik příspěvků rozhodně nebude.
Durex - S tím sáknutím oleje máš možná pravdu ale může to bejt problém toho konkrétního kusu.Viděl sem hodně strojů co melo natočeno víc než dvakrát tolik KM a žádnej olej nesáknul.Znám bikera kterej dělal částečnou repasi na motoru Evolution až na 170 000km.Připomínám že olej ani po tolika kilometrech nikde nesáknul...
LadaT:
DMC.motobiker - Jsem rád že se mě podařilo alespon někomu rozšířit obzory (Porsche Nova V4).
Durex, to je docela silný kafe,když někdo mění dvakrát olej na mašině, kde motor je to největší co tam je a nevšimne si kolik má válců, já bych Ti po těch moudrech tady věřil možná to moskito,ale nic víc.
nic proti v maxovi,moje dívka ho má a
občas mně dovolí se svézt
Tak zase ne, už na toho Cruisera seru...
To si už děláte prdel
, v C R U I S E R u!!!
To cenzurované slůvko bylo v C*R*U*I*S*E*R*U
, netušil jsem, že je to zde na m.cz až tak nevhodné...
Příště si dám na to už dám větší pozor...
Durex> Možná tomu nebudeš věřit, ale první Véčkovej čtyřválec v cruiseru postavili u HD ještě daleko před starým V-Maxem a nebo nějakou Magnou...
Akorát se nakonec nedostal do výroby no...
Taky jsem to nevěděl, vím to až díky minulé diskuzi u HD
, takže alespoň k něčemu jsou tyhle diskuze dobré...
Já jsem si právě taky vždycky myslel, že starej V-MAX je jeden z mála Japonců, kterej si na nic nehraje a nikoho nekopíruje
, ale opak je zdá se bohužel pravdou...
Durex,kluku,najdi si kamarády,holku,vyraž někam ven mezi lidi
Místo toho pomoc mi můžeš říct,co se ti nelíbí teď? Nejsem teoretik, HD parkuje doma,takže ho nevidím jen na obrázku. Takže komentuju mou osobní zkušenost.
Jinak to,že se někdo podílí na motoru neznamená automaticky kvalitu! Už jen to, že po 4 letech sákne olej z převodovky a z náhonu ... To je kvalita. Ty motory toho jinak snesou fakt hodně a při trochu údržby jsou nesmrtelný-o tom žádná.
No vidíš. A já si myslel,že je to 4V. Sice jsem na něm už 2x měnil olej,ale nikdy jsem to pořádně nezkoumal. Já taky nikde netvrdil že vím všechno. je teda fakt,že na 4v bylo 125k málo :)
ty si zas moc chytrý,asi bys to měl fakt zkusit v politice
V rod je dvouválec ne čtyřválec a H-D s firmou Porsche spolupracuje od dob evolutionu,což je záruka kvality,kterou ty a podobní tady zpochybňujete a není na tom vůbec nic divného,že se nějaká značka podílí na vývoji motoru.
Myslým jako použít V4 v Chopperu. A pokud vím já,tak na motoru V-roda se podílelo Porsche
tak to nevím kdes přišel na to že v rod vypadá jak magna.Vrod vychází s amerického závodního motoru a pokud vím tak magně je vzhledem na hony vzdálený.To spíš původní magna byla inspirovaná H-D speciálem,protože byla vyvinutá pro americký trh
Někdy se ale snaží HD kopčit Japonce. Třeba takovej V-rod je větší Magna
Každopádně HD-čka jsou pěkný motorky. Je to prostě kupa železa co si žije vlastním životem
nikdy nebudou dost blízko,vždycky to bude světelné roky daleko od krásy H-D