Harley-Davidson CVO Road Glide ST: Čekal jsem hodně, ale tohle…
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Dominik Valášek | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 9.12.2024 | Zobrazeno: 18 581x
Text: Dominik Valášek | Foto: Jiří Jevický | Video: Dominik Valášek | Střih: Jan Hrubeš | Zveřejněno: 9.12.2024 | Zobrazeno: 18 581x
Takže když kolega ohulí muziku na svém HD, tak je *****
pokaždý čekám kdy hd přijde s něčím čím zachrání ten jejich prodejní sešup a pokaždý mám pocit že jde přesně na druhou stranu... a ani ty Trumpovi cla je nezachrání, spíš bych řekl naopak...
je vidět že zkušenosti tu jsou...
teorie jak velkej dvouválec ruší okolí hraním českýho rozhlasu je vynikající stejně jako rady typu sluchátka atd
jestli chce někdo poslouchat třeba 3-4hodiny nonstop zvuk motoru tak respekt jemu, já si po půl hodině rád pustím rádio, vlastně hned, a to 6ti válec od bmw taky hraje hezky...
Upřímně nikdy bych nečekal, že se takhle pobavím při testu HD s nadcentem v sedle
Parádní práce Dominiku.
Kolena vys nez kycle = fail / error
Jsou repráky na motorce a je pouštění hudby na motorce.
...
A ty aparatury, které jsou na strojích pro US, umí opravdu neskutečný céres aka zdraví škodlivé decibely
. Když stojím na přechodu, ucpávám dětem uši a v těle se mi kvůli hudbě z motorky třesou vnitřnosti, tak to vážně není správně. A takové chování Dominik charakterizoval tím slovem na de...
H-D je primárně dělaný pro US, tedy dlouhé vzdálenosti a v mnoha státech bez helmy. Takže tam to dává smysl... jedeš v krajině a pustíš si svoji oblíbenou muziku, schovaný za štítem pluješ krajinou a máš to zpestřené
ALE nedává to smysl, když to motorkář pustí naplno v zástavbě, obtěžuje svým hudebním vkusem okolí, ničí lidem a zejména DĚTEM sluch jenom proto, že se chce předvádět nebo už je sám skoro hluchý.
V Evropě, kde je všude povinná helma, menší vzdálenosti a spousta měst a vesnic, repro na moto tolik smyslu nedává, pro poslech je vždy lepší helma s komunikátorem, navíc přidává možnost komunikovat s ostatními jezdci, poslouchat navigaci, telefonovat a mluvit se spolujezdcem.
Až na to budu dost starej, tak to na mě bude moc těžký, nicméně když to Domča za půlkou videa trošku osolil, JOJ, potěšilo moc a chtělo se tahat a tahat :)
Každej má právo na názor. Nechápu ale, proč sem píšou ,,odborníci,, kteří to viděli maximálně na fotce, nikdy na tom neseděli a tenhle styl jim nic neříká.
Mimochodem, v čem je výhoda hydraulický spojky?
5 reakcí
Road Glide se mi nelíbí a to díky masce. Holt jsem jinej. Bejt to Street Glide, asi bych se kochal víc. Ale jinak se mi to líbí. Na CVO je krom motoru toho navěšenýho zbytečně moc. No co na motorce potřebuju? Motor, dvě kola a .... (no ani já nejdu příkladem
)To "sport" čtu také v uvozovkách. A s tou spojkou tomu taky nerozumím. Někdo by to měl zdůvodnit. Mám M8 2018 a ta má hydrauliku. Po pravdě, byla předmětem svolávací akce
ale je to cajk.
Moze mi niekto vysvetlit co je na tom sportivniho?
Ved ledva sa to nahne tak cuchas stupacky.
Ta cena je nesmysl.
Ušetřil bych 400 kolíků a koupil si Goldwing.
Nemusel bych řešit lanko spojku, vlastně ani řazení, měl bych zpátečku, šestiválec, pohodlíčko, dokonce i airbag...
Zároveň bych měl mnohem větší jistotu, že značka nekrachne, pokud kačer Donald nezavede cla na dovoz, která snad jediná mohou H-D zachránit.
Ta značka už pompézností, rozumějme cenovou politikou mimo realitu, a odtažitostí, rozumějme neschopností komunikovat se zákazníkem, překonala všechny zdravé meze.
10 reakcí
Moje motorka má hodnotu jen 1300Kč/kg, tahle přes 3000Kč/kg. Takže určitě bude lepší.
1 reakce
A už má OHC?
Test je jako obvykle "strašně hrozně supr"
, ale tohle fakt není motorka pro státy, kde se používá metrická soustava. V palcích a librách dobrý, ale kdo by proboha chtěl motorku, která má jen 1977 ccm a točivý moment 193 Nm (v textu a ve videu, 183 Nm v technických údajích), když 2000 ccm a 200 Nm je už v dohledu. To je jako zůstat těsně pod vrcholem.
2 reakce
Myslim, že jsou i vkusnější způsoby, jak dát okolí najevo, že jsem ve vatě
2 reakce
…Zdravim Dominiku… jen malá pozn. k tomu, že si si připsal novýho vyzyvatele do rubriky ´´ Věcí na důchod ´´
… typuju, že to do ´´sedmašedesáti´´ máš za pytel kalendářů
… a věř, že až to příjde, budou daleko obyčejnější věci než bike, co Tě budou dělat šťastnym
… a prachů můžeš mít kolik chceš… vím o čem píšu… připojuji pozn. k pozici na ST, která neušla pozornosti … výška kolen apod. důležitosti…. nevěděl bych to, ale jednou mě (189cm) vyfotila přítelkyně v podobný pozici, a od tý doby vím, že už bych nechtěl nikdy nic, co by Ti podobnou neumožňovala
… origo. špačky ještě trochu víc vpředu a pak to nebude mít chybu… ´Halfhelmet´, a v tu ránu začneš překvapivě i dodržovat dopravní předpisy
…a budou Tě k tomu stačit poloviční kobyly i krouťák
… a zavolat dealerovi můžeš hned a na nic nečekat. O tom se mě ve Tvým věku ani nezdálo. S pozdravem
Můj příspěvek bude asi úplně mimo mísu, ale nedá mi to. Pořád si říkám, že je škoda, že HD dělá stále tu samou kategorii motorek. Já bych se tak rád svezl na naháči s jejich motorem, něco jako byl kdysi Buell, ale mám smůlu.
Pořád samej čopr, liší se to objemem, kuframa nebo stylem. Ale pořád to samý. I když ano, mají i jedno cestovní enduro...
1 reakce
No ty bláho 1,2 míče a jsou tam obnažený kabely jak na čínskym mopedu z auto kelly... To je docela síla... Jo ten motor je parádní, obří dvouválec bude specifický svezení a velká zábava, celkově se mi to ale vůbec nelíbí, řekl bych až děs běs, kolem krásnýho motoru beztvará hromada harampádí, takovej Fat Boy to je fešák
Ale kde berou ty ceny, to si cucaj z prstu? Půl míče, větší cenu to nemá, zbytek je jen další přemrštěná marže s cílem na snobství, ale to už jim dnes moc lidí nežere, proto jsou ve finančních problémech..
1 reakce
Mne prijde podle fotek, ze na tech 184 cm je ta motorka proste mala.
Na jedne fotce vypada, ze ma kolena vys nez kycle. To se mi z pohledu dlouhe jizdy nezda uplne pohodlne.
Pekné. Aj motorka, aj recenzia.
…ještě jsem se nedostal ani ke článku a stačí mi co je v komentářích
, abych také přispěl svým příběhem… ještě jsem tehdy neujel ani km ( r.2012 ) a začal v prosinci doma v garáži, z respektu před tou hromadou kovu řešit co by kdyby
…. padáky, ochrana spojkový páčky před ulomením někde v prd… apod.… až jsem si všiml, že ta spojka jde proti všemu na čem jsem dosud seděl kure… ztuha
… a netrvalo tak dlouho a bowden opustil levou rámovou trubku a šel volně kolem krku řízení, hned za brejlema, doprava podél pravý trubky… pár kapek oleje a najednou se stala z lankový spojky ´hydraulická´
, až si toho všiml přijímací technik v Hradci, když se s tím jel svést na zk.jízdu před předáním po servisu…a říká…´Je to takhle lepší?´ a znovu si změnu prohlížel
… jen jsem se tehdy lehce pousmál
… ještě jsem si tam tehdy přes ně objednal náhradní spojkový lano…cena 1.865 Kč před cca. 10 lety…ten samý technik říká, na H-D spojkový lano nebylo nikdy nutný měnit
…moc jsem mu nevěřil, ale po 35.000km mu dávám za pravdu a náhradní lano je stále připravený v pravý brašně
S pozdravem




1,2 milionu za takový hnus tak to je dobrý úlet.
2 reakce
Je to blbě nafocené, nebo má opravdu Dominik kolena výš než kyčle? Moc pohodlně to nevypadá.
Motorka za 1,2 mega s lankovou spojkou, tohle umí jen Harley Davidson ?
2 reakce
asi hrozně moc stárnu ... ale mě se to tak strašně líbí, že si umím představit to mít k okruhovce doma
Tak původně jsem myslel, že ta "skvrnitá hmota" je ošklivě smíchaný levný plast
...a on "kovaný karbon". Ale lépe nevypadá, ani když to vím. (pravděpodobně důsledek osobní averze k maskáčům)
S tou spojkou u motorky této cenové relace tomu taky moc nerozumím, když má hydrauliku kdejaká malá levná kroska....jen doufám, že to u HD vyřešili líp než Indian u svých cruiserů, kde prasklé lanko není vůbec nic vyjímečnýho a přesto ho zatím hydraulikou nenahradili....je to asi jediná podstatná věc, která mi na mém 2019 Chieftainu vadí ...
2 reakce
"Máte pravdu, je to dokonalý stroj
. Na Street CVO 121, který mi více vyhovuje (mám jen 175 cm), mám najeto více než 35 000 km a jsem z něj nadšený. Řízení motorky se posunulo úplně někam jinam. Je stvořená na velké vzdálenosti s maximálním pohodlím. Letošní ST je motorově prý ještě o něco víc..."
Ale pak to ubrzdit je už teď problém - 400 kg + jezdec ! Kdo chce krájet Evropu doporučuji.
Harley Davidson v San Diegu má jiné ceny. Jako míč a půl za totok?
Za to jsou dva fešácké baworáky nebo čtyři japončíci. Směšné

Fotku mi poslal kamarád co má CVO model před tím. Před lety byl BMW GSák ale pak zblbnul do HD. Wool
1 reakce
Pecka test Dominiku, líbí se mi jak tě ta mašina chytla. No a ty hlášky k tomu "nesedím tak vyknedlenej", "neřídí se jako vzducholoď". Pobavilo - děkuju
az na tu strasnou masku dobry..