Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ProchyTom: Oukej oukej, vysvětlení beru - škoda, že Ti v tom textu vypadlo pár slov a díky tomu něco nedávalo moc smysl. Jsem rád, že se Ti novej budík líbí, mně taky. Při uvedení novinek bylo snad nejvíc negací na něj - pokud nepočítám výkřiky typu "Vraťte nám Dynu!" ;)
Mě osobně by třeba zajímalo, jak se kterej z testovaných modelů podílí na prodejích značky... celosvětově, u nás... nějaký srovnání. Trochu statistiky do toho, pokud by šlo :)
Jinak díky, děláte to dobře! Cením taky fotky! A korektorovi dát za uši, pokud nějakej je ;)
Super, i redaktoři veřejně říkaj že naše silnice stojí za hovno. Je to dost laborování, vybrat při výletu silnici po které se dá jet, aniž by se člověk musel bát že urve kolo. Smutná ukázka toho jak politici makaj.
Maarty: Zajímavé testy HD jsou zde kritizovány za to, že HD nadržujeme a styl mého psaní je vždy malé literární dílko. Proto dnes změna a strohé konstatování, že motorka dělá parádu, ale na naše silnice to moc není. Pár lidí už mi psalo, že konečně střízlivý pohled.. A nyní tvůj zklamaný komentář. Bohužel, nikdy neudělám radost všem.
Dále k tvému vytrhávání z kontextu a nepochopení: Jelikož jsou naše silnice na hovno, tak na motorce je lepší hledat čistej asfalt. Potom na ni vydržíš klidně celej den. Dále, místo kde trávíš nejvíc času pohledem, mimo koukání na silnici a kochání se je právě budík. Pokud je ošklivej, tak aspoň mě to štve - což tady je naopak. Ale takhle to už píšu dvacet let a ještě si nikdo nestěžoval. Co se týká spolujezdce tak asi oba jezdíme dost dlouho, že každý víme kde se dá chytit. No a protože řidiče se dá chytit vždy, tak to už nepovažuju jako součást testu..Spíš hledám místo na motorce. Dále k úpravám. HD je na úpravy mistr, ale psát u každého testu (dokončoval jsem tři testy HD a nechtěl jsem se opakovat), že si můžete motocykl vytunit mi holt přijde bez smyslu, jako psát že harley je těžkej. No a nakonec, k tvému dotazu.. Přesně tak, vzhledem k tomu, že jsem sám nedůvěřivej a vim, že motorka neni auto a test je i dost o pocitech, připomínám v testu, že HD motorky půjčuje a můžeš se svézt. Takže tady taky z tvého pohledu chyba a místo připomenutí demo jízd jsem holt měl napsat, že HD má i katalog doplňků. Měj se a příště klidně napiš email ať tu neplevelíme
Po Street Bobu jsem se těšil na další zajímavej test a místo toho jsem se dozvěděl, že: na konkrétně téhle motorce vydržíte maximálně pár desítek kilometrů (o kus dál níže píše autor, že vás jízda baví, dokud nevyjedete nádrž do poslední kapky- tzn. přes 200 km; že místo, kde "trávíte nejvíce času" je přístrojový panel??? - WTF? ; že místo pro spolujezdce je jen pro převoz na kafe a není se kde chytit? - co třeba obejmout jezdce v bocích, hm. Bohužel ani slovo o "customizaci", o tom, že takhle koupíte motorku v základu a můžete si ji libovolně přetvářet a dolaďovat k obrazu svému - mimojiné zvolit z několika typů opěrek pro spolujezdce, atd..
Modely na další rok se skutečně představují už koncem srpna předchozího roku..
Takže kdo brblá u pc, ať si najde nejbližšího dealera a jde se svézt a může si pocity redaktora buď potvrdit nebo upravit ;) Já už to udělal s Breakoutem 2017 :)
Na mňa tá motorka pôsobí,že je relatívne malá...Niečo ako sportster s upraveným krkom riadenia...
Ak má jazdec 177, tak čo človek čo má 185 -190...
Ale inač je pekná...Ale nie tak pekná ako moja
stařík62: Od počítače vypadá všechno větsinou jinak než v reálu, ale tento motocykl modelového roku 2018 představil Harley-Davidson již na konci 2017. My jsme ho jezdili na začátku listopadu 2017, proto to listí. Ale je to aktuální model 2018, který je nyní v nabídce u dealerů připraven na vaše svezení.
Ahoj Tomáši.
Krásný test o krásný motorce, ale asi docela blbý!!! Ježdění na motorce je o zatáčkách a mám pocit, že tato o tom není, jel jsem snad na všech H-D mimo téhle... nikdy jsem na ní neměl chuť sednout i když je krásná...Teď už chuť mám ... určitě to vyzkouším...
@ OndraCB - na tomhle tě stejně po 50km bolí prdel tak, že na benzínku musíš stejně, tak k čemu velká (ošklivá) nádrž... ;)
@autor: "155 Nm ve 3 000 otáčkách, kterými Breakout disponuje, to je lék na svižnej odpich ze semaforu" nedá mi to, ale většinou, když požiješ lék, tak je ti blbě - tady je to tak nevypadá...
Poslední pěkný Harleye byly Panheady, tohle si můžou strčit a ať se jim tam vejde celej...
ProchyTom: Oukej oukej, vysvětlení beru - škoda, že Ti v tom textu vypadlo pár slov a díky tomu něco nedávalo moc smysl. Jsem rád, že se Ti novej budík líbí, mně taky. Při uvedení novinek bylo snad nejvíc negací na něj - pokud nepočítám výkřiky typu "Vraťte nám Dynu!" ;)
Mě osobně by třeba zajímalo, jak se kterej z testovaných modelů podílí na prodejích značky... celosvětově, u nás... nějaký srovnání. Trochu statistiky do toho, pokud by šlo :)
Jinak díky, děláte to dobře! Cením taky fotky! A korektorovi dát za uši, pokud nějakej je ;)
Super, i redaktoři veřejně říkaj že naše silnice stojí za hovno. Je to dost laborování, vybrat při výletu silnici po které se dá jet, aniž by se člověk musel bát že urve kolo. Smutná ukázka toho jak politici makaj.
Maarty: Zajímavé testy HD jsou zde kritizovány za to, že HD nadržujeme a styl mého psaní je vždy malé literární dílko. Proto dnes změna a strohé konstatování, že motorka dělá parádu, ale na naše silnice to moc není. Pár lidí už mi psalo, že konečně střízlivý pohled.. A nyní tvůj zklamaný komentář. Bohužel, nikdy neudělám radost všem.
Dále k tvému vytrhávání z kontextu a nepochopení: Jelikož jsou naše silnice na hovno, tak na motorce je lepší hledat čistej asfalt. Potom na ni vydržíš klidně celej den. Dále, místo kde trávíš nejvíc času pohledem, mimo koukání na silnici a kochání se je právě budík. Pokud je ošklivej, tak aspoň mě to štve - což tady je naopak. Ale takhle to už píšu dvacet let a ještě si nikdo nestěžoval. Co se týká spolujezdce tak asi oba jezdíme dost dlouho, že každý víme kde se dá chytit. No a protože řidiče se dá chytit vždy, tak to už nepovažuju jako součást testu..Spíš hledám místo na motorce. Dále k úpravám. HD je na úpravy mistr, ale psát u každého testu (dokončoval jsem tři testy HD a nechtěl jsem se opakovat), že si můžete motocykl vytunit mi holt přijde bez smyslu, jako psát že harley je těžkej. No a nakonec, k tvému dotazu.. Přesně tak, vzhledem k tomu, že jsem sám nedůvěřivej a vim, že motorka neni auto a test je i dost o pocitech, připomínám v testu, že HD motorky půjčuje a můžeš se svézt. Takže tady taky z tvého pohledu chyba a místo připomenutí demo jízd jsem holt měl napsat, že HD má i katalog doplňků. Měj se a příště klidně napiš email ať tu neplevelíme
Po Street Bobu jsem se těšil na další zajímavej test a místo toho jsem se dozvěděl, že: na konkrétně téhle motorce vydržíte maximálně pár desítek kilometrů (o kus dál níže píše autor, že vás jízda baví, dokud nevyjedete nádrž do poslední kapky- tzn. přes 200 km; že místo, kde "trávíte nejvíce času" je přístrojový panel??? - WTF? ; že místo pro spolujezdce je jen pro převoz na kafe a není se kde chytit? - co třeba obejmout jezdce v bocích, hm. Bohužel ani slovo o "customizaci", o tom, že takhle koupíte motorku v základu a můžete si ji libovolně přetvářet a dolaďovat k obrazu svému - mimojiné zvolit z několika typů opěrek pro spolujezdce, atd..
Modely na další rok se skutečně představují už koncem srpna předchozího roku..
Takže kdo brblá u pc, ať si najde nejbližšího dealera a jde se svézt a může si pocity redaktora buď potvrdit nebo upravit ;) Já už to udělal s Breakoutem 2017 :)
Na mňa tá motorka pôsobí,že je relatívne malá...Niečo ako sportster s upraveným krkom riadenia...
Ak má jazdec 177, tak čo človek čo má 185 -190...
Ale inač je pekná...Ale nie tak pekná ako moja
Jo, to dá rozum. A vypadá to jako silnička na Točnou.
stařík62: Od počítače vypadá všechno větsinou jinak než v reálu, ale tento motocykl modelového roku 2018 představil Harley-Davidson již na konci 2017. My jsme ho jezdili na začátku listopadu 2017, proto to listí. Ale je to aktuální model 2018, který je nyní v nabídce u dealerů připraven na vaše svezení.
Ahoj Tomáši.
Krásný test o krásný motorce, ale asi docela blbý!!! Ježdění na motorce je o zatáčkách a mám pocit, že tato o tom není, jel jsem snad na všech H-D mimo téhle... nikdy jsem na ní neměl chuť sednout i když je krásná...Teď už chuť mám ... určitě to vyzkouším...
Model 2018. Hm. On už byl letos podzim ? Jsem si v u compu ani nevšim.
Díky bože,že jsem si pořídil Breakout CVO .
@ OndraCB - na tomhle tě stejně po 50km bolí prdel tak, že na benzínku musíš stejně, tak k čemu velká (ošklivá) nádrž... ;)
@autor: "155 Nm ve 3 000 otáčkách, kterými Breakout disponuje, to je lék na svižnej odpich ze semaforu" nedá mi to, ale většinou, když požiješ lék, tak je ti blbě - tady je to tak nevypadá...
Kapacita nádrže
Nechápu.
HD miluju, ale je to drahy jak ta svina...