Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Přidám moje životní zkušenosti ohledně kultu H-D. Můj táta má H-D už skoro 40 let a tvrdí, že že nakonec stejně každej skončí u H-D. Když sem byl mladej, tak jsem si v duchu říkal, že kecá, ale život to ukazuje jinak. Lidi, který měli starý HD(WLC) a přesedlali na jiný značky, jezdili na srazy a říkali: To je jiný kafe, to jede a táta vždycky jenom mávnul rukou. Člověk pojezdil nějakej ten rok a za tři roky už zase jezdil na H-D. A to nemluvim o jednom člověku. Poznal jsem jenom jednoho člověka, který odešel od H-D a jezdí na BMW, ale starýho Haryka má doma a jezdi na něm jeho dcera. Ale poznal jsem hodně lidí, který se přes různý stroje dostali až k H-D a tam zůstali. Opakuju - je to víc o lidech okolo H-D než o samotných strojích a jejich technice.
Trocha těch zápisků do diskuse - historie:<br />
H-D:<br />
//stroked.virtualave.net/page1.shtml<br />
<br />
a když už tu byla ta vzpomínka na zápisky Jawa:<br />
//www.rozarka-moto.estranky.cz/clanky/historie-jawa/historie-motocyklu-jawa
Doporučuju přečíst si knihu, kterou napsal Brock YATES "Desperátská mašina" a mnozí pochopíte o čem to je a co vlastně znamená vlastnit motocykl Harley-Davidson.
Koukám jak to přechází do osobní roviny, ale to snad není účelem těchto komentářů. Jsme všichni v jedný stopě a rozebírat klady a zápory testovaných kousků patří k věci. Zdravíme se, ať jedem na čemkoli a votom to je...
Tak si to tak kluci neberte Někde chválim, jinde hanim. Od toho tady snad ty komentáře jsou. Přece by jste nechtěli, aby tady každý nad každou mašinou chrochtal blahem, to by byla nuda.<br />
Jinak to je kouzlo registrace - nestydíš se za věk, mašinu, ani svoje názory. Přál bych tady každému, aby byl se svým strojem tak spokojený jako já - i když mu ho někdo každou chvíli v komentářích haní (jako třeba já hádečka)
to užovka: nezklamals . Je to naprosto běžný argument obdivovatelů a majitelů H-D. Závist. A proč bych měl závidět? Je spousta mašin ve stejné i dražší cenové třídě a neřeknu proti nim ani popel. Třeba majitelům těch zmíněných Ferrari vyloženě fandím - jsou to srdcaři s citem pro krásnou techniku. Jenže kdyby Ferrari pracovalo jako H-D, tak mají ve F1 ještě motor v předu. Byla by to pro spoustu lidí klasika, ale dost mimo. Buď rád, že jsi si pořídil stroj, podle svých představ, ale nechovej se při tom jako fanatik - možná tě to překvapí, ale i ti co se jim H-D nelíbí mají právo na názor a dokonce i na život Mnoho šťastných km na tvém stroji, i s tím, že existuje lynx, kterému se vůbec nelíbí a klidně to řekne nahlas <br />
PS : mohl by ses zaregistrovat, ať si to tvoje H-D můžeme prohlédnout
to Anti: naprostý souhlas. Srovnávat H-D s Porsche může jenom snob, který vidí jenom cenu. Ono to Porsche má také špičkové jízdní vlastnosti a je to také sportovní vůz. Srovnání Ferrari a 1098 beru, ale tady je to hloupost. Je dobře, že je H-D stále na trhu, jejich majitelé se alespoň seberealizují tímto způsobem. Každý ať si pořídí, co se mu líbí (a na co má), ale dělat z těchto výrobků bůh ví co je značně nadsazené. H-D má hlavně tradici a kvalitní reklamní oddělení - proto se také kupují pro pocity a ne proto, že ta mašina něco umí
Homer> Kdo? Ten komu se to líbí a má na to. Třeba taková Corvetta Sting ray z 63 nebo Maco shark II z 65. To bych okamžitě bral. Vim kde to vzít, vim co se mi na tom líbí, jen nevim kde na to vzít. Pro tebe to třeba bude jen nostalgie pro mě osobní sen to vlastnit. Každej jsme nějakej..
to užovka:Podívej se na originální stránky HD a<br />
zjistíš ,že tam žádná "Šalda"neni,přesto že jsou<br />
"oficiální" dovozci. Pak se nediv jejich cenám. Prostě je pro ně 30Kč míň ,jak 20Kč
Takže ve finále z toho vychází, že si mastěj kapsu na značce HD prodejci a dovozci. Ale asi jim stačí prodejnost, jaký dosahují. Líbí se mí V-Rod, ale cenově je pro mne nedostupnej a to samé platí o Night Trainu. Tím neříkám, že po nich toužim, ale kdyby byla cena srovnatelná s Introšem 1800, už by byly v hledáčku také.
My tu hodnotíme poměr kvality a ceny, tento argument( zájem okolí), je dosti pofidérní a je věcí každého z nás, co se mu líbí a nelíbí.A komentáře jsou tu pro všechny, zastánce i odpůrce. Záleží na síle argumentů, která strana převáží a na kvalitě přispěvatelů. A cena tohoto haryka je fakt nadsazená.
Na motocyklech H-D je třeba si uvědomit pro mnohé nerozdýchatelnou pravdu. A to je skutečnost, že H-D je v podstatě polotovar a výrobci doplňků umožňují z originálu udělat nadupaný a originální stroj. Je možné různými kity upravit a zvýšit výkon motoru. Je možné zakoupit tisíce doplňků. Trh s doplňky je tak široký, že se japonci mohou jít zahrabat. Na H-D seženete díly pomalu stolet zpátky. Běžte do suzuki nebo hondy a chtějte díl na 30 staré moto? <br />
Co se týče téhle dyny, tak za sebe říkám že je ve své kategorií pěkná. Těžko to však vysvětlovat nějakému střelci s R1.
To Jozin. Měl jsem na mysli něco jinýho, Introš je super, ale koukni na starší Viraga, Vulcany. vypadaj jak vánoční stromečky. Řekl bych, že po nich ani pes neštěkne a prodávají se jen pro svou cenu, která rychle klesá. Introš je opravdovej choper. I když můj miláček je VL 1500a styl do cruiserů( i sportovních)
Homer> tak to se děsně pleteš, jsou firmy co vyrábí přesně tyhle repliky a maj vyprodáno na rok i víc dopředu. Stačí jen třeba pro představu Cadilac a pod. z let 50 a 60. I v Evropě třeba Lotus a jeho repliky a pod. Někde je pravda, že pod kapotou je moderní technika kvuli předpisům atd.
Tak tenhle typ motorek je moje krevní skupina. Testík je fajnovej, kámoš má pět let starýho Fat Boye a dost často utahuje šroubky, myslim si, že japonský výrobky jsou kvalitnější, ale uznávám, že nemají charisma HD. Motor se mi líbí, ale to ostatní nestojí za nic. Musel by se totálně překopat.
Dobrý test. První část vtipná (sportovní a užitná hodnota ...). Druhá už o stroji něco vypovídá - má tolik neduhů, že by u jiné značky totálně propadl, ale je to o pocitech a obdivných pohledech . Samozřejmě je to klasika - kamarád má H-D z 2 WW a tento progresivní stroj má ještě ztrátové mazání, uplyne pár let a ejhle už splňuje emisní normy. Koncepčně je to stejné, ale je vidět, že neusnuli na vavřínech a pokrok se nezastavil Hodnotit nebudu, veteránům se tleská za výdrž.
koupil jsem dinu stret boba 2011 po 700 najetých km lituji že jsem si jí nekoupil už dřív je to hd je to styl
Celkem hezkej polotovar ...
Přidám moje životní zkušenosti ohledně kultu H-D. Můj táta má H-D už skoro 40 let a tvrdí, že že nakonec stejně každej skončí u H-D. Když sem byl mladej, tak jsem si v duchu říkal, že kecá, ale život to ukazuje jinak. Lidi, který měli starý HD(WLC) a přesedlali na jiný značky, jezdili na srazy a říkali: To je jiný kafe, to jede a táta vždycky jenom mávnul rukou. Člověk pojezdil nějakej ten rok a za tři roky už zase jezdil na H-D. A to nemluvim o jednom člověku. Poznal jsem jenom jednoho člověka, který odešel od H-D a jezdí na BMW, ale starýho Haryka má doma a jezdi na něm jeho dcera. Ale poznal jsem hodně lidí, který se přes různý stroje dostali až k H-D a tam zůstali. Opakuju - je to víc o lidech okolo H-D než o samotných strojích a jejich technice.
Trocha těch zápisků do diskuse - historie:<br />
H-D:<br />
//stroked.virtualave.net/page1.shtml<br />
<br />
a když už tu byla ta vzpomínka na zápisky Jawa:<br />
//www.rozarka-moto.estranky.cz/clanky/historie-jawa/historie-motocyklu-jawa
Doporučuju přečíst si knihu, kterou napsal Brock YATES "Desperátská mašina" a mnozí pochopíte o čem to je a co vlastně znamená vlastnit motocykl Harley-Davidson.
Koukám jak to přechází do osobní roviny, ale to snad není účelem těchto komentářů. Jsme všichni v jedný stopě a rozebírat klady a zápory testovaných kousků patří k věci. Zdravíme se, ať jedem na čemkoli a votom to je...
Tak si to tak kluci neberte
Někde chválim, jinde hanim. Od toho tady snad ty komentáře jsou. Přece by jste nechtěli, aby tady každý nad každou mašinou chrochtal blahem, to by byla nuda.<br />
Jinak to je kouzlo registrace - nestydíš se za věk, mašinu, ani svoje názory. Přál bych tady každému, aby byl se svým strojem tak spokojený jako já - i když mu ho někdo každou chvíli v komentářích haní (jako třeba já hádečka)
to užovka: nezklamals
. Je to naprosto běžný argument obdivovatelů a majitelů H-D. Závist. A proč bych měl závidět? Je spousta mašin ve stejné i dražší cenové třídě a neřeknu proti nim ani popel. Třeba majitelům těch zmíněných Ferrari vyloženě fandím - jsou to srdcaři s citem pro krásnou techniku. Jenže kdyby Ferrari pracovalo jako H-D, tak mají ve F1 ještě motor v předu. Byla by to pro spoustu lidí klasika, ale dost mimo. Buď rád, že jsi si pořídil stroj, podle svých představ, ale nechovej se při tom jako fanatik - možná tě to překvapí, ale i ti co se jim H-D nelíbí mají právo na názor a dokonce i na život
Mnoho šťastných km na tvém stroji, i s tím, že existuje lynx, kterému se vůbec nelíbí a klidně to řekne nahlas
<br />
PS : mohl by ses zaregistrovat, ať si to tvoje H-D můžeme prohlédnout
to Anti: naprostý souhlas. Srovnávat H-D s Porsche může jenom snob, který vidí jenom cenu. Ono to Porsche má také špičkové jízdní vlastnosti a je to také sportovní vůz. Srovnání Ferrari a 1098 beru, ale tady je to hloupost. Je dobře, že je H-D stále na trhu, jejich majitelé se alespoň seberealizují tímto způsobem. Každý ať si pořídí, co se mu líbí (a na co má), ale dělat z těchto výrobků bůh ví co je značně nadsazené. H-D má hlavně tradici a kvalitní reklamní oddělení - proto se také kupují pro pocity a ne proto, že ta mašina něco umí
Homer> Kdo? Ten komu se to líbí a má na to.
Třeba taková Corvetta Sting ray z 63 nebo Maco shark II z 65. To bych okamžitě bral. Vim kde to vzít, vim co se mi na tom líbí, jen nevim kde na to vzít.
Pro tebe to třeba bude jen nostalgie pro mě osobní sen to vlastnit.
Každej jsme nějakej..
to užovka:Podívej se na originální stránky HD a<br />
Prostě je pro ně 30Kč míň ,jak 20Kč
zjistíš ,že tam žádná "Šalda"neni,přesto že jsou<br />
"oficiální" dovozci. Pak se nediv jejich cenám.
Takže ve finále z toho vychází, že si mastěj kapsu na značce HD prodejci a dovozci. Ale asi jim stačí prodejnost, jaký dosahují. Líbí se mí V-Rod, ale cenově je pro mne nedostupnej a to samé platí o Night Trainu. Tím neříkám, že po nich toužim, ale kdyby byla cena srovnatelná s Introšem 1800, už by byly v hledáčku také.
My tu hodnotíme poměr kvality a ceny, tento argument( zájem okolí), je dosti pofidérní a je věcí každého z nás, co se mu líbí a nelíbí.A komentáře jsou tu pro všechny, zastánce i odpůrce. Záleží na síle argumentů, která strana převáží a na kvalitě přispěvatelů. A cena tohoto haryka je fakt nadsazená.
to Kocour: to je nazor!!! konecne se nekdo odvazil to rict na plnou hubu....HD prece nema konkurenci...to co umi HD nikdo jinej nedovede
Na motocyklech H-D je třeba si uvědomit pro mnohé nerozdýchatelnou pravdu. A to je skutečnost, že H-D je v podstatě polotovar a výrobci doplňků umožňují z originálu udělat nadupaný a originální stroj. Je možné různými kity upravit a zvýšit výkon motoru. Je možné zakoupit tisíce doplňků. Trh s doplňky je tak široký, že se japonci mohou jít zahrabat. Na H-D seženete díly pomalu stolet zpátky. Běžte do suzuki nebo hondy a chtějte díl na 30 staré moto?
<br />
Co se týče téhle dyny, tak za sebe říkám že je ve své kategorií pěkná. Těžko to však vysvětlovat nějakému střelci s R1.
To Jozin. Měl jsem na mysli něco jinýho, Introš je super, ale koukni na starší Viraga, Vulcany. vypadaj jak vánoční stromečky. Řekl bych, že po nich ani pes neštěkne a prodávají se jen pro svou cenu, která rychle klesá. Introš je opravdovej choper. I když můj miláček je VL 1500a styl do cruiserů( i sportovních)
Homer> tak to se děsně pleteš, jsou firmy co vyrábí přesně tyhle repliky a maj vyprodáno na rok i víc dopředu. Stačí jen třeba pro představu Cadilac a pod. z let 50 a 60. I v Evropě třeba Lotus a jeho repliky a pod. Někde je pravda, že pod kapotou je moderní technika kvuli předpisům atd.
To cassi31, japonec, že nemá charisma, zkus se svész na VS 1400
Bedan> jako jakej EU model? Cože nebo co?
Tak tenhle typ motorek je moje krevní skupina. Testík je fajnovej, kámoš má pět let starýho Fat Boye a dost často utahuje šroubky, myslim si, že japonský výrobky jsou kvalitnější, ale uznávám, že nemají charisma HD. Motor se mi líbí, ale to ostatní nestojí za nic. Musel by se totálně překopat.
je to super,až na ty stupačky.
Dobrý test. První část vtipná (sportovní a užitná hodnota
...). Druhá už o stroji něco vypovídá - má tolik neduhů, že by u jiné značky totálně propadl, ale je to o pocitech a obdivných pohledech
. Samozřejmě je to klasika - kamarád má H-D z 2 WW a tento progresivní stroj má ještě ztrátové mazání, uplyne pár let a ejhle už splňuje emisní normy. Koncepčně je to stejné, ale je vidět, že neusnuli na vavřínech a pokrok se nezastavil
Hodnotit nebudu, veteránům se tleská za výdrž.
Vypadá pěkně
teda až na ty zmiňovaný stupačky. Na fotkách to vypadá jako by neseděl na H-D, ale na nějaký skládačce
SUPER.KLASIKA SE VRACÍ.