Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Honda PCX je trošku malá. Rozhodol som sa pre Zion 125 skúter. Po najazdení 6300 km doporučujem.
Závada - počítadlo najazdených km ukazuje menej oproti skutočnosti. Vzdialenosť 173 km na chatu ukáže ako 152 km. Preto je spotreba 3 litre. V skutočnosti je cca 2,7litra
Na skútru mám v loňské sezóně najeto 3000km. Bez problémů. Jízdy ve dvou, v jednom, hory, roviny, krátké i dlouhé trasy. Vše o.k. a navíc jako bonus, v mých očích povedený design, s kterým zažijete spoustu legrace. Zdraví vás totiž na cestách i ti motorkáři, kteří skútraři opovrhují. Čelní pohled na Ziona, je dosti matoucí :)
Kuzin > Výhoda toho PCX je poloviční spotřeba, která s inovovaným modelem má klesnout až někam na 1,77 l/100 km (osobně tomu nevěřím, ale nechám se překvapit - čekám na dodání každým dnem). Jen samotný rozdíl v pořizovací částce by se při dnešních cenách benzinu vrátil při nějakých 12 000 km, nicméně PCX nepůsobí z žádného úhlu lacině a má za sebou renomé i servisní síť Hondy. Takže aby se tahle rakouská čína prodávala, měla by asi přece jen o něco zlevnit...
to all:Děkuji za názor.
to rrss: samozřejmě vše je o nákladech a zisku a ceně vůči konkurenci, a tady to nebude jinak. Každopádně doporučuju osobní zkušenost, než vyslovíš finální verdikt. Podle fotek a textu to nikdy není jako osobní zkušenost.Poboček má zastoupení po republice více než dost,aby jsi měl na dosah. Cena je věc názoru. Mě vzhledem ke kvalitě to osobně nepřijde přemrštěný, ale co člověk to jistě názor a osobní rozhodnutí. Za nedostatky i klady si každopádně stojim. Pravdou je a to jsem tam i napsal, že konkurence není daleko a to i od renomovaných výrobců. Takovou Hondu PCX (výrobní linka Thajsko) můžeš mít dnes již za 57900 Kč a to je dle mého názoru velký konkurent.
Grifick: sorry, ale čínský design (ač se tvrdí, že je rakouský, v reálu je takový, aby to číňan snadno vyrobil za míň než korunu) a klasické vzhledové vady typu "20 let staré čínské tacho a ovladače" (číňan dávno umí udělat celoplechový tachák, jeden takový mám denně před očima).
Prostě - redaktoři se poučili, na rozdíl od minulého článku už nenapsali, že to nejede. Poměr kvalita/cena samozřejmě zůstal, protože už první pohled (design) a druhý pohled (úroveň detailů, které jsou vidět zblízka) tvoří podstatnou součást kvality.
To vše u stroje, kde si to "rakouská firma pohlídala", působí úplně jasně, alespoň na mě ano. Za 10 vyrobit, za 40 prodat. Šílenost.
Design je dle mého pohledu vynikající! Horší je to s cenou.. 50k bych za něj nikdy nedal.. Do 30ti k max. Kolega má číňana a díky šikovnosti mu složí dobře.. Vyrostl jsem na Stadecu - Pincku 50 - Jawě 250 a 350 a kde by člověk byl, nemět trocha zručnosti? Asi by si nezajezdil. Dnes to poslouchám ze všech stran, jak vypadne šroubek a je to rapa, jak vyhoří cívka atd.. A co na tom, je to stroj. Jdu a vyměním kablík, natáhnu drát, vysoustružím díl, zavařím ruplej svár a je to..
Ale k tématu: scoot je to pěknej, cena už méně..
No, tá spotreba je šílená. Mal som čínu, do 60km/h som brzda rozhodne nebol, max. bola tiež cca 85-90km/h (podľa vetra a toho, jestli mi byli elementálové nakloněni) pri spotrebe 3-3,5L (ked som začal "tuniť" karbec, tak stúpla, iný efekt bol mizivý), nič mi nepadalo, lacno to vyzeralo tiež, ale stálo to na české niečo cez 30000kč. A stačilo chladenie vzduchom pri hmotnosti okolo 110kg. Akurát som nemal 16´´ kolesá, len 13.
o něco levnější /cca 5000/ je honda vision kimco agility city taktéž.Určitě bych svoje peníze neutrácel za předraženou no name značku.Raději čínu se vším všudy a za půl ceny tohoto .A nebo pár kaček přihodit a koupit typhon nebo bws.
škoda toho stojanu, dekl motoru vypadá tak hezky až bych řekl nečínsky. Docela jsem překvapen že je taková fotka v článku. Dle představce předního třmenu soudím, že vidle je z nějaký 50ky. Cena je evropská, takže by to chtělo doladit.
Dobře fórový vozítko. Designér asi hodně hulil a je docela fuk jestli to byl rakušák. Podvozek vypadá hodně nekvalitně - jak u minibajku. Zadní stavba motocyklu katastrofa a docela by mě zajímal důvod té mucholapky ala RSV mezi očima. Že by snad náporové sání co dramaticky zvyšuje výkon?
Kvalitu materiálu podtrhuje ohnutý hlavní stojan
Honda PCX je trošku malá. Rozhodol som sa pre Zion 125 skúter. Po najazdení 6300 km doporučujem.
Závada - počítadlo najazdených km ukazuje menej oproti skutočnosti. Vzdialenosť 173 km na chatu ukáže ako 152 km. Preto je spotreba 3 litre. V skutočnosti je cca 2,7litra
Na skútru mám v loňské sezóně najeto 3000km. Bez problémů. Jízdy ve dvou, v jednom, hory, roviny, krátké i dlouhé trasy. Vše o.k. a navíc jako bonus, v mých očích povedený design, s kterým zažijete spoustu legrace. Zdraví vás totiž na cestách i ti motorkáři, kteří skútraři opovrhují. Čelní pohled na Ziona, je dosti matoucí :)
to fleet.admiral: Ano, v tomto úhlu pohledu s tebou mohu souhlasit. Jako největšího konkurenta jsem ji koneckonců právě proto uvedl zde v diskuzi.
Kuzin > Výhoda toho PCX je poloviční spotřeba, která s inovovaným modelem má klesnout až někam na 1,77 l/100 km (osobně tomu nevěřím, ale nechám se překvapit - čekám na dodání každým dnem). Jen samotný rozdíl v pořizovací částce by se při dnešních cenách benzinu vrátil při nějakých 12 000 km, nicméně PCX nepůsobí z žádného úhlu lacině a má za sebou renomé i servisní síť Hondy. Takže aby se tahle rakouská čína prodávala, měla by asi přece jen o něco zlevnit...
to all:Děkuji za názor.
to rrss: samozřejmě vše je o nákladech a zisku a ceně vůči konkurenci, a tady to nebude jinak. Každopádně doporučuju osobní zkušenost, než vyslovíš finální verdikt. Podle fotek a textu to nikdy není jako osobní zkušenost.Poboček má zastoupení po republice více než dost,aby jsi měl na dosah. Cena je věc názoru. Mě vzhledem ke kvalitě to osobně nepřijde přemrštěný, ale co člověk to jistě názor a osobní rozhodnutí. Za nedostatky i klady si každopádně stojim. Pravdou je a to jsem tam i napsal, že konkurence není daleko a to i od renomovaných výrobců. Takovou Hondu PCX (výrobní linka Thajsko) můžeš mít dnes již za 57900 Kč a to je dle mého názoru velký konkurent.
rrss> uplnej souhlas
Grifick: sorry, ale čínský design (ač se tvrdí, že je rakouský, v reálu je takový, aby to číňan snadno vyrobil za míň než korunu) a klasické vzhledové vady typu "20 let staré čínské tacho a ovladače" (číňan dávno umí udělat celoplechový tachák, jeden takový mám denně před očima).
Prostě - redaktoři se poučili, na rozdíl od minulého článku už nenapsali, že to nejede. Poměr kvalita/cena samozřejmě zůstal, protože už první pohled (design) a druhý pohled (úroveň detailů, které jsou vidět zblízka) tvoří podstatnou součást kvality.
To vše u stroje, kde si to "rakouská firma pohlídala", působí úplně jasně, alespoň na mě ano. Za 10 vyrobit, za 40 prodat. Šílenost.
To už se nevyrábí nic jiného než skůtry ? Nebo zase nějaké "novinky" od HD ? Třeba nějaká totální inovace s perleťovou barvou ?
Design je dle mého pohledu vynikající! Horší je to s cenou.. 50k bych za něj nikdy nedal.. Do 30ti k max. Kolega má číňana a díky šikovnosti mu složí dobře.. Vyrostl jsem na Stadecu - Pincku 50 - Jawě 250 a 350 a kde by člověk byl, nemět trocha zručnosti? Asi by si nezajezdil. Dnes to poslouchám ze všech stran, jak vypadne šroubek a je to rapa, jak vyhoří cívka atd.. A co na tom, je to stroj. Jdu a vyměním kablík, natáhnu drát, vysoustružím díl, zavařím ruplej svár a je to..
Ale k tématu: scoot je to pěknej, cena už méně..
koukám samej odborník tady...m.cz by vás měly zaměstnat protože máte motorku kompletně otestovanou a poplivanou a stačí vám na to pár fotek
No, tá spotreba je šílená. Mal som čínu, do 60km/h som brzda rozhodne nebol, max. bola tiež cca 85-90km/h (podľa vetra a toho, jestli mi byli elementálové nakloněni) pri spotrebe 3-3,5L (ked som začal "tuniť" karbec, tak stúpla, iný efekt bol mizivý), nič mi nepadalo, lacno to vyzeralo tiež, ale stálo to na české niečo cez 30000kč. A stačilo chladenie vzduchom pri hmotnosti okolo 110kg. Akurát som nemal 16´´ kolesá, len 13.
o něco levnější /cca 5000/ je honda vision kimco agility city taktéž.Určitě bych svoje peníze neutrácel za předraženou no name značku.Raději čínu se vším všudy a za půl ceny tohoto .A nebo pár kaček přihodit a koupit typhon nebo bws.
testovali jsme proti sobě kymco super 8 a tohle v noční praze
a tenhle hnus jel rychlejc ale asi je to tím že mám o 30kg víc jak Hawk...
mně se líbí, klidně bych to koupil...spíš nechápu to hanění, když na tom nikdo ještě pořádně nejel...
Čína za tuto cenu? Vzhled je šílený, i když někoho určitě zajmeJá rozhodně ne, děkuji. Raději si koupím Kymco Super8 125 nebo ojetinu...
škoda toho stojanu, dekl motoru vypadá tak hezky až bych řekl nečínsky. Docela jsem překvapen že je taková fotka v článku. Dle představce předního třmenu soudím, že vidle je z nějaký 50ky. Cena je evropská, takže by to chtělo doladit.
to že to má malej kufr bych rozhodně nesváděl na vetší kola, to někde udělali soudruzi v číně chybu
Samý skůtry..
..kdy už začnete testovat motorky?
Ten předek je hodně odvážnej. Připomíná mi vetřelce nebo nějakýho aliena
Dobře fórový vozítko. Designér asi hodně hulil a je docela fuk jestli to byl rakušák. Podvozek vypadá hodně nekvalitně - jak u minibajku. Zadní stavba motocyklu katastrofa a docela by mě zajímal důvod té mucholapky ala RSV mezi očima. Že by snad náporové sání co dramaticky zvyšuje výkon?
Kvalitu materiálu podtrhuje ohnutý hlavní stojan