motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Martic (13) napsal 11.09.2014 v 23:48

Dočkal jsem se vytouženého testu . Článek hodnotím rozhodně pozitivně . V podstatě utvrdil moje představu o těchto dvou strojích a nabídl i pár užitečných informací navíc. Například spotřeby paliva mě překvapily, a tak nízkým hodnotám při terénním testování se mi pomalu ani nechce věřit . Hlavně u šoupátkového karburátoru Gase bych tak pěknou hodnotu nečekal. O to víc se mi ten jednoduchý Gasík líbí, i když souhlasím s názory, že by nastavitelný podvozek nebyl na škodu nebo alespoň kompenzace nižšší cenou. Musím ale podotknout, že manuál u Cami hovoří alespoň o možnosti seřizování předpětí zadní pružiny, což v snad v žádném z testů není uvedeno. Dokonce v manuálu uvádějí, že jde změnou množství oleje mírně měnit progresivitu na konci zdvihu vidlic. Nevím no, asi bych se bez plně seřiditelného podvozku obešel. Na MX tratě to nebude, ale i tak bude asi o poznaní "skákavější" než třeba CRF250L a pod. Asi jsem divnej, ale líbí se mi , že je to jeden z posledních "Mohykánů" (neostrých), který nemá vstřikování, má nakopávačku a nádrž na "správném" místě . A takovým strojům asi emisní normy EU do budoucna moc přát nebudou . Díky tomu bych Cami asi odpustil i to, že má papírově kratší servisní intervaly (ve skutečnosti ale nevidím důvod, proč neměnit olej stejně často jako u AJP nebo spíš podle uvážení). Kvality samotných motorů bych se určitě nebál, jelikož makají i v mnoha jiných motorkách. I když přiznávám, že by mi byl evropský agregát také milejší.
Každopádně se mi oba stroje moc líbí a mít jeden z nich by byl můj splněný sen . Takže oběma přeji úspěšná prodejní čísla.

off-road (-1) napsal 09.09.2014 v 19:55-1

Nějak jsem nepobral účel těchto strojů. Chtěli udělat tak nějak civilní endurko, dostupný, ale vlastně k ničemu. Bavím se hlavně o Camí, Gasík mě hodně zklamal. Váha přijatelná - velmi dobrá, ok, motor čínský - to se mi opravdu nelíbí, ale dobře, nebudeme řešit motor, a co mě nejvíc hlava nebere, je ten podvozek bez možnosti aspoň nějakého nastavení. Je tohle vůbec normální za tu cenu? Takže k čemu že ten stroj má sloužit? Tím pádem se Camí může podvozkově rovnat akorát tak Hondě CRF250L, a nemyslím si, že ten cenový rozdíl, příplatek u Camí za pár koní navíc a nějaký to kilo dolů stojí za to, když za 139t.kč se prodává Kawasaki KLX250L, která je aspoň za ty peníze plně funkční a seřiditelná, sice o nějaký kilo má víc, ale rozhodně to je poctivější motorka než tyhle od AJP a Camí. A kdo někdy aspoň jezdil po poli, lesích, terén, atd, ví moc dobře, co dokáže správně seřízený podvozek, nebo taky špatně nastavený podvozek k váze pilota.

Lucas93 (0) napsal 09.09.2014 v 10:20

ajo.. sorry. jenze to zase neni enduro srovnatelne s temato. :)

SuperSic58 (1447) napsal 09.09.2014 v 06:34

Myslel jsem crf 250l, ta má papíry a stk

Lucas93 (0) napsal 08.09.2014 v 19:14

Je jasny ze crf bez papiru a stk bude levnejsi.. vetsina novych crosu je levnejsi.. kdyz to budes porovnavat ve sve tride zjistis ze proti exc za 200 je to sakra rozdil..

Skalik (13) napsal 08.09.2014 v 10:28

Ach ty ceny. A ten kurz eura ten s tím mává ... možná kdyby se autor zamyslel, že dovozce kupuje moto bez DPH a bez svojí marže, takže za cenu hluboko pod 100 000czk tam změna kurzu i kdyby o korunu vůči euru opravdu rozdíl nenadělá. A pro představu v anglii chtějí za AJP 250 Enduro 4850Liber! (Viz zde: //www.ajpmotos.co.uk/ajp-locator-new.aspx).

Motorky jsou u nás levný. Že nejsou cenově na úrovni Hondy to je fakt, ale na kurz ani naší zemi to nesvádějte.

SuperSic58 (1447) napsal 08.09.2014 v 08:05

Bože drahej... Já svý crf loni pořizoval za 104...

DOMINATOR (1260) napsal 08.09.2014 v 07:27

S tou cenou plně souhlasim s tim co napsal redaktor mělo by to byt kolem 115 tis max,ale marne žijam kde žijem za me rozhodně gas gas.

Barney (39) napsal 08.09.2014 v 06:50

Dodal bych servisní intervaly...
Gas má olej po 30 MTH, vůle ventilů kontrolovat po 60 MTH
AJP mění olej a kontroluje ventily co 3000 km.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist