Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Dočkal jsem se vytouženého testu . Článek hodnotím rozhodně pozitivně . V podstatě utvrdil moje představu o těchto dvou strojích a nabídl i pár užitečných informací navíc. Například spotřeby paliva mě překvapily, a tak nízkým hodnotám při terénním testování se mi pomalu ani nechce věřit . Hlavně u šoupátkového karburátoru Gase bych tak pěknou hodnotu nečekal. O to víc se mi ten jednoduchý Gasík líbí, i když souhlasím s názory, že by nastavitelný podvozek nebyl na škodu nebo alespoň kompenzace nižšší cenou. Musím ale podotknout, že manuál u Cami hovoří alespoň o možnosti seřizování předpětí zadní pružiny, což v snad v žádném z testů není uvedeno. Dokonce v manuálu uvádějí, že jde změnou množství oleje mírně měnit progresivitu na konci zdvihu vidlic. Nevím no, asi bych se bez plně seřiditelného podvozku obešel. Na MX tratě to nebude, ale i tak bude asi o poznaní "skákavější" než třeba CRF250L a pod. Asi jsem divnej, ale líbí se mi , že je to jeden z posledních "Mohykánů" (neostrých), který nemá vstřikování, má nakopávačku a nádrž na "správném" místě . A takovým strojům asi emisní normy EU do budoucna moc přát nebudou . Díky tomu bych Cami asi odpustil i to, že má papírově kratší servisní intervaly (ve skutečnosti ale nevidím důvod, proč neměnit olej stejně často jako u AJP nebo spíš podle uvážení). Kvality samotných motorů bych se určitě nebál, jelikož makají i v mnoha jiných motorkách. I když přiznávám, že by mi byl evropský agregát také milejší.
Každopádně se mi oba stroje moc líbí a mít jeden z nich by byl můj splněný sen . Takže oběma přeji úspěšná prodejní čísla.
Nějak jsem nepobral účel těchto strojů. Chtěli udělat tak nějak civilní endurko, dostupný, ale vlastně k ničemu. Bavím se hlavně o Camí, Gasík mě hodně zklamal. Váha přijatelná - velmi dobrá, ok, motor čínský - to se mi opravdu nelíbí, ale dobře, nebudeme řešit motor, a co mě nejvíc hlava nebere, je ten podvozek bez možnosti aspoň nějakého nastavení. Je tohle vůbec normální za tu cenu? Takže k čemu že ten stroj má sloužit? Tím pádem se Camí může podvozkově rovnat akorát tak Hondě CRF250L, a nemyslím si, že ten cenový rozdíl, příplatek u Camí za pár koní navíc a nějaký to kilo dolů stojí za to, když za 139t.kč se prodává Kawasaki KLX250L, která je aspoň za ty peníze plně funkční a seřiditelná, sice o nějaký kilo má víc, ale rozhodně to je poctivější motorka než tyhle od AJP a Camí. A kdo někdy aspoň jezdil po poli, lesích, terén, atd, ví moc dobře, co dokáže správně seřízený podvozek, nebo taky špatně nastavený podvozek k váze pilota.
Je jasny ze crf bez papiru a stk bude levnejsi.. vetsina novych crosu je levnejsi.. kdyz to budes porovnavat ve sve tride zjistis ze proti exc za 200 je to sakra rozdil..
Ach ty ceny. A ten kurz eura ten s tím mává ... možná kdyby se autor zamyslel, že dovozce kupuje moto bez DPH a bez svojí marže, takže za cenu hluboko pod 100 000czk tam změna kurzu i kdyby o korunu vůči euru opravdu rozdíl nenadělá. A pro představu v anglii chtějí za AJP 250 Enduro 4850Liber! (Viz zde: //www.ajpmotos.co.uk/ajp-locator-new.aspx).
Motorky jsou u nás levný. Že nejsou cenově na úrovni Hondy to je fakt, ale na kurz ani naší zemi to nesvádějte.
Dočkal jsem se vytouženého testu
. Článek hodnotím rozhodně pozitivně
. V podstatě utvrdil moje představu o těchto dvou strojích a nabídl i pár užitečných informací navíc. Například spotřeby paliva mě překvapily, a tak nízkým hodnotám při terénním testování se mi pomalu ani nechce věřit
. Hlavně u šoupátkového karburátoru Gase bych tak pěknou hodnotu nečekal. O to víc se mi ten jednoduchý Gasík líbí, i když souhlasím s názory, že by nastavitelný podvozek nebyl na škodu nebo alespoň kompenzace nižšší cenou. Musím ale podotknout, že manuál u Cami hovoří alespoň o možnosti seřizování předpětí zadní pružiny, což v snad v žádném z testů není uvedeno. Dokonce v manuálu uvádějí, že jde změnou množství oleje mírně měnit progresivitu na konci zdvihu vidlic. Nevím no, asi bych se bez plně seřiditelného podvozku obešel. Na MX tratě to nebude, ale i tak bude asi o poznaní "skákavější" než třeba CRF250L a pod. Asi jsem divnej, ale líbí se mi , že je to jeden z posledních "Mohykánů" (neostrých), který nemá vstřikování, má nakopávačku a nádrž na "správném" místě
. A takovým strojům asi emisní normy EU do budoucna moc přát nebudou
. Díky tomu bych Cami asi odpustil i to, že má papírově kratší servisní intervaly (ve skutečnosti ale nevidím důvod, proč neměnit olej stejně často jako u AJP nebo spíš podle uvážení). Kvality samotných motorů bych se určitě nebál, jelikož makají i v mnoha jiných motorkách. I když přiznávám, že by mi byl evropský agregát také milejší.
. Takže oběma přeji úspěšná prodejní čísla.
Každopádně se mi oba stroje moc líbí a mít jeden z nich by byl můj splněný sen
Nějak jsem nepobral účel těchto strojů. Chtěli udělat tak nějak civilní endurko, dostupný, ale vlastně k ničemu. Bavím se hlavně o Camí, Gasík mě hodně zklamal. Váha přijatelná - velmi dobrá, ok, motor čínský - to se mi opravdu nelíbí, ale dobře, nebudeme řešit motor, a co mě nejvíc hlava nebere, je ten podvozek bez možnosti aspoň nějakého nastavení. Je tohle vůbec normální za tu cenu?
Takže k čemu že ten stroj má sloužit? Tím pádem se Camí může podvozkově rovnat akorát tak Hondě CRF250L, a nemyslím si, že ten cenový rozdíl, příplatek u Camí za pár koní navíc a nějaký to kilo dolů stojí za to, když za 139t.kč se prodává Kawasaki KLX250L, která je aspoň za ty peníze plně funkční a seřiditelná, sice o nějaký kilo má víc, ale rozhodně to je poctivější motorka než tyhle od AJP a Camí. A kdo někdy aspoň jezdil po poli, lesích, terén, atd, ví moc dobře, co dokáže správně seřízený podvozek, nebo taky špatně nastavený podvozek k váze pilota.
ajo.. sorry. jenze to zase neni enduro srovnatelne s temato. :)
Myslel jsem crf 250l, ta má papíry a stk
Je jasny ze crf bez papiru a stk bude levnejsi.. vetsina novych crosu je levnejsi.. kdyz to budes porovnavat ve sve tride zjistis ze proti exc za 200 je to sakra rozdil..
Ach ty ceny. A ten kurz eura ten s tím mává ... možná kdyby se autor zamyslel, že dovozce kupuje moto bez DPH a bez svojí marže, takže za cenu hluboko pod 100 000czk tam změna kurzu i kdyby o korunu vůči euru opravdu rozdíl nenadělá. A pro představu v anglii chtějí za AJP 250 Enduro 4850Liber! (Viz zde: //www.ajpmotos.co.uk/ajp-locator-new.aspx).
Motorky jsou u nás levný. Že nejsou cenově na úrovni Hondy to je fakt, ale na kurz ani naší zemi to nesvádějte.
Bože drahej... Já svý crf loni pořizoval za 104...
S tou cenou plně souhlasim s tim co napsal redaktor mělo by to byt kolem 115 tis max,ale marne žijam kde žijem za me rozhodně gas gas.
Dodal bych servisní intervaly...
Gas má olej po 30 MTH, vůle ventilů kontrolovat po 60 MTH
AJP mění olej a kontroluje ventily co 3000 km.