motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Pejko_ (6) napsal 29.04.2025 v 14:15

V4 od Ducati je pre mna najlepsia motorizacia, aku som jazdil. Jediny problem bol s teplom, dost to kurilo a v lete ma islo jebnut. (Zevraj 2025 uz to ma byt vyriesene) Inak motor presne podla mojich predstav.

Metric (15) napsal 25.04.2025 v 16:48

Super stroj, i keď (našťastie) moc zaujímavých zmien nemá. Spotreba (a teda o možno 10-20 km väčší nájazd) nie je úplne zlá, automatické znižovanie podvozku je pri mojej výške zbytočné a oddelenie nastavovania podvozku od jazdných režimov mi príde skôr k hnevu. A predná brzda po stlačení pedálu ešte viac.

Chladenie priestoru na mobil ale na starej chýba, s ohľadom na to, do akej miery používanie Ducati Connect míňa baterku a teda prehrieva mobil - na prehrávanie hudby alebo telefonovanie to človek nepotrebuje, ake keď chce navi...

Inak, čo sa týka spotreby, tak som pozoroval, že pri nízkej rýchlosti (pod 60) začína stúpať a nič sa s ňou nedá robiť. Pri plynulej jazde 80-100 je o niečo nižšia.

SuperSic58 (1447) napsal 25.04.2025 v 12:53

Paráda mašina i test I když ten elektronickej bordel je ve finále akorát k zlosti. Že by se vrátila tradice 2 testů týdně?

nahllowSKY (327) napsal 25.04.2025 v 02:27

Takže zasesi nechám svoje milované enduro1260 a budu mjěnit kšandy a seřizovat ventily co třicet tisíc.

o2o (118) napsal 24.04.2025 v 20:18+1

"zkrátka Multice je dvanáctistovka s ovladatelností nanejvýš devítistovky"
A Multice devítistovka je s ovladatelností....sedmistovky? Jestli ano, tak dychtivě čekám, až udělají sedmistovku s ovladatelností pětistovky.

rogih (1451) napsal 24.04.2025 v 19:04

V jiné barvě než v černé to může být docela hezká motorka. Ale ten podivnej elox na víkách motoru je fakt hnus.

marna (20) napsal 24.04.2025 v 15:23

660 000 / 6,6 l na sto... mocinky moc

Robertak (179) napsal 24.04.2025 v 12:24

hm hm.. je to porad cestovni enduro.. takze budu chtit udelat prejezd po nejaky polnacce, pri sjizdeni ze silnice zpomalim, motorka si "kecne" a pak dokud to nerozhulakam nad 50, tak pojede bordelem se snizenym podvozkem?? hm hm hm.. asi bych radsi furt ten cudlik..

jinak multice fakt pekna, mam ji v merku uz dlouho, akroat me furt odrazuje ta italska spolehlivost o ktery nekteri tvrdi, ze uz je to v pohode, nicmene muj znamej vedouci autorizovanyho servisu to porad vidi dost jinak..

co se tyka adaptivniho tempomatu, tak doporucuju vyzkouset treba ten v Ninja H2 SX - taky se umi pekne nalepit na auto pred sebou (na dalnici blby, ve meste OK) a kdyz zjisti, ze ma pred sebou volno, tak vystreli jako z praku.. az jsem se na poprvy leknul..

K167 (2084) napsal 24.04.2025 v 09:55+17

Měl jsem holku s radarem
Skončilo to nezdarem
Přitulit se nechtěla
Stále odstup držela

Došlo mi - logicky vzato
Že vlastně nemohla za to
Přikláním se k závěru:
Měla chybu softwéru.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist