globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
martjan_1098 (271) napsal 20.09.2023 v 21:17

Mám původního V2 s full úpravou Termignoni a toho nikdy neprodam, protože projev V2 se hodí k Diavelu mnohem více než V4. Ale přemýšlím, že tohohle mladšího brášku postavím do garáže taky...

WobRetnuh (112) napsal 19.09.2023 v 08:18+1

Bure jede, jako vždy Vtipné, obsažné, zábavné. Díky za pěkný test. Já Diavela mám. Bohužel jen jako modýlek od benzínky

Obycejny_clovek (324) napsal 18.09.2023 v 21:45+5

Jsem divnej a starej... mě se víc líbí ten starej Ďáblík. Jak jsou na něm vidět trubky rámu, výfukové svody, ty dva budíky. Děda mi přijde učesanej, elegantní.

Na tomhle novém mi nesedí ty plastem překryté hlavy zadních válců, trčící větráky chladiče, hadice na levé straně, ta výfuková krabice kopírující tvar zadního kola na vrchu se čtyřmi komíny. Celkově mi oku nelahodí jak je tam spoustu tvarů, povrchů, materiálů, různých šroubů, hadic, celé to pohonné ústrojí jakoby slisované do koule a kolem ní navěsili zbytek. Někde tady zaznělo, že na nové H-D se má koukat jen z jednoho boku, tady asi jen zepředu.

Určitě to pojede jako píchlá sviňa, zvuk zajímavý, nijak nerozporuji kvality a charisma.
Jen se mi to prostě nelíbí. Stárnu...

maraton (180) napsal 18.09.2023 v 21:29+2

Mašina, která mě vůbec, ale opravdu vůbec nezajímá. Přesto jsem si test rád přečetl, protože Roman zase perlí! Na něj je fakt spoleh.

Nehygienix1 (6) napsal 18.09.2023 v 20:30+6

Zkusím napsat pár poznatků z jízdy na Diavelu V4 od někoho z jiné strany.

Posledních skoro 40 000 km jsem najezdil na Monsteru S4R (tedy ten s motorem Desmoquattro z 996). Zajímalo mě, jak se chovají o skoro 20 let mladší motorky, tak jsem si je šel půjčit Diavela V4 a Multistradu V4S a zkusil na nich nějakých 300 km.

-Posez je opravdu spíš pohodlnější, narovnaná záda, ruce více nahoře než na monsterech. Kolena méně zalomená.

-Podvozek Díky té ohromné pneumatice vzadu jde ta motorka do zatáček opravdu dost ztěžka. Regulérně ji tam musíte tlačit, nechce se jí, a jakmile přestanete hned se chce vracet do vzpřímené polohy. Podvozek funguje dobře, solidně motorku drží na silnici i na typických rozflákaných okreskách, ale nečekejte od motorky nějaké svižné překlápění pravá levá. Multistrada byla oproti Diavelu podstatně obratnější. Navíc měla elektronický podvozek, který je fakt hodně dobrý.

-Motor Motor má opravdu solidní výkon, ale přitom mi (a tady se asi budu lišit od autora článku) přišel neskutečně hodný a nenáročný. Prakticky jsem o něm ani nevěděl. Už při rozjezdu nemusíte být nijak extra přesný či opatrný, i když to neodhadnete motorka si sama přidá plyn a vždy se v pohodě rozjede. Je taky skoro jedno kdy řadíte, i s nízkými otáčkami se motor vyrovná dobře. Je taky velmi tichý, při normální jízdě jsem se přistihl že se musím dívat na otáčkoměr abych vůbec věděl kolik tam mám. Asi jsem příliš navyklý na všechno to syčení, rachtání, cinkání, bublání a vzteklej řev z desmoquattra. O motoru víte prakticky až někde za 8000 ot. Tam, při plném plynu, se opravdu probudí a ukáže svůj impozantní výkon za doprovodu decentního zvuku.

Elektronika Quickshifter je výborná věc, hrozně návykový. Při řazení nahoru musíte mít aspoň 6000 ot., při řazení dolu zavřený plyn. Hrozně to zrychlí akcelerování a předjíždění. Co se týče jízdních režimů, už během prvních pár kilometrů po městě jsem musel přepnout na sport, aby ta motorka aspoň trochu ožila, protože na ty ostatní režimy mi přišlo že snad jedu na CB500. Nejde ani tak o výkon, jako spíš o reakci na plyn atd. I tak by ale podle mě potřebovala něco ještě nad tím (Koukám na tebe, Multistrado V4 Pikes Peak s režimem Race). Opět, asi jsem moc navyklý na babču s V2, která na mě neustále řve a útočí a snaží se mě setřást

Obecně je to povedená, pohodlná motorka dělaná na rovnější cesty, rychlé akcelerace a styl. Vše krásně funguje, je to pohodlné, nic to po Vás nechce a když chcete, jede to fakt jak čert. Nicméně, když jsem si po těch 300 km sedl zpět na S4R, okamžitě jsem se musel začít smát. Ta stará uvztekaná babča, ač už proti dnešním střelám pomalá, je prostě neskutečně zábavná. I když je mnohonásobně náročnější na řízení než Diavel, bolí z ní po chvíli celý tělo a asi ohluchnete. A lidi se po ní neustále otáčí

Kdybych si mohl dovolit přirovnání, řekl bych že Diavel bude něco jako Audi RSQ5 a S4R bude odpovídat Shelby A/C Cobra 427.

Jofré (213) napsal 18.09.2023 v 20:01

Tahle parodie na spolujezdcovo sedátko jako fakt? Jízda smrti.

fantomaz (47) napsal 18.09.2023 v 19:52

Foto č. 5 kotouč KO

Codo (354) napsal 18.09.2023 v 17:43

U starýho Diavela jsem se nemohl ubránit pocitu, že vidím bednu kytu. Tohle už je jinčí kafe. Robustnost, agresivita, hodně efektní, ale straviteně. Moc pěkná motka, moc A pěkně udělanej test (i když jsem se na začátku leknul, že se mi tam nacpala reklama, no dobrý, no)

JardaBar (165) napsal 18.09.2023 v 13:39+1

Raritka

rousini (162) napsal 18.09.2023 v 13:17+3

Test od bureho = jistota, že to nebude jen sušina. Spojení faktu a poutavého příběhu kromě pobavení klade zvýšené nároky na invenci autora.
Já to tak mám rád

K167 (1493) napsal 18.09.2023 v 13:13+1

"Vždyť je to malý!"
"Lepší kratší - delší tlačí!"


Ten Diavel je teda čert s hodností vraníka nebo vlka? Nebo oboje, že si připadáš jako na vraníku, ale pak z toho máš vlka?

Nanospeed1 (13) napsal 18.09.2023 v 12:47+1

Paradni stroj.... :
Dabelska cena....s vybavou uz neni problem 700tis!.... zpatky na zem

Paulo (2571) napsal 18.09.2023 v 12:01+1

Skvěle napsané

Robertak (120) napsal 18.09.2023 v 11:45+2

paradni video i clanek, diky intro pobavilo

ST4Marc (31) napsal 18.09.2023 v 11:14-1+1

Pěkná mašina, to by (skoro)každej chtěl mít v garáži... Až na ten infantilní úvod alá Autosalon... Proč?????

Dzawar (112) napsal 18.09.2023 v 10:09+1

Pěkný intro , minulou sobou jsme se z manželkou v pekle / čertovina / zastavovaly , cestou na úplnou haluz , prostě jedu kolem na pekelným stroji, náhodou koukám vidím v lese peklo , šup tam s ženou . A kupodivu ženě se tam libilo , že by tam chtěla někdy i přespat , hlavně ta pekelná snídaně .

Mám rád ty starý Dukáty který ještě pěkně chrastily / vzducháč / suchá spojka / ty nový už asy používají platební karty , to už nejsou ty pravý Dukáty ... páč nechrastí a nešlehajou jim z výfuků plameny

Peklo / čertovina / je obec v orlických horách

paliZBlavy (7) napsal 18.09.2023 v 10:05+1

Mám rád tvoje recenzie, aj sa toho človek veľa dozvie, aj sa pobaví, perfect! Tvoje úvodné "prúpovídky" začínajú byť "legendárne"

Thorien (9) napsal 18.09.2023 v 09:27

"Kdybych chtěl být jízlivý, řeknu, že minimálně otvírání víčka nádrže mohlo být rovněž bezklíčkové."

tak nieco treba nehat aj na priplatkovu vybavu ... a zrovna bezklucove otvaranie nadrze tam veru je

https://shop.ducatimilano.com/en/100610-electric-fuel-cap-ducati-v4-96681021aa.html

Mamola29 (1069) napsal 18.09.2023 v 09:17+3

Plastová hračka pro velký kluky s třemi pohlavími......Ale určitě to jede jako vítr

1 reakce

r.bure
r.bure 22.09.2023 v 19:12

„Pivo je tu hnusný, ale ženský luzný mají mindráky. Tohle se mi líbí, já mám dva čuráky!”





TOPlist