motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
sfv (17) napsal 07.11.2018 v 15:13

Moc pěkná sportovně oblečená motorka , ale je to jen oblečený naháč ! Výborně zatáčí ,skvěle brzdí abs až na konci jemné ,podvozek ok stabilní ,moc pěkný zvuk z výfuku , štítek chrání slušně a má pohodlné řídítka nahoře..
Mínusy -QS řazení se musí důrazně kopat ,jinak občas fal.neutrál , spojka a rozjezd na ho... páčka vrže.., do města teda moc ne..
večer málo svítí hlavně dálkové, motor tahá pěkně od 3500 v 6000 ještě zatáhne ,pak klasika dvouválec.Ježděno jen režim Sport.
Pomalá reakce na otáčení plynu ,asi Euro 4.. Vzrcátkách vidět 50 proc ramena.
Pěkná jízda ,ale zpátky na vfr800fi jsem na ní zapomněl.

vilduck (1) napsal 28.10.2018 v 18:46+1

Souhlasím s RElegendem. Roky jsem jezdil na VFR800 a protože chci konečně změnu tak není jiná volba. Pro mě 100 bodů. Za mě je krásná a podvozek na Ohlins mi VFR za ty prachy nedá. Kdo si chce kurvit záda a jezdit jen kolem komína, ať si koupí třeba R1, já se chci i po 300 km postavit na nohy bez bolestivého šklebu

zmulin (381) napsal 12.03.2018 v 16:17+1

s4r: twoe na co bys potřeboval ke quickshifteru hydraulickou spojku,když jí budeš mačkat jenom při rozjezdu?

PH71 (0) napsal 19.02.2018 v 07:58

Každému se líbí něco jiného a tak by to také mělo být. Za mě je to motorka krásná a hotovo.A za ty peníze? V dané kategorii a osazení komponenty úplně v pořádku. Nic neni zadarmo. Souhlasím s autorem článku, ergonomie je skvělá i pro vyšší postavy a se svými 190cm se na ni v pohodě pokládám.

SuperSic58 (1447) napsal 15.02.2018 v 08:34+2

nejlepší je, jak tu borci vždycky kritizujou nějakou funglovku a sami maj doma 20 let starej zpytlíkovanej pelech čecháček se nezapře

SuperSic58 (1447) napsal 15.02.2018 v 08:29+1

nádherná mašina

s4r (59) napsal 13.02.2018 v 21:49-1+1

Od samého začátku se mi nelíbí na fotkách...a od doby, co jsem ho viděl naživo, se mi nelíbí už vůbec a nikdy líbit nebude, protože některé detaily jsou skutečně odporné, viz odlitek rámu například. Spojka na lanko, to zmiňuji rád, to je taky šílenost...před více než 20ti lety Ducati tento archaismus nepoužívala vůbec...přijde Audi a vracíme se na stromy.
Je mi jedno, jak moc je tahle "Ducati" výhodná nebo nevýhodná koupě, pro mě to bude vždy nepěkná variace na Monstera s polokapotou, na které nemám sebemenší chuť se svézt.
A jak tady někdo psal, že je to "KRÁSNĚJŠÍ" nástupce předchozí řady Supersport, tak to neee, to pro boha neeee... předchozí Supersport s léty zraje jako víno a to JE krásná Ducati!

mito7 (1) napsal 13.02.2018 v 14:26

"nýbrž klasický model s delším zdvihem a menším vrtáním." ???

sered (113) napsal 13.02.2018 v 12:08

Nekdo ma rad holky, nekdo vdolky . Skoda ze mi je kolik mi je s pateri v haji: asi tak ctyri roky bych se chodil past a z odlozenyho duchodu bych pro ni sel!

RElegend (13) napsal 13.02.2018 v 10:43+12

hoši nechci se tady s nikým hádat, ale některý komentáře ohledně krásy, ceny a výkonu mě fakt přijdou ujetý, jen aby bylo na co nadávat... design se prostě jednomu bude líbit a druhýmu ne, jako u všeho. Není to ani nástupce 848 pannigale, ani jinýho supersportu od Ducati, proto tak ani nemá vypadat, nemůže tolik Vážit a právě proto taky nestojí tolik. Uvědomte si, že tohle má bejt nástupce původní řady SS, oproti níž je nádherná a počítám že největší konkurent, proti kterýmu tuhle motorku stavěli je Honda VFR 800. Vypadaj skoro stejně, až právě na ty detaily, u nichž je tahle ducati z mýho pohledu o dost vepředu, plus tahle Ducna má proti VFR spoustu důležitejch věcí navíc a to skoro za totožnou cenu, pak už tu jsou pouze lowcostový motorky typu kawa ninja 650 nebo honda cbr650, který jsou jak výbavou, tak výkonem o dost níž. nebo byste opravdu čekali že Ducati, jakožto jedna z nejprestižnějších italskejch značek bude tuhle motorku s podvozkem od Ohlins, obousměrným quickshifterem, monoblokovejma brzdama Brembo m4-34, náklonovým ABS od Bosche, kontrolou trakce, jízdníma módama atd., prodávat za 200.000,-kč? Cena mi za to, co to nabízí přijde víc než dobrá – neříkám že si ji jdu příští tejden za čtyři kila koupit, ale jsem přesvědčenej, že si ji jednou až to bude levnější, koupím. Naopak se podle mně trefili do díry na trhu, protože oproti zmiňovanýmu VFR se v podstatě, žádná kapotovaná cestovní, nikoliv supersportovní motorka nevyrábí. Výkon 110 koní mi přijde na normální ježdění naprosto dostatečný a je to udělaný přesně pro lidi, o kterých tam píše, (což jsem i já), tedy někdo, komu se vzhledem líběj supersportovní motorky, ale na denní ježdění do práce, případně vejkendový vejlety nepotřebuje výkon 200 koní a hlavně nechce každej den na tom trpět, jen proto že se mu líběj kapotovaný motorky, Já jsem na ní seděl, zároveň jsem seděl i na tom posledním VFR a z mýho pohledu mi ergonomie a pohodlí přijde oproti VFR naprosto neporovnatelná. Na tomhle se sedí fakt velmi pohodlně – u VFR mi to přišlo tak nějak zvláštně natažený dopředu.
Já jsem z týhle motorky, od loňska, kdy přišla na trh, naprosto nadšenej, holt každýmu se líbí něco jinýho – ten kdo nechce kompromisy si koupí Pannigale a ten kdo chce kompromisy, si hlot vybere tohle.

deluxa (350) napsal 13.02.2018 v 10:37

sice mimo temu tohto testu ale nechapem to PR pre ducati..."zariskovat a občas udělat krok, nad kterým se nejeden zasvěcený motorkář pozastaví " takze postavit V4 ak to robi ducati je nieco vyjnimocne ci ako to mam chapat? V4 tu uz je nejaky piatok, velke enduro/nahac/cestak/supersport staci si vybrat co tak vyjnimocne je na tom ze to ide vyrabat len dalsia znacka? Obcas sa mi dviha zaludok z toho nasilu robeneho cool jedinecneho image smradlaveho oparu, jedna velka nafuknuta bublina. Dnes je in robit nuteny marketing lebo to ovplyvnuje ludi a predava produkt, chapem ale ak je to takto napisane chce sa mi z toho blut...apropo konecne dostali rozum lebo stale tvrdim a za tym si stojim ze pre 2 kolesa nic lepsie ako V4 neexistuje ani existovat nebude...

Eks (0) napsal 13.02.2018 v 08:18

183 sucha ... Proc je to sakra tak tezky?

jerseySE (10) napsal 12.02.2018 v 23:04

Mi to přijde podle výkonu jako okapotovanej Shiver za cenu Tuona

Saddam (17) napsal 12.02.2018 v 22:15+2

Opravdu ten krouťák "není nezanedbatelný"? Podle mě teda není zanedbatelný, popřípadě je nezanedbatelný.

Frankie (851) napsal 12.02.2018 v 22:01

Prostě taková vykastrovaná 848 na běžný ježdění
Naprosto chápu, proč jí udělali a proč je na Ducati taková "obyčejná". Prodávat se bude, není vyloženě ošklivá. Ale krásy předchozích modelů rozhodně nedosahuje, světla jsou divný a plasty z boku vypadají, jako kdyby motorka upadla a už to tak nechali být O kousek níž a ještě kus chybí...

Destroyer (245) napsal 12.02.2018 v 21:03

Náhrada za 899 Panigale sa teda nekoná, je výkonnejšia a pre mňa aj krajšia. Nie že by sa mi Supersport S nepáčila, ale keď sa pohybujeme v rovnakej cenovej hladine... Prečo by vlastne Ducati mali vyrábať pohodlné motorky? Žeby to bola úsmevná odpoveď na BMW K 1600 GT po Taliansky? Alebo pokračovanie neslávnej éry 1991-2002 radu SS - najnevýkonnejšie superšporty všetkých čias? Nech je to už ako chce, prajem im predajný úspech a zelené čísla.

Othello (19) napsal 12.02.2018 v 20:10+1

Mno, hezká je o tom žádná.Že bych však prahnul po kompromisu, to rozhodně ne.Výkon, krouťák taky nepřesvědčí, ale skalní příznivce značky to oslovit může.

Dablicek200Mph (306) napsal 12.02.2018 v 20:06

Skřížit Pani s čínským skůtrem se Taliánům moc nepovedlo.
Prostě se na ten bajk vysrali a zfušovali ho pěkně neitalským způsobem.

Asi pondělí po kalbě no.

Aďoš (11) napsal 12.02.2018 v 18:52

Mne sa ta motorka moc lubi ,
az na tu cenu.

likvos (0) napsal 12.02.2018 v 18:18

Mě se to celkem líbí,ale dát skoro 4kila za 81kw? pche :)

dejf. (1341) napsal 12.02.2018 v 14:43

spoustu bajku sem z fotek predem odsoudil a nazivo se z nich naopak posral, nebo minimalne zjistil, ze to tak hrozny neni. Ale tady z ty masky sem nebyl vodvarenej ani nazivo. Je to takovy divny, neitalsky - ve smyslu nudny.
Jakokdyby se monster soukal do hadru, ktery mu fakt nejsou. Presto se do nich nasilim obliknul...

DOMINATOR (1260) napsal 12.02.2018 v 13:00

Do lesa to stejně moc není

Krakatau (45) napsal 12.02.2018 v 12:49+2

Problém dizajnu je tu hlavne ten, že tú motorku nevie NIKTO pekne odfotiť, ale naživo som bol veľmi milo prekvapený.

p.a.t.r.i.k.7 (240) napsal 12.02.2018 v 12:28+1

italská Yamaha diversion technicky ale jinde

aron01 (6) napsal 12.02.2018 v 12:21

A to mně se to zase celkem líbí, ale ne za skoro 400 kolen, to neeeee.

Mike70 (70) napsal 12.02.2018 v 11:36-1

Na tuhle Dukatku dělala design asi Honda... Nelíbí se mi.

Borjoyzee (5) napsal 12.02.2018 v 10:41+2

Jsem fanda Ducati, ale tohle se vážně nepovedlo. Takový okapotovaný hnusný Monster.

FiZzeR (371) napsal 12.02.2018 v 10:25-1+3

To je ale škaredá motorka Je to určitě Ducati? Některý detaily samy o sobě jsou hezký, ale celek hnus fijalovej. Leda že by design outsourcovali někde v Koreji (severní), pak by to smysl dávalo




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist