globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Adrenalin.vkrvi (1) napsal 17.02.2007 v 11:31

Pěkná motorka, ale jediné co mě zklamalo je modře podsvícený display. Působí chladně, lepší by byla červená, oranžová... Jinak je to moc pěkný stroj!

RENDACB9 (2) napsal 14.02.2007 v 16:15

MIMONI SEM NETUSIL ZES TAKOVEJ -JEZDEC ------RENDA

Tajsn (0) napsal 14.02.2007 v 15:07

Ahoj, <br />
masina je to pekna. Z meho pohledu, pokud si chci koupit masinu na cestovani a courani po CR a jinde, zvolil bych bud Suzuki GSX 1400 nebo Yamaha FJR 1300, pro Yamahu hovori kapotaz, pro suzuki vykon. Co jsem mel moznost vyzkouset, tak Suzuki GSX 1400 je na cestovani nejlepsi bike na kterem jsem jel. Tim nerikam, ze ST3 neni dobry bike....;)

Jarda (281) napsal 14.02.2007 v 13:15

Torm: Tusim, ze jsme platili 100 nebo 200 Kc / hod. Potom si muzes sprintovat jak chces.

s4r (52) napsal 14.02.2007 v 08:31

ŠUTY: možná by ještě bylo dobré říci, že tady pro republice jezdí několik motocyklů zn. Ducati a při 10 000 km nebyla potřeba vůle seřizovat a nechalo se to až na 20 000 km...

Warthog (8) napsal 14.02.2007 v 07:18

Přesně! Mluvte k věci a přestaňte hodnotit zkušenosti ostatních když víte prd. V-Max-D. má pravdu, to si mohou dovolit jen skuteční profíci a ti si to zase nedovolí, páč je to pod jejich úroveň a zaplaťpánbůh mají svých starostí dost. Nadávky apod. sem už vůbec nepatří, i když chápu, že některé příspěvky jsou hodně mírně řečeno - no, zkrátka tě vytočí. Ale chápu, že lidi chtějí debatovat...

Interceptor (108) napsal 13.02.2007 v 23:36

2 hoho: jedna z hlavních teorií k zblití je tvoje, sám jsi nenapsal nic, ano na ST3 jsem nejel a co ..., jel jsem na ST2 ...good, na 3ventilu ač ne ST3 jsem jel, tak si snad mohu dovolit vyjádřit svůj názor nebo alspoň doměnku o stroji..<br />
2 Verim: v téhle diskuzi mezi cca 30-ti příspěvky bylo pár co hovořily o málo konících, nicméně jich bylo opravdu jen pár a každy má jiný vkus a jiný názor, nechápu pak tvé hodnocení &quot;typičtí interneťáci&quot; kteří dle tebe o motorkách nic neví..., netuším jak jsi vyježděný, zkušený a zralý motorkář a technik na to aby jsi mohl toto prohlašovat o lidech které vůbec neznáš...vypadá to ale, že jsi nejméně děda vševěda, v podstatě jsi jen dokázal říci, že téměř všichni přispěvatelé jsou pitomci a ty jediný v diskuzi srdcař ...bravo, to dokáže jen &quot;skutečný srdcař&quot; , který ví vše..

desmodeda (0) napsal 13.02.2007 v 19:46

Na ST3 jsem nikdy nejel, ale měl jsem ST2. Je pravda, že v Čechách řada ST moc nefrčí. S ST2 jsem byl fakt spokojený. Kdybych si byl nekupoval Multistradu, tak bych ji rozhodně neprodal a co jsem slyšel, tak ST3 je po všech stránkách o třídu výš než její předchůdkyně. Když ale neslyším chrastit suchou spojku, už to pro mě není tak úpně Ducka.

hAjPR (2) napsal 13.02.2007 v 19:45

čaues, pěkné fotečky, ostrý jako břitva...jakou technikou pořízený? Dík...

s4r (52) napsal 13.02.2007 v 17:25

Moc pěkně napsaný test a je tam vidět, že autor naprosto pochopil filosofii továrny! Smekám!<br />
<br />
ST3 musí být dokonalou volbou pro ty, kteří nechtějí autobus, který váží půl tuny(FJR), ale lehkou, obratnou motorku, která dokáže bez problémů uvézt dva lidi kamkoliv se zaručeným pohodlím!!! <br />
<br />
Povedla se!

Interceptor (108) napsal 13.02.2007 v 15:03

Ducati zrovna nemusím, ale tahle řada se podle mě jednoznačně povedla. Souhlasím s Šutym, s VFR a Sprintem jsou to nejuniverzálnější stroje. FJR nebo STX jsou super, ale v tomhle bodě jim určitě konkurovat nemohou ostatně jako prakticky nic. Neumí nic nejlépe, ale umí všechno a to rozhodně ne špatně . Mno, už jen doufám, že veverce vrátí kola a přidají 220kubíků na litra ...snad se dočkám

lynx (98) napsal 13.02.2007 v 12:08

FilipT: vzhledem k tomu, že je to tvoje vyvolená, tak chápu určitou ztrátu nadhledu Jsem to samí. Jinak máš asi pravdu, možnost na zkoušení by asi byla, ale proč? Za těch pár metrů stejně moc nepoznám (taky nejsem profík, že) a nevidim důvod proč to dělat. Nepotřebuji mít detailní přehled o všem na trhu. Víc mě baví courat po ČR a okolí. Stačí mi tady si to přečíst a laicky někdy okomentovat. Nic víc. Sleduju to tady, protože tu vládne pohodička

VlastíkPlamínek (0) napsal 13.02.2007 v 12:05

nevim, ze všech ducatek mě tahle řada oslovuje nejméňe...

LuigiCB1300 (4) napsal 13.02.2007 v 11:52

pekna pekna jen co je pravda ..

FilipT (16) napsal 13.02.2007 v 11:33

Jinak ST je moje vyvolená - pokud bych měl mít jen jedinou motorku, tj na projížďky, občas sám a občas ve dvou, letní dovolená, o víkendu si něco ostřejc projet a třeba i jednou dvakrát zavítat na okruh, zatím u mě vede právě ST.

FilipT (16) napsal 13.02.2007 v 11:30

&gt;lynx: Možná tě překvapí, ale běžný smrtelník má možnost se svézt kromě několika exkluzivit skoro na všem, pokud tomu obětuje nějaký ten den volna (a v některých případech si půjčí si na kauci), a to nemluvím jen o okruhových dnech ale běžné domluvě u větších dealerů. A pokud to není sedmnáctiletý klučík a nemá to daleko do Prahy, což ty nejsi, tak se na to nemůže moc vymlouvat.<br />
Ale pokud ti ten test takhle vyzněl - OK - v tom případě musím vynadat Mimouchovi

lynx (98) napsal 13.02.2007 v 11:07

FilipT: skutečně nesvezl. Možná tě to překvapí, ale běžný smrtelník nemá možnost každý týden testovat jinou mašinu. Proto také čte testy na Motorkářích A má možnost se k nim vyjádřit. Prostě mi ten test takhle vyzněl. Většinou (a i většina) můžu hodnotit vzhled a popsané vlastnosti. Mašiny jsou jako ženský, taky každýmu vyhovuje něco jinýho, ale aby si je posoudil nemusíš přefiknout celou Evropu Jakpak se tady hodnotí dívka měsíce (a v redakci?)?<br />
Na rozdíl od redaktorů máme v komentářích jednu výhodu - nemusíme být úplně nestraní a přesní (zase nemáme tu možnost každou chvíli testovat něco jinýho) Tentokrát myslim moto.<br />
Ovšem s ČD jsi mě dostal . Čistě mezi námi - vlakem jsi dlouho nejel, že jo

FilipT (16) napsal 13.02.2007 v 10:44

Fakt by me zajimalo lynxi, kolik km jsi se na ST svezl a jestli v projizdce bylo aspon par zatacek? Mozna ti krivdim, ale pripada mi ze ani metr...<br />
<br />
Jinak &quot;na courání po ČR mi příjde šikovnější (i finančně)&quot; permanentka Ceskych drah.

Fafluch (0) napsal 13.02.2007 v 08:57

Taky mě moc nedostala a ta barva ji moc nesluší můj názor no

lynx (98) napsal 13.02.2007 v 08:24

To je italka? Největší přednost - vzhled - u italských mašin tady docela promrhali. Nadčasová určitě bude, stále nudná šeď. A s tím zařazením mezi cestovní motorky mám taky problém. Dálkový sportovně laděný koráb to není (FJR není ani na dohled) a na courání po ČR mi příjde šikovnější (i finančně) nějaká propracovanější šestka. Cílového zákazníka vidím asi takhle - potřebuji občas do práce, kupuji značku a ostřejší mašiny se bojím, ale chci vypadat jako střelec.<br />
Hodnocení:

Warthog (8) napsal 13.02.2007 v 07:34

No hyper cesťák to nebude a navíc design mi přijde takový lehce tuctový. Ale pokud bude funguvat povozek atd., může to být fajn svezení.

Tomash (2) napsal 13.02.2007 v 07:32

btw. proč to má 2 přední kotouče? Vždyť to je zbytečný! Má to jen suchých 201kg, tak při cestovní rychlosti to musí ubrzdit i jeden přední kotouč, ne?

Tomash (2) napsal 13.02.2007 v 07:23

...tak nevím nevím, jestli je zrovna tohle stroj, se kterým bych chtěl procestovat půlku světa...




TOPlist