globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
darkWolf_pr (5) napsal 23.08.2021 v 00:57

Ducati za 300 papírů pro začínající jezdce? Mno hezký, vy budete asi z jiné části banánistánu než já...já si mohl dovolit jako začínající tak akorát tehdy cca 26 let starou Reverku.

Kraťomír (36) napsal 30.05.2021 v 12:30

Obě krásné a osobité! Sice trochu nerovný boj, ale osobně bych si vybral Enfielda - už jen kvůli charakteru! Ducati mám moc rád, ale tady vede klasika!

JarinGagarin (2) napsal 25.05.2021 v 20:53

Pěkný test a jak říká Láďa každýmu je prd do toho co si postaví do garage né borci???

bruttopyr (396) napsal 25.05.2021 v 14:53

Díky za test. Obě jsou to moc pěkné motorky , které bych si užíval pouze za slunečného počasí.
Na vyčištění kebule více koní netřeba.

SuperSic58 (1307) napsal 25.05.2021 v 12:11

krásný mašiny obě, díky za videotestík Opticky je hezčí Royal, i když raději verzi Interceptor Ducati zas líp pojede

Grenes (8) napsal 25.05.2021 v 08:27

Royal Enfield je pro mě stále low end brand s tím co poskytne za ty prachy dobrý. Ducati v tomhle segmentu považuji za příživníka, který se chce svézt na trendu. Jejich řada Scrambler je úplně mimo mísu. Když už to chtějí dělat, tak ať to dělají pořádně. Jen co se člověk podívá na dílenské zpracování tak je to paskvil. O diletantském polepu na nádrži ani nemluvě, za ty prachy tam nejsou schopni dát ani pořádný znak nebo aspoň samolepku pod lak.
Ať se podívají k Triumphu nebo k BMW kteří skočili do neznámých vod s R nineT a mají skvělé úspěchy. Kdybych měl vybrat tak jednoznačně Enfiled, dukárna je tady hrozný propadák. A ano jel jsem na loňské 1100. Takže vím o čem mluvím.

Zedsdead (293) napsal 25.05.2021 v 06:58-1

Hm. Jako ok, ale pár peněz přidat a máš třeba Speed twina 1200. Tomu tihle dva nesahají po kotníky.

Sir_CHerokee (117) napsal 24.05.2021 v 23:26

Obojí zajímavé mašiny. Royaly 650 se mi opravdu líbí. Jen to chce širší servisní a prodejní síť.

MilanMl (304) napsal 24.05.2021 v 18:58

RE GT 650 som skúšal ako predvádzačku. Mala najazdených asi 500 km. A čo sa týka nepríjemných vibrácií,mám presne opačnú skúsenosť. Na prvý dojem všetko OK,ale asi po 300 metroch som si už necítil pravú ruku. A s tŕpnutím a mravenčením som zápasil počas celého výjazdu. Fakt nepríjemné.Keď som ju vracal,zmienil som sa o tom chalanom v obchode. Tí mi len potvrdili,že áno,táto motorka to robí. Naopak, v jazdnom prejave mi chýbali také tie pozitívne vibrácie á la Moto Guzzi,ktoré dotvárajú charakter motorky. Veď keď to vyzerá ako veterán,nech to ponúka aj podobný zážitok. Takto to bola trocha nuda.


MG1151 (11) napsal 24.05.2021 v 18:40+1

Moc pěkná recenze a motorky je důležité mít radost a nedívat se jen na výkon opravdu jsem se díval na vaši recenzi a udělala mě radost tak dík.

nevo7 (95) napsal 24.05.2021 v 18:34+2

Tento nedostatok: - za deště horší ochrana zad, môže byť napísaný pri 95% dnešnej produkcie. Mali ste šťastie, že ste sa pri tomto teste povozili v daždi.

vinokurov (494) napsal 24.05.2021 v 17:19

Royal Enfild GT popřípadě Interceptor jsou opravdu nádherné mašinky a za tu cenu?Nekupte to Ducna v této specifikaci mi bohužel nic neříká.

prodej_moto_cz (34) napsal 24.05.2021 v 16:22+1

Upřímně nerozumím srovnání RE GT a Scrambleru. Obě krásné motorky, ale nepřijde mi, že by si konkurovaly. Nebo kdo se kouká po GT nakonec skončí u Scramblera či naopak?
GT je do města, na pěkný asfalt a do kavárny, těžký rozvážný stroj, který pohodovou jízdou potěší. Italka je hravá a dravá s dostatkem výkonu a především brzdí.

RE jsem nějaký čas měl. Motor úžasný, bez vibrací, tahal, opravdu super. Vysoká hmotnost daná železem mi nevadila, ale bylo to moc na slabé brzdy, párkrát opravdu na limitu. Rukojeti z tvrdého plastu, úzké kluzké sedlo a především nemožnost přezout na něco jiného než čistě silniční gumy, byly nakonec důvody, proč šla z domu. Brazilské pirelky na horší cestě a nedejbože kousek po trávě fakt nedrží a vzhledem k rozměru existují jen dva další výroby a vše čistě silniční. Zejména u bráchy Interceptora to zamrzí, protože tam by člověk čekal univerzálnější stroj.

31081 (670) napsal 24.05.2021 v 12:56

Obě jsou hezké motorky

Hooorus (124) napsal 24.05.2021 v 12:48

Super testik ! Mozna by k te Dukne byl blize ten Interceptor. To je poholdnejsi nez GT. Mel sem moznost 2 hodiny jezdit na GTcku (Diky Royal Brno ! ) a musim rict ze fakt super. I originalni vyfuky (loni, nevim zda zase neprituhlo) neurazily ani nahodou.
Kdybych nemel stejne silnou (slabou?) masinu doma, tak RE by byl hodne horky kandidat, klidne i jako druha motorka. Jinak v testiku zaznelo ze "nic moc" brzdy. Jasny, proti modernim strojum. Proti me W650 Royal brzdi znatelne lepe.

Venda (33) napsal 24.05.2021 v 12:22+3

Šedá Ducati... Kdo to kupuje?

Frames (25) napsal 24.05.2021 v 11:33

Jsou to motorky s duší, nebo jezdí bez duší??

Tifone (147) napsal 24.05.2021 v 11:07+2

pěknej testík mám jednu připomínku-jak můžete srovnávat zvuk ,když na RE nejsou seriové výfuky?
dejte Zarda nebo "něco" na Scramblera a pak proč ne

MichalKimlo (25) napsal 24.05.2021 v 10:16+1

jedina vec, co sa mi na RE nepaci, je zadna kyvka...
inac velmi pekna motorka!

Rick_James (8) napsal 24.05.2021 v 09:50+2

Ta Ducati mne pride ako nejaka polepena lacna cina...v porovnani s uhladenymi proporciami RE...




TOPlist