Ducati Scrambler Nightshift & Royal Enfield Continental GT: Setkání skromného klasika s moderním minimalistou
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 18.5.2021 | Zobrazeno: 18 897x
Text: Vláďa Novotný | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 18.5.2021 | Zobrazeno: 18 897x
Ducati za 300 papírů pro začínající jezdce? Mno hezký, vy budete asi z jiné části banánistánu než já...já si mohl dovolit jako začínající tak akorát tehdy cca 26 let starou Reverku.
Obě krásné a osobité! Sice trochu nerovný boj, ale osobně bych si vybral Enfielda - už jen kvůli charakteru! Ducati mám moc rád, ale tady vede klasika!
Pěkný test a jak říká Láďa každýmu je prd do toho co si postaví do garage né borci???
Díky za test.
Obě jsou to moc pěkné motorky
, které bych si užíval pouze za slunečného počasí.
Na vyčištění kebule více koní netřeba.
krásný mašiny obě, díky za videotestík
Opticky je hezčí Royal, i když raději verzi Interceptor
Ducati zas líp pojede
Royal Enfield je pro mě stále low end brand s tím co poskytne za ty prachy dobrý. Ducati v tomhle segmentu považuji za příživníka, který se chce svézt na trendu. Jejich řada Scrambler je úplně mimo mísu. Když už to chtějí dělat, tak ať to dělají pořádně. Jen co se člověk podívá na dílenské zpracování tak je to paskvil. O diletantském polepu na nádrži ani nemluvě, za ty prachy tam nejsou schopni dát ani pořádný znak nebo aspoň samolepku pod lak.
Ať se podívají k Triumphu nebo k BMW kteří skočili do neznámých vod s R nineT a mají skvělé úspěchy. Kdybych měl vybrat tak jednoznačně Enfiled, dukárna je tady hrozný propadák. A ano jel jsem na loňské 1100. Takže vím o čem mluvím.
5 reakcí
Hm. Jako ok, ale pár peněz přidat a máš třeba Speed twina 1200. Tomu tihle dva nesahají po kotníky.
3 reakce
Obojí zajímavé mašiny. Royaly 650 se mi opravdu líbí. Jen to chce širší servisní a prodejní síť.
RE GT 650 som skúšal ako predvádzačku. Mala najazdených asi 500 km. A čo sa týka nepríjemných vibrácií,mám presne opačnú skúsenosť. Na prvý dojem všetko OK,ale asi po 300 metroch som si už necítil pravú ruku. A s tŕpnutím a mravenčením som zápasil počas celého výjazdu. Fakt nepríjemné.Keď som ju vracal,zmienil som sa o tom chalanom v obchode. Tí mi len potvrdili,že áno,táto motorka to robí. Naopak, v jazdnom prejave mi chýbali také tie pozitívne vibrácie á la Moto Guzzi,ktoré dotvárajú charakter motorky. Veď keď to vyzerá ako veterán,nech to ponúka aj podobný zážitok. Takto to bola trocha nuda.
Moc pěkná recenze a motorky je důležité mít radost a nedívat se jen na výkon opravdu jsem se díval na vaši recenzi a udělala mě radost tak dík.
Tento nedostatok: - za deště horší ochrana zad, môže byť napísaný pri 95% dnešnej produkcie. Mali ste šťastie, že ste sa pri tomto teste povozili v daždi.
Royal Enfild GT popřípadě Interceptor jsou opravdu nádherné mašinky
a za tu cenu?Nekupte to
Ducna v této specifikaci mi bohužel nic neříká.
Upřímně nerozumím srovnání RE GT a Scrambleru. Obě krásné motorky, ale nepřijde mi, že by si konkurovaly. Nebo kdo se kouká po GT nakonec skončí u Scramblera či naopak?
GT je do města, na pěkný asfalt a do kavárny, těžký rozvážný stroj, který pohodovou jízdou potěší. Italka je hravá a dravá s dostatkem výkonu a především brzdí.
RE jsem nějaký čas měl. Motor úžasný, bez vibrací, tahal, opravdu super. Vysoká hmotnost daná železem mi nevadila, ale bylo to moc na slabé brzdy, párkrát opravdu na limitu. Rukojeti z tvrdého plastu, úzké kluzké sedlo a především nemožnost přezout na něco jiného než čistě silniční gumy, byly nakonec důvody, proč šla z domu. Brazilské pirelky na horší cestě a nedejbože kousek po trávě fakt nedrží a vzhledem k rozměru existují jen dva další výroby a vše čistě silniční. Zejména u bráchy Interceptora to zamrzí, protože tam by člověk čekal univerzálnější stroj.
Obě jsou hezké motorky
Super testik ! Mozna by k te Dukne byl blize ten Interceptor. To je poholdnejsi nez GT. Mel sem moznost 2 hodiny jezdit na GTcku (Diky Royal Brno ! ) a musim rict ze fakt super. I originalni vyfuky (loni, nevim zda zase neprituhlo) neurazily ani nahodou.
Kdybych nemel stejne silnou (slabou?) masinu doma, tak RE by byl hodne horky kandidat, klidne i jako druha motorka. Jinak v testiku zaznelo ze "nic moc" brzdy. Jasny, proti modernim strojum. Proti me W650 Royal brzdi znatelne lepe.
1 reakce
Šedá Ducati... Kdo to kupuje?
Jsou to motorky s duší, nebo jezdí bez duší??
pěknej testík
mám jednu připomínku-jak můžete srovnávat zvuk ,když na RE nejsou seriové výfuky?
dejte Zarda nebo "něco" na Scramblera a pak proč ne
jedina vec, co sa mi na RE nepaci, je zadna kyvka...
inac velmi pekna motorka!
Ta Ducati mne pride ako nejaka polepena lacna cina...v porovnani s uhladenymi proporciami RE...