globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
lcruiser80 (0) napsal 26.03.2011 v 20:43

osobne jako Ducatista musím, říct, že a v Multině MTS 620 jsem našel co jsem potřeboval. Cesta po městě, cestování po Rumunsku, včetně zážitku kdy jsem jel podle GPS, kdy cesta se ze šotoliny zněnila v polňačku a tam jsem lehl a ohnul řadičku tak že jsem jel zpět na normální povrch asi 5 km, kde jsem jivyplepalzpět kamenem do původního tvaru, a pak si zvolil jinou cestu ,bohužel potokem, kde kameny lekce lízaly ráfek z obou stran a čekal kdyto přijde to známé z krosky že najednou ležíte. Šutry se odvalují do kolena výfuku a čekáte že tento žážitek bude něco stát, a říkáte si kde soudruzi v Ducati udělali chybu když této motorce vymýšleli jméno. Multistrada. Jenže oni fakt asi neudělali chybu. Veškeré cesty na MTS jsem absolvoval s kamaradem který jel na BMW GS1200 a neměl jsem pocit že bych mimo mísu. Ano výkonem a při zátěži spolujezdcem byl navrch, ale stejně jako tady uvádí vícero Ducatimaniacs smál jsem se do helmy. Nemám pesos na novou 1200, ale do 1100 půjdu jako do investice na delší dobu. A vím, že moje potřeby naprosto naplní. Ať mi prosím písne majitel D MTS 1100, že se pletu, rád si vyslechnu jeho názor,

drippera (32) napsal 02.03.2011 v 21:09

Tak už je taky doma. Je fakt jedinečná. Zatím mám jen prvních 1000km a garančku, ale i tak jsem z ní nadšený! Univerzální a všehoschopný pohodlný superbike z itálie! Co si přít víc, Snad jen pár koníků navrch. Třeba 40?

Shiver (2) napsal 20.09.2007 v 22:15

Je to urcite vychytana masina a technicky perfektni ale ten design proste nemuzu skousnot.Nejak se me ta predni cast vubec nelibi.Naopak za nadrzi dozadu je moc pekna.Ale ten predek to je na me moc velka divocina.Jinak zajimavy strojek

Michal_999 (0) napsal 18.09.2007 v 21:04

chybí mi tam suchá spojka

kojot (22) napsal 18.09.2007 v 20:43

H1100 je v plánu, ale kdy to fakt zatim není jisté, je tu spousta "vlčáků" na jednu ovci..

Pajinex (12) napsal 18.09.2007 v 08:34

Jirka_S: Gelový sedlo přijde asi na bůra, do nové sezóny ho tam určitě dám. Psal mi jeden z letitých majitelů, že se opravdu vyplatí! Dám i vyšší štítek a to je asi tak vše, co budu upravovat. Termignoni jsou vzhledem k ceně zatím jen snem. Kufr mám Monokey V46 od Givi a s tankbagem zatím stačí. Na polykání stovek km si fakt kup něco jinýho, u sebe vidím snesitelnou hranici tak max do 300 denně (po českých silnicích). Na druhou stranu, jel jsem s kamarády na Monstrech a moc se s tím nesr... A najednou zjistíš, že všechno dává smysl a ta motorka prostě funguje neskutečně. Její schopnosti jsou zatím rozhodně vysoko nad mými a po předchozí motce velmi kvituju nízkou hmotnost! Taky jsem chtěl vzpřímenou pozici, což tahle Duc jako jedna z mála boloňských strojů splňuje. Ve zbytku se připojuju ke komentáři DoGa. p.s. Řemeny jsou u vzducháčů cca na poloviční ceně a se zadní brzdou nemám problém. <br />
Buran: Svez se a uvidíš. Každý vychvaluje tu svou, já na ni přešel taky z řadového čtyřválu (1100) a jsem spokojen maximálně! <br />

sejrac (13) napsal 17.09.2007 v 22:06

Pro ty co vladnou anglictinou doporucuju web www.multistrada.net . Je tam honde zkusenych majitelu a spousta z nich ma na MTS dost nalitano . Ja mam jeji malou sestru MTS 620ku, ale to co pisete o jizdnich vlastnostech je v podstate totozne s tou moji (krom vykonu , ale o ni tu uz test byl.<br />
Nalozit se taky da, neodpostim si fotku (//img41.imagevenue.com/img.php?image=59547_mts620bag_122_879lo.jpg), ale na to uz je ten motor malo, udelal jsem chybu, ze jsem nevzal litra.

smazany52157 (0) napsal 17.09.2007 v 14:16

Tak jo. Jsem motorkář začátečník (po dlouhé době). Letos jsem najezdil 10 tisl na Fazerovi FZ 6), ale Ducati je můj sen, který hodlám naplnit pro novou sezónu. Multistrada je úžasná (dle designu), ale umíte někdo srovnat tyhle 2 motorky? Tedy Fazer FZ 6 a Multistradu? Doporučíte Multistradu nebo si mám nechat Fazera? Dle testu bych do Multistrady určitě šel.

kojot (22) napsal 17.09.2007 v 14:07

No ja to zkoušel celkem 4x tankovat, vždy tam byly dlouhé prodlevy. DS má podle papírů asi o 5 kobyl vyšší výkon, nevim tohle jsem nezjištoval a spolehl se na udaj výrobce z press kitu. Doufal jsem tiše, že se majitelé ozvou, a vidím, že že jsem to aspon podle prvních reakcí trefil v testu. Jinak dík za kladný ohlasy.

Lyer (18) napsal 17.09.2007 v 13:38

zvláštní design ale všichni chválí - jen mě překvapilo to tankování něco podobného má FZ1 - stejný problém poslední 3 litry trvají dlouho

Pajinex (12) napsal 17.09.2007 v 11:59

to Angus: Mám ji rovněž v litru a ta ovladatelnost se zátahem dvouválu mě moc baví! To autor: Palivoměr by fakt měli předělat. Takže nuluju... Sedlo půjde, gelové je dle referencí o něčem jiném. Jen si neodpustím poznámku k závěru jinak vcelku dobře napsaného testu. Že by mělo Esko vyšší výkon, tak to je pro mě novinka? p.s. Desing se mi k.... líbí, měl jsem Rexe v replice Eddie Lawson a ten se taky nelíbil každému a bylo mi to jedno.

VlastíkPlamínek (0) napsal 17.09.2007 v 11:52

je tak divná až je krásná...

Ozzy_ (1140) napsal 17.09.2007 v 09:49

Sportovni ducatky chapu, monstriky chapu, motarda chapu, ale tohle mi k ocim ani k srdci neprirostlo.

šimic (46) napsal 17.09.2007 v 09:15

Já bych ji na cestování klidně bral..




TOPlist