Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Pravda je ta, že k enduru má MTS hoooodně daleko, ale to asi ani nebyl záměr. Jinak je to naprostej univerzál a přiznám se, že kdyby jej v té době neuvedli na trh, asi bych skončil právě u Stelvia.
Zajímavé čtení.. Líbí se mi kritika hlavně od těch, kteří na ní nikdy "neseděli". Se Stelviem bohužel nemohu srovnávat, na tom jsem zase neseděl já, nicméně na Multistrádě už mám najeto 24 tisíc km a splňuje přesně to, co jsem chtěl, aby moje motorka uměla. A o tom to myslím je. Každý má svoje nároky a potřeby a podle nich si vybírá.
To Seikos: Zadní brzda už je vyřešena; na podzim vypustili v Ducati "kit" (nově konstruovaný a uložený brzdový váleček včetně hadic).
Multistrada jednoducho uletela daleko všetkemu podobnému čo sa momentálne vyrába o niekolko rokov.Kdo ju súdi tak bud tomu nerozumie alebo je proti Ducati zaujatý.Mal som predoslu 1100ku - bola užasná. A uplne výkonovo stačila, ale trh je raz taký, stále musia byt tie motorky silnejšie,aj ked na nich vačšina ani poriadne nevie jazdiť. Aj Guzzi vytiahne čoskoro vodníka ako aj BMW.Ja osobne čím som starší, tým do menších kubatur leziem. S malými upravami su aj zábavnejšie.
Memphis:
Hele, myslím že se mýlíš. Pozéři si koupí BMW nebo HD. Lidi co jsou ochotni utratit 400-455tis vědí do čeho jdou. MTS je úžasná motorka. Sice jsem na ní najel jen asi 80km, ale i to mi stačilo aby mě uchvátila. A vyzkoušel jsem všechny 4 režimy a skončil jsem nakonec u režimu Sport, nakonec jako skoro všichni co MTS sedlají. Samozřejmě, ten kdo si ji koupí, koupí ji právě kvůli tomu výkonu. Ale také kvůli tomu že je úžasně lehounká a kvůli podvozku. Ale rozhodně ne kvůli tomu aby pózoval před sousedy.
Já o ní hodně vážně uvažoval, jen jsem nakonec nebyl ochoten akceptovat několik nedostatků které má. Jako třeba brzdy, nekvalitní sedlo, strašlivě reznoucí svody a tlumič a také to, že i přes lízátko a nadblatníček, zadní kolo hodně cáká a spolujezdec je mokrý. Ano, možná to jsou pro někoho nepodstatné detaily, ale pro mě, když chci dát 400 za motorku, jsou důležité
a tim myslim multistradu.
stelvio sice neni krasavec ale tak...
stará multistrada byla krásná, tenhle pseudojaponské fekál s pouťovým designem je ale něco hroznýho, snaha o jakousi prvoplánovou úchvatnost. bohužel ve vyloženě podlízavé podobě.
a co je snad ještě horší tak technická stránka. jestli je mně něco vyloženě proti srsti tak tadyty hovadiny jako přepínání map a podobně.
"já su nejkrutopřísnější střelec, má mašina má 1000kW!! "
ale už nikdo netuší že ten dement tam ještě nikdy neměl hožené jiné mód než "náledí", takže mašina má miximum výkonu 5kW při otočení plynu o 720° aby ho to náhodou nepotahalo a pokud to je v příplatkové výbavě tak aji řízení má naváděný snad podle gps protože sám do zatáčky najet neumí
já sám velkou mašinu nemám ale vybírám podle toho abych ju zvládnul, ne aby na tuhle motorku mohli posadit tohohle vola
Fascinuje mně,co všechno se v dnešní době vleze do kolonky "Cestovní Enduro"...A když vidím ty motokrosový helmy na zkušebních jezdcích testující stroje této kategorie,cukají mi koutky
Přesněji by tuto kategorii vystihl název Cenduro,který začal používat...
A ano,bohužel,dnes má každý "kůl enduro" zobák ala BMW(DR BIG)...
Obě jsou to krásný mašiny , Guzzi na mě působí jako golem na steroidech - brutální strojovna s pořádnýma koulema! V detailech ale určitě vede Ducati a vlastně i celkově se na ní kouká o něco líp! Působí tak lehce a ladně... Ale kdybych si měl vybrat jen jednu z nich, asi bych hodně dlouho váhal! No a nakonec bych si nevybral ani jednu a šel raději do SF , ale váhání by to bylo...
hm. tak fotky bych já třeba docela zkritizoval (horizonty (půlka fotek naprosto zbytečně nakloněna), statické fotky v nesmyslným zákrytu, spousta detailních fotek s nevhodnou hloubkou ostrosti...) , ale každej ať si fotí jak chce.
Tak tak, k textu se snad nemá smysl ani vyjadřovat (takových prací je tady však víc), ale fotky fakt pěkné.
Jinak mi u Multistrady fest vadilo sedlo spolujezdce, na které jsem se tlačil až bouchal, když jsem si chtěl najít ten správný posez. A to jsem byl ze sportů na dělené sedlo zvyklý, prostě to sedlo spolujezdce mi přišlo krátké. Měřím 185 cm, což není zas až tak moc. Jinak
drippera: no nevím jestli na tomto článku někdo dělal celý víkend. Ale já asi za 4 hodiny sepsal cestopis který vyjde 5.3 zde na motorkářích, cca 3x delší než tento jednostránkový "test" a cca 3x více fotek. Takže takovýto článek sepsat je práce tak na hodinu, maximálně na dvě. A to že je zima ještě neznamená, že musíme automaticky akceptovat jakýkoliv článek jakékoliv kvality, jen proto že máme motorkářský absťák. Jen proto aby bylo co číst, ať je to co je to
Drippera: nejsem s tebou zajedno.Je tu mnoho článků, kde se rozhoří diskuse o tématu a nikdo si nevšimne stylu a věcnosti. Tady se objeví 4různý názory vesměs v jednom duchu. Já bych to přinejmenším bral jako zpětnou vazbu - proklamace typu "když se vám to nelíbí, tak si to přístě udělejte sami" ještě ničemu nepomohly. Minimálně já furt nemám jasno v tom, jestli autor ví jak se bere uložení motorů v rámech a to je myslím si docela základní znalost.
Ježíš vy jste rýpalíni. Buďte kurva rádi, že se vůbec někdo v našich podmínkách věnuje testování a že jsou tu pořád nové články a je na co koukat. Každý to dělá nějak a každý si na tom musí najít to svoje. Někdo se věnuje čistě technickým informacím (SUPERMOTO) což mě osobně příliš nesedí, někdo to bere po "anglicku" (MOTOHOUSE) což je jednoznačně zajímavější, no a někdo to dělá zase jinak. Já na tom nevidim nic špatného. To autora musí fakt potěšit, když se celý víkend lopotí s článkem, skládá fotky, maká na tom a v pondělí ráno mu tu hneč čtyři rýpalíni napíšou, že je to jeho snažení naprosto o ničem.
Effa: bavíme se o čechách, nikoliv o evropě
Pozéři si koupí BMW nebo HD.
Jasně, takže to že většina motorek třeba v Alpach jsou GS BMW je pozérství?
Nadherna multistrada
snad se zastesti a jednou bude stat taky v garazi , staci se podivat na jeji vyrobu na kinotipu a budete uchvaceni
Pravda je ta, že k enduru má MTS hoooodně daleko, ale to asi ani nebyl záměr. Jinak je to naprostej univerzál
a přiznám se, že kdyby jej v té době neuvedli na trh, asi bych skončil právě u Stelvia.
Zajímavé čtení..
Líbí se mi kritika hlavně od těch, kteří na ní nikdy "neseděli". Se Stelviem bohužel nemohu srovnávat, na tom jsem zase neseděl já, nicméně na Multistrádě už mám najeto 24 tisíc km a splňuje přesně to, co jsem chtěl, aby moje motorka uměla. A o tom to myslím je. Každý má svoje nároky a potřeby a podle nich si vybírá.
To Seikos: Zadní brzda už je vyřešena; na podzim vypustili v Ducati "kit" (nově konstruovaný a uložený brzdový váleček včetně hadic).
Multistrada jednoducho uletela daleko všetkemu podobnému čo sa momentálne vyrába o niekolko rokov.Kdo ju súdi tak bud tomu nerozumie alebo je proti Ducati zaujatý.Mal som predoslu 1100ku - bola užasná. A uplne výkonovo stačila, ale trh je raz taký, stále musia byt tie motorky silnejšie,aj ked na nich vačšina ani poriadne nevie jazdiť. Aj Guzzi vytiahne čoskoro vodníka ako aj BMW.Ja osobne čím som starší, tým do menších kubatur leziem. S malými upravami su aj zábavnejšie.
Memphis:
Hele, myslím že se mýlíš. Pozéři si koupí BMW nebo HD. Lidi co jsou ochotni utratit 400-455tis vědí do čeho jdou. MTS je úžasná motorka. Sice jsem na ní najel jen asi 80km, ale i to mi stačilo aby mě uchvátila. A vyzkoušel jsem všechny 4 režimy a skončil jsem nakonec u režimu Sport, nakonec jako skoro všichni co MTS sedlají. Samozřejmě, ten kdo si ji koupí, koupí ji právě kvůli tomu výkonu. Ale také kvůli tomu že je úžasně lehounká a kvůli podvozku. Ale rozhodně ne kvůli tomu aby pózoval před sousedy.
Já o ní hodně vážně uvažoval, jen jsem nakonec nebyl ochoten akceptovat několik nedostatků které má. Jako třeba brzdy, nekvalitní sedlo, strašlivě reznoucí svody a tlumič a také to, že i přes lízátko a nadblatníček, zadní kolo hodně cáká a spolujezdec je mokrý. Ano, možná to jsou pro někoho nepodstatné detaily, ale pro mě, když chci dát 400 za motorku, jsou důležité
stelvio sice neni krasavec ale tak...
stará multistrada byla krásná, tenhle pseudojaponské fekál s pouťovým designem je ale něco hroznýho, snaha o jakousi prvoplánovou úchvatnost. bohužel ve vyloženě podlízavé podobě.
a co je snad ještě horší tak technická stránka. jestli je mně něco vyloženě proti srsti tak tadyty hovadiny jako přepínání map a podobně.
"já su nejkrutopřísnější střelec, má mašina má 1000kW!!
ale už nikdo netuší že ten dement tam ještě nikdy neměl hožené jiné mód než "náledí", takže mašina má miximum výkonu 5kW při otočení plynu o 720° aby ho to náhodou nepotahalo a pokud to je v příplatkové výbavě tak aji řízení má naváděný snad podle gps protože sám do zatáčky najet neumí
já sám velkou mašinu nemám ale vybírám podle toho abych ju zvládnul, ne aby na tuhle motorku mohli posadit tohohle vola
Guzzi je dobrá, kus pořádného železa
Guzzi je parádní macatá mašina. Ta ducna mi přijde jak z tržnice, ten předek je přestřelenej...
Fascinuje mně,co všechno se v dnešní době vleze do kolonky "Cestovní Enduro"...A když vidím ty motokrosový helmy na zkušebních jezdcích testující stroje této kategorie,cukají mi koutky
Přesněji by tuto kategorii vystihl název Cenduro,který začal používat...
A ano,bohužel,dnes má každý "kůl enduro" zobák ala BMW(DR BIG)...
zdá se to jen mě,nebo má fakt Strada hnusnej zobák vpŕedu?? jinak to musí být super,ten zobák je ale katastrofa
Strada je dobrá,jenom kur. drahá.Stelvio jedině na drátech se 15-kou vzadu.Fotky dobrý,článek nicmoc neřek.Jenom,že se kucí svezli...
Obě jsou to krásný mašiny
, Guzzi na mě působí jako golem na steroidech - brutální strojovna s pořádnýma koulema!
V detailech ale určitě vede Ducati a vlastně i celkově se na ní kouká o něco líp!
Působí tak lehce a ladně...
Ale kdybych si měl vybrat jen jednu z nich, asi bych hodně dlouho váhal!
No a nakonec bych si nevybral ani jednu a šel raději do SF
, ale váhání by to bylo...
MS je skareda az je na ni neco hezkeho ale Guzzi je jen skareda
vzhledove mi to nic moc nerika
..jizda bude asi o necem jinem ale
hm. tak fotky bych já třeba docela zkritizoval (horizonty (půlka fotek naprosto zbytečně nakloněna), statické fotky v nesmyslným zákrytu, spousta detailních fotek s nevhodnou hloubkou ostrosti...) , ale každej ať si fotí jak chce.
edit: sedlo řidiče mi přišlo krátké
Tak tak, k textu se snad nemá smysl ani vyjadřovat (takových prací je tady však víc), ale fotky fakt pěkné.
Jinak mi u Multistrady fest vadilo sedlo spolujezdce, na které jsem se tlačil až bouchal, když jsem si chtěl najít ten správný posez. A to jsem byl ze sportů na dělené sedlo zvyklý, prostě to sedlo spolujezdce mi přišlo krátké. Měřím 185 cm, což není zas až tak moc. Jinak
Jinak tedy abych jen nekritizoval, tak fotky nádherný. Fotografa bych navrhnul na nějakou cenu
Váňa: 34° nevím kde vytáhli. Guzzi píše v ofic. materiálech 27°, alias 63°, podle toho odkud měříš
Text o ničem, ale fotky pěkný..
Úhel hlavy řízení 34° u Guzzi, to asi né
Mě jen těch kluků novinářských přišlo líto, když jste je hned tak "konstruktivně" zkritizovali.
drippera> seikos napsal konstruktivní kritiku a tak to má být
Ano autor s elopotí, ale ne zadara, každý má za článek honorář, takže pláč stranou
drippera: no nevím jestli na tomto článku někdo dělal celý víkend. Ale já asi za 4 hodiny sepsal cestopis který vyjde 5.3 zde na motorkářích, cca 3x delší než tento jednostránkový "test" a cca 3x více fotek. Takže takovýto článek sepsat je práce tak na hodinu, maximálně na dvě. A to že je zima ještě neznamená, že musíme automaticky akceptovat jakýkoliv článek jakékoliv kvality, jen proto že máme motorkářský absťák. Jen proto aby bylo co číst, ať je to co je to
Drippera: nejsem s tebou zajedno.Je tu mnoho článků, kde se rozhoří diskuse o tématu a nikdo si nevšimne stylu a věcnosti. Tady se objeví 4různý názory vesměs v jednom duchu. Já bych to přinejmenším bral jako zpětnou vazbu - proklamace typu "když se vám to nelíbí, tak si to přístě udělejte sami" ještě ničemu nepomohly. Minimálně já furt nemám jasno v tom, jestli autor ví jak se bere uložení motorů v rámech a to je myslím si docela základní znalost.
Sedněte si k tomu vy a vypoťte něco sami vy... "Novináři"
Ježíš vy jste rýpalíni. Buďte kurva rádi, že se vůbec někdo v našich podmínkách věnuje testování a že jsou tu pořád nové články a je na co koukat. Každý to dělá nějak a každý si na tom musí najít to svoje. Někdo se věnuje čistě technickým informacím (SUPERMOTO) což mě osobně příliš nesedí, někdo to bere po "anglicku" (MOTOHOUSE) což je jednoznačně zajímavější, no a někdo to dělá zase jinak. Já na tom nevidim nic špatného. To autora musí fakt potěšit, když se celý víkend lopotí s článkem, skládá fotky, maká na tom a v pondělí ráno mu tu hneč čtyři rýpalíni napíšou, že je to jeho snažení naprosto o ničem.