globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
seikos (975) napsal 16.04.2012 v 13:32

Effa: bavíme se o čechách, nikoliv o evropě

Effa (0) napsal 15.03.2012 v 21:01+1

Pozéři si koupí BMW nebo HD. Jasně, takže to že většina motorek třeba v Alpach jsou GS BMW je pozérství?

Beny. (0) napsal 21.02.2012 v 19:24

Nadherna multistrada snad se zastesti a jednou bude stat taky v garazi , staci se podivat na jeji vyrobu na kinotipu a budete uchvaceni

Sonyjarek (8) napsal 02.02.2012 v 21:28

kua fix to musí ničit gumáky ty Ňůťnáky...:D:D

Survivor (0) napsal 01.02.2012 v 20:28

Pravda je ta, že k enduru má MTS hoooodně daleko, ale to asi ani nebyl záměr. Jinak je to naprostej univerzál a přiznám se, že kdyby jej v té době neuvedli na trh, asi bych skončil právě u Stelvia.

Survivor (0) napsal 01.02.2012 v 20:19

Zajímavé čtení.. Líbí se mi kritika hlavně od těch, kteří na ní nikdy "neseděli". Se Stelviem bohužel nemohu srovnávat, na tom jsem zase neseděl já, nicméně na Multistrádě už mám najeto 24 tisíc km a splňuje přesně to, co jsem chtěl, aby moje motorka uměla. A o tom to myslím je. Každý má svoje nároky a potřeby a podle nich si vybírá.
To Seikos: Zadní brzda už je vyřešena; na podzim vypustili v Ducati "kit" (nově konstruovaný a uložený brzdový váleček včetně hadic).

alexa7 (101) napsal 01.02.2012 v 18:27

Multistrada jednoducho uletela daleko všetkemu podobnému čo sa momentálne vyrába o niekolko rokov.Kdo ju súdi tak bud tomu nerozumie alebo je proti Ducati zaujatý.Mal som predoslu 1100ku - bola užasná. A uplne výkonovo stačila, ale trh je raz taký, stále musia byt tie motorky silnejšie,aj ked na nich vačšina ani poriadne nevie jazdiť. Aj Guzzi vytiahne čoskoro vodníka ako aj BMW.Ja osobne čím som starší, tým do menších kubatur leziem. S malými upravami su aj zábavnejšie.

seikos (975) napsal 31.01.2012 v 07:54+1

Memphis:
Hele, myslím že se mýlíš. Pozéři si koupí BMW nebo HD. Lidi co jsou ochotni utratit 400-455tis vědí do čeho jdou. MTS je úžasná motorka. Sice jsem na ní najel jen asi 80km, ale i to mi stačilo aby mě uchvátila. A vyzkoušel jsem všechny 4 režimy a skončil jsem nakonec u režimu Sport, nakonec jako skoro všichni co MTS sedlají. Samozřejmě, ten kdo si ji koupí, koupí ji právě kvůli tomu výkonu. Ale také kvůli tomu že je úžasně lehounká a kvůli podvozku. Ale rozhodně ne kvůli tomu aby pózoval před sousedy.
Já o ní hodně vážně uvažoval, jen jsem nakonec nebyl ochoten akceptovat několik nedostatků které má. Jako třeba brzdy, nekvalitní sedlo, strašlivě reznoucí svody a tlumič a také to, že i přes lízátko a nadblatníček, zadní kolo hodně cáká a spolujezdec je mokrý. Ano, možná to jsou pro někoho nepodstatné detaily, ale pro mě, když chci dát 400 za motorku, jsou důležité

memphis.unv (17) napsal 31.01.2012 v 01:20

a tim myslim multistradu.
stelvio sice neni krasavec ale tak...
stará multistrada byla krásná, tenhle pseudojaponské fekál s pouťovým designem je ale něco hroznýho, snaha o jakousi prvoplánovou úchvatnost. bohužel ve vyloženě podlízavé podobě.
a co je snad ještě horší tak technická stránka. jestli je mně něco vyloženě proti srsti tak tadyty hovadiny jako přepínání map a podobně.
"já su nejkrutopřísnější střelec, má mašina má 1000kW!! "
ale už nikdo netuší že ten dement tam ještě nikdy neměl hožené jiné mód než "náledí", takže mašina má miximum výkonu 5kW při otočení plynu o 720° aby ho to náhodou nepotahalo a pokud to je v příplatkové výbavě tak aji řízení má naváděný snad podle gps protože sám do zatáčky najet neumí

já sám velkou mašinu nemám ale vybírám podle toho abych ju zvládnul, ne aby na tuhle motorku mohli posadit tohohle vola

-LOTR- (2) napsal 30.01.2012 v 21:16

Guzzi je dobrá, kus pořádného železa

SuperSic58 (1307) napsal 30.01.2012 v 20:10

Guzzi je parádní macatá mašina. Ta ducna mi přijde jak z tržnice, ten předek je přestřelenej...

Anti (391) napsal 30.01.2012 v 16:05

Fascinuje mně,co všechno se v dnešní době vleze do kolonky "Cestovní Enduro"...A když vidím ty motokrosový helmy na zkušebních jezdcích testující stroje této kategorie,cukají mi koutky
Přesněji by tuto kategorii vystihl název Cenduro,který začal používat...
A ano,bohužel,dnes má každý "kůl enduro" zobák ala BMW(DR BIG)...

PhoneutriaFera (0) napsal 30.01.2012 v 15:32

zdá se to jen mě,nebo má fakt Strada hnusnej zobák vpŕedu?? jinak to musí být super,ten zobák je ale katastrofa

zmulin (371) napsal 30.01.2012 v 15:04

Strada je dobrá,jenom kur. drahá.Stelvio jedině na drátech se 15-kou vzadu.Fotky dobrý,článek nicmoc neřek.Jenom,že se kucí svezli...

DMC.motobiker (-23) napsal 30.01.2012 v 14:31

Obě jsou to krásný mašiny , Guzzi na mě působí jako golem na steroidech - brutální strojovna s pořádnýma koulema! V detailech ale určitě vede Ducati a vlastně i celkově se na ní kouká o něco líp! Působí tak lehce a ladně... Ale kdybych si měl vybrat jen jednu z nich, asi bych hodně dlouho váhal! No a nakonec bych si nevybral ani jednu a šel raději do SF , ale váhání by to bylo...

enusim2 (21) napsal 30.01.2012 v 14:09

MS je skareda az je na ni neco hezkeho ale Guzzi je jen skareda vzhledove mi to nic moc nerika ..jizda bude asi o necem jinem ale

daew (0) napsal 30.01.2012 v 13:54

hm. tak fotky bych já třeba docela zkritizoval (horizonty (půlka fotek naprosto zbytečně nakloněna), statické fotky v nesmyslným zákrytu, spousta detailních fotek s nevhodnou hloubkou ostrosti...) , ale každej ať si fotí jak chce.

Pete-Biggy (15) napsal 30.01.2012 v 13:31

edit: sedlo řidiče mi přišlo krátké

Pete-Biggy (15) napsal 30.01.2012 v 13:29

Tak tak, k textu se snad nemá smysl ani vyjadřovat (takových prací je tady však víc), ale fotky fakt pěkné.

Jinak mi u Multistrady fest vadilo sedlo spolujezdce, na které jsem se tlačil až bouchal, když jsem si chtěl najít ten správný posez. A to jsem byl ze sportů na dělené sedlo zvyklý, prostě to sedlo spolujezdce mi přišlo krátké. Měřím 185 cm, což není zas až tak moc. Jinak

seikos (975) napsal 30.01.2012 v 11:59

Jinak tedy abych jen nekritizoval, tak fotky nádherný. Fotografa bych navrhnul na nějakou cenu

seikos (975) napsal 30.01.2012 v 11:52

Váňa: 34° nevím kde vytáhli. Guzzi píše v ofic. materiálech 27°, alias 63°, podle toho odkud měříš

pavel.88 (1) napsal 30.01.2012 v 11:42

Text o ničem, ale fotky pěkný..

Váňa (33) napsal 30.01.2012 v 11:26

Úhel hlavy řízení 34° u Guzzi, to asi né

drippera (32) napsal 30.01.2012 v 11:25

Mě jen těch kluků novinářských přišlo líto, když jste je hned tak "konstruktivně" zkritizovali.

drippera (32) napsal 30.01.2012 v 11:24

No jo no...

Mike70 (70) napsal 30.01.2012 v 10:55

drippera> seikos napsal konstruktivní kritiku a tak to má být Ano autor s elopotí, ale ne zadara, každý má za článek honorář, takže pláč stranou

seikos (975) napsal 30.01.2012 v 10:54

drippera: no nevím jestli na tomto článku někdo dělal celý víkend. Ale já asi za 4 hodiny sepsal cestopis který vyjde 5.3 zde na motorkářích, cca 3x delší než tento jednostránkový "test" a cca 3x více fotek. Takže takovýto článek sepsat je práce tak na hodinu, maximálně na dvě. A to že je zima ještě neznamená, že musíme automaticky akceptovat jakýkoliv článek jakékoliv kvality, jen proto že máme motorkářský absťák. Jen proto aby bylo co číst, ať je to co je to

t_freedom (153) napsal 30.01.2012 v 10:41

Drippera: nejsem s tebou zajedno.Je tu mnoho článků, kde se rozhoří diskuse o tématu a nikdo si nevšimne stylu a věcnosti. Tady se objeví 4různý názory vesměs v jednom duchu. Já bych to přinejmenším bral jako zpětnou vazbu - proklamace typu "když se vám to nelíbí, tak si to přístě udělejte sami" ještě ničemu nepomohly. Minimálně já furt nemám jasno v tom, jestli autor ví jak se bere uložení motorů v rámech a to je myslím si docela základní znalost.

drippera (32) napsal 30.01.2012 v 10:24

Sedněte si k tomu vy a vypoťte něco sami vy... "Novináři"

drippera (32) napsal 30.01.2012 v 10:23

Ježíš vy jste rýpalíni. Buďte kurva rádi, že se vůbec někdo v našich podmínkách věnuje testování a že jsou tu pořád nové články a je na co koukat. Každý to dělá nějak a každý si na tom musí najít to svoje. Někdo se věnuje čistě technickým informacím (SUPERMOTO) což mě osobně příliš nesedí, někdo to bere po "anglicku" (MOTOHOUSE) což je jednoznačně zajímavější, no a někdo to dělá zase jinak. Já na tom nevidim nic špatného. To autora musí fakt potěšit, když se celý víkend lopotí s článkem, skládá fotky, maká na tom a v pondělí ráno mu tu hneč čtyři rýpalíni napíšou, že je to jeho snažení naprosto o ničem.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist