globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
padlamotka (0) napsal 23.07.2012 v 06:24

Vcera jsem si tu motorku vyzkousel. Stabilni, prostorna, funkcni, silna. To neni
enduro. To je neuveritelna motorka pro dva. Funguje obrovsky. Hlavne DTC. Jsem zvyklej motorku hodne solit. Co se da diky DTC je fascinujici! Tahle cesta je spravna. Kdo na to ma prachy mel by si to vyzkouset a pujde si to objednat. Ja jezdim sam. Objednal jsem si M Evo. Tusil jsem ze to bude fungovat. Funguje to. Nelituju koruny za ten zazitek!!! Po svezeni vam pripadaji vsechny ostatni motorky jako parodie na motorky. Vsem co si mysli ze se D snazila vyrobit krosku doporucuju studeny obklad na celo. Srovnani s endury a fotky z testu na sotoline jsou uchylarna.

zachicz (0) napsal 06.06.2011 v 18:32

...starou belu, já bych ji bral!

Survivor (0) napsal 08.08.2010 v 09:35

Šetři, protože to stojí za to.

P2 (0) napsal 02.08.2010 v 22:48

to se mi líbí, kolik to máme machrů co tomu rozuměj.. imho bezva motorka, btw, kdo z vás na tom jel aby to moh posoudit? já jo a dal bych za ní ruku do ohně.. elektronice se nevyhnete, podívejte se dneska na auta apodle mě je ku prospěchu.. jedině zpracování asi nebude 100%, ale i tak - začínám šetřit :)

radous.s (0) napsal 30.07.2010 v 15:24

Přední štítek i když je výškově nastaviteln, tak při maximálním zvýšení jde proud vzduchu přímo do plexi přilby což znamená že jde o celkem neštastné řešení pro řidiče nad 170cm :((

seikos (975) napsal 23.07.2010 v 10:33

honziskoo: já myslím že s podpůrným týmem tří aut by dala cestu ala Long way round lecjaká motorka

Soudce-v-kápi (0) napsal 22.07.2010 v 09:22

To Kuzin: to je v pořádku, já se nechtěl nikoho dotknout, jen mě zarazily ty rozdíly v textu a mnohdy i protimluvy jednotlivých redaktorů. Na test nové VFR se (z pochopitelných důvodů) těším.

otasek (3) napsal 22.07.2010 v 06:26

to Cíba: tyseš taky diagnostika mám ABS taky a třmeny se odvzdušňují naprosto normálně jak u každé jiné motorky. S posilovačem je to horší, ale stále si vystačíš s obyč nářadím a taky nic takového není...

honziskoo (0) napsal 21.07.2010 v 23:17

Myslíte, že by dala cestu kolem světa, a la Long Way Round?

Cíba. (9) napsal 21.07.2010 v 21:43

ono odvzdušnit brzdu co má abs dost dobře bez diagnostiky nejde, a s tim lepidlem pod sedlem, asi nějakej páteční kousek

Kuzin (10) napsal 21.07.2010 v 20:41

to Soudce-v-kápi:Věř, že se často opravdu neshodnem v názoru na daný stroj a někdy je to i celkem divoká diskuze. Každý má zpravidla jiný úhel pohledu a tak to koneckonců asi má i být. Nicméně připomínka na blinkry beru a je to chyba,která jde k mé osobě. Strojů je moc a mě se ve slabší chvilce při psaní zřejmě stočila mysl k zároveň připravovanému textu na nové VFR. to all: díky za reakce.

Soudce-v-kápi (0) napsal 21.07.2010 v 20:17

Nelíbí, ani ta Yamaha. Navíc je moc drahá na to, že zpracování a detaily jsou strašné, bezdrátové rozeznání klíčku moc nefunguje, ergonomie ovládání map není vhodné, převodovka není ideální, do města to není a zadní brzda nefunguje, ale jinak to je skvělá motorka-toť výsledek testu; nevím ale, jestli ten výsledek náhodou není dán osobami testérů, protože se neshodnou ani na tom, kde má motorka vlastně blinkry viz."blinkry ukryté právě v těchto blasterech"x"V zrcátkách jenž plní zároveň funkci blinkrů je..."

sejrac (13) napsal 21.07.2010 v 19:35

To bude ztracenejch klíčků z kapes. Takový řešení jen pro zlost řekl bych. Lepší je to mít někde zastrčený... a nemyslím tam kam světlo nesvítí, ale nějakou klasickou spínačku .

Jinak se mě to hodně líbí!

SuperSic58 (1308) napsal 21.07.2010 v 19:21

Na to, že Duc duc sou mistři designu, tk tohle se jim moc nepovedlo... A vyčuhující lepidlo zpod sedla a špatný lícování plastů u motorky za takovej batoh peněz je do nebe volající, ale neni divu, když to montujou cikáni Mam čínu za 20 tis. a žádný lepidlo pod sedačkou či nelícující plasty na ní nevidim...

stráťa (104) napsal 21.07.2010 v 18:42

desdro: Myslím že matuS nemyslel ten strach z elektroniky proto že je to ducati ale prostě proto že jí tam je jak nasrané, připomíná mi to víc počítač než motorku.

desdro (0) napsal 21.07.2010 v 17:53

matuS,
tvoja reakcia na elektriku-elektroniku Ducati je trocha neadekvátna.Chleba na tejto kvalite sa lámal trocha skôr...
k téme,
,motorka je to pekná,poplatná trendom,ale už to svojim zameraním nie je celkom Ducati - režimy - v podstate palivové mapy,enduro,cestovanie a.p. neviem,neviem - len čas ukáže ako to Duc srdciari ocenia..mokrá spojka..možno pri rozšírenom sortimente značky to bude mať svoje miesto..

otasek (3) napsal 21.07.2010 v 16:20

A že by redaktoři neuměli odvzdušnit zadní brzdu..když jim tolik vadila její účinnost a všichni věděli proč tomu tak je
A kdo si neumí vystačit s legálníma rychlostima na silnici, tak na ni nemá co dělat.. k trhání rekordů je okruh - 100považuju ještě za plně lagální

zmulin (371) napsal 21.07.2010 v 15:42

Předchozí Multistrada 1100 už má taky mokrou spojku.Suchou měla tisícovka před ní

iMM1000 (2) napsal 21.07.2010 v 15:33

Ale prd, ta motorka je super aj pri "legalni" jizde Jo a prosim vsechny redaktory at nepisou ze ma dukna super dunivy zvuk, kdyz tam mate seriove laufy, pac to je parodie a ne DUCATI SOUND!

DMC.motobiker (-23) napsal 21.07.2010 v 15:06

SirIndy> To se nedá vysvětlit , to si musíš projet , k tomu co popisuješ se běžně využívá jenom krouťák tohoto stroje , ale s tím výkonem, ono to už na jedna asi pojede víc jak kilo , takže když si chceš vychutnat ten plnej výkon, musíš prostě jet rychlejc , a v zatáčkách a nižších rychlostech si zase vychutnáš ten zátah! Jel si někdy na větším čtyřventilu od Ducati? Pod kilo to bejvá dost vopruz , kolikrát si říkám - teď se pověsím za nějaký auto a pojedu si pěkně tou stovkou jen tak na pohodu , no, ale nejde to...

iMM1000 (2) napsal 21.07.2010 v 14:27

Dilenske zpracovani je fakt na moto za pul mega dost vtipne, pri blizsim zkoumani proste vidite ze dily nesedi uplne presne a spary jsou ruzne siroke. Jenze tohle neni nemecko, to je italie a to je prostevlastnost, ne chyba :) Motor je super, kone tomu nechybi.. a ovladatelnost, boha jeho, to je jak motorka co vazi 50kg!!!

matuS (26) napsal 21.07.2010 v 14:21

krasna moto, ale mal by som strasny strach z tej elektriky...podla mna ako jazdenka to bude totalne nepredajne, malokto bude mat odvahu kupit takuto moto jazdenu.

SirIndy (56) napsal 21.07.2010 v 14:12

DMC: To jsou mi novinky, 90 km/h je pomala jizda? A copak nemuzeme ten vykon vyuzit k akceleraci misto dosahovani vysokych rychlosti nebo si jen vychutnavat prubeh vykonu vysokoobjemoveho dvouvalu? Ze by tahle motorka sla ocenit jen nad 150 km/h se mi proste zda jako totalni blbost.

DMC.motobiker (-23) napsal 21.07.2010 v 13:50

Jo já zadní brzdu taky skoro nepoužívam , ale je to individuální , protože na Chopperu jsem zase pro změnu používal hlavně zadní brzdu... Jinak mě spíš překvapuje ten graf?! To je měřené na klice nebo ze zadního kola? Protože jestli to má 150 koní na zadním kole , tak se mi na Ducati líbí že narozdíl od Japončíků nemá zapotřebí lidem lhát... Jo a ta kvalita zpracování, to jsem jako nikdy moc nepochopil co se tím myslí?! Protože když se pak člověk pořádně podívá pod plasty na konkurenčních strojích , tak se mu zdá kvalita u Ducati ještě hodně vysoká , tak nevím no... Cena s tím nemá co dělat! Jináč to že "život na téhle Dukně začíná až od 150ti Km/h" , za to může asi ten motor , on autor to nejspíš myslel tak že když si chce člověk užít všech těch 150 koní, tak při pomalé jízdě to nejspíš moc dobře nepůjde! To ale neznamená že se na tom nedá jezdit pomalu že! Jináč mě se ta motorka opravdu líbí , stará Multoška mi designem nikdy moc nesedla , ale tahle je opravdu podařená + ten motor + dá se na tom cestovat i ve dvou = hodně pěkná Ducati pro celou rodinu! Bohužel ale pro mne by to zatím asi nebylo... Já bych spíš pouvažoval mezi Strýtfajtrem a 1098 , a nebo možná nějaké retro?!

ladin-t (0) napsal 21.07.2010 v 13:26

Nesvezl jsem se na ní, ale dobře jsem si ji prohlédl na Ducati dnu v táboře. Je moc pěkná, ale nesmí se chodit moc blízko, kvalita detailů je při té ceně hodně bídná.

Jinak zadní brzdu za jízdy taky nepoužívám.

SirIndy (56) napsal 21.07.2010 v 13:14

RomanJakub: Taky nechapu vsechny co pisou ze zadni brzdu vubec nepouzivaj...

A pak jsem trochu nepobral tohle: Ale za městem si těch stopadesát koní opravdu vychutnáte, jen se musíte smířit s tím, že život na téhle dukně začíná až od stopadesáti km/h.

Co to je jako za blbost, ze bych si zrovna na tehle motorce neuzil zatacky stredniho polomeru v nakejch 60 az 90 km/h pochybuju, bud jsem autora nepochopil nebo se jedna o zdegenerovaneho hazardera co musi litat dvoustovkou aby si vubec jizdu uzil

Sefo (59) napsal 21.07.2010 v 09:42

Stála tady u nás před prací a já musim uznat, že se mi líbí, je to fakt jak motorka z demolition mana :))

seikos (975) napsal 21.07.2010 v 09:24

na veletrhu jsem si sednul na Tigra, GS1200, Stelvio, LC8A, a tuhle MTS1200. A tahle motorka byla laska na prvni pohled. Z uživatelského hlediska mi padla do ruky na první pokus. A to jsem svého času tvrdil že Ital už mi nesmí do baráku

TRA (29) napsal 21.07.2010 v 09:09

Tak tak, s endurem to nemá společného nic a na cestování to taky moc nebude. Jinak ale motorka pěkná a určitě zajímavá.

FRAG (0) napsal 21.07.2010 v 08:56

je to proste Funny bike..jsem zvedav jake budou prodeje?

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist