Ducati Multistrada 1200 Enduro: Chameleon bolognese
Text: Vláďa Novotný , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 17.10.2016 | Zobrazeno: 32 417x
Text: Vláďa Novotný , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 17.10.2016 | Zobrazeno: 32 417x
je to krasavice já to tvrdím už dlouho
jena cenovka
vilemx (68) napsal 17.10.2016 +5
Je to úplně stejná marketingová hra na pocity jako u BMW nebo KTM, dokonce i v podobné cenovce. Tak proč u nich to je v pořádku a tady to odsuzujete? Těch lidí, co si ji koupí za účelem častejší jízdy mimo silnici, těch bude stejné procento jako u BMW nebo KTM.
Tak tohle by se dalo tesat do kamene
Ale bylo by to hezký, kdyby...

Ducati asi nevyráběla nějak moc extra malých terénních motorek:)
No ked niekoho bavi chodit s pol tonovou motorkou mimo cesty tak nech. Ja len nechapem ked uz je ta vlna motoriek co sa tvaria ze su na vsetko, vyrabali malu multistradu, preco neobnovia vyrobu a neurobia poriadne lahke jednoduche enduro? Zrejme sa boja neuspechu pod 800kubikov tam je slusna konkurencia ale ani jedna sucasne vyrabana motorka ktora by si zasluzila nalepku univerzal... take sa uz bohuzial prestali vyrabat
jenom čekám,kdy se začnou dávat jezdcům anténky do prdele,kvůli třeba euru 457...
A v čem je problém ? Dojíždím na světla, podřazuji dolů, z dvojky na N a těch pár metrů než zastavím tak dojedu... ale rád se nechám poučit, nejezdím na motorce zase tak dlouho tak třeba mi něco uniklo
Načo z dvojky na neutrál? Vy v Horních Uhrách vyřazujete nějak speciálně?
DucatistaCZ: z dvojky neutrál ? A to načo.
Výrobcovia tam namontovali ukazovatele rýchlostného stupna a potom zákazník
vymýšla
Hlavne na endure tam nemá čo ísť neutrál lahko. Nechcene zaradíš a si na zemi.
Mě to přijde už kapku "přešlechtěný"...
Jen postřeh k tomu neutrálu.. asi stejné jako na Monsteru 1200, peklo ho najít
Ale po 2000 km se to usadilo a teď je to OK, jen dodržet postup z manuálu
tj. dolů až na jedna a pak neutrál, z dvojky se mi ho snad ještě nepodařilo dát
no mohli by na tom pánové zapracovat...
Seikos:To je málo,ještě bys měl dodat nějakej odkaz na původ slova a třeba ještě z translátoru vytaženou vtipnou hlášku,jak to s "L" znamená v indoeskymáčtině nějaký jídlo.
Pak by to chtělo už jen něco k motorce
Dekuji pane redaktore za spravny terminus technicus "bastry".
A panove nize podepsani, nedavno jsem se rozesmal nad vysvetlenim, ze " blastry" jsou od slova blato - pry je to ochrana proti blatu
Je to pěkný, cena rozumná, ale raději silniční verze... drapáky a terén mi nějak nedělá dobře na kosti
Ani náhodou !!!
Tak tak,mít ty peníze,byla by tahle ta správná...Ale do terénu bych to fakt netahal...
A řešit u motorky originální blinkry?Snad všichni majitelé BMW kupují milion doplňků od Touratechu.Tady to půjde taky.Myslím že podstatný je základ-motor a podvozek...
Co fakt nechápu,jsou mínusy u příspěvku majitele.Je vidět že dost lidí "známkuje" jen na základě sympatií...
Psal jsem to už u dřívějšího testu a napíšu to znovu: "Já si na nějakou lehce jetou počkám. Neumím pořádně jezdit ani na Caponordu a tak nevidím důvod neumět jezdit na něčem ještě hezčím
pěkně napsaný ducati Q
Ten kardan tam chybí.
Musím nesouhlasit s názorem na uchycení kufrů. Mám tuto multici od června v garáži a kufry mě jdou nasazovat perfektně a zámky zapadnou bez problémů. Asi to chce jen cvik.
Už jsem ji i párkrát položil v minimální rychlosti. Vždy to odnesly jen blástery na řídítkách a škrábance na bočních hliníkových krytech nádrže. (samozřejmě se ohnul i pedál zadní brzdy) Blástry blinkrů jsem vyměnil za nové s kovovou výztuží a přikoupil enduro paket (rámy atd...) Multici jsem bohužel položil znovu v pískovně při výjezdu a světe div se - ani škrábanec. Vše pobraly nové blástry a rám. Za mě je to super motorka, která vás vezme za srdce a ne jak BMW GS, který je sice dokonalý, ale bez emocí.
Za mě boží stroj, o kterém silně uvažuji na další sezónu
a je mi fuk co kdo říká. Každý má svůj názor a svoji nejlepší motorku. Sto lidí, sto názorů hihi... Za mě je bomba...
kvlukas: GS ADV je náhodou na pád připravena relativně dobře.
Souhlasím s "vilemx".
.
Koupit si GS AD za 600 je ok, ale MTS ne, protože to má blinkry v blástrech
Zkuste položit GS a nebo KTM SA a pak porovnejte účtenky za opravu. Pochybuju, že v tom bude nějaký rozdíl...
NAOPAK, pokud budu připravenej dát půl mega za cestovní motorku, tak si právě koupím MTS mnohem raději než KTM SA a nebo dokonce BMW, kterých jednom na cestě do alp potkám desítky.
Je to úplně stejná marketingová hra na pocity jako u BMW nebo KTM, dokonce i v podobné cenovce. Tak proč u nich to je v pořádku a tady to odsuzujete? Těch lidí, co si ji koupí za účelem častejší jízdy mimo silnici, těch bude stejné procento jako u BMW nebo KTM.
Nejel sem na tom a kdybych šel pro MTS,tak v silniční verzi,ale:
Ve stoje se mi zdála mezi nohama dost široká,ty blástry jak píše Tech jsou s blinkrama blbost a za tyhle prachy mohlo to uchycení kufrů vypadat líp.Takhle to na mě působí celý,jako kdybych na Cayenne dal safari zahrádku a doplňky z Defendera...
Je to sice kráska,ale rozvěsit to někde v terénu, tak je to minimálně za kilo...raději zůstanu na silnici, kam patří
Je vidět, že se u Ducati snažili ji udělat odolnou, ale proboha co ty blikny na blástrech ? Tipuju že jeden bude stát jako celý můj rozpočet na sezonu.
Taky si moc neumím představit 160HP na špuntech. To se jim asi zdá o čertech, nehledě na stabilitu.
Ja mel jednou pokec s majitelem nove multistrady. Az do te chvile jsem to mel jako konkurenci GS. Nejaky ty maly mouchy, co se opravi v garanci, to se da. Ale opakovane nedostatky bez radne odezvy z tovarny, to uz smrdi. Ale mohlo by byt hur, viz KTM...
Krom toho, je to dobre vypadajici masina. Ale ne pro me (ackoliv Ducati mam moc rad).
Falešný neutrál na Multistrade za pul mice...bych se zblaznil
člověk, který obuje MS na špalky asi nebude chtít jezdit většinu času na cestě.
Nepřesná převodovka - nevěděl jsem co to je, dokud jsem dvě minuty nehledal neutrál u Monstera,
až jsem ho našel blikla zelená, ale to se dá asi naučit. Doufám, že to má aspoň ukazatel zařazeného
kvaltu.
Podle mně si tohle může koupit jako univerzála jenom blázen. Na youtube jsou taky videa X5ky v terénu:)
Krásná, ale drahá. Holt stejná kategorie jako GS nebo Adv.od KTM. Rok od roku větší, složitější a dražší. Terén to asi umí, ale praštit o zem bych s tím nechtěl