Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
"Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí."
Rico: Bože moj hláška století
Jo to je na vytesání do kamene! Ono jízda na moto s 50 a více koněma je vcelku často lehce nelegelní a s 150koníkama to bude uplně jak v autoškole, že jo?? V terénu si jezdím podle rozumnýho uvážení a NIKDY jsem se necítil nijak na životě, finančně ani papírově ohrožen. Na české silnici je to bohužel na denním pořádku! Jinak multistrada zajímavá. Ok na silniční ježdení a cestování.
Italové umějí udělat design fakt nádherně . Spíš bych to nazval Multistrada Brutale. Výkon 150 koní, na co? Na kvalitní zahraniční asfaltky a ježdění na okruhu - ideální motorka. I na cestování, to určitě bude dobrá motorka - ale tohle všechno zvládne i moje Honda CBF 1000 s přehledem taky a mám ji za polovičnní cenu .
Motorka hezká a určitě dobrá. Ale enduro? Je vidět, že už je to jen slovo s vykradeným významem; stejně tak já bych mohl svému lejnu říkat zrůžekvět a vonnou krásu by mu to nepřidalo. Ale co, dyk je to fuk
Tato motorka patří do terénu, jako já do parlamentu Ale na takové ty nerovné okrskové silnice asi dobrý. Vzhledově Mulťáka nemusim, ale technika je v tom špičková.
dunric: V Čechách se dávolně v terénu jezdit skoro po všech asfaltkách
Cim vice si ji prohlizim, tim vice se me libi. Myslim, ze prodejnost v zemich na zapad od nas bude dobra. Kdyz jsem ji uvidel poprve, a to nejsem enduro znalec , tak me bylo jasne, ze je to masina na cestovani po ruznych asfaltovych komunikacich a kdyz je treba tak i po zpevnenych cestach.
Co se tyce elektroniky, doba si ji zada, ale u masin tohoto typu ji nerad vidim. Cim vic, elektroniky, tim vetsi pravdepodobnost, ze s ni nekde zustanu viset. Na to na co ji vyrobce urcil nemuzu dat jinak nez za 10b.
zmulin: K tomu Dakaru. Nikoho na tom nevídáš asi pro to, že jsou povolený jen jednoválce a to ještě k tomu omezený objemem.Pro příští rok to bude 450 ccm. Tyhle omezení přišly tuším někdy po smrti Meoniho.
Hmm.Nevim,jestli je maxienduro vhodný např. do Rumunska,ale na Dakaru na tom nikoho nevídám a s kardanem taky nikoho.Čim to asi bude.Mi to tu připadá jak na vlákně,kde se dohadujou týpci,jestli je Q7,Lexus RX,nebo X5-ka vhodnější na terénní adventury,když je tu Wrangler,Hilux apod.Nebo by se vám někomu chtělo tahat po lese se skoro třímetrákovou Superténéré?I to GéeSo v adveture verzi s náplněma váží 250kg...
Parametrove super, ale mam strach o spolehlivost. Kdyz je to tak nabuseny elektronikou. Treba to za par let vychytaji. Jinak se me to designove celkem libi, jde o zvyk. Ale predchozi MTS je hezci
TO chci 150k ve dvou valcich, plne nastavitelny odpruzeni bez toho aniz by clovek musel zastavovat, slezat z motorky a nekde neco stelovat. Na vzhled by se dalo zvyknout, porad je to hezci nez cokoliv japonskyho s polokapotou nebo bez za poslednich par let, lehky teren to znamena silnice v CR po zime, pripadne sotolinu to v pohode zvladne, no jediny minus je ta cena...
"Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí."
Stará multina mi nikdy do oka moc nepadla, ale tahle na první pohled..Moc pěkný.Sice za peníze ktarý zatím nejsem ochotnej do motorky vrazit,ale jednou třeba..Snad by prospěla prodeji i nějaká verze s drátěnýma kolama a dopředu dát 19"ku. Zatím mám doma jiný italský "cenduro" s ducati motorem a ladí to dobře..
> Proti tomu musí ten boxer z GSa připadat úplně zdechlej.
jo jo i proti me uz byvale gsxr byl pekne zdechlej
> aktuální pojetí cendur s terénem nepočítá a nikdo to nemůže chít ani po týhle Ducárně. Možná Adventure od KTM, ale jedině podvozkově, protože s těmahle těžkýma kolosama to stejně není to pravý vořechový.
ted uz si zacinas hrat i s oranzovym ohnem
> Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí.
prosim tyhle lidi, aby prestali pouzivat oznaceni cestovni enduro. dekuji.
Hezká mašina až na ten zobákovitej čumák s nasávacíma otvorama. Starší Multisranda měla předek taky nehezkej, ale byl jedinečnej a osobitej. Tohle už mi trochu splývá s s ostatní produkcí.
Ten štítek bude pro vzrostlejší asi na dvě věci, ale v Ducati performance bude k sehnání super-cool-extended pravý-nefalšovaný turistický (za tučný peníz ovšem).
Jízdní vlastnosti budou určitě super a ten motor z 1198 musí bejt masakr. Proti tomu musí ten boxer z GSa připadat úplně zdechlej.
Jak už tu několikrát padlo, aktuální pojetí cendur s terénem nepočítá a nikdo to nemůže chít ani po týhle Ducárně. Možná Adventure od KTM, ale jedině podvozkově, protože s těmahle těžkýma kolosama to stejně není to pravý vořechový. Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí.
Mě se Multoška nikdá nelíbila , možná je to tím, že mi až moc připomíná Cestovní Endruro - co připomíná, ona možná má být cenduro - a ty já moc nemusím, ale tahle nová je fakt povedená , pořád to sice není motorka pro mne , a asi ani nikdy nebude , ale kouká se na ní fakt pěkně! A navíc, s tímto motorem to bude na silnici už hodně pěkný poježdění , a v terénu to ani nechci vidět... Každopádně já bych bral raději 1198 , jasná věc...
Vypadá jak japonská mrtka ,cena je je opravdu multi ,hlavní stojan při menším náklonu jede po zemi což je vidno z fotky a stakovými koly a obutím do terenu je katastrofa . Takže já osobně děkuji ,je to odvšeho něco sport,cesťák,enduro a vlastně vůbec nic. 0 bodů
Začínám jí přicházet na chuť po designové stránce, protože jsem si jistý, že jestli nese nějaký jízdní odkaz původní Multistrady, pak si můžu být jistý, že svezení to bude peckové a přesně na tomhle bych si přál cestovat!
Killer4: 1200 je zaklad (ABS ma jen volitelne), 1200s ma navic elektronicky nastavitelny podvozek a ABS, 1200Touring je s-ko s hlavnim stojanem a kuframa.
Dnes jsem ji videl nazivo a vypada jeste lip nez na fotkach, u me urcite
já mám multistradu 620 a tu motorku žeru ! tohle je kousek vyspělý techniky mě se osobně nelíbí od ducati poslední kroky jako jsou vějfuky na straně motorky např. streetfighter a nová multistrada ! na starý MTS jsou nádherný koncovky který z tý motorky koukaj a teď sou docela nepatrný jinak zpracování motorky je perfektní a kdo má rád elektroniku tak se určitě na tomhle určitě vyřádí !
kristova noho, jak tomuhle nekdo muze rikat cestovni enduro? a porovnavat v clanku s GSem? ta hlaska o jizde pod 50 km/h je az vylozene dementni. a testovacim jezdcum pirelli doporucuju zajit na kus reci s testovacimi jezdci metzeleru. po par pivech to muze byt peknej srumec.
s potesenim cekam, co jeste marketingove oddeleni ducati vyplodi. nahac s polokapotou je to peknej. a to neco pripominajici zobak dokonce sympaticke.
"Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí."
Ono jízda na moto s 50 a více koněma je vcelku často lehce nelegelní a s 150koníkama to bude uplně jak v autoškole, že jo??
V terénu si jezdím podle rozumnýho uvážení a NIKDY jsem se necítil nijak na životě, finančně ani papírově ohrožen. Na české silnici je to bohužel na denním pořádku!
Jinak multistrada zajímavá. Ok na silniční ježdení a cestování.
Rico: Bože moj hláška století
Jo to je na vytesání do kamene!
Krásná
Už se těším, až mi bude brukat doma
Italové umějí udělat design fakt nádherně
. Spíš bych to nazval Multistrada Brutale. Výkon 150 koní, na co? Na kvalitní zahraniční asfaltky a ježdění na okruhu - ideální motorka. I na cestování, to určitě bude dobrá motorka - ale tohle všechno zvládne i moje Honda CBF 1000 s přehledem taky
a mám ji za polovičnní cenu
.
Motorka hezká a určitě dobrá. Ale enduro? Je vidět, že už je to jen slovo s vykradeným významem; stejně tak já bych mohl svému lejnu říkat zrůžekvět a vonnou krásu by mu to nepřidalo. Ale co, dyk je to fuk
FilipT tak to je teda sakra podobne, i kdyz malinko zelenejsi, to je pravda. Dekuji za upresneni.
Tato motorka patří do terénu, jako já do parlamentu
Ale na takové ty nerovné okrskové silnice asi dobrý. Vzhledově Mulťáka nemusim, ale technika je v tom špičková.
dunric: V Čechách se dávolně v terénu jezdit skoro po všech asfaltkách
Cim vice si ji prohlizim, tim vice se me libi. Myslim, ze prodejnost v zemich na zapad od nas bude dobra. Kdyz jsem ji uvidel poprve, a to nejsem enduro znalec
, tak me bylo jasne, ze je to masina na cestovani po ruznych asfaltovych komunikacich a kdyz je treba tak i po zpevnenych cestach.
Na to na co ji vyrobce urcil nemuzu dat jinak nez za 10b.
Co se tyce elektroniky, doba si ji zada, ale u masin tohoto typu ji nerad vidim. Cim vic, elektroniky, tim vetsi pravdepodobnost, ze s ni nekde zustanu viset.
zmulin: K tomu Dakaru. Nikoho na tom nevídáš asi pro to, že jsou povolený jen jednoválce a to ještě k tomu omezený objemem.Pro příští rok to bude 450 ccm. Tyhle omezení přišly tuším někdy po smrti Meoniho.
Je to prostě funbike
, nic míň, nic víc...
Rico> Rád se nechám poučit, kde se dá v Čechách jezdit volně v terénu mimo k tomu určený enduro-tratě.
Hmm.Nevim,jestli je maxienduro vhodný např. do Rumunska,ale na Dakaru na tom nikoho nevídám a s kardanem taky nikoho.Čim to asi bude.Mi to tu připadá jak na vlákně,kde se dohadujou týpci,jestli je Q7,Lexus RX,nebo X5-ka vhodnější na terénní adventury,když je tu Wrangler,Hilux apod.Nebo by se vám někomu chtělo tahat po lese se skoro třímetrákovou Superténéré?I to GéeSo v adveture verzi s náplněma váží 250kg...
Parametrove super, ale mam strach o spolehlivost. Kdyz je to tak nabuseny elektronikou. Treba to za par let vychytaji. Jinak se me to designove celkem libi, jde o zvyk. Ale predchozi MTS je hezci
TO chci
150k ve dvou valcich, plne nastavitelny odpruzeni bez toho aniz by clovek musel zastavovat, slezat z motorky a nekde neco stelovat. Na vzhled by se dalo zvyknout, porad je to hezci nez cokoliv japonskyho s polokapotou nebo bez za poslednich par let, lehky teren to znamena silnice v CR po zime, pripadne sotolinu to v pohode zvladne, no jediny minus je ta cena...
"Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí."
Bože moj hláška století
Stará multina mi nikdy do oka moc nepadla, ale tahle na první pohled..Moc pěkný.Sice za peníze ktarý zatím nejsem ochotnej do motorky vrazit,ale jednou třeba..Snad by prospěla prodeji i nějaká verze s drátěnýma kolama a dopředu dát 19"ku. Zatím mám doma jiný italský "cenduro" s ducati motorem a ladí to dobře..
dunric>
> Proti tomu musí ten boxer z GSa připadat úplně zdechlej.
jo jo i proti me uz byvale gsxr byl pekne zdechlej
> aktuální pojetí cendur s terénem nepočítá a nikdo to nemůže chít ani po týhle Ducárně. Možná Adventure od KTM, ale jedině podvozkově, protože s těmahle těžkýma kolosama to stejně není to pravý vořechový.
ted uz si zacinas hrat i s oranzovym ohnem
> Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí.
prosim tyhle lidi, aby prestali pouzivat oznaceni cestovni enduro. dekuji.
Nádherná
Hezká mašina až na ten zobákovitej čumák s nasávacíma otvorama. Starší Multisranda měla předek taky nehezkej, ale byl jedinečnej a osobitej. Tohle už mi trochu splývá s s ostatní produkcí.
Ten štítek bude pro vzrostlejší asi na dvě věci, ale v Ducati performance bude k sehnání super-cool-extended pravý-nefalšovaný turistický (za tučný peníz ovšem).
Jízdní vlastnosti budou určitě super a ten motor z 1198 musí bejt masakr. Proti tomu musí ten boxer z GSa připadat úplně zdechlej.
Jak už tu několikrát padlo, aktuální pojetí cendur s terénem nepočítá a nikdo to nemůže chít ani po týhle Ducárně. Možná Adventure od KTM, ale jedině podvozkově, protože s těmahle těžkýma kolosama to stejně není to pravý vořechový. Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí.
Mě se Multoška nikdá nelíbila
, možná je to tím, že mi až moc připomíná Cestovní Endruro
- co připomíná, ona možná má být cenduro
- a ty já moc nemusím, ale tahle nová je fakt povedená
, pořád to sice není motorka pro mne
, a asi ani nikdy nebude
, ale kouká se na ní fakt pěkně!
A navíc, s tímto motorem to bude na silnici už hodně pěkný poježdění
, a v terénu to ani nechci vidět...
Každopádně já bych bral raději 1198
, jasná věc...
Pivko: ja jsem zase nemocny z tech tvych komentaru. Radsi jdi spat
mě se líbí
ale kdybych se měl rozhodnout mezi GS a tímto, tak nevím... Multisranda by to asi vyhrála
Ital nabitej elektronikou..ty woe
Vypadá jak japonská mrtka ,cena je je opravdu multi ,hlavní stojan při menším náklonu jede po zemi což je vidno z fotky a stakovými koly a obutím do terenu je katastrofa . Takže já osobně děkuji ,je to odvšeho něco sport,cesťák,enduro a vlastně vůbec nic. 0 bodů
Začínám jí přicházet na chuť po designové stránce, protože jsem si jistý, že jestli nese nějaký jízdní odkaz původní Multistrady, pak si můžu být jistý, že svezení to bude peckové a přesně na tomhle bych si přál cestovat!
Killer4: 1200 je zaklad (ABS ma jen volitelne), 1200s ma navic elektronicky nastavitelny podvozek a ABS, 1200Touring je s-ko s hlavnim stojanem a kuframa.
Dnes jsem ji videl nazivo a vypada jeste lip nez na fotkach, u me urcite
já mám multistradu 620 a tu motorku žeru !
tohle je kousek vyspělý techniky mě se osobně nelíbí od ducati poslední kroky jako jsou vějfuky na straně motorky např. streetfighter a nová multistrada ! na starý MTS jsou nádherný koncovky který z tý motorky koukaj a teď sou docela nepatrný jinak zpracování motorky je perfektní a kdo má rád elektroniku tak se určitě na tomhle určitě vyřádí !
lol, koncim, jdu s testovacimi jezdci mitas na pivo
d***** = dem ent ni
abyste si nemysleli, ze jsem nejaky sprostak...
Oceňuju, že konečně v hodnocení chování motorky uvádíte, k čemu je výrok vztažen...např v porovnání s 1198 nebo GS... za to dík moc!
kristova noho, jak tomuhle nekdo muze rikat cestovni enduro? a porovnavat v clanku s GSem? ta hlaska o jizde pod 50 km/h je az vylozene dementni. a testovacim jezdcum pirelli doporucuju zajit na kus reci s testovacimi jezdci metzeleru. po par pivech to muze byt peknej srumec.
s potesenim cekam, co jeste marketingove oddeleni ducati vyplodi. nahac s polokapotou je to peknej. a to neco pripominajici zobak dokonce sympaticke.
teda to jsem se rozohnil.