motopoint_unor_shad




Ducati MTS1200 Multistrada S

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hiffson (5) napsal 12.04.2010 v 15:11

"Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí."

Rico: Bože moj hláška století

Jo to je na vytesání do kamene! Ono jízda na moto s 50 a více koněma je vcelku často lehce nelegelní a s 150koníkama to bude uplně jak v autoškole, že jo?? V terénu si jezdím podle rozumnýho uvážení a NIKDY jsem se necítil nijak na životě, finančně ani papírově ohrožen. Na české silnici je to bohužel na denním pořádku! Jinak multistrada zajímavá. Ok na silniční ježdení a cestování.

martjan_1098 (308) napsal 23.03.2010 v 09:39

Krásná Už se těším, až mi bude brukat doma

JP (206) napsal 20.03.2010 v 11:33

Italové umějí udělat design fakt nádherně . Spíš bych to nazval Multistrada Brutale. Výkon 150 koní, na co? Na kvalitní zahraniční asfaltky a ježdění na okruhu - ideální motorka. I na cestování, to určitě bude dobrá motorka - ale tohle všechno zvládne i moje Honda CBF 1000 s přehledem taky a mám ji za polovičnní cenu .

rastakvajanasta (1) napsal 11.03.2010 v 22:16

Motorka hezká a určitě dobrá. Ale enduro? Je vidět, že už je to jen slovo s vykradeným významem; stejně tak já bych mohl svému lejnu říkat zrůžekvět a vonnou krásu by mu to nepřidalo. Ale co, dyk je to fuk

acALIEN (-4) napsal 11.03.2010 v 15:41

FilipT tak to je teda sakra podobne, i kdyz malinko zelenejsi, to je pravda. Dekuji za upresneni.

Kaabo (141) napsal 09.03.2010 v 19:26

Tato motorka patří do terénu, jako já do parlamentu Ale na takové ty nerovné okrskové silnice asi dobrý. Vzhledově Mulťáka nemusim, ale technika je v tom špičková.

dunric: V Čechách se dávolně v terénu jezdit skoro po všech asfaltkách

Blackforce (661) napsal 09.03.2010 v 17:30

Cim vice si ji prohlizim, tim vice se me libi. Myslim, ze prodejnost v zemich na zapad od nas bude dobra. Kdyz jsem ji uvidel poprve, a to nejsem enduro znalec , tak me bylo jasne, ze je to masina na cestovani po ruznych asfaltovych komunikacich a kdyz je treba tak i po zpevnenych cestach.
Co se tyce elektroniky, doba si ji zada, ale u masin tohoto typu ji nerad vidim. Cim vic, elektroniky, tim vetsi pravdepodobnost, ze s ni nekde zustanu viset. Na to na co ji vyrobce urcil nemuzu dat jinak nez za 10b.

Venda (32) napsal 09.03.2010 v 17:27

zmulin: K tomu Dakaru. Nikoho na tom nevídáš asi pro to, že jsou povolený jen jednoválce a to ještě k tomu omezený objemem.Pro příští rok to bude 450 ccm. Tyhle omezení přišly tuším někdy po smrti Meoniho.

DMC.motobiker (-23) napsal 09.03.2010 v 17:03

Je to prostě funbike , nic míň, nic víc...

dunric (0) napsal 09.03.2010 v 16:11

Rico> Rád se nechám poučit, kde se dá v Čechách jezdit volně v terénu mimo k tomu určený enduro-tratě.

zmulin (381) napsal 09.03.2010 v 13:41

Hmm.Nevim,jestli je maxienduro vhodný např. do Rumunska,ale na Dakaru na tom nikoho nevídám a s kardanem taky nikoho.Čim to asi bude.Mi to tu připadá jak na vlákně,kde se dohadujou týpci,jestli je Q7,Lexus RX,nebo X5-ka vhodnější na terénní adventury,když je tu Wrangler,Hilux apod.Nebo by se vám někomu chtělo tahat po lese se skoro třímetrákovou Superténéré?I to GéeSo v adveture verzi s náplněma váží 250kg...

sejrac (13) napsal 09.03.2010 v 13:35

Parametrove super, ale mam strach o spolehlivost. Kdyz je to tak nabuseny elektronikou. Treba to za par let vychytaji. Jinak se me to designove celkem libi, jde o zvyk. Ale predchozi MTS je hezci

Frankie (851) napsal 09.03.2010 v 11:16

TO chci 150k ve dvou valcich, plne nastavitelny odpruzeni bez toho aniz by clovek musel zastavovat, slezat z motorky a nekde neco stelovat. Na vzhled by se dalo zvyknout, porad je to hezci nez cokoliv japonskyho s polokapotou nebo bez za poslednich par let, lehky teren to znamena silnice v CR po zime, pripadne sotolinu to v pohode zvladne, no jediny minus je ta cena...

Rico (0) napsal 09.03.2010 v 09:37

"Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí."

Bože moj hláška století

frite (3) napsal 09.03.2010 v 08:07

Stará multina mi nikdy do oka moc nepadla, ale tahle na první pohled..Moc pěkný.Sice za peníze ktarý zatím nejsem ochotnej do motorky vrazit,ale jednou třeba..Snad by prospěla prodeji i nějaká verze s drátěnýma kolama a dopředu dát 19"ku. Zatím mám doma jiný italský "cenduro" s ducati motorem a ladí to dobře..

Peacemaker (1) napsal 09.03.2010 v 00:51

dunric>

> Proti tomu musí ten boxer z GSa připadat úplně zdechlej.

jo jo i proti me uz byvale gsxr byl pekne zdechlej

> aktuální pojetí cendur s terénem nepočítá a nikdo to nemůže chít ani po týhle Ducárně. Možná Adventure od KTM, ale jedině podvozkově, protože s těmahle těžkýma kolosama to stejně není to pravý vořechový.

ted uz si zacinas hrat i s oranzovym ohnem

> Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí.

prosim tyhle lidi, aby prestali pouzivat oznaceni cestovni enduro. dekuji.

ChenziiR1 (159) napsal 08.03.2010 v 23:16

Nádherná

dunric (0) napsal 08.03.2010 v 22:50

Hezká mašina až na ten zobákovitej čumák s nasávacíma otvorama. Starší Multisranda měla předek taky nehezkej, ale byl jedinečnej a osobitej. Tohle už mi trochu splývá s s ostatní produkcí.
Ten štítek bude pro vzrostlejší asi na dvě věci, ale v Ducati performance bude k sehnání super-cool-extended pravý-nefalšovaný turistický (za tučný peníz ovšem).
Jízdní vlastnosti budou určitě super a ten motor z 1198 musí bejt masakr. Proti tomu musí ten boxer z GSa připadat úplně zdechlej.
Jak už tu několikrát padlo, aktuální pojetí cendur s terénem nepočítá a nikdo to nemůže chít ani po týhle Ducárně. Možná Adventure od KTM, ale jedině podvozkově, protože s těmahle těžkýma kolosama to stejně není to pravý vořechový. Navíc našinec ani nemá skoro žádnou šanci legálně jezdit mimo silnice. A cestovat kvůli tomu do Rumunska, Albánie, na Ukrajinu nebo dál na východ se asi málo komu a málo kdy poštěstí.

DMC.motobiker (-23) napsal 08.03.2010 v 22:31

Mě se Multoška nikdá nelíbila , možná je to tím, že mi až moc připomíná Cestovní Endruro - co připomíná, ona možná má být cenduro - a ty já moc nemusím, ale tahle nová je fakt povedená , pořád to sice není motorka pro mne , a asi ani nikdy nebude , ale kouká se na ní fakt pěkně! A navíc, s tímto motorem to bude na silnici už hodně pěkný poježdění , a v terénu to ani nechci vidět... Každopádně já bych bral raději 1198 , jasná věc...

seikos (976) napsal 08.03.2010 v 22:08

Pivko: ja jsem zase nemocny z tech tvych komentaru. Radsi jdi spat

Myna (15) napsal 08.03.2010 v 22:07

mě se líbí ale kdybych se měl rozhodnout mezi GS a tímto, tak nevím... Multisranda by to asi vyhrála

p3p3k (0) napsal 08.03.2010 v 21:21

Ital nabitej elektronikou..ty woe

Pivko (88) napsal 08.03.2010 v 20:54

Vypadá jak japonská mrtka ,cena je je opravdu multi ,hlavní stojan při menším náklonu jede po zemi což je vidno z fotky a stakovými koly a obutím do terenu je katastrofa . Takže já osobně děkuji ,je to odvšeho něco sport,cesťák,enduro a vlastně vůbec nic. 0 bodů

s4r (59) napsal 08.03.2010 v 19:35

Začínám jí přicházet na chuť po designové stránce, protože jsem si jistý, že jestli nese nějaký jízdní odkaz původní Multistrady, pak si můžu být jistý, že svezení to bude peckové a přesně na tomhle bych si přál cestovat!

ada81 (5) napsal 08.03.2010 v 19:25

Killer4: 1200 je zaklad (ABS ma jen volitelne), 1200s ma navic elektronicky nastavitelny podvozek a ABS, 1200Touring je s-ko s hlavnim stojanem a kuframa.
Dnes jsem ji videl nazivo a vypada jeste lip nez na fotkach, u me urcite

kazi (27) napsal 08.03.2010 v 18:56

já mám multistradu 620 a tu motorku žeru ! tohle je kousek vyspělý techniky mě se osobně nelíbí od ducati poslední kroky jako jsou vějfuky na straně motorky např. streetfighter a nová multistrada ! na starý MTS jsou nádherný koncovky který z tý motorky koukaj a teď sou docela nepatrný jinak zpracování motorky je perfektní a kdo má rád elektroniku tak se určitě na tomhle určitě vyřádí !

Peacemaker (1) napsal 08.03.2010 v 18:37

lol, koncim, jdu s testovacimi jezdci mitas na pivo

Peacemaker (1) napsal 08.03.2010 v 18:37

d***** = dem ent ni
abyste si nemysleli, ze jsem nejaky sprostak...

Hanys22 (1) napsal 08.03.2010 v 18:36

Oceňuju, že konečně v hodnocení chování motorky uvádíte, k čemu je výrok vztažen...např v porovnání s 1198 nebo GS... za to dík moc!

Peacemaker (1) napsal 08.03.2010 v 18:35

kristova noho, jak tomuhle nekdo muze rikat cestovni enduro? a porovnavat v clanku s GSem? ta hlaska o jizde pod 50 km/h je az vylozene dementni. a testovacim jezdcum pirelli doporucuju zajit na kus reci s testovacimi jezdci metzeleru. po par pivech to muze byt peknej srumec.

s potesenim cekam, co jeste marketingove oddeleni ducati vyplodi. nahac s polokapotou je to peknej. a to neco pripominajici zobak dokonce sympaticke.

teda to jsem se rozohnil.

Předchozí
1 2 3
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist