Ducati MTS V2 S vs V4 S: Nevíte, jakou Multistradu vybrat?
Text: Honza Zajíček , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 11.8.2022 | Zobrazeno: 21 086x
Text: Honza Zajíček , Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 11.8.2022 | Zobrazeno: 21 086x
V2S je zajímavá a V4S je technický skvost.
Tady to nedávno porovnávali, aby v tom bylo jasno
https://youtu.be/6s9ieWdUegU
4 reakce
No ale ano. Proč se nesrovnává velká V2 ? To je populismus jak má vypadat tohle ! Taková velká V2 enduro by totiž to rachtavý chrastítko sežrala ! A hlavně dílenské zpracování bylo daleko výš. Fascinuje mě jak z profíka recenzenta se stane zaplacená šlapka ! Kurva přestaňte si hrát na marketing a dělejte pravověrný objektivní testy ! Vezměte velké V2 enduro a V4 do všech terénů bez milosti. Výsledek si už umíme domyslet. Sorry, děláte to jak teplometi na elektronických kolobežkách. Tady jsou pořád znalý motorkáři. Tak přestaňte hrát divadlo a dělejte to objektivní ! Nebo se na to vyserte !
8 reakcí
A mě by zajímalo esli je V4 lepší než KTM 1290 SAD
… jako že důvod ke změně .
Na KTM mě strašně baví ten zatah dvouvalce vlastně kdykoliv ale MTS je krásný nový stroj s italským šarmem. Mě se popravdě víc líbí 1260 ka ale co už … vývoj jde dal
4 reakce
jó jó Multystrejda
"S funkci Minimum Preload ... dokáže podržením tlačítka na řídítku povolit předpětí zadního tlumiče na minimum a motorka si kecne tak nízko, jak to jen dovede."
"Po delším přidržení motorka pěkně klesne až o 2 cm ... rozjet se s motorkou na 115 km/h."
To je jako fakt, že to poklesne jen o 2 cm? A jestli to poklesne víc, tak se s pokleslou motorkou dá jet kilo??
1 reakce
Jsou to parádní motorky. Cenově pro mě nedostupné, ale vážně parádní!
1 reakce
170k vypadá velmi lákavě. A taky to dobře zní, když na to dojde v diskuzi.
Multistrada 1200 z 2010 jich měla "jen" 150. Ovšem také vážila o 26 kg méně. Přepočet výkonu k váze tak vychází u obou motorek stejně. Kroutící moment je ovšem už při přepočtu k váze u V4 horší. Dokonce je nejhorší proti všem ročníkům MTS1200/1260. Navíc V4 ty výkony dosahuje až ve vyšších otáčkách. Z toho papírové vychází, že V4 není rychlejší než starší MTS. A mám to i ověřeno z cest, že V4 neujíždí. Při výjezdu z vracáku stará MTS1200 nové V4 ujede. Zajímal by mě srovnávací test těchto dvou generací Multistrad, byť se jedna už nevyrábí. Většina motorkářů si ale stále kupuje spíše jeté stroje, tak by bylo zajímavé vidět, jak moc se fakticky posunul vývoj.
6 reakcí
Kluci, Vy nám dáváte!

- - - - - - - - - - - -
Malá poznámka ke hmotnostem. Když Lukáš někde v první čtvrtině videa zmínil u V2 pohotovostní hmotnost 202 kg, trošku jsem "nadskočil". To by bylo "Tutto Eccellente". V textu se pak píše: "Už na místě bylo také pozitivně znát snížení hmotnosti, lehčí Euro 5 motor totiž pomohl stlačit suchou hmotnost na 199 kilogramů u základní verze a na 202 kilogramů u vybavenější verze S." Aha. Neremcám, stane se. V "Technických datech" se v této chvíli u Ducati Multistrada V2 / S 2023 uvádí jen "suchá", takže pro představu pár čísel o Ducati MTS 950 z roku 2020:
G: provozní hmotnost - 236 kg
F.1 největší technicky přípustná/F.2 povolená hmotnost - 465/465 kg
Užitečná hmotnost: 465-236=229 kg
Hmotnostní rozdíl mezi suchou Multistradou 950 a suchou Multistradou V2 by měl být 5 kg. Asi.
2 reakce
Pravda pravdoucí, na místě jsem to vůbec nezachytil a ani při koukání na video....
1 reakce
To je aby se vlk nažral a koza zůstala celá :)))
Do V2 bych šel, pokud by to mělo 17 přední kolo a minimálně dva motorkáři v mém okolí si ji nekoupili ze stejného důvodu. Ta 19 palcová kola se mi prostě nelíbí, je to taková hubená vysoká koza. Už jsem byl 3x rozhodnut, ale jak to vidím na živo, tak fakt s větším předním kolem ne. Ale třeba se jednou dočkám. Jinak děkuji za velmi dobrý test!!!