motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (802) napsal 18.10.2023 v 15:39

ty brdo vobec nic mi to nehovori.. ale ze vobec ma neoslovuje.

MungoJerry (3) napsal 08.10.2023 v 09:11

Hromada písmen, ale nešlo by je strukturovat tak, aby to bylo i čtivé?
Fotky - já vím, že vyfotit motorku nemusí být jednoduché, ale nefotíte ji poprvé a tak by se fotograf už konečně mohl sehnout a vyfotit ji celou ze správného úhlu a z obou stran!

BRIDY67 (118) napsal 03.10.2023 v 22:22+1

DUCATI som si kupil červenu, letmo uložené zadné koleso, priehradový rám, desmorozvod......to je pre mňa zákon....vyzera to pre mňa zle......davno si poznal monster ešte keď bol za kopcom.....dnes podľa nálepky. Páni od Harley začínam chápať že to robite dobre.

t_freedom (153) napsal 03.10.2023 v 03:18+1

Já nějak nevím... motor ( na dvouválu) se "probudí " v šesti ? Monster S4RS (TS) 2008 ,998ccm, 130HP... rok 2023 937ccm 111HP?
Myslím že "legendární " ucukanost je jen daň za rádoby eko nastavení, protože od doby kdy jsem testastrettu přemapoval, dá se s ní po městě jezdit kolem 2,5trpm a razantně posílila střed už od 5trpm. Všechno se dnes musí točit aby to jelo... charakter těch motorů a zátahu zespoda někam zmizel, často v zájmu tabulkovejch výkonů ve špici.

Mrberanek (45) napsal 02.10.2023 v 21:57+1

Nebudu hanět design nebo "zneužití" názvu Monster, protože jsem starého Monstera nezažil a netrápí mne to, ale řeknu postřehy z testovací jízdy. Měl jsem ho půjčenýho, protože jsem chtěl porovnání s Triumphem Street Triplem RS, Yamahou MT-09 SP a Kawou Z900 SE a musím říct, že Monster z nich zanechal nejhorší dojem. Už po pár kilometrech jsem měl chuť se otočit a jít ho vrátit. Důvod? Vibrace, strašný a nesnesitelný vibrace do zadku od sedla a krovky. Jakmile jsem vzal za plyn a posunul se tak na dotek krovky, bylo to, jako kdybych sedel na staré pračce Tatramatce, co s váma tancuje po koupelně. Jako kdybyste seděli na vrtačce nebo na sbíječce. Nesnesitelný. V jakýchkoli otáčkách a čím vyšší, tím horší. Těch 50 testovacích kilometrů jsem protrpěl ve snaze hlavně nebrat moc za plyn. Je to škoda, protože jinak motorka fungovala dobře (teda až na brzdy; Stylemy na Streetovi fungovaly o hodně lépe).

Sir_CHerokee (136) napsal 02.10.2023 v 21:45

Moc pěkná mašina, dobré komponenty. Zajímalo by mě, zda to je desmo a kolik tedy vyjde servis, což je u Ducati dost důležité. U této verze mě snad mrzí jen sedlo 840 mm...proč to je jak na enduru, nechápu. Ale jinak paráda.

opic26 (525) napsal 02.10.2023 v 21:44

Nelíbí se mi, ale to je fuk. Ty motory umí nahoře stále pěkně letět a je škoda, že Duci nemá na jejich doladění zájem (problémy s el.plynem jsem na HM950 taky zaregistroval) nebo už je nevymění za Superquadra malé Panigale.
Co mne zaráží je cenový rozdíl oproti daleko atraktivnějšímu HM950 SP, který stojí o 100.000,- Kč více a atakuje tak cenovou hladinu některých konkurenčních super nakedů = je v podstatě neprodejný. Kovaná kola jsou mi trochu málo na tak drzou cenu.
Jsem zvědav co si řeknou za nového jednoválcového motarda a jestli HM nahradí.

Značka Monster se mi jeví příchodem téhle generace jako mrtvá a zbytečná. Na nove obludě jsem nejel, ale SF V2 mi po všech stránkách připadne jako o moc lepší svezení a pokoukání.

Supermotojunkie (64) napsal 02.10.2023 v 21:32+5

Nee neee a ještě jednou nee. Fuuuj. Oplastovany cosi, bezpohlavní, bez kulí, design v prd...Tuna elektriky. Ja raději monster 1100 evo...nebo S4R

Codo (458) napsal 02.10.2023 v 21:29

Ja nevim, ale ten zvuk motoru mně nijak inspirativní nepřijde, a to mám hodně dobrý sluchátka... Nějak mě obecně ten jeden druh motoru do různých typů nebaví. Zkurvený předpisy debilních rádobyekologů, "zachránců" planety a všechny ty šaškárny kolem ve mně prostě zabíjí tu zábavu a barevnost motorek. Ale to už se netýká monstera, jasně, pardon, to už je bolest týhle zas...ný doby, kdy svět bůhvíproč řídí takoví ču....

griso21 (152) napsal 02.10.2023 v 21:02+2

Chce se mi blejt.Plast,plast a zase plast.Vzhledově jako japonská,či čínská konfekce.Charizma hluboko pod bodem mrazu.

Johnnie_biker (8) napsal 02.10.2023 v 20:47+1

Nadherna motorka, SPčko se povedlo. Narozdil od vetsiny, ktera se k nemu vyjadruje jsem na nem neco odjel a je to jizdne skvela motorka, zabavna, rychla, ovladatelna, vse funguje, clovek se s ni rychle szije. Hned bych si snim zase dal nejaky polet
Na okreskach a utazenych zatackach je s tim totiz vetsi prdel nez na Streetfighteru.

Žíla (0) napsal 02.10.2023 v 20:36-1+1

Tohle má být Ducati? Vypadá to jak nějakej Japonec. Stejně hnusný.

Mamola29 (1166) napsal 02.10.2023 v 18:04-1+3

Diavel, Monster....všechno stejná linka jakéhosi mladého, jistě progresivního dizajnéra zaměřeného na tvarování plastických hmot a jejich implementování na motocykl.... Prej Monster..... Vypadá to jak plastová hračka pro děti nebo bezpohlavní jedince. Divná to doba

zedmg (3) napsal 02.10.2023 v 17:24+3

Toto už bohužel není Monster. Další oplastovaný stroj, který má s původním společné jen to jméno...

Míra (215) napsal 02.10.2023 v 17:06+2

Taková zvláštní motorka.
Dříve jsem Monster poznal z dálky na první pohled.
Teď zapadá mezi ostatní a přestává být Monster co bych si přál.
Spousta lidí odradí i to, že motorky jsou čím dál menší.

Třeba Triumph ten se nestyděl a udělal Rocket 2500 ccm. Pořádná a nepřehlédnutelná motorka.

Zájímalo by mě, jak by se asi prodával Monster 2000 ccm s trubkovým rámem a samozřejmě větší ?
To bych pak viděl označení Monster na správném místě.

Petaheaven (51) napsal 02.10.2023 v 14:21-1+6

Tohle vedle Monsteru ani nestálo Další vzhledově cosi podivného nepohlavního alias Čína

_Kibo (44) napsal 02.10.2023 v 12:56

Parádní recenze

brzdimíň (179) napsal 02.10.2023 v 12:12+2

Aspoň letmák kdyby tomu nechali......

PVis (5) napsal 02.10.2023 v 11:42

Za mňa je mínus a jasné "no even think to to buy" aj výška sedla 840 mm. Nie každý yáujemca o svižné svezenie na naháči ma výsku 180+ a dlhé nohy. Neviem prečo si to väčšina výrobcov v súčasnosti myslí a sedadlá tlačí do pre mňa nebeských výšok. Z tohto dôvodu asi radšej kúpim 20-ročnú motorku.

Hooorus (124) napsal 02.10.2023 v 10:33+2

Diky za test Me Slovencina vubec nevadi (ani nemuze, mam doma Slovenku ) , ale je videt ze je hodne tezke skladat srozumitelne vety za jizdy. Komentar ve videu je OK dokud motorka stoji, komentare za jizdy se opravdu spatne poslouichaji. Me to doslova rvalo usi:
"dobre zvolene ty pneumatiky....krasne sa....krasne sa s nimi...krasne sa s nimi jazdi, takze su, su to, su to dobre motorky, su to dobre pneumatiky...."

Chapu ze je to fakt tezke mluvit smysluplne a soustredit se na jizdu, ale pokud je originalni zaznam takhle priserny, tak bych doporucovat to pouzit jako poznamky ci postrehy z jizdy, a do finalniho videa namluvit novou zvukovou stopu i za cenu ztraty autenticity...

Neberte to jako hejt, jenom zpetna vazba.

Jeste jednou dik za test !

Vikmanov2 (42) napsal 02.10.2023 v 09:50+1

Kde sou moje blatníky ??? Jak se na tom jezdí v dešti nebo po okré silnici??

honzabiker (5) napsal 02.10.2023 v 09:22-11+5

Proč nedělal test eSPéčka stejnej redaktor jako test "standardní" verze? Kvůli porovnání... A ještě jedna otázka - proč na mě ten člověk ve videu mluví nějakou cizí řečí?




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist