Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
megacruiser - souhlas. klasický M900/1000, případně S2R jsou v mých očích poslední Monstři... prostě to musí být hromada povařených trubek, vzduch, suchá spojka, nečirá optika. jsem holt v tomhle konzerva
Opravdu škaredá rozpočtovka. Na Monsteru byl vždy dominantní masivní trubkový rám a v něm odhalený motor. Od pohledu technicistní a lehká stavba. Tohle? Neuspořádaná změť černých trubek, hadic a plastů. Pohledem není poznat, co za typ motoru tam je, plasty ho zcela zakrývají. Kdyby tam dali řadový dvouválec, nikdo to ani nepozná. Korunu tomu dávají laciná černá kola a imbecilně vedené výfukové koleno zadního válce. Proč to dřív šlo řešit mnohem líp? Tato smrtelně vyklidněná rozpočtovka pro kravaťáky se podobá spíš skůtru, asi by ji měli přejmenovat spíš na Suckster...
zmulin> Mě to přijde naopak pěkně učesaný ta 09. Ten dvouvál právě trpí na tu svou velikost ze strany oproti řaďáku. A motorově bude ta devítka asi lepší, všude na to pějou chválu jak to jede bomby už odspodu. A ohlins zadní jednotka, to je deviza..
jako je to pěkná motorka a určitě to pojede jak píchlá svině, ale když k tomu přijdeš blíž, tak je to změť hadic a plastů, to bych asi nepřekous. Takovej Scrambler 1100 je teda větší fešák, vzducháč vypadá mnohem líp. Ale zas tak nepojede, všechno má svou druhou kůrku Já bych šel do Yamahy MT-09 SP a ještě by zbylo na dovolenou u moře
makyno695: nelibi se mi na leve strane ten plast za horni hadici. Mohli to zkusit udelat nejak lepe. Ale jak pises, tam je prostor pro upravy a prekousl bych to. Ale bohuzel s tou pravou nohou jsem se nemohl kolem tech vyfuku porovnat a to je no go. Vzadu narazis patou na koncovku. Vpredu mas holen na krytu svodu od zadniho valce. Divne je ze mam normalni vysku (176), takze na vetsine motorek problem nemam. Samozrejme tohle je subjektivni nazor.
Skoda tech pitomych vyfuku, co zavazi prave noze. A souhlas s tim, ze si mohli dat vic prace s temi plasty a hadicemi. Mimochodem stejny problem ma i 1200. Chvili jsem o 821 premyslel nez jsem kouknul na noveho Street Tripla
zmulin> Pořád je to Ducati, takže to jsou stejný základy. Jako úplně problém s místem jsem neměl, jen mi přišlo menší vykrojení toho sedla, oproti starým Monsterům, tam mi přijde, že bylo ve směru dopředu dozadu víc místa. Jinak jsem s tím zásadní problém neměl.
Mig_35 U novych modelu nevim, ale 1100 Evo od roku 2012 ma letmaka a je to furt vzduchac s morkou spojkou. Ja osobne bych sel do nej nez do 800 (ackoli jsem mel S2R 800 a miloval ho). Vzhled u jedenactky je o dost lepsi, a fort to bude relativne hodna motorka.
megacruiser - souhlas. klasický M900/1000, případně S2R jsou v mých očích poslední Monstři... prostě to musí být hromada povařených trubek, vzduch, suchá spojka, nečirá optika. jsem holt v tomhle konzerva
1 reakce
Super článek!
Neoslovila. Ale článok pekny.
Opravdu škaredá rozpočtovka. Na Monsteru byl vždy dominantní masivní trubkový rám a v něm odhalený motor. Od pohledu technicistní a lehká stavba. Tohle? Neuspořádaná změť černých trubek, hadic a plastů. Pohledem není poznat, co za typ motoru tam je, plasty ho zcela zakrývají. Kdyby tam dali řadový dvouválec, nikdo to ani nepozná. Korunu tomu dávají laciná černá kola a imbecilně vedené výfukové koleno zadního válce. Proč to dřív šlo řešit mnohem líp? Tato smrtelně vyklidněná rozpočtovka pro kravaťáky se podobá spíš skůtru, asi by ji měli přejmenovat spíš na Suckster...
stary vodniky S4RS byly taky sama hadice. ale ty vypadaly jak odstrojenej zavodak bez kapot.
tohle vypada jak odstrojena automaticka pracka.
strakon: aku ranu?tak to tam je z výroby...
zmulin> Mě to přijde naopak pěkně učesaný ta 09. Ten dvouvál právě trpí na tu svou velikost ze strany oproti řaďáku. A motorově bude ta devítka asi lepší, všude na to pějou chválu jak to jede bomby už odspodu. A ohlins zadní jednotka, to je deviza..
SuperSic: No je to 20k rozdíl,pojedou podobně,ale nejsem si jistej,jestli když tady někomu vadí nějaká hadice,že by dal SP.To je uplnej zmatek..
makyno695 > tou značkou za kolem jsi tomu dal ránu
jako je to pěkná motorka a určitě to pojede jak píchlá svině, ale když k tomu přijdeš blíž, tak je to změť hadic a plastů, to bych asi nepřekous. Takovej Scrambler 1100 je teda větší fešák, vzducháč vypadá mnohem líp. Ale zas tak nepojede, všechno má svou druhou kůrku
Já bych šel do Yamahy MT-09 SP a ještě by zbylo na dovolenou u moře
makyno695: nelibi se mi na leve strane ten plast za horni hadici. Mohli to zkusit udelat nejak lepe. Ale jak pises, tam je prostor pro upravy a prekousl bych to. Ale bohuzel s tou pravou nohou jsem se nemohl kolem tech vyfuku porovnat a to je no go. Vzadu narazis patou na koncovku. Vpredu mas holen na krytu svodu od zadniho valce. Divne je ze mam normalni vysku (176), takze na vetsine motorek problem nemam. Samozrejme tohle je subjektivni nazor.
Hans ake plasty?trosku karbonu to spravi.hadice su super je to predsa naked.a zeby vadili vyfuky to si nemyslim..vsetko je uhol pohladu.
Skoda tech pitomych vyfuku, co zavazi prave noze. A souhlas s tim, ze si mohli dat vic prace s temi plasty a hadicemi. Mimochodem stejny problem ma i 1200. Chvili jsem o 821 premyslel nez jsem kouknul na noveho Street Tripla
zmulin> Pořád je to Ducati, takže to jsou stejný základy. Jako úplně problém s místem jsem neměl, jen mi přišlo menší vykrojení toho sedla, oproti starým Monsterům, tam mi přijde, že bylo ve směru dopředu dozadu víc místa. Jinak jsem s tím zásadní problém neměl.
to byla spíš taková řečnická otázka. prostě u menšího modelu možnost není a je to škoda...
Z leva je to samej gábel, hadica a plast a z prava zase ty strašný "chopper" roury. Ne, s tímhle mě DUC neoslovila. Ani náhodou..
Mig_35 U novych modelu nevim, ale 1100 Evo od roku 2012 ma letmaka a je to furt vzduchac s morkou spojkou. Ja osobne bych sel do nej nez do 800 (ackoli jsem mel S2R 800 a miloval ho). Vzhled u jedenactky je o dost lepsi, a fort to bude relativne hodna motorka.
Hele tohle je celkově menší,než 12ka? Já,že na tu sem se vešel celkem vpohodě a měřim 195cm..
Jinak pěkně napsaný aj nafocený kucí
Pekne zhrnutý test a fajn čítavo napísaný.
o kolik by ta motorka musela stát víc, aby měla vzadu letmáč? tohle bych u Monstera stoprocentně chtěl:/