globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
PIT-BULL (27) napsal 16.11.2017 v 20:45

Nevim jak vy,ale mam doma tu ucukanou nadheru a muzu rict,ze neznam nic lepsiho.Tahle je pekna,ale jde opravdu trosku do japonce ale bude se dobre prodavat.A ty reci jako ``PLAC NESTASTNIKU,CO MAJI DOMA STAROU JEBECKU",jsou myslim uplne zbytecne.Kazdej ma to svoje.Nekdo na ni ma,nekdo ne.Nekomu se libi,jinemu ne.Hlavní je,ze je kazdej koho to bavi,kolama dolu a jezdi na tom,co ma.

Mike70 (70) napsal 21.09.2017 v 20:17

Tifone> Tak teda VTR 1000 SP

SuperSic58 (1307) napsal 21.09.2017 v 19:36+5

Opět pláč nešťastníků, co mají doma starou jebečku a nemohou si tohohle monstříka dovolit, tk ji alespoň symbolicky poplivou Za mě nádherná mašina, opticky slušivější jak vodní silnější bráchové.

JA-NE (768) napsal 21.09.2017 v 09:14-1

ja by som za tymi lowcost Ducnami troska videl manažeris z VW.. potazmo Audi

VladaM (141) napsal 21.09.2017 v 08:27+1

deluxa (56) napsal Včera v 19:08

... s otvorenou prlbou.. zrejme este nedali poriadny drzkopad ... a ked pojdete k zemi ... tak mate 90% garanciu ze to schyta bradova, predna cast prilby...

Můžu potvrdit.
Dva ne moc velké pády.
První - zlomená klička - skončil jsem vleže na břiše - obličejem na asfaltě.
Druhý - kutálení po asfaltě, spousta odřenin (bez motovýbavy, jen přilba a rukavice) - skončil jsem zase obličejem na asfaltě.
V obou případech, mít takhle otevřenou přilbu, bych měl pořádně dodrbaný ksicht.
Přilba byla odřená všude, v oblasti brady taky dost.
Ať si to každý rozhodne sám, jestli chce mít rozedřenou držku, bradu, čelist... Já nechci.

MedWed (37) napsal 21.09.2017 v 07:22+2

Me se libi plac "pravovernych bikeru" ze tohle uz neni prava Ducati... zvlaste pak, kdyz nejsou a nikdy nebyli cilova skupina, kdyz si novou motorku proste nikdy nekoupili a nekoupi... (duvody ponechme stranou)

opic26 (457) napsal 20.09.2017 v 22:55

Zní opravdu komicky. Stejně bych chtěl ať se zase vedle V4 pustí do jednobuchů ala Supermono 550. Není to za 220 tyček na hrkání okolo komína drahá sranda? Asi je to obratná věc, ale předposlední generace se mi líbila o moc více. Redakce pozor na tabulkový údaj o počtu ventilů na válec!...už jsem se leknul, že jsem něco zaspal.

Tifone (147) napsal 20.09.2017 v 20:47-2+3

Mike70 , jseš mimo dovouvál je někde jinde a Ducati je jen jedna

Mike70 (70) napsal 20.09.2017 v 19:58-4+1

Jestli chcete motorku s koulema, kupte si starou Hondu VFR. Dostanete 782 ccm s 80 kW a 80 Nm a k tomu drsnej projev V4 se řvoucím vejfukem. Co chcete víc?

ProchyTom (190) napsal 20.09.2017 v 19:24

Dekuju, tomu panovi to vyridim

deluxa (347) napsal 20.09.2017 v 19:08-2+1

sice mimo temu...fakt som zazil a videl mnoho padov a ked vidim tie fotky ako ludia jazdia s otvorenou prlbou.. zrejme este nedali poriadny drzkopad lebo nahoda je svina a ked pojdete k zemi co sa raz pri castom jazdeni urcite stane tak mate 90% garanciu ze to schyta bradova, predna cast prilby. Ja len dufam ze ten pan na fotkach bude mat prave v tej chvili prilbu ako sa patri...

ProchyTom (190) napsal 20.09.2017 v 18:22

potahej ho a dej vedet jak se ti to libi :) jo, pro holku pecka

Tifone (147) napsal 20.09.2017 v 18:02-1

Koupil jsem ho manželce a pro babu bomba motorka. Strašně rád se svezu taky.Když mi ho půjčí
Jen teda nemá uzkazatel vnější teploty jak se píše v článku.

makyno695 (61) napsal 20.09.2017 v 18:00+1

Dablicek: ono to bude tym ze tie nizsie modely nikdy letmac nemali ani pred 20rokmi...

Frankie (724) napsal 20.09.2017 v 16:12+1

Krásná motorka podle mě skoro hezčí než Monster 1200

Dablicek200Mph (298) napsal 20.09.2017 v 16:09-1

Nemůžu si pomoct, ale přijde mi, že Ducati už pomalu dochází dech. Chrlí čím dál větší tuctovky ala Japan a pomalu ztráci svoje kouzlo. Ani na ten letmáč se už nezmůžou.

Filipus (1) napsal 20.09.2017 v 15:28

Předchozí modely měli větší šmrnc a koule.Tohle mi připadne jako tuctovka,a to jsem fanda do špaget.

pk14 (175) napsal 20.09.2017 v 15:09-1

Jezdil jsem a v garazi mam lecos. Mel jsem zanovni nebouranou Brutale 1090rr. Ze dvou metru - nadherne. Z metru nadherne detaily. Lehnes pod to, olejnicka. V 21. stoleti, proc? Jizda parada, motor vzteklejsi rozezranejsi, ovladatelnost motard. Razeni spatne, nekdy ztuha, nekdy az moc volne, neutral loterie... Soused MEL Diavela. Krasneho. Podobne mouchy, nekonecne filozofovani u nej v garazi... prodal to... taky. Taky blbe. Az po pul roce jako ja.
Proc to ti Italove za ty penize neumi dotahnout do konce? Srdcari to cheji mozna presne takhle... ? A ti ostatni...

Krakatau (45) napsal 20.09.2017 v 13:54

797 mi príde trochu ako prezlečený Scrambler pre ľudí, ktorí nenaskočili na "hipster vlnu", čo je zo strany Ducati rozumný ťah, ako maximálne využiť potenciál posledného vzducháča v ponuke, kým ho "nezabijú" nejaké "eurovýmysly". Ale na druhej strane, to šetrenie je na ňom podľa mňa oveľa viac vidno, ako na základe, z ktorého vychádza.

ProchyTom (190) napsal 20.09.2017 v 12:19

Maji porad hrubyho Monstera.. dvanactku

panTerek (82) napsal 20.09.2017 v 11:56

Chápu výrobce, že se snaží motorky dělat co nejvíc "pro každého", prodeje jsou prodeje... Ale mě to přijde škoda, motorky s koulema vymíraj.

ProchyTom (190) napsal 20.09.2017 v 11:44

Barevny displej neni, opraveno diky

ProchyTom (190) napsal 20.09.2017 v 11:33+1

Presne tak, ten minus je specialne pro lidi co chteji stareho dobreho Monstera, ktereho si tenkrat urcite koupili noveho, protoze byl drsnej a nepotrebuji pohodlicko a nekonfliktni motor. A diky nim mohl vyrobce vlastne i prodavat

puffybodie (389) napsal 20.09.2017 v 11:01

Kristova noho ten zvuk je totalne odporny. V otackach jak vysavac. To ma byt Ducati?

https://www.youtube.com/watch?v=1y1v7lQrdno

Pro porovnani

https://www.youtube.com/watch?v=fZj-c0sw9GE

Petta (377) napsal 20.09.2017 v 10:50

Barevny displej nevidim, ale mohl dostat hezci ram i nadrz..

puffybodie (389) napsal 20.09.2017 v 10:27-1+4

Takze novinari si stezuji v testech, ze je to moc hrube a syrove (proste stroj), tak z toho udelaji uhlazenou motorku (to k Monsteru vubec nesedi) a pak je najednou v testech, ze tomu chybi Fun faktor predchoziho modelu?

Ducati + Desmo + Monster (a nektere dalsi) = musi to rvat, vibrovat, snazit se vas vyhodit ze sedla, byt treba trochu nepohodlne, ale musi clovek vedet,ze je pod nim opravdu stroj




TOPlist