motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Civa (-1) napsal 02.11.2012 v 12:01+1

krasna lehka s kroutakem Kdo je tolik vyhranenej tak chape, ze kokurenci mezi novyma motorkama moc nema. Jsem kousek pred objednavkou

ignac72 (0) napsal 24.01.2012 v 18:04

Krása, krása, v té červené stojí opravdu za to

husatko (16) napsal 23.01.2012 v 20:24

povedal by som, ze ten vyfukovy zvod bude prehrievat predny valec. 100k monster bez stitku nad svetlom je asi len na hodne klukate cesticky, kde sa neda ist nad 100km/h.

Platon (0) napsal 07.11.2011 v 14:21

No ja mam 796 a jel jsem na 1100 Evo a rikam si ze vim co si koupim jako dalsi motorku ))) je to uzasnej stroj kteremu bych ani ty zrcatka tak moc ne vytknul je to o zvyku )))

Sadysta (0) napsal 04.11.2011 v 15:14

Jo jen dodám je to už druhá recenze z posledních týdnů - co u téhle ok mašiny vidím a v obou případech! vytýkali stroji pi... jako kryt sedla, nebo v tomhle - prý blbý zrcátka. Nechápu tyhle starosti a ani nechci..(p.s. italové se nezdraví a na čechy bezesporu prdí)

Sadysta (0) napsal 04.11.2011 v 15:10

stále krásná a výborná mašina , nebyl jsem z ní kdysi nijak říčný, ale co mám vlastní "Monstru" 04 nedám na ně dopustit. Vzhled je věc subjektivní, ale kdo na tomhle nejel musí se bohužel zdržet komentáře k jízdě . Jinak mám 190cm + 100kg bez sádýlka a lebedím si na ní při fajnové jízdě.

Interceptor (108) napsal 03.11.2011 v 16:15

O trochu větší prosíííím.

tom@s-#67 (40) napsal 01.11.2011 v 22:47+1

no, nelezu na motorku jen proto abych na ni sedel ... ale abych si uzil fajnovou jizdu, spis ostrejsi nez kochacku. na tu jsou jiny stroje ... no prakticky vsechny ostatni
ani pro babofky neni, to ani nahodou, teda pokud nemaji rady trochu peklo.
a abych odpovedel: ne, neni pro normalni lidi... pro ty je treba hornet ... bez urazky

Interceptor (108) napsal 01.11.2011 v 19:47

No vlézt se v pohodě a jezdit v pohodě je rozdíl, nedej bože občas s bábovkou. Jak to tedy je pro normální lidi?? A myslím tím 190cm a víc, do metráčku , žadný sádlo.. Je škoda, že hodně takhle pěknejch motorek je jen pro určité postavy...

čydlo (3) napsal 01.11.2011 v 19:32

jojo Debustrooool

zmulin (381) napsal 01.11.2011 v 12:30

Ja mam o 5cm a tak o 30kg víc... Tohle je sice trochu vyšší,než můj prcek,ale pocitově už moc krátký

sykyweb (6) napsal 01.11.2011 v 12:12

napsal jsem technologickou š..p...I...cu (po brněnsku, něco jako dobrý), a ne nic o otvorech...

sykyweb (6) napsal 01.11.2011 v 12:11

srovnávat technologickou špicu s něčím tak dřeváckým a vyčpělým jako jsou Kabáti je fakt mimo mísu masa...

tom@s-#67 (40) napsal 01.11.2011 v 11:47

nemuze to byt eMko, vlezu se na ni celkem v pohodě - 190cm

zmulin (381) napsal 01.11.2011 v 09:19

Já ho tuze chci,jen mi prosím pošlete velikost XL.Tohle je eMko

drippera (32) napsal 31.10.2011 v 18:27

Málem jsem ho měl v garáži. Jenomže, sotva jsme na něj vlezli, zjostili jsem, jak málo motorky za ty peníze dostanete. Je opravdu prťavý a na čem to ztroskotalo? Jezdím klsický jistý a na řízení bezpečný styl "na špičkách. Nikoliv stupačka na podpatku, žé? Moje spolujezdkyně taky a i přes to jsem se jí opíral patou (standartní SIDI Vertigo) o její špičku. Ve dvou bysme na tom prostě nemohli jezdit. Proto jsem ho nebral.
Jinak samozřejmě má styl, eleganci a je nádherný, o tom žádná...

Pjercak (47) napsal 31.10.2011 v 18:06

furt stary lepsi ... to vseci mate doma s105
pekny moderni a jeto monster

Interceptor (108) napsal 31.10.2011 v 17:37

Zdá se mi to nebo je to opravdu pro osoby do 150cm?? Jinak vypadá celkem povedeně.

stráťa (111) napsal 31.10.2011 v 17:10

MkokyX: Na to si přišel kde? Na fotkách je jasně vidět pumpa, nádobka na kapalinu (ta odporná plastová, nechápu proč se to na ty motorky pořád dává), koncovka hadičky atd. jasný známky kapalinových brzd.

Jinak co mě zarazilo je ten příšerně podřenej držák stupačky. Takhle ošoupaný nejsou ani na mým monsteru 16 let starým monsteru...

MkokyX (3) napsal 31.10.2011 v 16:40

Jenom pro zajimavost , zadni przda neni hydraulicka ale je tazena lankem ?

steve2 (132) napsal 31.10.2011 v 15:46

Jak říká klasik: Nevěř ničemu co je italský a je v tom elektrika!

fenri (0) napsal 31.10.2011 v 13:57

Šuty>

Qbi-C (1) napsal 31.10.2011 v 13:52

ta posledni fotka s kolenem na asfaltu me rozbila - parada

Šuty (24) napsal 31.10.2011 v 12:24

Smekám nad tím, že v dnešní době ještě existují lidé, kteří umějí zkonstruovat vzduchem chlazený motor, s pouhými dvěma ventily a válci vykazující na brzdě 100 koní...Navíc s velmi zábavným potenciálem a k tomu ještě velmi úsporný a pro servis ještě nenáročný...To je snad sen...Není třeba X-válců,20 ventilů, voda a ostatní blbiny v motoru...Jako smekám. A ještě je k tomu hezký

SensationBlaack (-18) napsal 31.10.2011 v 11:50

Pekna ale nic mi tyhle masiny nerikaji...

adosmoto (1) napsal 31.10.2011 v 11:27

Hmm vím že je to chlazený vzduchem a dvouválec ale tak malý rozsah otáček? Od 4 do 8 tisíc.? V těch riflích na kolenu.. Měli by jste jít kluci příkladem pro nás motorkáře a né tam párat rifle . Navíc v této kose v kožených kalhotech nebude vůbec horko. Jinak tento rok se mě taky povedlo 2x rozervat kolena na riflích ale bez jakýkoliv chráničů. Kamoš jel rychle a já jen v riflích. Ale dařilo se mě to koleno dávat na zem pomalu. Každopádně už to zkoušet nebudu

Tomash (1) napsal 31.10.2011 v 11:18

...není tahle fotka nějako blbě zaostřená???
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2011-10/19972/20111024144410-TM1_7513_1_jpgresize_1000x830_.jpg

iMM1000 (2) napsal 31.10.2011 v 11:05

Svezte se a uvidite, motor a podvozek je o dva kroky dal nez starsi monstry.. Nejdradsi bych si dal ten 1100 motor do sveho ramu :D Akorat ta spojka.. ta spojka.. ZRADA! :D

MedaSV (56) napsal 31.10.2011 v 11:02

Monstřík moc pěknej Povedlo se jim udělat moderního naháče a zároveň aspoň trochu zachovat charakter původní klasiky. Jinak z fotek je vidět, že redaktor ma pod riflema slidery takže to určitě nebolelo

Franco82 (26) napsal 31.10.2011 v 11:00

Design je subjektivní. Já, nezatížen sentimentem, jsem unešen. Jenom nevím jestli je koncovka výfuku hezčí na EVU po straně nebo na neEVU hezky pod sedlem v páru. Pokud finance a okolnosti dovolí, tak tohle si snad nadělím po příští sezoně. Rozhodně se těším až si jí projedu. Staticky je prostě nádherná a chodil jsem kolem ní na showroomu hodně dlouho, akusticky v základu hezký, ale žádnej orgasmus (ale s termignonama to už bude na ty poluce jak někdo psal pode mnou ). A mám pocit, že jízdní vlastnosti nebudou vůbec zaostávat.

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist