Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
povedal by som, ze ten vyfukovy zvod bude prehrievat predny valec. 100k monster bez stitku nad svetlom je asi len na hodne klukate cesticky, kde sa neda ist nad 100km/h.
No ja mam 796 a jel jsem na 1100 Evo a rikam si ze vim co si koupim jako dalsi motorku ))) je to uzasnej stroj kteremu bych ani ty zrcatka tak moc ne vytknul je to o zvyku )))
Jo jen dodám je to už druhá recenze z posledních týdnů - co u téhle ok mašiny vidím a v obou případech! vytýkali stroji pi... jako kryt sedla, nebo v tomhle - prý blbý zrcátka. Nechápu tyhle starosti a ani nechci..(p.s. italové se nezdraví a na čechy bezesporu prdí)
stále krásná a výborná mašina , nebyl jsem z ní kdysi nijak říčný, ale co mám vlastní "Monstru" 04 nedám na ně dopustit. Vzhled je věc subjektivní, ale kdo na tomhle nejel musí se bohužel zdržet komentáře k jízdě . Jinak mám 190cm + 100kg bez sádýlka a lebedím si na ní při fajnové jízdě.
no, nelezu na motorku jen proto abych na ni sedel ... ale abych si uzil fajnovou jizdu, spis ostrejsi nez kochacku. na tu jsou jiny stroje ... no prakticky vsechny ostatni
ani pro babofky neni, to ani nahodou, teda pokud nemaji rady trochu peklo.
a abych odpovedel: ne, neni pro normalni lidi... pro ty je treba hornet ... bez urazky
No vlézt se v pohodě a jezdit v pohodě je rozdíl, nedej bože občas s bábovkou. Jak to tedy je pro normální lidi?? A myslím tím 190cm a víc, do metráčku , žadný sádlo.. Je škoda, že hodně takhle pěknejch motorek je jen pro určité postavy...
Málem jsem ho měl v garáži. Jenomže, sotva jsme na něj vlezli, zjostili jsem, jak málo motorky za ty peníze dostanete. Je opravdu prťavý a na čem to ztroskotalo? Jezdím klsický jistý a na řízení bezpečný styl "na špičkách. Nikoliv stupačka na podpatku, žé? Moje spolujezdkyně taky a i přes to jsem se jí opíral patou (standartní SIDI Vertigo) o její špičku. Ve dvou bysme na tom prostě nemohli jezdit. Proto jsem ho nebral.
Jinak samozřejmě má styl, eleganci a je nádherný, o tom žádná...
MkokyX: Na to si přišel kde? Na fotkách je jasně vidět pumpa, nádobka na kapalinu (ta odporná plastová, nechápu proč se to na ty motorky pořád dává), koncovka hadičky atd. jasný známky kapalinových brzd.
Jinak co mě zarazilo je ten příšerně podřenej držák stupačky. Takhle ošoupaný nejsou ani na mým monsteru 16 let starým monsteru...
Smekám nad tím, že v dnešní době ještě existují lidé, kteří umějí zkonstruovat vzduchem chlazený motor, s pouhými dvěma ventily a válci vykazující na brzdě 100 koní...Navíc s velmi zábavným potenciálem a k tomu ještě velmi úsporný a pro servis ještě nenáročný...To je snad sen...Není třeba X-válců,20 ventilů, voda a ostatní blbiny v motoru...Jako smekám. A ještě je k tomu hezký
Hmm vím že je to chlazený vzduchem a dvouválec ale tak malý rozsah otáček? Od 4 do 8 tisíc.? V těch riflích na kolenu.. Měli by jste jít kluci příkladem pro nás motorkáře a né tam párat rifle . Navíc v této kose v kožených kalhotech nebude vůbec horko. Jinak tento rok se mě taky povedlo 2x rozervat kolena na riflích ale bez jakýkoliv chráničů. Kamoš jel rychle a já jen v riflích. Ale dařilo se mě to koleno dávat na zem pomalu. Každopádně už to zkoušet nebudu
Svezte se a uvidite, motor a podvozek je o dva kroky dal nez starsi monstry.. Nejdradsi bych si dal ten 1100 motor do sveho ramu :D Akorat ta spojka.. ta spojka.. ZRADA! :D
Monstřík moc pěknej Povedlo se jim udělat moderního naháče a zároveň aspoň trochu zachovat charakter původní klasiky. Jinak z fotek je vidět, že redaktor ma pod riflema slidery takže to určitě nebolelo
Design je subjektivní. Já, nezatížen sentimentem, jsem unešen. Jenom nevím jestli je koncovka výfuku hezčí na EVU po straně nebo na neEVU hezky pod sedlem v páru. Pokud finance a okolnosti dovolí, tak tohle si snad nadělím po příští sezoně. Rozhodně se těším až si jí projedu. Staticky je prostě nádherná a chodil jsem kolem ní na showroomu hodně dlouho, akusticky v základu hezký, ale žádnej orgasmus (ale s termignonama to už bude na ty poluce jak někdo psal pode mnou ). A mám pocit, že jízdní vlastnosti nebudou vůbec zaostávat.
krasna lehka s kroutakem
Kdo je tolik vyhranenej tak chape, ze kokurenci mezi novyma motorkama moc nema. Jsem kousek pred objednavkou
Krása, krása, v té červené stojí opravdu za to
povedal by som, ze ten vyfukovy zvod bude prehrievat predny valec. 100k monster bez stitku nad svetlom je asi len na hodne klukate cesticky, kde sa neda ist nad 100km/h.
No ja mam 796 a jel jsem na 1100 Evo a rikam si ze vim co si koupim jako dalsi motorku ))) je to uzasnej stroj kteremu bych ani ty zrcatka tak moc ne vytknul je to o zvyku )))
Jo jen dodám
je to už druhá recenze z posledních týdnů - co u téhle ok mašiny
vidím a v obou případech! vytýkali stroji pi... jako kryt sedla, nebo v tomhle - prý blbý zrcátka. Nechápu tyhle starosti a ani nechci..(p.s. italové se nezdraví a na čechy bezesporu prdí)
O trochu větší prosíííím.
no, nelezu na motorku jen proto abych na ni sedel ... ale abych si uzil fajnovou jizdu, spis ostrejsi nez kochacku. na tu jsou jiny stroje ... no prakticky vsechny ostatni
ani pro babofky neni, to ani nahodou, teda pokud nemaji rady trochu peklo.
a abych odpovedel: ne, neni pro normalni lidi... pro ty je treba hornet ... bez urazky
No vlézt se v pohodě a jezdit v pohodě je rozdíl, nedej bože občas s bábovkou. Jak to tedy je pro normální lidi?? A myslím tím 190cm a víc, do metráčku , žadný sádlo.. Je škoda, že hodně takhle pěknejch motorek je jen pro určité postavy...
jojo Debustrooool
Ja mam o 5cm a tak o 30kg víc...
Tohle je sice trochu vyšší,než můj prcek,ale pocitově už moc krátký
napsal jsem technologickou š..p...I...cu (po brněnsku, něco jako dobrý), a ne nic o otvorech...
srovnávat technologickou špicu s něčím tak dřeváckým a vyčpělým jako jsou Kabáti je fakt mimo mísu masa...
nemuze to byt eMko, vlezu se na ni celkem v pohodě - 190cm
Já ho tuze chci,jen mi prosím pošlete velikost XL.Tohle je eMko
Málem jsem ho měl v garáži. Jenomže, sotva jsme na něj vlezli, zjostili jsem, jak málo motorky za ty peníze dostanete. Je opravdu prťavý a na čem to ztroskotalo? Jezdím klsický jistý a na řízení bezpečný styl "na špičkách. Nikoliv stupačka na podpatku, žé? Moje spolujezdkyně taky a i přes to jsem se jí opíral patou (standartní SIDI Vertigo) o její špičku. Ve dvou bysme na tom prostě nemohli jezdit. Proto jsem ho nebral.
Jinak samozřejmě má styl, eleganci a je nádherný, o tom žádná...
furt stary lepsi ... to vseci mate doma s105
pekny moderni a jeto monster
Zdá se mi to nebo je to opravdu pro osoby do 150cm?? Jinak vypadá celkem povedeně.
MkokyX: Na to si přišel kde? Na fotkách je jasně vidět pumpa, nádobka na kapalinu (ta odporná plastová, nechápu proč se to na ty motorky pořád dává), koncovka hadičky atd. jasný známky kapalinových brzd.
Jinak co mě zarazilo je ten příšerně podřenej držák stupačky. Takhle ošoupaný nejsou ani na mým monsteru 16 let starým monsteru...
Jenom pro zajimavost , zadni przda neni hydraulicka ale je tazena lankem ?
Jak říká klasik: Nevěř ničemu co je italský a je v tom elektrika!
Šuty>
ta posledni fotka s kolenem na asfaltu me rozbila - parada
Smekám nad tím, že v dnešní době ještě existují lidé, kteří umějí zkonstruovat vzduchem chlazený motor, s pouhými dvěma ventily a válci vykazující na brzdě 100 koní...Navíc s velmi zábavným potenciálem a k tomu ještě velmi úsporný a pro servis ještě nenáročný...To je snad sen...Není třeba X-válců,20 ventilů, voda a ostatní blbiny v motoru...Jako smekám. A ještě je k tomu hezký
Pekna ale nic mi tyhle masiny nerikaji...
Hmm vím že je to chlazený vzduchem a dvouválec ale tak malý rozsah otáček? Od 4 do 8 tisíc.? V těch riflích na kolenu.. Měli by jste jít kluci příkladem pro nás motorkáře a né tam párat rifle
. Navíc v této kose v kožených kalhotech nebude vůbec horko. Jinak tento rok se mě taky povedlo 2x rozervat kolena na riflích ale bez jakýkoliv chráničů. Kamoš jel rychle a já jen v riflích. Ale dařilo se mě to koleno dávat na zem pomalu. Každopádně už to zkoušet nebudu
...není tahle fotka nějako blbě zaostřená???
//img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/2011-10/19972/20111024144410-TM1_7513_1_jpgresize_1000x830_.jpg
Svezte se a uvidite, motor a podvozek je o dva kroky dal nez starsi monstry.. Nejdradsi bych si dal ten 1100 motor do sveho ramu :D Akorat ta spojka.. ta spojka.. ZRADA! :D
Monstřík moc pěknej
Povedlo se jim udělat moderního naháče a zároveň aspoň trochu zachovat charakter původní klasiky. Jinak z fotek je vidět, že redaktor ma pod riflema slidery takže to určitě nebolelo
Design je subjektivní. Já, nezatížen sentimentem, jsem unešen. Jenom nevím jestli je koncovka výfuku hezčí na EVU po straně nebo na neEVU hezky pod sedlem v páru. Pokud finance a okolnosti dovolí, tak tohle si snad nadělím po příští sezoně. Rozhodně se těším až si jí projedu. Staticky je prostě nádherná a chodil jsem kolem ní na showroomu hodně dlouho, akusticky v základu hezký, ale žádnej orgasmus (ale s termignonama to už bude na ty poluce jak někdo psal pode mnou
). A mám pocit, že jízdní vlastnosti nebudou vůbec zaostávat.