yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Mamola29 (1052) napsal 27.06.2023 v 22:20

Bohužel tohle není má krev, ale když už, tak rozhodně Rocket, bez ohledu, jak to jezdí.. Surový stroj, jedinečný kus železa. Diavel - oplastovaný bezpohlavni kousek pro narcisy ...

palmic (1) napsal 24.05.2023 v 12:09+1

šel jsem do Rocketa a nelituju....při každém přidaní plynu mám hubu od ucha k uchu

HCBT (0) napsal 24.05.2023 v 00:07

Jednoznačně Diavel

novekostatko (32) napsal 22.05.2023 v 22:47

Jednoznačně Rocket.

skopuzzi (26) napsal 22.05.2023 v 21:46+1

Škoda, že se už nedělá MG Cali 1400. Doceala by mě zajímalo, jak by v očích redakce dopadla. Motor má sice 71 kW a krouťák 120, ale motor V2 1400 točí jak splašenej na Cruisera a když ta motorka vyšla tak ji nejeden článek uváděl jako nejlepší Cruiser do zatáček. Ještě k tomu průběhu výkonu, tam není žádné mrtvé místo, jo možná jako že pod 2,5 tis otáček, ale proč bys to proboha dělal, když to tak točí... Navíc, ve verzi Tour na tebe fouká jen tak, aby ses osvěžil, na dálnici si to klidně můžeš vzít ve 140 do jedné ruky a snad si k tomu dát i párek v rohlíku a na okreskách máš ten rohlík v helmě...

kratkej01 (51) napsal 22.05.2023 v 21:40+2

Triumph už jenom pro to když na semaforech vedle z auta s tříhrnkem a downsizingem kouká
na tohle.
Jinak spousta vymakanejch detailů.

týpek (119) napsal 22.05.2023 v 21:10

Pěkné čtení od J.Rameše,je tam cítit tlukot srdce,nádherné.... jako kdybych se na těchto bestiích sám svezl..Triump Rocket je dle mého nejkrásnější stroj,který byl kdy vyroben a o jeho svalech ani nemluvě...

vinokurov (494) napsal 22.05.2023 v 20:39

Triumph

MATCH (0) napsal 22.05.2023 v 19:01

Psali jste v článku o verzi Rocket TFC že má 170 koní. Zrovna jsem si ho dovezl ze SRN a píšou v techničáku 181 koní. Předpokládám, že v této limitce vyráběli jen s tímto počtem koníkú .

pk14 (175) napsal 22.05.2023 v 17:22-1

... jsem do toho nechtel stourat, ale pujcili, tak holt jedeme...vzit to na skoro polnacku, srackovou polnacku, kvuli blby fotce... Pak se k tomu jako priplizit, zablemcat... doma to cele vzit poradne natlakovanou Wabkou, to aby se nereklo a radsi to tomu "kamosovi" nerict a s obdivem vratit... ...ja nic... ta voda v tech loziskach uz byla... holt novinarina.... z ciziho....

Codo (353) napsal 22.05.2023 v 16:39

Nádhernej test, chlapi Jen škoda, že vám víc nepřálo počasí. Ale zase máte díky tý nepřízni poznatky, který byste (a my zprostředkovaně s vámi) jinak neměli...
Kdybych měl z hecu volit, pak vzhledem k mýmu věku a mizející touze po uječený jízdě, bych zvolil jednoznačně Rocketa.

pk14 (175) napsal 22.05.2023 v 16:39

RIII roadster ... mel jsem. Jako to cislo 4-5 v garazi.
Proc ne toho R3, ok, peknejsi, riditelnejsi...ale bude to tak nejak podobne... ... predpokladam neco asi jako treba velmi slusne GTS 1000/1996...
...a s mymi evropskymi 185/85 nebyl nikdy problem...

Ondros (158) napsal 22.05.2023 v 16:07

Jednoznačně Triumph
A mimochodem díky za testovacího jezdce "normální velikosti" sorry Honzis

1 reakce

Honzis
Honzis 22.05.2023 v 16:48

Píšu si...


Mig_35 (345) napsal 22.05.2023 v 13:31

Diavel

Biker_xx (2307) napsal 22.05.2023 v 12:59

Já jsem teď přesně v rozhodovací fázi mezi těmahle dvěma pro pořízení na příští sezónu a možná i zbytek mojí motorkářský kariéry, která už trvá přes 30 let, z čehož cca 14 let bylo závodění na okruzích. Po tom všem už nemusim sobě ani nikomu jinýmu dokazovat, že umim bejt rychlej na silnicích. Kolen jsem se nabrousil dost. Chci pohodlnou motorku, kterou si nechám leta, která mě musí těšit ale i ohromovat a to nejenom při jízdě, ale i tím, že jí vlastním a že kolem ní každej den chodím ve vstupu do baráku. Obě jsem viděl naživo, ale zatím jsem na nich nejel, což mám samozřejmě v plánu. Řeknu to takhle. Jsem si prakticky jistej, že Ducati bude na jízdu a každodenní praktickou použitelnost lepší motorka (měl jsem už 3 Ducati, jednu pořád mám). Jenže ve srovnání s Triumphem ve smyslu designu, zpracování, unikátnosti a právě toho "potěšení z vlastnictví" prostě neobstojí. Triumph je prostě nádhernej z dálky, z blízka, z každýho úhlu, každym detailem. To prostě o Diavelu říct nemůžu ani náhodou. Projedu si obě. A jestli mě Triumph při vyzkoušení něčím vyloženě nezklame (nejvíc se obávám manipulace na místě, jsem 70kg zabiják s nevalnou kondicí) a Ducati něčím vyloženě nenadchne (vím dobře, že to Ducati umí), myslím, že to má Triumph jistý. A ještě jeden úhel pohledu. Rád si nechávám motorky dlouhou dobu (svojí silniční Ducati ST4s mám už 21 let). Navíc se všema různejma eko restrikcema a zákazama se klidně může stát, že už si za pár let takovýhle motorky ani nekoupíme. Když si zkusim představit, jak se budu za 20 let dívat na Rocketa a jak na Diavela, i tady Triumph nemá konkurenci. Ale nebudu dělat závěry, všechno rozlouskne až svezení.

6 reakcí

Jarda
Jarda 22.05.2023 v 13:09

Pěkné shrnutí. Až se svezeš, budeme rádi za tvé dojmy. Můžeš je napsat třeba do tvého profilu sem: https://www.motorka...inistrace/?pm=clanky


cendows (4) napsal 22.05.2023 v 12:13+1

Nádhera! Obě!!!

DeaDDream (13) napsal 22.05.2023 v 12:09+2

DIAVEL jasna volba

beran333 (15) napsal 22.05.2023 v 11:10

Triumph. Vypadá jako šperk a jezdí famozně. Ale V MAX 1700 jim naloží oběma.

Pedl (177) napsal 22.05.2023 v 10:49

Rocket má sílu

rogih (994) napsal 22.05.2023 v 10:44

Pro mne by taky byla jistá volba Triumph. Naštěstí mám jistotu že před touto volbou nebudu nikdy stát.

waclav (13) napsal 22.05.2023 v 09:36

Triumph

Sijux (17) napsal 22.05.2023 v 09:01

Triumph

Zelinář (292) napsal 22.05.2023 v 08:44

Triumph . 2.5 je 2.5

zdalis (17) napsal 22.05.2023 v 08:40+1

kdybych se zbláznil a šel to koupit tak určite Raketu, pač dostanu za ty prachy o jedno světlo víc




TOPlist