yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Anti (391) napsal 03.01.2020 v 17:15

..."Milwaukee-Eight 114 s točivým momentem 160 Nm. Přesně tolik měla má bývalá té-čtyřka 2,4d"...
Ono tomu HD do té kubatury moc neschází...
Fakt mě za jímá,na jaké hodnotě se to zastaví,jestli vůbec.Ale nějak se ta konkurence dohnat musí....
Oba stroje jsou zajímavé,ale ani jeden není pro mě.Z Diavelem jsem měl tu čest(starší model) a ten motor byl už tenkrát fajn...

zzpol (212) napsal 03.01.2020 v 08:57

V r.2014 jsem si půjčil V-Roada s tím, že to bude ono.. 86kW 285kg. Nebylo, jelo to od 4000 vejš a pocitově moc lehký žízení, jako když držím berana za rohy . Rok na to jsem zkusil Elektru Ultra 103 63kW 413kg, byla to plachetnice co v jednom jela až až. Byla navíc už moc těžká a ve větru bych s tím rozhodně jet nechtěl Rád jsem odjel na svém Twin Camu 96, 52kW 300kg. V Milíně 2016 jsem jel cca.50 km na Ducati Multistrada DVT 116kW 236kg. Ideální kombinace motor + rám, jede to jako z praku, ale na naše silnice je to sebevražda. Osobně mám rád tah od spoda. U nás málokdy jedu víc než 120… co však na Harley Softail miluju je, že jede jako po kolejích a nic jiného už nehledám. Dyna je pravý opak Kdybych byl o 30-40 let mladší, tak jedu FXDR114 určitě zkusit

nahllowSKY (315) napsal 03.01.2020 v 03:51

Jedna hrozná+Druhá hrozná=Dva hrozny.

udinar (40) napsal 02.01.2020 v 22:57

Mě se na Ducati líbí ta její šílenost! Když zvláštní motorku, tak ultrašílenou. HD jsou motorky na pohodu a dát do rámu na pohodu motor, co tahá jak zběsilej, je o držku. Ve videu je jasně vidět, jak se s tím řízením pere. Kamarád si koupil HD a v první zatáčce to poslal do pole, protože nečekal, že se to po zavření plynu tak narovná. Ducati je oladatelnější, i když má šílenej motor.

afro-r1 (513) napsal 02.01.2020 v 20:48

Treba vam ho jednou udelaji i z V4...
; o )

Ole74 (0) napsal 02.01.2020 v 20:33

Zdravím pánové v novém roce. Hezký test-jen seřídit kamery, půl testu koukání na nádrž. Chápu že DIAVEL tahá - jednoho mám a neměnil bych. Od známého jsem slyšel že je to supersport pro důchodce.

_pheela_ (3) napsal 02.01.2020 v 11:27

Jel jsem na na obou, Diavel je naprosta silenost, mozna az trochu zbytecna a pravdepodobne se jednou clovek necha tak unest, az to posle nekam do pangejtu. Co mi teda hodne vadilo byla ovladatelnost v nizsich rychlostech - da se cekat kvuli zadni pneu. Oproti tomu FXDR je presne to, co cekas - porad Harley, kterej ale jede rychle rovne, a presne to dostanes.
No... a potom je tu ta cena... tam si nema ani jedna motorka co vycitat
PS: Kameru bych na videu ocenil o par centimetru vys, jinak perfekt

1 reakce

Honzis
Honzis 02.01.2020 v 14:52

Čekal jsem, kdo se kvůli té kameře ozve, a jsem překvapen, že až teď Za kameru sorry, moje chyba, je to děsný, skoro nekoukatelný. Nedošlo mi, že se na té bestii budu muset tolik předklánět


Zedsdead (293) napsal 02.01.2020 v 10:37+1

Ty ceny jsou masakr.
Krásy ani jedna z nich moc nepobrala. Nicméně Duc bude mnohem schopnější mašina. Už jen rozdíl v tom posedu! HD nejde naklopit, což je u motorky dost podstatná závada. Alespoň v mých očích..
Happy new year!

nepirum (29) napsal 02.01.2020 v 00:02

Děkuji za článek. Určitě se to někomu líbí. Budu rád v novém roce číst články o “užitečných motorkách”.

JoskaH (444) napsal 01.01.2020 v 21:13

Každej holt máme a vidíme v motorce něco jiného...Nejsme dikybohu roboti.
Nač nadávat a pohrdat, že to má někdo jinak než já.

Tifone (147) napsal 01.01.2020 v 16:43

Test pěknej, krásně popsáno. Ale dát do plusů "je to železo" . Tak to byl doufám jen ftip.

bikerJ (4) napsal 01.01.2020 v 13:30

Peknej článek, hezky a výstižný. Spis by mel lákal ten H-D. Ale jako jediná moto těžko.

Brukev (850) napsal 01.01.2020 v 11:56

Děkuji za zajímavý novoroční článek . Jednu dobu jsem Diavela nutně potřeboval ... na Lago di Garda jsem potkal partu Italů na Ducati a ten co sedlal Diavela hrdě hlásil ze je to nejlepší Ducati v partě a jak moc je pohodlná ( já měl tehdy Multici 1200 ) .
Naštěstí je mnoho těch, kteří na motorce nikoho a nic nevozi ( bo na to jsou auta a pod ) a ještě víc těch které zdejší redaktoři nes..ou a jezdí proste pro radost.
Tož se těším na další články a jen houšť

LuckyLoser (89) napsal 01.01.2020 v 10:47-8+7

Motorka za 600 tis., na které nikoho a nic neodvezes. Další okolokominovky pro bohaté pozéry na víkend. A takhle je to dnes bohužel se vším.

zzpol (212) napsal 01.01.2020 v 09:57+1

Díky pánové za krásnej Novoroční testík a ještě lepší video k němu. Díky
Cesta k Sázavě nebo kolem Berounky je přesně to k čemu jsou oba jako stvořený.
Nejlépe brzo po ránu, když ještě všichni spí. Z vlastní zkušenosti vím, že na mašiny tohoto typu se zvyká min. 2 roky a i potom je to o hubu…( o druhý zuby jsem přišel ve 13 letech nedobržděním kola za Wartburgem u železničního přejezdu…)

PSanec (130) napsal 01.01.2020 v 09:49+1

Kluci,nejdříve vše nejlepší v Novém roce.Článek super,výstižný a stručný,ale dávající zájemci o tyto motocykly poměrně dobré informace.U mne je to celkem jednoduché,volil bych Ducati,jelikož mám HD CVO Breakout Pro Street .HD FXDR má lepší náklonové úhly než HD Breakout,výkonově mé HD má tovární kit 117 krychlovejch palců palců a novou řídící jednotku,takže výkonu na HD poměrně dost,více než FXDR.Jelikož jsem již stařík na motorce,tak zůstanu u HD,ikdyž Diavel mne velice láká,ale přece to chce mladší ruku,ten úbytek mozkové kůry by mi nevadil.Už se těším na Vaše další skvělé články.




TOPlist