Bitva tří naked biků: Speed Triple R vs. MT-10 vs. Monster R
Text: Tomáš Procházka , Tomáš Mikšovský , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 7.11.2016 | Zobrazeno: 46 131x
Text: Tomáš Procházka , Tomáš Mikšovský , Petr Poduška | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 7.11.2016 | Zobrazeno: 46 131x
PS: Ďakujem za test.
jednoznačně nejlepší MTÉČKO
uff no jednoznacne italka. Ten dizajnovy vtip od uchylnych japoncu je fakt hruza, vypada to jak kapota po bouracce. Triumph na prvni pohled dobry ale z blizka to na me pusobi tak nejak jak oskliva holka z blizka...proste radsi reknu ne. Jizdne to asi spatne nebude ale z tohodle tria jednoznacne ducduc ale s termixem prosim a s performance blinkrama. Jinak dobry test
Motorkaření není o tabulkách, ale úplně o něčem jiném.. MT10 je prostě hnusná, to ať se na mě nikdo nezlobí. Přitom třeba MT07 je moc pěkná mašina, tk nějak nechápu tenhle designovej lapsus. Asi někdo přines do designového oddělení saklík hodně silný mařky, když se rozkreslovala desítka emtéčko.. Triple už je mnohem koukatelnější a Ducati je designová pecka a ten dvouválec to bude bomba...
Konecne test noveho Speeda, asi budu muset prodat obe sve trumpety a poridit novou. Ale nejdriv se na nem budu muset nekde svezt, abych mel srovnani se starsim brachou.
super test. taka porovnavacka vzdy potesi. Za mna Ducati,Triumph a japonec az na konec. posledny do rady
To sered a tomasd. : Díky
Triumph se mi vůbec nelíbí, je to jako plác sem červenej plast, plác sem bílej plast, plác sem ty dvě světla, tak to nakonec vypadá zepředu jakou moucha, z boku jako tři motorky v jedné a zadek a to letmý kolo už to moc nezachrání. Ne, toto opravdu nemusím.
Při pohledu na předek MT-10 se mi opravdu vybavil film Číslo 5 žije. Počkat, ono to vypadá celkově jako robot, no nic...
Takže mi z toho vychází opět designově nejlíp Ducati. No jooo, já vím, že pojedou všechny tři jak z praku, ale motorka se taky musí líbit.
Tak nevim jestli jsem uz dlouho necetl srovnavak, nebo je tenhle fakt dobre napsanej a nakonec zazniva, ze holt kazdej da prednost jiny priorite, ale chybu urcite neudelas s zadnou
Panove dekuju vsem trem testfarum za zasvecenej paradni testik!
Osobne je mi asi jedno, ktera je nej. Verim tomu, ze kazda z nich bude delat majiteli radost. Ja bych stejne sel k Ducati, kdybych chtel svanlanyho nahace. Uz jsem proto, ze s nim mam velmi dobre zazitky. Co se mi ale jeste furt na nem nelibi, je design, Ze se zbavili kulatych budiku jim proste jen tak neodpustim.
Brouk hovnivál se zaraženou hlavou - nevěřím evropským výrobcům, drahá, žádnej dojem.., pohled z boku - to přední světlo je moc zaražěný...
Mravenčí voják - nevěřím evropským výrobcům, barevná kombinace nic moc, světlo mi prostě připomíná hmiz...svezení bude určitě parádní, to jo
Transformers...- čím víc se na ten stroj dívám,takhle v porovnání s konkurencí, tím víc se mi líbí jeho výstřednost..., motor ze SS poletí ve vrchu až moc..., dal bych 100% přednost MT09
Jurkext660 : Mal som možnosť skúsiť obidve a hoci 10-na je "motorovo peklo", tak 9-na mi príde oveľa zábavnejšia a všestranne využiteľnejšia, ale zase dizajnovo oveľa menej prepracovaná. Ten facelift jej prospel.
Mě se libí všechny tři. Ale když vidím jak jede MT 09 tak pro mě je to divočina srovnatelná minimálně s velkým Triumphem. Tím pádem věřím že 10tka je motorově peklo.
Proto sem taky napsal, ze to staci "azdoprdele" a ze to zaostava "tabulkove".
dejf.: Osobne si myslím, že je fajn, že to "nehonia" za číslami, ale držia sa toho fajn charakteru tripla. Súhlasím s Prochym, že pre bežného užívateľa tie čísla znamenajú viac v "hospodě" ako na "silnici".
Tak tento testik mne moc potesil. Prave pro tento Triumph si na jare jdu k dealerovi !! Jinak timto zdravim Petra Podusku. Hezky napsano
Kolik novinářů pozná na silnici rozdíl mezi 140 a 160 koní? A kolik z řad béžného uživatele? Nedávno jsem se svezl na stokoňové motorce.. To bylo žrádlo!
TRIPLE
Ale s vykonem by mohli uz neco udelat. Ne, ze by to na silnici nestacilo az doprdele a ten uzasnej projev motoru to vsechno vyvazi, ale proti konkurenci tabulkove dost zaostava. Dokazal bych si predstavit, ze prijdou se zvysenym objemem treba na 1100+ a vykonem aspon 155-160hp.
premna osobne je toto porovnavanie nakedov zbytocne pretoze vzdy vyhra triple
neskutocny dizajn, vo verzii R nabuchana technika a ten motor ktory ide vsade je jednoducho skveli
Yamaha nebude špatná, dokonce se mi líbí, ale cena jde mimo mně a připadá mi těžkopádná.
U Ducati trpím předsudky vúči kvality zpracování všeho italského.
Speedyho slabší brášku mám doma, tak je to jasný.
Z těhle tří jednoznačně MV Agusta Brutale
Yamaha super
Duchcati nikdy
seikos : Pravděpodobně
libac22: to je zřejmě ten redakční kousek co šel na začátku léta pana-orel v Mostě
tak jako majitel starýho monstera 900 musim přiznat, že ač se mi novej monster fakt hodně líbí (i když spíš model S v červený barvě a se zlatejma vidlema), tak bych dal nakonec asi přednost Triumphu... o tom tříválci se pějí ódy, ačkoliv nikdy nepatřil k nejsilnějším, přesto se ve všech srovnávacích testech umysťoval hodně nahoře a nezřídka úplně nejvejš. seděl jsem na něm na výstavě a do ruky padnul krásně. A co se týká Yamahy, uplně nevim co na to říct. určitě stojí za svezení, ale nedokážu si představit to mít v garáži a chodit se kochat, což taky beru jako nezbytnou součást toho když člověk vlastní motorku. ale to je můj názor a chápu že nějakýho technofila, kterej hledá krásu ve funkčnosti, určitě osloví
libac22: Přesně - ještě jsem to sice nečet, ale už u fotek jsem se nad tím laufem pousmál
Ten odřenej lauf u MT-10 nebude asi od náklonů
Teda ne od takového co by si jezdec přál
Jináč Dukna u mě vítězí
Parádny test.
Musím povedať, že by mi v garáži nevadila ani jedna z nich.
Ale ak by som si mohol vybrať, tak buď Monster, alebo Speed.
Frenkie: Plyn není ucukaný, nic na tomhle motoru bych neměnil. Jsem puntičkář a tam kde ostatní mávnou rukou nad lehkým cuknutím tam já už rychle píšu odstavec o odfláknutým vyladění