Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
taky mě nezajímaj keci, že to není zajetí, tak ať to dají importéři zajetý a jeto, jaký pak okolky "tak ono to není zajetý, ale jinak je to brus" mě to nezajímá: vlní se řidítka, padá neutrál sám od sebe a sám tam nechce no co k tomu říct, to s tím že vypadává nebude OK a že jde blbě hledat beru jako zajíždění moto - prostě co je zatuhlý se nejspíš rozhejbá co vypadává asi lepší nebude
postup "sednutí" pružení, motoru se mi zdá takto:
1)sedá si (1000km)
2)už to pracuje funkčně (10000km)
3)rozpadne se to
je to rejp, ale já Ty negativa vidím černý na bílím, nějaký surový motor mě nezajímá...
A ať to má gripy třeba Huškihača, nějaký Domino, to ta guma je snad pozlacená , je to značkový tak si z toho asi máme sednout na prdel, mě totiž taky co čumí na řidiče na řidítkách připadá MEDE IN CHINA, už jen ten úchyt pumpy AJP tím třmenem nejspíše polotovar plech, který byl naohýbám, trochu luxusu v podobě odlitku neuškodí
Jinak se to vcelku tváří hodně moooc fešně , "jen" to uchycení pumpy mě bere, a líbí se mi uzávěr nádrže s pantem , to ani ty čudlíci od Hondy neudělali u Transalpa 650 ...
rokosi: Ono je něco jinýho pracovat s karbecem pro 4 válce a s karbecem pro 1 válec. Třeba já osobně bych raději bral karbec. Jestli je tam vstřik nebo karb na výkon stejně vliv nemá , kvůli limitu 15HP. Ale přiznám se poledit karbece na víceválec neumím, nemám na to nářadí a ani sem to zatím nestihl nikde okoukat.
Možná byla chyba soudit nezajetej stroj..skrz ten motor..každopádně karburátory jak bylo řečeno se seřizovat musí..nechci řešit pro a proti, ale jednou je 21tý století, vstřiky se serou do všecho do čeho to jen jde, tak proč odkládat nevyhnutelné..Já sám jsem si karbíky na Hornetu ladil, teď když mám vstřiky vím ,že mám o starost míň..toď vše
Nevim co mají některí proti karbecu. U jednoválcu to je největší požehnání.Rozdělaný to je hned a na seřízení taky nic nepotřebuješ. Se vstřikem můžete jet tak akorát do servisu. Ty špatný starty za studena , když to dýl stálo, není nic lehčího jak vzít před barákem šroubovák a naplnít komoru. Nebo metoda startu ale Jawa, 3 krát naprázdno a pak na ostro. Pěkná motorka je to
To Hawk: Jestli se nepletu, tak i ty jsi měl problémy se studenými starty a to po zajetí. Cituji: "Studené starty jsou slabší stránkou tohoto silničně-terénního cestovatele..." viz. test v ČMN. Pak se zmiňuješ o spotřebě. Opět cituji: "Cestovat s ní budete konstantní rychlostí 100 km/h při spotřebě 1 Kč na 1 km." Ať počítám jak počítám tak při průměrné ceně benzínu 28 Kč za litr mi to vychází na spotřebu 3,57 l a to ještě pouze při 100 kilometrový rychlosti. - když jsi tohle prezentoval v novinách pak nechápu, proč tady píšeš něco jiného o startech a spotřebě No a že motorka nebyla zajetá k testu? To není přeci chyba redakce
Trošku jste zaspali, ne? Na trhu je minimálně od roku 2007 a cena za desing 2006, jak sami píšete. Až se dostanete k Derbi GPR 125 modelový rok, tak udělejte příme srovnání s Yamahou YZF 125, bude to hodně zajímavé. Chytání se studeným motorem, je otázka cviku príce se sytičem (u karbecu). Drahý to je, ale podívejte se na největšího konkurenta Honda Varadero, přitom Derbi vychází líp. //www.motorkari.../?ft=62558&fid=9
pecka desing cena mit tak o 10 let min jdu do ni a karbec sem mel dycky radsi jak vstrikovani, karb jednoduche serizeni/oprava jinak hodnotim motorku ja jednicku akorat nevim kde maj na to ti mladi brat prachy 115 koliku no omg
Motorka spise na cstovani se mi zda do terenu bych ji moc nevodill je videt ze je to cestak.. je pekna..a ke karbecu. Blatka taky prvnich par set km zlobila pri startovani ted moje co ma skoro 7000 uz chyta jak za studena ta zatepla perfektne... jsem rad ze se alespon zminili o Blate.. pac ta si to zaslouzi a ja sjem cimdal spokojenejsi sni
Tak abych mohl plnohodnotně reagovat, přečetl jsem si celý test. Musím podotknout redakci, že ona pomluva ohledně karburátoru je spíše v hlavě redaktora, když přebíral nezajetou motorku. K takové věci se pak přistupuje zcela jinak a hlavně i motor se zcela jinak chová. Zdárným důkazem je právě tento agregát od Derbi nebo ten, který je montován do Blat. Jejich chování po 1000 km je nesrovnatelné s počátečním stavem a s tím souvisí i ono neochotné studené startování. Jinak je dobré si uvědomit, že motorka na svou velikost váží stejně jako WR 125R a ani podvozek na Derbině neni tvrdý jak se píše v testu. I podvozek potřebuju svých pár kilometrů ke správné funkci a Teře nedělá problém jet osmdesát po poli, natož po silnici naší III.třídy, která uznávám může být mnohdy ještě horší. Terra je jedna z nejlepších motorek, na které jsem kdy jel a to, že si autor článku občas zatroubil místo dálkovek je klasická věc, vzhledem k tomu, že uspořádání ovladačů zvolili Španělé čistě italské. Jinak verze Adventure má o 2 a 2,5 cm delší zdvihy. Nevim jak kluci s Terrou jezdili, ale já jezdil za krásné 3 litry a pokud se řídili tím, kdy se rozsvítí rezerva, tak plovák v nádrži si dělal co chtěl a každou chvíli blikal. Plnohodnotně se rezerva rozsvítila až mnohem déle, na hodnotě přibližně 2 litrů. Že by tady ta odchylka? A klepání řídítek ve vysoké rychlosti? Nebylo to náhodou tím, že motorka měla koplé brýle a řídítka? Neberte to jako buzeraci, spíše doplnění, aby Terra byla brána tak jak je, protože je to vážně suprová motorka.
2 rokosi> Věci na řídítkách od Domina ti přijdou jako čínský? Motor s mouchama? jakejma prosimtě? A co se ti nelíbí na karburátoru, kterej funguje líp jak stříkačka v YZF-R125 a WR 125? Doporučuju se na té motorce svést. Ta váha je na takhle velkou a funkční motorku neuvěřitelná, stejně jako ovladatelnost.
Mě to zrovna levný nepřipadá..A třeba jen ty řidítka a vše co je na nich vypadá jak MADE IN CHINA..Mutlifunkční display pomale jak z RSV ale plnění motoru karbík..Motor s mouchama..Přijde mi že je to postavený na oko..Být to víc vyvažený s cenou -20tkč bylo by to oněčem jiném..
Terra Adventure vypadá jako menší brácha od nové Tenerky a myslím, že dnešní teenageri (pokud je rodiče zasponzorují), si mohou chrochtat blahem. Ony totiž i dřív nové dvoutakty z Itálie stály kolem 100 tisíc (Mito, SuperCity...), ale platy byly mnohem nižší, takže mi ta cena přijde adekvátní, navíc brzy budou i nějaké ojetiny.
taky mě nezajímaj keci, že to není zajetí, tak ať to dají importéři zajetý a jeto, jaký pak okolky "tak ono to není zajetý, ale jinak je to brus" mě to nezajímá: vlní se řidítka, padá neutrál sám od sebe a sám tam nechce no co k tomu říct, to s tím že vypadává nebude OK a že jde blbě hledat beru jako zajíždění moto - prostě co je zatuhlý se nejspíš rozhejbá co vypadává asi lepší nebude


, je to značkový tak si z toho asi máme sednout na prdel, mě totiž taky co čumí na řidiče na řidítkách připadá MEDE IN CHINA, už jen ten úchyt pumpy AJP tím třmenem nejspíše polotovar plech, který byl naohýbám, trochu luxusu v podobě odlitku neuškodí 
, "jen" to uchycení pumpy mě bere, a líbí se mi uzávěr nádrže s pantem
, to ani ty čudlíci od Hondy neudělali u Transalpa 650
...
postup "sednutí" pružení, motoru se mi zdá takto:
1)sedá si (1000km)
2)už to pracuje funkčně (10000km)
3)rozpadne se to
je to rejp, ale já Ty negativa vidím černý na bílím, nějaký surový motor mě nezajímá...
A ať to má gripy třeba Huškihača, nějaký Domino, to ta guma je snad pozlacená
Jinak se to vcelku tváří hodně moooc fešně
Pište si co chcete kolik zvas se naní svezlo
ja říkam podle toho co oní píšou moc pekna hracka a cena tak ta je prostě dnešní,prostě pekna derbina
ceplin- podle ceho soudis? podle testu kde srovnavali nezajetou blatu s 0km a WR s 1500km?
rokosi: Ono je něco jinýho pracovat s karbecem pro 4 válce a s karbecem pro 1 válec. Třeba já osobně bych raději bral karbec. Jestli je tam vstřik nebo karb na výkon stejně vliv nemá , kvůli limitu 15HP. Ale přiznám se poledit karbece na víceválec neumím, nemám na to nářadí a ani sem to zatím nestihl nikde okoukat.
Kit se vyrábí ve 150ccm a né ve 180ccm
//www.derbi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=134&Itemid=286
Pěkna motorka ale ta cena
se nedivim že se tak dobře prodavaj motorky z Číny
rokosi
Možná byla chyba soudit nezajetej stroj..skrz ten motor..každopádně karburátory jak bylo řečeno se seřizovat musí..nechci řešit pro a proti, ale jednou je 21tý století, vstřiky se serou do všecho do čeho to jen jde, tak proč odkládat nevyhnutelné..Já sám jsem si karbíky na Hornetu ladil, teď když mám vstřiky vím ,že mám o starost míň..toď vše
Nevim co mají některí proti karbecu. U jednoválcu to je největší požehnání.Rozdělaný to je hned a na seřízení taky nic nepotřebuješ. Se vstřikem můžete jet tak akorát do servisu. Ty špatný starty za studena , když to dýl stálo, není nic lehčího jak vzít před barákem šroubovák a naplnít komoru. Nebo metoda startu ale Jawa, 3 krát naprázdno a pak na ostro. Pěkná motorka je to
2 Lyer> pak vysvětlim, musim letět od netu
To Hawk: Jestli se nepletu, tak i ty jsi měl problémy se studenými starty a to po zajetí. Cituji: "Studené starty jsou slabší stránkou tohoto silničně-terénního cestovatele..." viz. test v ČMN. Pak se zmiňuješ o spotřebě. Opět cituji: "Cestovat s ní budete konstantní rychlostí 100 km/h při spotřebě 1 Kč na 1 km." Ať počítám jak počítám tak při průměrné ceně benzínu 28 Kč za litr mi to vychází na spotřebu 3,57 l a to ještě pouze při 100 kilometrový rychlosti. - když jsi tohle prezentoval v novinách pak nechápu, proč tady píšeš něco jiného o startech a spotřebě
No a že motorka nebyla zajetá k testu? To není přeci chyba redakce
už dva měsíce je to muj sen=)teda Adventur=)do jara určitě bude=)nádhernej cesťák=)
Edit k předchozímu příspěvku, vypnul jsme si num lock, takže až se dostanete k derbi gpr 125 model 2009, tak udělat srovnání s yamahou.
Trošku jste zaspali, ne? Na trhu je minimálně od roku 2007 a cena za desing 2006, jak sami píšete. Až se dostanete k Derbi GPR 125 modelový rok, tak udělejte příme srovnání s Yamahou YZF 125, bude to hodně zajímavé. Chytání se studeným motorem, je otázka cviku príce se sytičem (u karbecu). Drahý to je, ale podívejte se na největšího konkurenta Honda Varadero, přitom Derbi vychází líp.
//www.motorkari.../?ft=62558&fid=9
roberto.cz staci bejt realista, tyhle veci jsou jasne dane
.
pecka desing
cena
mit tak o 10 let min jdu do ni
a karbec sem mel dycky radsi jak vstrikovani, karb jednoduche serizeni/oprava jinak hodnotim motorku ja jednicku akorat nevim kde maj na to ti mladi brat prachy 115 koliku no omg
Kuuurva to je drahý, za tu cenu je lehce jetý WR 450... Motorka jinak pěkná, to jako jo.
acALIEN- ty jsi byl vzdy muj clovek kamo
Motorka spise na cstovani se mi zda
do terenu bych ji moc nevodill je videt ze je to cestak.. je pekna..a ke karbecu. Blatka taky prvnich par set km zlobila pri startovani ted moje co ma skoro 7000 uz chyta jak za studena ta zatepla perfektne... jsem rad ze se alespon zminili o Blate.. pac ta si to zaslouzi a ja sjem cimdal spokojenejsi sni
Tak abych mohl plnohodnotně reagovat, přečetl jsem si celý test. Musím podotknout redakci, že ona pomluva ohledně karburátoru je spíše v hlavě redaktora, když přebíral nezajetou motorku. K takové věci se pak přistupuje zcela jinak a hlavně i motor se zcela jinak chová. Zdárným důkazem je právě tento agregát od Derbi nebo ten, který je montován do Blat. Jejich chování po 1000 km je nesrovnatelné s počátečním stavem a s tím souvisí i ono neochotné studené startování. Jinak je dobré si uvědomit, že motorka na svou velikost váží stejně jako WR 125R a ani podvozek na Derbině neni tvrdý jak se píše v testu. I podvozek potřebuju svých pár kilometrů ke správné funkci a Teře nedělá problém jet osmdesát po poli, natož po silnici naší III.třídy, která uznávám může být mnohdy ještě horší. Terra je jedna z nejlepších motorek, na které jsem kdy jel a to, že si autor článku občas zatroubil místo dálkovek je klasická věc, vzhledem k tomu, že uspořádání ovladačů zvolili Španělé čistě italské. Jinak verze Adventure má o 2 a 2,5 cm delší zdvihy. Nevim jak kluci s Terrou jezdili, ale já jezdil za krásné 3 litry a pokud se řídili tím, kdy se rozsvítí rezerva, tak plovák v nádrži si dělal co chtěl a každou chvíli blikal. Plnohodnotně se rezerva rozsvítila až mnohem déle, na hodnotě přibližně 2 litrů. Že by tady ta odchylka? A klepání řídítek ve vysoké rychlosti? Nebylo to náhodou tím, že motorka měla koplé brýle a řídítka? Neberte to jako buzeraci, spíše doplnění, aby Terra byla brána tak jak je, protože je to vážně suprová motorka.
2 rokosi> Věci na řídítkách od Domina ti přijdou jako čínský? Motor s mouchama? jakejma prosimtě? A co se ti nelíbí na karburátoru, kterej funguje líp jak stříkačka v YZF-R125 a WR 125? Doporučuju se na té motorce svést. Ta váha je na takhle velkou a funkční motorku neuvěřitelná, stejně jako ovladatelnost.
nema to nejakou velkou spotrebu na 125?
Trochu to připomína BraMborWáka,ale jinak pěkný
Takze Blata tohle strci do kapsy...
Mě to zrovna levný nepřipadá..A třeba jen ty řidítka a vše co je na nich vypadá jak MADE IN CHINA..Mutlifunkční display pomale jak z RSV ale plnění motoru karbík..Motor s mouchama..Přijde mi že je to postavený na oko..Být to víc vyvažený s cenou -20tkč bylo by to oněčem jiném..
Docela mladochúm závidím...
Jo,BIGa jsem měl a je to opravdu dost podobný,ale pěkná práce
Terra Adventure vypadá jako menší brácha od nové Tenerky a myslím, že dnešní teenageri (pokud je rodiče zasponzorují), si mohou chrochtat blahem. Ony totiž i dřív nové dvoutakty z Itálie stály kolem 100 tisíc (Mito, SuperCity...), ale platy byly mnohem nižší, takže mi ta cena přijde adekvátní, navíc brzy budou i nějaké ojetiny.
Dr.BIG se musí vztekat,takhle ho obšlehnout
Jinak to nemusí být špatný stroj pro mláďata