Dlouhodobý test CFMOTO 800MT Touring: Matylda ve verzi 2.0
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 1.6.2023 | Zobrazeno: 22 949x
Text: Jan Rameš | Foto: Jiří Jevický | Video: Jan Rameš | Střih: Honza Zajíček | Zveřejněno: 1.6.2023 | Zobrazeno: 22 949x
Mna by zaujimalo odkial sa vzala ta "fáma" ze 10tis. km je nejaky dlhodoby test? Kto konkretne toto vymyslel? :D Ako vazne uz tolko jenazdim ale 10ku som daval za 3 tyzdne. A takych ako ja som stretaval vela co davali rocne 100k. Pre tych ma toto cele aku vypovednu hodnotu?
4 reakce
No to jsem si početl...
Je fakt, že to je špatný. Měl jsem ji na servisu na montáž doplňků, takže jsem ji pak prověřil necelých 100 km. Jediný plus, který jsem našel bylo vyhřívaný sedlo. Měl jsem od tohoto motocyklu asi velká očekávání.., jak se o něm psalo. Ale je to snad první motorka, na který jsem jel a už jsem se těšil až z ní slezu. Opravdu je to za trest. Byl to zánovní zajetý stroj, takže by měl být v kondici. Motor ucukaný, o tom se napsalo už hodně, ale tady je to fakt extrém, nelze jet po městě stálou rychlostí, a to na žádný kvalt, udržet třeba 50km/h bez cukání nelze. Při ubrání plynu si obvykle ještě lehce přidá. Vibrace z agregátu jsou daleko větší než na KTMce, a v určité fázi mi snad cvakali i zuby
. Při brždění táké velmi výrazné vibrace z předních kotoučů. Palubka nečitelná a za jízdy si v ní listovat..nic moc...
A co se mi líbilo kromě teplýho sedla? tak to bylo to, jak mají super zabalený doplňky a příslušenství
Jinak ano, za tyhle peníze včetně doplňku to nemůže koupit rozumný člověk.
A jest-li o tuhle mašinu fakt někdo stojí, tak ať se na tom pořádně sveze, ať ví do čeho jde. Je to smutný, ale na horší motorce jsem zatím nejel.
1 reakce
Všem, co jim to tady smrdí sponzoringem. Co třeba si vnitřně připustit, že ta motorka je jako celek dobrá? To s tím máte takový problém? Proč proboha?
Mně to taky smrdí sponzoringem... sorry, kluci, neříkám, že to tak je, ale dojem z toho mám právě takovej
Nemám absolutně nic proti CF Moto. Každý ať si koupí co se mu líbí. Jenom se mi nezdá, že by zrovna tento stroj byl tak sledovaný a že jak je v testu uvedeno : My si vybíráme stroje, které ten který rok „hýbou motorkářským světem“ Jen doufám, že příští rok tu nebudete tak prvoplánově adorovat Matyldu 3.0.
5 reakcí
Minulý rok byla anketa pod článkem, jestli si tu motorku máme vzít nebo ne. Většina lidí hlasovala ano. Letos motorku vracíme a můžu vás ujistit, že další motorky této značky určitě dlouhodobě testovat nebudeme.
Ten motor zní hezky plynule
Nicméně furt to vypadá velké a těžké jako Africa a přitom to má menší motor, takže mě to nebere, ledaže by jiná možnost nebyla.
Dogee> komunismus a totalita je teď v módě. Koukej na rudýho lampasáka na Hradě a jak ho havlodi oslintávaj
Udělat motorku ještě v červený a se srpem a kladívkem na nádrži, bude se prodávat jak housky v kauflandu..
2 reakce
Ne ne a ne, proste komunistickou motorku nebrat…
No mě u nový Yamahy ještě v záruce za jízdy upadla expanzní nádobka... A u nový Hondy mi po 5tis km odešel spínač brzdového světla na přední brzdě...
Otázka také je,jak moc vysoko si bude ojetina cf moto 800 držet cenu.
3 reakce
no nevím, čína která stojí stejně jako japonsko... takže proč by to někdo bral... ale aspoň je fajn že si japonci nemůžou tolik vyskakovat
1 reakce
Já jsem rád, že tu CFmoto je. Sice bych si to nekoupil (možná předsudek), ale je to konkurence pro zavedené značky a i díky tomu si pak nemohou tak cenově vyskakovat. Takže pro spotřebitele je to určitě dobře. A na závěr - ať si každý jezdí na čem chce. Posuzovat člověka podle motorky je jen vlastní malost, podstatné je to, že na motorce jezdí a že jemu vyhovuje.
1 reakce
Snad budou clanky lepsi nez lonskej o vyletu do Albanie, byl totiz naprosto prisernej.
Uživatel Pepa Sršeň likes this!
Nepodporovat…..
Trochu je mi proti srsti, že dávají ty kufry tak doširoka. Přeci každý centimetr směrem ke středu se počítá a ne naopak.
tak ten šroubek na levé straně krytu motoru mi upadl taky.... ......dnes už nalítáno 21500 km a úplná pohoda....a jak už bylo párkrát psáno....pokud má někdo halucinace a stigmata z Made in China má možnost koupit jinou značku,jen si musí uvědomit, že pokud tak učiní, měl by veškeré příslušenství a věci na stroj kupovat jen značkové v autorizovaných prodejnách přeci a ne Ali expresu ....jenže to udělají tak max 2 lidi z desíti....těm 8-i je Alík dobrý .....
Na tejto motorke sa treba najprv voziť a potom písať kadejaké bludy. Prešiel som cez V stromy, GS 1200 a na tejto mašine sa mi jazdí najlepsie. Manželka jazdi so mnou a jej je CF pohodlnejšia ako GS. Mám ju druhú sezónu a precestovali sme kopec štátov. Šotolinky aj vysoké horské prechody, Svaty Jure vo dvojici nebol problém...nadmieru spokojný. Spotreba dlhodobá s kuframi a manželkou 5.1 litra. Alpy, dialnice, Bosianske šotoliny...univerzálna vynikajúca motorka.
Je tu ,zaradila sa do konkurenčného prostredia, stále rozhodne spotrebiteľ motorkár ,či bude dobrá, alebo pojde na porážku,rozhodne jej kvalita , alebo nekvalita a to sa zistí veľmi skoro. Vaše testy sú potrebné.
Jediná Mathilda kterou uznávám

1 reakce
Hustý, softwarově obstála na jedničku, nestalo se nic, co by nevyřešil vyp/zap
upadlý topcase nestojí za řeč a vytracený šroubek už vůbec ne, když kryt drží dál, protože je vidět, že s tím čínský inženýr počítal
a to vše až po dlouhých deseti tisících
Tak vlezlou reklamu na cf moto jsem dlouho neviděl. I když...tady s ní prudí každou chvíli...
4 reakce
achjo, kdo chce psa bít... šroubek mi vyklepala i CB650, neměla ani 1000 km a nemohl kvůli tomu řadit... Kufr je evidentně manipulační chyba, protože se neuklepal, ale je to reklama, zaplacený a nevím co ještě....
Mne se strasne nelibi to pojmenovani Matylda. To je az uchylny.
V době, kdy se přestala dělat KTM 790 Adventure a ještě nebyl nový Transalp, měla podle mě Matylda 800MT nějaký smysl.
Letos, když se zase KTM 790 Adventure dodává (a za lepší peníze než v roce 2019 a 2020), když je k mání ten Transalpík za 249000 Kč, mi CFMOTO 800MT se svou stávající cenou (a také vyšší hmotností, nízkou nosností a vyšším těžištěm) už smysl nedává.
5 reakcí
V této konkurenci to bude mít hodně těžké.

7 reakcí
Ahoj,
co se tyka konektivity a te nic moc navigace..Maji nove masiny car play/android auto? Kdyz to nabizi Dacie v autech, tak to nemuze byt takovy problem dostat na display nove masiny, ne? Pak si clovek vybere navigaci ktera mu vyhovuje. Nevim co by tomu branilo, kdyz z 99% je palubka stejne display. Ale mozna sem najivni.
2 reakce
Proč by to nemělo fungovat ? Motorka je to pěkná a co znám lidi z okolí i funkční a maj nalítáno víc, než 10k (šotolina / asfalt). I ta cena je dost slušná.
Mašina je to hezká a i pěkně vybavená, ale někomu kdo měl vždy zajeté značky se příčí koupit si čínu.
.
BTW: jinak tam asi máš chybku v textu ohledně užití pneu kde máš uvedeno 80%silnice a 20%asfalt
A ty výpalky na brzdovou nádobku vypadají hrozně i to jejich origo uchycení.
1 reakce
Tak si rikam jestli redakce Motorkari nepracuje na vedlejsak v CF moto..To by nebyl den co by se nezminil o CF moto nejakym clankem nebo pri testu neporovnavalo s CF moto....
3 reakce
Tady jsou všechny články o značce CFmoto: https://www.motorkari.cz/clanky/?znacka=135
a tady od Hondy:
https://www.motorkari.cz/clanky/?znacka=13
Yamahy:
https://www.motorkari.cz/clanky/?znacka=35
a třeba BMW:
https://www.motorkari.cz/clanky/?znacka=3
a můžeš počítat.
Pro mne je to prostě čína a raději si koupím jetou Afriku, Crosstourera či něco podobného. Motorka je o emocích a tohle pro mne žádné nemá
7 reakcí
CF moto je takový standart uspokojí nenadchne, ale zásadní otázka stále je to čína a za 280?? Tak to se asi pokakali v biografu. No Pepa Sršáň nám to časem za prachy vychválí... Nový transalp 750 je za 250 ale asi nejsem CÍLOVÁ SKUPINA
3 reakce