Test CFMOTO 300SR: Pro ostřejší odpich jasná volba
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 7.6.2021 | Zobrazeno: 18 083x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 7.6.2021 | Zobrazeno: 18 083x
https://www.motorkar.../?t=231547&pgr=2
V černé (2022) mi přijde ještě pěknější.
tahle kapotka mi moc nebere, ale ten naháček 300 NK, kterej je asi na stejný platformě, ten se mi líbí moc.
Bude to zřejmě jak s autama Kia, Hyunday...... , nalákají se lidi na 7let záruku, poměrně nízkou cenu, což už dnes také není pravda a pak si jdeš pro nějaký ND a nestačíš se divit, ale na druhou stranu, za 100tis. koupíš pěkný silniční kolo, tak proč ne. Za mě celkem sympatická motorka a na nějaký povožení bude asi stačit
I takové motorky jsou třeba. Mi je to sympatické. Osobně bych ale raději oželil moderní displej, klasické analogové budíky by udělaly větší parádu i práci a vyšly levněji a naopak místo toho lepší brzdy. Obecně CF Moto všude píše, že má španělské Juan Juan..ale kdo je předtím znal. Nikdo. A stěžují si na ně skoro ve všech testech.
1 reakce
Ok, Číňani si potřebují motorizovat/rozpohybovat těch svých cca 1,5 mld lidí.
Notabene za cenu, která nemůže ani pokrýt cementování koleček v převodovce spolu s kroužky a pístem ..
Stejně jako tady někdy v 50/60 letech kdy perák/kyvka/ panelka nebyly žádné hobby náčiní ale především nástrojem aby "pracující" dojeli včas na píchačky do fabrik ..
Nechápu, proč by však ty jejich werky měly být předmětem zájmu evropských motorkářů ..
V téhle třídě je mraky lepších strojů než CFmoto , o servisu, dlouhodobé dostupnosti ND ani nemluvě...
Jen otázka, proč tomuhle prapodivnému výrobku dělají redaktoři tohoto webu takovou reklamu? PR penízky nesmrdí, že pánové?
Není tam nějaká chyba? 29 koní? Nemá to být kW? Vždyť Yamaha R3 má 30kW, ne?
1 reakce
Celkem pěkné barvy,design a pět let záruky.Nevím jestli je sto tisíc hodně nebo málo,ale to se bude prodávat.Sice mejdin Čajna ,ale horší jak em cet cvajhundrd fynfcich to nebude.
Ten mobil naležato namiesto budíkov...Brrrr.
Jo pro náctiletý supersportáře je to nový stroj. A čeká ho dlouhá cesta koloběh přes řadu majitelů kteří ho všichni dorakví a každý ho bude na face prodávat za balík a vychvalovat jat mu to jede a má to vytuněný.
Zrovna nedávno mi soused po roce se pseudo supersportem 700 staženým na 35KW dal zapravdu, že se na tom nedá jezdit,že ho bolí záda. Ale musel to mít. Jo to je hold přirozenej moto koloběh.
Koupíš a už to nikdy neprodáš
Prvotní investice je směšná, ale co s tím za 2-3 roky , jestli to vydrží
Ano dnes je to malorážka
a vzpomínám jak před třiceti roky kdo měl MZ 250 tak byl King
2 reakce
Myslím, že na kvalite záleží. Krátke zamyslenie: Ak je nižšia kvalita na viditeľných miestach (plasty, páčka, displej) je naivné si myslieť, že skryté ústrojenstvo bude vo vyššej kvalite. Vráťme sa na zem: cena v podstate zodpovedá kvalite. Bodka. Tým nehovorím, že je to zlý stroj, ale sa pozerám na to reálne
1 reakce
Dovolím si zaremcat proti hmotnosti. Měl jsem Suzuki DR-Z 400SM. Rozměry kol stejný, čtyřkilo jednovál a váha 140kg. O čtvrt metráku míň. Před 15 lety....
3 reakce
"velký poloměr otáčení"? asi spíše velký rejd nebo malý poloměr ne?
Jinak super článek. Díky
Barvy PČR?
Velký rejd je super, velký poloměr už tolik ne...
Parádní lehkonohá máša
ten vzhled je fakt povedenej!
Přeci jen 650MT moc endurkové není a lehké už vůbec ne. Přitom motor 2V 400ccm mají, tak už jen ten zvýšený podvozek a lehký rám
Jasně kecá mi to, ale mě by se něco takové líbilo
Kdyby udělali dvouvál 400-500ccm - 175-180kg provozka, s cenovkou kolem 125t, tak by to byla parádní "náhrada" za staré GPZ a podobné stroje, které se už dneska v podstatě nedělají! Jsem zvědav jestli někdy udělají lehké cest. endurko do 500ccm
1 reakce
Seděl jsem na ní včera naživo a teda musím říct, že za ty peníze je to až neuvěřitelný . . . moje nové horské kolo stálo 117 tis a oproti tomu, tohle je teda kus krásný mašiny (materiálu), i když jen malorážka, tak fakt nádherná. Uvidíme, co to vydrží po 10 tis km . . . . . .