yamaha_mt09




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Vencanator (5) napsal 19.02.2018 v 18:35

Co se týká vzhledu, tak mě teda vůbec neoslovila. To model CFMoto 650TK se jim povedl více dle mého.

Služebníkslužebníka (0) napsal 30.12.2016 v 14:17

Můžu hodnotit jen vizáž a ta je luxusní.

Piwell (21) napsal 03.10.2016 v 18:21

Plagiát er-6n. Nic jinýho.

Pavlik88 (2) napsal 01.10.2016 v 19:51

wow ta barevná kombinace modrá-bílá se mi strašně líbí
Číňan umí udělat pěknou motorku, ale ta kvalita, nwm jak moc bych tomu věřil, ale časem se určitě dostanou na kvalitní výrobu, a myslím že se to pomalu blíží

SuperSic58 (1296) napsal 30.09.2016 v 23:20

Za stejnou cenu byla nová mt07..

kawa...pavel (101) napsal 30.09.2016 v 20:45

Já kawu ER 650 měl, vidím tu hodně hodně podobností, ale všechno dost odfláknutý. Pochybuju, že to po 52000 km bude jako nový tak jako byla moje kawa, když šla z domu. Krom toho je to hnusný,je to hnusný, je to hnusný.. Nejel jsem na tom a děkuju ani nikdy nepojedu.
A srovnávat to s produkcí made in czech je mamrdí nápad.

Jindra_a (1) napsal 30.09.2016 v 13:46

Nerad bych byl za rejpala, ale jsem jeden z mála lidí v téhle zemi, kteří na tomto motocyklu jeli. Proto zde mohu se ctí sdělit, že moje poznatky jsou diametrálně odlišné od těch, jež jsou uvedeny v tomto testu

plejtvak (79) napsal 30.09.2016 v 06:40

Vypadá hezky, ale pořád je to čína. Kdyby aspoň Taiwan. Ta cena je moc vysoká.

Pedl (174) napsal 29.09.2016 v 22:58

Měli by jít s cenou víc dolů jinak nikoho nenalákají. Lepší koupit třeba CB 500f za 140 a kvalita je jistá.

Dráťa (61) napsal 29.09.2016 v 21:54

Petrumr: strč si Europejsky sajuz do ... Brusele. Když slyším takovýhle žvásty, tak mám nutkání si pořídit cokoliv, co z EU není, třeba brzo něco britskýho

Motorka nevypadá špatně, na fotkách. Ale u nás se moc nechytil ani Hydroskunk, a to je z Koreje, která umí (Hyundai, Kia, Daewoo, LG, Samsung). Takže nevím nevím, když Čína je (dost často oprávněně) chápána jako producent levnýho nefunkčního šuntu.

EDIT: Levný to teda úplně není, v porovnání s japonskou konkurencí

k2j89 (24) napsal 29.09.2016 v 20:12+2

Vidím to jen já na fotce č. 46, že na pneumatice je nápis značky a DOT zrcadlově? Jinak motorka vzhledově odpovídá současnému trendu a kupce si určitě najde. Taky nikdo nechtěl kupovat Dacie a tvrdil, že to jsou šitky a kolik jich tady jezdí. Každé zboží si svého kupce najde a raději 130.000 za čínu než 3000000 za českou motorku.

LetiferDS (9) napsal 29.09.2016 v 18:44

petrumr:
ciwe seš fakt těžkej maser, máš bmw, to je jasný že seš... ale necpi nám to, my si vyberem podle sebe ;)

petrumr (-185) napsal 29.09.2016 v 18:23-4+2

Evropani mají kupovat to, co je vyrobeno v eu.

StarejBruna (0) napsal 29.09.2016 v 16:59

Z Ciny jsem mel kdysi 4 kolku. Pravda ze sice cena odpovídala uplne vsemu. Ovšem tady cena je umerna jinym znackam. Obecna nedůvěra k cinskym vyrobkum nadále vyhrava. O to vic, ze tohle není detska koloběžka. To radsi pujdu do dva roky stare znackove...

Ijon (46) napsal 29.09.2016 v 16:04-1

No, alespoň je vidět, že pokud je čínská motorka sestavená z kvalitních dílů, najednou je cena skoro stejná jako konkurence. Pokud můžu koupit za nějakých 140.000 Hondu CB500F ABS, je volba asi jasná.
Srovnání s českou produkcí je bohužel na místě a nelichotivé. Smůla je, že se v Jawě nebo ČZ neobjevil žádný Volkswagen. A když se někdo objevil (údajně měly zájem skoro všechny velké značky), stát ho dostatečně odradil, dodnes není jasné, proč. Bez velkých investic to jinak dopadnout nemohlo.

callowsick (459) napsal 29.09.2016 v 14:58+4

že motorky CF moto českej bajker nezná, neznamená automaticky, že to musí bejt špatná motorka.

Češi by si mohli gratulovat, kdyby dovedli vyrobit takhle použitelnou motorku za takový peníze.

Ale u nás se dál bouchá 60 let starej dvoutakt, 660ka s koupeným motorem a dětskýma nemocema, zjistili jsme, že 250 s kupovaným čínským motorem byla jedna z nejlepších motorek, co se tu v poslední době montovaly, hodně nadějnou Blatu taky dorazily nedotažený detaily, FGR míří mimo dosah a když chceme trochu vlastenectví,polepíme si Italský enduro logem ČZ.

mít na sobě CF moto Made in Czech, byl by to náš největší moto-úspěch od doby Péráka.

LetiferDS (9) napsal 29.09.2016 v 14:46

Na čínu to vypadá překvapivě dobře (určitě hezčí než nový esvéčko, bych blil..), ale s tou cenou se zbláznili, reálně tak do 80k. Pro nějakýho začátečníka není zlé, ale nikdo normální, kdo to myslí vážně si to nejspíš nekoupí.

Stadakk11 (277) napsal 29.09.2016 v 13:41

takovému paskvilu nepomůže sebelepší reklama. Tam je špatně všechno počínaje jménem značky

JA-NE (763) napsal 29.09.2016 v 13:31

ale zas ich quady si myslim celkom dobre, či?

čzťák (17) napsal 29.09.2016 v 12:40

Tak za tu cenu si to narvěte do špic!

Rumman-T5P (-2) napsal 29.09.2016 v 12:28

no jo , zase PR článek dělaný na zakázku... HNUS !!! Tahle hračka by možná byla zajímavá s cenovkou okolo 60000kč pro začínající motorkáře... ale takhle jenom výsměch !!!

Pulli (13) napsal 29.09.2016 v 11:40

Něco málo ke zpracování. Je to kompletně obšlahnutá KAWA model 2011, se šíleným zpracováním. Prohlížel jsem si moto na jaře v Brně na výstavě a některé sváry na rámu vypadaly jak na čínský dětský čtyřkolce za 10tis. Za stejný peníze může člověk koupit korejský HYOSUNG a ten je zpracováním někde jinde.

sered (113) napsal 29.09.2016 v 11:25

ohodnotil jsem za jedna. Jen vic a houst takovejhle PR clanku!!!

DOMINATOR (1260) napsal 29.09.2016 v 11:19

Stašne ale jinač první motorka co jsem viděl že ma klakson v barvě

sekáčmagor (128) napsal 29.09.2016 v 11:18+12

Já protí čínským motorkám nic nemám.Nevadí mi aní že to slavné BMW je dnes vlastně taky čína.Žena měla pár let Yuki 200 Cross,Já jsem na tom občas jezdil (asi 2000km) celkem 17 000tisíc a fungovalo to bez problémů.Za celou dobu odešla jen baterie.Já jen čekám až Čiňané naskočí na "retro vlnu"jako ostatní výrobci a pak si to s klidem koupím.Za mne 10 bodů a palec nahoru ale není to můj styl.Jen mne docela mrzí že zrovna češi kteří neumíme motorku vyrobit už 50let (ten podělaný Midal neberu jako výrobu motorky) umíme tak nádherně poplivat čínkou produkci přesto že to co vyrobí oni my nevyrobíme nikdy...

KX500 (-1) napsal 29.09.2016 v 11:05

Sice jsem chtěl, aby jste recenzovali i menší objemy, ale čínským strojům se raději vyhněte...

Kandelábr (104) napsal 29.09.2016 v 11:02-1+4

Ono začíná být smutnou pravdou, že Čína "dohání kvalitou" tradiční a zavedené značky, bohužel to není ani tolik tim, že by se tak lepšila ona Čína. Jen ty takzvané lepší značky se spíše začaly blížit nekvalitou směrem k Číně. Konec konců, vždyť taky vyrábí v Číně...

Slávek-TDM (117) napsal 29.09.2016 v 10:44+2

Na rozdil od predchozich prispevku vidim jedinej rozdil mezi timhle strojem a podobym z "japonske" produkce v mene znamem jmene znacky. Vsichni vyrobci napric trhem totiz (nechci napsat vetsinu) dily stejne v Cine nechavaji vyrabet subdodavatele a vzhled soucasnych japonskych motorek? Stejny jako tohle CF... 130 tycek bez ABS je tedy celkem sebevedoma cena za neznamou znacku, protoze Yamaha pred dvema lety za stejny penize nabizela novou MT-07 (coz uz dnes pravda neplati, cenikovej zaklad je 155k bez ABS).

Zelinář (292) napsal 29.09.2016 v 10:27-2+2

Panove, ja jit do garaze a najit tam neco co ma na nadrzi napsano CF Moto, tak se strelim do hlavy

Neverim, ze se v CR najde jedinej clovek, kterej tenhle nesmysl za 130tis koupi. Vzdyt z toho clovek nemuze mit ani radost...

Situace: zdaaaar vole mam novou masinu funglovku! Nekecej a cooo? CFMoto za kilo tricet! No ty si p..a!

...

soccer (480) napsal 29.09.2016 v 09:59

Už u článku k cesťáku TK jsem psal, že cena by měla být jinde (podstatně níž), když se ví, že CF 650 NENÍ žádná novinka a v Asii se už ví o novějším modelu...

To, že se u nás tohle nabízí až po několika letech co jinde v Evropě, svědčí o tom, že pro zastoupení CF jsou prioritou spíš quady. Jedinou přidanou hodnotou jsou tedy PR články, které si od redaktorů vyžádaly jistě dooost práce

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist