Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Už jednou jsem psal,Letos jsem na Spyderu RTnajel přes 10tis.km.Zaráží mne opovržihodné komentáře.Tak že-někdo nesedne na chopra,jiný chce naháče druhý cesťák...atd.Asi každý má svoji přestavu o ježdění.Kamkoli přijedu,jsem středem pozornosti.O to přece vůbec nejde...Bude mi 69 a chci ještě jezdit a tak jsem koupil..Naprostá spokojenost.Není to ani motorka a ani auto.Ale je to parádní svezení.Přeji Vám sveste se.Nikdy neodsuzuji jiného motorku...V léť Dánsko-1170km na jeden zátah-15hod.To je snad slušný.Proto všem přeji bezpečné ježdění na jakékoli motorce...
Spydera rt 2011jsem koupil v říjnu 2016,stihl jsem najet 2000 km.Absolutní spokojenost.Pro jistotu jsem si ještě nechal Intrudra co kdyby?!?Je třeba si na vše-jizda,sezení,řazení zvyknout.Vyskoušel jsem ho i 28.12. 200km Žádná zima,plexy
perfektně kryje,moje výška 182.Vyhřívané rukojeti-paráda.Jen trochu ta spotřeba je dost velká-po dálnici jsem ho trochu prohnal 130-150 cca 11 litrů.Ale i u Intrudra pri rychlosti 130-140 byla spotřeba kolem 10 litrů,Při zastavení na křižovatce nemusíte myslet co tam je za kvalt,vždy je tam 1!!!Tempomat v základě.Brzdy dobré.Jen mi vadí-kde zastavím,tak je Spyder středem zájmu,ale i JÁ...Už se těším na jaro. Jirka
Vidím, že bych asi měl na svým Spyderovi jezdit jen v noci, aby mně pravověrní motorkáři neukamenovali. Naštěstí jsem se s žádnou nevraživostí na cestách nikdy nesetkal, spíš naopak. Mým důvodem proč jezdím na tomhle "nesmyslu" je, že jsem na vozíku. A myslím si, že většina vás kritiků, by se po např. roce stráveném na káře s velkou radostí svezla na čemkoli, co by vám umělo přiblížit pocity na motorce. Píšu "přiblížit", protože je pravda, že Spyder postrádá dokonalý motorkářský zážitek. Neumí se naklápět, je široký atd. atd. Ale věřte mi, že tyhle nedostatky vás moc netrápí a jste šťastní jak blecha, že jste zase v sedle a opírá se do vás vítr. Jistě bych si dovedl představit něco dokonalejšího, jako třeba Yamaha Tesseract nebo Brudeli 654L. Kdyby ale měly zpátečku, kdyby měly aretaci polohy, kdyby, kdyby... Třeba časem něco podobnýho, se všema nezbytnostma pro vozíčkáře bude existovat.
Ale zpátky ke Spyderovi. V článku se píše, že: "pro konstruktéry tak muselo být dost těžké vymýšlet nějaká vylepšení." No, nemuselo, protože Spyder byl a možná i přes tu modernizaci stále je, takový hodně drahý polotovar, pro kutila jak stvořený. Stačí si trochu počíst na Spyder-fórech nebo na něm najet pár tisíc kilometrů. Těch mušek a much je tam nepočítaně. Tak třeba umístění předních tlumičů (nevhodný úhel), servisní intervaly(mot. olej 5000km!!), slabý stabilizátor, vibrace řemenu, odstupňování převodovky, nedostatečná ochrana řemene ve spodní části a tím pádem jeho časté přetržení, když mezi řemen a ozub. kolo vletí kámen, olej v airboxu, špatně umístěné chladiče a nedořešený odvod horkého vzduchu atd. ... To je jen pár věcí, které mně teď napadly, některé chyby jsou u nového modelu odstraněné, některé přetrvávají. A to ještě nezmiňuju úpravy, které je nutné udělat, aby na Spyderovi mohl vozíčkář trochu normálně jezdit (což ale většinu z vás pochopitelně netrápí a nezajímá).
Tím chci jen říct, že při té cenovce, by opravdu měl být Spyder technicky "dotaženější". Motorka by za ty peníze byla snad pozlacená. Jak ale zaznělo v jednom reklamním sloganu: "Když ji miluješ, není co řešit." Někdo na novýho Spydera chechtáky má, někdo koupí starší kus, ale myslím, že všichni to dělají proto, že milují jízdu na motorce a motorky samotné. Lhostejno, kolik mají kol.
Přews všechnu kritiku tříkolek tady je poměrně velká skupina motorkářů, kterejm se z nějakýho důvodu líbí a dávají jim přednost. a tejně ajko jsou zmrzlináři a čopristi v jedný stopě, tak je logický, že ke klasickejm "čopráckejm" tříkolkám někdo začně stavět i tu zmrzlinářskou.
Můžou to bejt lidi, co se na motorce bojej, ale chtěj mít na cestě jinej pocit než ten v autě, nebo prostě si nevěřej že by mašinu ukočírovali...
Z CanAmáckýho portfolia bych chtěl zkusit tu sportovnější verzi, tohle je na mě moc autobus...
Musím se opakovat jako u všech tříkolek: geniální způsob jak spojit do jednoho vehiklu nevýhody auta i motocyklu a přitom vyloučit výhody auta i motocyklu. Totéž platí o čtyřkolkách. Ty alespoň bývají levné.
Na druhou stranu,když člověk přijde snadno k penězům a má velkou garáž !? Tak proč vlastně ne ?
...nevím, už jsem se na to díval vícekrát...myslim na toho spydera...netuším, k čemu to je dobrý mít něco co vypadá jako motorka a nemoct si na tom užívat jako na motorce:)...a v neposlední řadě cena...:)...no nicméně ten Rotax bych rád viděl na něčem se dvěmi koly...mohlo by to být hodně zajímavé:)
Čau potřebuji poradit při výměně oleje na spydrovi musím použít olej jen origo nebo jiný stejně specifikace dík za radu
1 reakce
Nejchytřejší komentáře mají vždycky ti, co na tom nikdy nejeli.
Už jednou jsem psal,Letos jsem na Spyderu RTnajel přes 10tis.km.Zaráží mne opovržihodné komentáře.Tak že-někdo nesedne na chopra,jiný chce naháče druhý cesťák...atd.Asi každý má svoji přestavu o ježdění.Kamkoli přijedu,jsem středem pozornosti.O to přece vůbec nejde...Bude mi 69 a chci ještě jezdit a tak jsem koupil..Naprostá spokojenost.Není to ani motorka a ani auto.Ale je to parádní svezení.Přeji Vám sveste se.Nikdy neodsuzuji jiného motorku...V léť Dánsko-1170km na jeden zátah-15hod.To je snad slušný.Proto všem přeji bezpečné ježdění na jakékoli motorce...
Spydera rt 2011jsem koupil v říjnu 2016,stihl jsem najet 2000 km.Absolutní spokojenost.Pro jistotu jsem si ještě nechal Intrudra co kdyby?!?Je třeba si na vše-jizda,sezení,řazení zvyknout.Vyskoušel jsem ho i 28.12. 200km Žádná zima,plexy
perfektně kryje,moje výška 182.Vyhřívané rukojeti-paráda.Jen trochu ta spotřeba je dost velká-po dálnici jsem ho trochu prohnal 130-150 cca 11 litrů.Ale i u Intrudra pri rychlosti 130-140 byla spotřeba kolem 10 litrů,Při zastavení na křižovatce nemusíte myslet co tam je za kvalt,vždy je tam 1!!!Tempomat v základě.Brzdy dobré.Jen mi vadí-kde zastavím,tak je Spyder středem zájmu,ale i JÁ...Už se těším na jaro. Jirka
.
Všechno OK, vypadá šik, ale ta cena, ta cena... zřejmě jinej gang
Vidím, že bych asi měl na svým Spyderovi jezdit jen v noci, aby mně pravověrní motorkáři neukamenovali. Naštěstí jsem se s žádnou nevraživostí na cestách nikdy nesetkal, spíš naopak. Mým důvodem proč jezdím na tomhle "nesmyslu" je, že jsem na vozíku. A myslím si, že většina vás kritiků, by se po např. roce stráveném na káře s velkou radostí svezla na čemkoli, co by vám umělo přiblížit pocity na motorce. Píšu "přiblížit", protože je pravda, že Spyder postrádá dokonalý motorkářský zážitek. Neumí se naklápět, je široký atd. atd. Ale věřte mi, že tyhle nedostatky vás moc netrápí a jste šťastní jak blecha, že jste zase v sedle a opírá se do vás vítr. Jistě bych si dovedl představit něco dokonalejšího, jako třeba Yamaha Tesseract nebo Brudeli 654L. Kdyby ale měly zpátečku, kdyby měly aretaci polohy, kdyby, kdyby... Třeba časem něco podobnýho, se všema nezbytnostma pro vozíčkáře bude existovat.
Ale zpátky ke Spyderovi. V článku se píše, že: "pro konstruktéry tak muselo být dost těžké vymýšlet nějaká vylepšení." No, nemuselo, protože Spyder byl a možná i přes tu modernizaci stále je, takový hodně drahý polotovar, pro kutila jak stvořený. Stačí si trochu počíst na Spyder-fórech nebo na něm najet pár tisíc kilometrů. Těch mušek a much je tam nepočítaně. Tak třeba umístění předních tlumičů (nevhodný úhel), servisní intervaly(mot. olej 5000km!!), slabý stabilizátor, vibrace řemenu, odstupňování převodovky, nedostatečná ochrana řemene ve spodní části a tím pádem jeho časté přetržení, když mezi řemen a ozub. kolo vletí kámen, olej v airboxu, špatně umístěné chladiče a nedořešený odvod horkého vzduchu atd. ... To je jen pár věcí, které mně teď napadly, některé chyby jsou u nového modelu odstraněné, některé přetrvávají. A to ještě nezmiňuju úpravy, které je nutné udělat, aby na Spyderovi mohl vozíčkář trochu normálně jezdit (což ale většinu z vás pochopitelně netrápí a nezajímá).
Tím chci jen říct, že při té cenovce, by opravdu měl být Spyder technicky "dotaženější". Motorka by za ty peníze byla snad pozlacená. Jak ale zaznělo v jednom reklamním sloganu: "Když ji miluješ, není co řešit." Někdo na novýho Spydera chechtáky má, někdo koupí starší kus, ale myslím, že všichni to dělají proto, že milují jízdu na motorce a motorky samotné. Lhostejno, kolik mají kol.
Tak ať vám to dobře a dlouho jezdí.
Ten RS-S SE5 ještě, ale tohle ne é
Lidi zlatý, vždyť je to tříkolovej nesmysl. Souhlasím s Majkim, že se za tím i slepý otočí, ale většinou s hurónským smíchem
Přews všechnu kritiku tříkolek tady je poměrně velká skupina motorkářů, kterejm se z nějakýho důvodu líbí a dávají jim přednost. a tejně ajko jsou zmrzlináři a čopristi v jedný stopě, tak je logický, že ke klasickejm "čopráckejm" tříkolkám někdo začně stavět i tu zmrzlinářskou.
Můžou to bejt lidi, co se na motorce bojej, ale chtěj mít na cestě jinej pocit než ten v autě, nebo prostě si nevěřej že by mašinu ukočírovali...
Z CanAmáckýho portfolia bych chtěl zkusit tu sportovnější verzi, tohle je na mě moc autobus...
Hračka pro kluky..
Stejně mi Velorex přijde hezčí...
Musím se opakovat jako u všech tříkolek: geniální způsob jak spojit do jednoho vehiklu nevýhody auta i motocyklu a přitom vyloučit výhody auta i motocyklu. Totéž platí o čtyřkolkách. Ty alespoň bývají levné.
Na druhou stranu,když člověk přijde snadno k penězům a má velkou garáž !? Tak proč vlastně ne ?
Tuhle luxusní pecku jsem potkal v orlové tady u nás, hooodně COOL
i slepý se za tím otočil,
Předražený peklo, kombinující nevýhody auta s nevýhodami motorky.
hrozna kravina...
...nevím, už jsem se na to díval vícekrát...myslim na toho spydera...netuším, k čemu to je dobrý mít něco co vypadá jako motorka a nemoct si na tom užívat jako na motorce:)...a v neposlední řadě cena...:)...no nicméně ten Rotax bych rád viděl na něčem se dvěmi koly...mohlo by to být hodně zajímavé:)
Prasopes
A za ty prachy???
Za to už je parádní auto
za ty penize mam cabrio, ktere ma tu vyhodu, ze do nej neprsi a odveze na vylet celou rodinu, ne jen manzelku
niekedy by som si to rad skusil..