motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
marnej (2) napsal 15.12.2009 v 18:58

Taky musím pípnout , mám dojem že do motoru od rakušáků se HD evidentně nezamiloval, taky myslím že to bude důvod proč to zastavil, ale Erik jede alespoň pro eRka dál a to je pro ty co na tom chtěj závodit nejdůležitější. Jinak jo to CR je hezčí než R. Ale jsem rád že je to článek kde se konečně dokáže pár lidí - motorkářů - normálně bavit. Přeju všem brzké jaro , Stráťa, Jarda, DMC.motobiker, DaliboRR, Anti, Seikos,Akro, Martin88,Erique atd.

nsan287 (3) napsal 15.12.2009 v 18:22

konkurovat japoncum se da jedine tim,ze ta motorka bude necim zajimava,nebo inovativni.bohuzel nic z toho buell 1125R nenabizi a vsechny ty "zajimavosti" ktere ma jsou naprosto neprakticke a je to v podstate krok zpet ve vyvoji motocyklů

DMC.motobiker (-23) napsal 15.12.2009 v 18:11

Anti> Ale Mlho, o tom se tu už dobrou půlhodinu bavíme...

stráťa (111) napsal 15.12.2009 v 16:50

DaliboRR: Rozdíl tam vidím ten že ze strany vlastníka pravděpodobně ani nebyla moc snaha značku zachránit (radši si zahráněj vlastní prdele a budou dál dělat HD, to je mě ten buell milejší) ale prostě se jim hodilo ho zavřít. Taď kvůli tý krizi klesaj prodeje všem, buell určitě nebyl vyjímka ale nikde sem neviděl napsaný že by skončil proto že tak hrozně prodělával. Kdo ví jak to ve skutečnosti bylo ale rozhodně bych netvrdil že buell krachnul (zůstal bych u slovíčka skončil).

Anti (405) napsal 15.12.2009 v 15:59

Erik chtěl zřejmě udělat supersport.Proto nemohl použít místo motoru tu obludu s logem HD...
Jinak je pravda,že jako výrobce specifických strojů pro užší okruh fanoušku by se mu zřejmě dařilo lépe...

DMC.motobiker (-23) napsal 15.12.2009 v 13:33

DaliboRR> Přesně tak , může za tím být stejně tak dobře pomsta HD za nepoužívání jejich motorů , jako třeba skutečný důsledek krize , nebo možná opravdu neúspěch značky, malé tržby, malá prodejnost , každopádně Buell je malovýroba pro "fajnšmekry", a takové mají problémy vždycky , stačí se podívat na ostatní, Voxan, Norton, Bimota, dokonce i ta MV-Agusta, kdyby je nedržel někdo "větší", nebo by se je rozhodl potopit, byl by to pro ně prostě konec , a Buell jako značka bez tradice delší než půl století asi neměl takovou podporu, jaká byla třeba , no co dodat, je ho škoda, škoda, škoda...

SuperSic58 (1447) napsal 15.12.2009 v 12:11

Za ty prachy raději chřipku

DaliboRR (1) napsal 15.12.2009 v 11:37

Zas ten Buell tolik nesleduji,ale možná máš s tím Rotaxem pravdu.Ono i začít pokukovat po třídě suberbike je velmi nákladná záležitost...možná kdyby se držel osvědčeného HD a dělal jen motorky pro "fajnšmekry" třeba by nekrachl.Ale kdo ví jak to nakonec vše je...na veřejnost se dostane jen to co oni chtějí a pravé příčiny nám můžou být utajeny

DMC.motobiker (-23) napsal 15.12.2009 v 11:24

DaliboRR> Já si zase myslím že důvod konce značky Buell byl ten spropadenej Rotax , vem si to, jak dlouho Erik používal motor ze Sportstera? A po tu celou dobu mu jeho firma jenom vzkvétala , od X1 až po dokonalej XB12 , kterej už byl dotaženej do vrcholné kvality , to proč podle mě padnul byla honba za výkonem, k čemu Buell co má 150 koní? Jo, je to pěkný, ale mě úplně stačí těch 100 koníků ze stoleté dvanácky , která dělá Buell Buellem , a kdybych nevěděl co s prachama, tak si jich klidně koupím tři od každého modelu , a nejen já, ale né každej si může koupit to co se mu líbí , myslíš že kdybych měl na to prachy, kupoval bych si radši Monstera 600? A mimo jiné to proč mě Buell tak uchvátil, je ta kombinace klasického nabušeného Véčka od HD v kombinaci s nejmodernější technikou a netradiční konstrukcí , pro mě bude Buell patřit navždy mezi nejlepší Naked / Street biky, a jednou si ho stejně pořídim...

DaliboRR (1) napsal 15.12.2009 v 11:03

A to podle tebe znamená co? Že úspěšně vyvýjí další hrůzostrašnost? Jestli neumíš anglicky tak si nechej přeložit Ericův monolog.

stráťa (111) napsal 15.12.2009 v 10:24

DaliboRR: Psal sem to už u toho článku kde se psalo že buell končí. Zatím nikde sem neviděl napsaný že by buell krachnul, jenom to že HD jako většinovej vlastník rozhodl že ho zavřou.

DaliboRR (1) napsal 15.12.2009 v 08:42

DMC.motobiker: Nesouhlasím...kdyby jak píšeš: "motor z HD kterej uchvátil tolik lidí a spousta lidí na něco takového čekalo." ...tak by nekrachnul!!! Právě,že o jeho stroje nebyl zájem...aspoň ne takový aby se to vyplácelo.Takže těm co litují,že krachnul,lze říct jediné...měli jste si Buell koupit,možná by tak nepadnul.

AKRO (-498) napsal 15.12.2009 v 00:20

Tak to aspoň zkusil! A nevyšlo to! Já jsem Buellům nikdy moc nefandil, Ze začátku tam bylo dost mizerné řemeslné zpracování i když se to v posledních letech hodně zlepšilo, vždy mi celý Buell připadal něco, jako když se snaží udělat z náklaďáku osobák. Technik je Eric dobrý a třeba se o něco ještě pokusí.

DMC.motobiker (-23) napsal 14.12.2009 v 23:39

Zajímavej stroj to určitě je , ale pro mě by to nebylo , s 1125 CR bych si určitě ještě dal docela říct , ale tohle opravdu ne, chápu že Erik je duší závodník a chtěl něčeho dosáhnout na závodním poly , a tohle pro něj byla asi nejrychlejší a možná i jediná možnost jako toho docílit, ale myslím že to byla vážně trošku rána vedle , možná kdyby tam použil modifikovaný motor z V-RODa, HD by s ním takhle nevyje*al , ale tohle asi vážně nemělo budoucnost! Třeba 1125 CR byl super, krásná mašina s netradičním designem , co jede tak jak se na její třídu sluší a patří, možná i lépe , a o řadě XB se nemá cenu bavit, ta je prostě dokonalá , jak v "eRku", tak v "eSkách", a fakt nemá chybu , prostě Buella dělá motor z HD, kterej uchvátil tolik lidí a spousta lidí na něco takového čekalo , no ale Erik podle mě ještě neřekl poslední slovo, ale i kdyby, nechal toho po sobě hodně, u HD přinejmenším XR1200 , první Buelláckej HD, a i v Japonsku se toho chytili tak rychle jak mají ve zvyku , takže to všechno asi stálo zato , a o to víc je značky Buell škoda... Každopádně tohle mělo k Superbiku ještě hodně daleko, ale to nic nemění na tom že Erik by to jistě časem dohnal!

Anti (405) napsal 14.12.2009 v 22:46

Holt si Erik vyzkoušel,že Japončíci jsou tak daleko kvůli tomu,že už to dlouho dělaj...
Nechci být hnusný a uštěpačný,ale opravdu se opět potvrdilo,že Amíci prostě umí jednu jedinou kategorii strojů.Nejspíš od nich nikdy nevzejde nic jiného než jejich obstarožní véčkové twiny...

Maxim (21) napsal 14.12.2009 v 22:29

absolutne se mi nelibi a jeste ke vsemu to hodnoceni z okruhu je jeste horsi nez jsem vubec cekal

seikos (976) napsal 14.12.2009 v 22:04

Buellovi zlomil vaz ten motor z Rotaxu. U HD si rekli, co z toho kwa mame? Kdyz uz i motory od nas nebere

martin88 (31) napsal 14.12.2009 v 21:52

Clanek potvrdil moje davne tuseni, ze tudy cesta nevede a ze tohle mu zlame vaz. Zustat u extravagantnich nahacu a tim smerem to rozvijet dal by bylo asi jistejsi.

marnej (2) napsal 14.12.2009 v 21:42

Předpokládám že nikdo tady neni takovej wůl aby si koupil motorku s tím že je špatná a aby se jen ukazoval (podle pár názorů by ani nebylo u Buella s čím ) . Jen co člověk to názor - já taky JEZDÍM, jezdím i na kole a není špatný , v každým je trocha exhibicionismu a každýmu udělá dobře když mu jeho stroj někdo pochválí, a je jedno kdo ho vyrobil. Jsme motorkáři,nebo se dělíme podle značky motorky ? Někdo má rád holky někdo vdolky ale dvě kola a motor máme všichni.

ZZR1200 (127) napsal 14.12.2009 v 21:16

Nikdy bych si nekoupil špatnou motorku jen abych se odlišil od ostatních.. Na motorce chci hlavě JEZDIT a jestli se po té mašině někdo otočí nebo ne je mi jedno...

erique (0) napsal 14.12.2009 v 17:51

bolo tam presne povedane ta motorka neni celkom dotiahnuta do dokonalosti. tiez som toto leto 2 dni testoval 1125CR a jeden den som mal pozicany aj 1125R. bol som ohromeny motorom, kolko to ma sily, skoro som si cvrkol a kakol do gati, ale fakt zatacky tomu moc nechutili a brzdy davaju ramu riadne zabrat. po dvoch dnoch na pristrojovke tomu blikal motor mazanie a to mal najazdenych len niakych 4000 km proste uz z toho bolo vidiet ze kvalitativne tam odchadzaju veci dost skoro aj ked to vyrobili v Rakusku. ale v celku krasna motorka ktora z vas stiahne kozu ked jej date kakavko a usmev vam vytaha az po usi.

este videjko co som si natocil z testovacky vo Viedni

//www.youtube.com/watch?v=cQ3L5TDOD4U

marnej (2) napsal 14.12.2009 v 17:30

Jak je psáno v komentáři u článku z Dubna o 1125 vaaclavem: že je rozdíl koukat na fotky a vidět ji ve skutečnosti. Plně tomu věřím, a doufám že příští sezonu ji někde uvidim.Zatím říkám-divný to sání a výfuk ale XB9S se mi na fotkách před šeti sedmi rokama taky nezdála jako něco extra, a když jsem jí viděl na vlastňáky před třema rokama - byl jsem z ní úplně vedle sebe a stále jsem . Erik je frajer a maká pro svý stroje dál, místo aby seděl na teplý židličce u HD, takže Erik

stráťa (111) napsal 14.12.2009 v 16:32

DaliboRR: Tedle model asi jo, ale ty s klasickým vzducháčem od H-D sou podle mě povedený a zajímavý motorky.

Jarda (284) napsal 14.12.2009 v 15:59

Ahoj, ja bych Erika zase tolik nepomlouval. Udelal spousty prace na vyvoji svych masin (napr.pouziti koncovky vyfuku pod motorem), ale tohle neni plne to prave orechove. Ono, kdyz se clovek podiva na tuto fotografii, kde vedle sebe stoji RSV4 a 1125r je to jasne: //img.motorkari.cz/upload/images/cache/clanky/15015/20091211125303-IMG_7011_JPG_resize_1200x800__type_jpg_.JPG

DaliboRR (1) napsal 14.12.2009 v 15:34

Stráťa: Ale to se pleteš...tenhle Buell je vyroben primárně jako sportoví nářadí a dopadl při testech tragicky.Nic víc nic miň.

stráťa (111) napsal 14.12.2009 v 12:11

devastator, lynx, DaliboRR: Technický parametry sou jedna věc ale pokud se člověk nechystá závodit (na to si todle asi težko někdo vybere) tak o ně v podstatě vůbec nejde, jde o pocity a ty sou subjektivní. Někdo hledá motorku která jede jak po kolejích a táhne ve všech otáčkách, někdo má radši když se musí snažit aby to jelo atd.
Stejnětak design, mě se to už i celkem líbí (asi sem si na to zvykl).
To že Buell dělal něco jinýho než všichni ostatní a neohromovalo to technickýma parametrama neznamená že to bylo špatný, jenom to že to bylo určený pro trošku jinou skupinu lidí.

enusim2 (21) napsal 14.12.2009 v 11:55

zajímavá motorka.ten kačeří zobák ve předu je fakt širokej jak svona,jen nechapu kdyz vidim ty zrcatka jak trci ze v nich nebylo nic videt. to sani je taky monstrozni,jen ten zadek nejak odflakli a je jednoduchy. ale co nahradni dily,ten predni kotouc atd atd. a navic asi i cena nebude moc prizniva,ikdyz...ale nejdulezitejsi je ten test,cekal sem chvalu ale docela shrnute rekli ze je to motorka na hovno co se tyce jizdnich vlastnosti sportu.

lynx (97) napsal 14.12.2009 v 10:59

Konec této značky není žádné neštěstí. Stejně jako číňani si na výrobu kvalitních mašin jenom hrají - důležité je být in motorkář a ne kvalita stroje Je dobře, že autoři testu si tentokrát nebrali servítky a "kvality" mašiny po pravdě popsali.

DaliboRR (1) napsal 14.12.2009 v 10:26

Tak teď už je mi jasné proč Buell krachnul.Kolik dolarových chechtáků musel stát vývoj a výsledek je dle zmíněných testů žalostný.To že je hnusný jak bič na hrochy bych pominul,ale co pominout nejde je,že tohle se "Ericovi" velmi nepovedlo...ostatně jako celý Buell

marnej (2) napsal 14.12.2009 v 10:25

To sání na druhej válec je hnusně veliký, ale chtěl bych se svézt jakej je ten Rotax , závodní (racing) to bohužel, ale krom názvu nikdy nebude. Starší eRka jsou hezčí ale eSko je jedinečný i když to kde kdo nechápe, mě Bullík bere

Předchozí
1 2
Následující



cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist