Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Test jsem projel dvakrát a líbí se mi to. Vzhledově trochu punk, ale pěkně sladěný a osobitý, tohle si s ničím nespletete. Motorka, kterou nepřehlédneš, mezi stovkama dalších si ji proto pamatuji z předloňské výstavy.
A jestli to ještě k tomu dobře jede, jak píše tester i níže diskutující, není za ty prachy co řešit. Leda pozice za řidítky, kterou si musím vyzkoušet. Doufám, že to bude v pohodě, v testu stojí, že to je velká mašina.
Vybornej bajk... Mel jsem moznost ject s dvouma kamosema na vsech trech a hodne sviznym tempem (omlouvam se vsem na mnohem silnejsich strojich ktery clovek za dva dny na tech okreskach vomet )... Kazdopadne zpracovani super, podvozek i bez zasahu fungujici na jednicku a vyborne slazenej, brzdy i v zakladu nevadnou, coz me prekvapilo, motor prijemnej zatah...
Neco malo motorek (hodne) jsem projel a tohle je fakt pecka, daily motorka se kterou clovek zajede do prace, zablbne si na okreskach, prejede kdejakou polnacku a nic ho nelimituje... Dokonce ani hlavni silnice (jel jsem s tim 175kmh a mam 100kg)...
Pro scramblery mam slabost a tady dostanete za ty penize supr stroj kterej nejen ze funguje ale hlavne i supr vypada
Za me davam taky 10/10 protoze to jakou to dostalo cocku a jak to fungovalo bylo super... Navic hezkej nazev BRIXTON kterej pusobi anglicky a narozdil od pana v testu mi to vyslovene sedi vcetne toho prvku na nadrzi ala UK
Kdo chcete daily motorku a mate v garazi nejaky delo a nebo nemate nic, vemte ty prachy a mazejte si to pujcit, budete nadseny (a to jsem detailista a jen tak neco nepochvalim)... Supr stroje vsechny tri (jedina vytka smeruje ke clasic verzi a to uzky riditka - ani siroky, ani uzky, proste divna pozice rukou - vyhodit je hned do popelnice... jinak nic)
Taky jsem měl možnost se v rámci moto test campu svézt, jízdně mě nejvíc chytl stříbrňák (nevím z hlavy co je to za typ, zkrátka ten neoffrout s širšíma řidítkama), ale asi bych zobl spíš XC, kvůli ofrout radovánkám a komfortu. Pohodový prdítko, uhánět umí, hoblovat hlásiče umí , vizuálně mě na něm nic neuráží, motor a podvozek jsou dobře sladěný a motorka nemá žádnou zjevnou slabinu (uvidíme co přinese čas). Jestli je to čínská kopie nebo není těžko říct, rozhodně tak ale nevypadá ani komponenty ani kvalitou zpracování - u menších objemů téhle značky ta rozpočtovost poznat docela je, tady až na socvobyč hranatej bakelit přepínače na řidítkách (já vim, klasickej novinářskej hejt na nějakou banalitu ) by člověk hádal cenovku vyšší. Nevypínatelný ABS zamrzí, kde to má pojistky? Trochu pruda je i placatý sedlo, ze sporta jsem zvyklý zapřít se zadkem, tady moc není o co, ale to je spíš jen o zvyku. Za mě 10/10 pro celou řadu pětistovek, moc příjemný svezení a hlavně zjištění, že nepotřebuju mít pod zadkem 200+ HP, abych se na motorce dobře bavil.
Já vám nevim, ale ten pocit, že tam mam okopčenej motor z japonce, kterej navíc nedosahuje kvalit originálu, by mě dost sejřil... Jinak je to pěkná motorka, ale prostě 165 tyček za čínskej půlitr, to fakt ne.
Mám ji doma! a můžu směle doporučit Já od neopaměti silničář na poměrně silných strojcích vyšších kubatur, jsem si na "stáří" pořídil todle "brnkadlo" :) prostě jsem chtěl i mimo tu suchou hladkou silnici s perfektním povrchem, která se v našich luzích a hájích skoro nevyskytuje, další věcí byla pořizovací cena a motorka měla být lehká v nejlépe v retro dizajnu..nebudu se někde plácat s kolosem GSem kterou maj všichni :) Moto jsem si pořádně pře koupí odzkoušel, měl jsem možnost si ji ZDARMA!!! na skoro týden! zapůjčit v perfektním obchodě G-moto Praha, kde mi ve všech ohledech vyšli maximálně vstříct. Zapůjčovací kus jsem vyloženě trápil ...jsem prase ano :( zvyklý ze silných moto stále pod plným hlava nehlava do omezovače :P Vybírali sme s přítelkyní vyloženě "ohavné" úseky v krásné přírodě Šumavy . Moto to zvádlo s grácií...opravdu není problém proletět rozbitou asfaltku poslední kategorie ve 130ti bez nějakého mrknutí oka , ať se práší za kočárem...todle je ono ... polní úseky, rozkvetlé louky, svoboda todle je Brixton XC. Přesto že to má jen těch 35kW na běžné projížďky právě horším terénem to bohatě stačí, silniční 160 ve dvou taky není úpe málo a i při maximálním využití výkonového potenciálu se mi spotřeba pohybovala na hodnotě 4,2/100km což beru v dnešní době jako hodně slušnou devizu. Motorka se skvěle ovládá , je to hračka, já jsem spoko :)
Opravdový scrambler s hranatou nádraží a výfukem vedeným spodem
Byl by zajímavý test všech tří verzí. O téhle značce je toho zatím málo, což je škoda, jak se zdá
A i proti ducati scrambler obstala na okreskach....

Test jsem projel dvakrát
a líbí se mi to. Vzhledově trochu punk, ale pěkně sladěný a osobitý, tohle si s ničím nespletete. Motorka, kterou nepřehlédneš, mezi stovkama dalších si ji proto pamatuji z předloňské výstavy.
A jestli to ještě k tomu dobře jede, jak píše tester i níže diskutující, není za ty prachy co řešit. Leda pozice za řidítky, kterou si musím vyzkoušet. Doufám, že to bude v pohodě, v testu stojí, že to je velká mašina.
3 reakce
Vybornej bajk... Mel jsem moznost ject s dvouma kamosema na vsech trech a hodne sviznym tempem (omlouvam se vsem na mnohem silnejsich strojich ktery clovek za dva dny na tech okreskach vomet
)... Kazdopadne zpracovani super, podvozek i bez zasahu fungujici na jednicku a vyborne slazenej, brzdy i v zakladu nevadnou, coz me prekvapilo, motor prijemnej zatah...

(a to jsem detailista a jen tak neco nepochvalim)... Supr stroje vsechny tri (jedina vytka smeruje ke clasic verzi a to uzky riditka - ani siroky, ani uzky, proste divna pozice rukou - vyhodit je hned do popelnice... jinak nic)
Neco malo motorek (hodne) jsem projel a tohle je fakt pecka, daily motorka se kterou clovek zajede do prace, zablbne si na okreskach, prejede kdejakou polnacku a nic ho nelimituje... Dokonce ani hlavni silnice (jel jsem s tim 175kmh a mam 100kg)...
Pro scramblery mam slabost a tady dostanete za ty penize supr stroj kterej nejen ze funguje ale hlavne i supr vypada
Za me davam taky 10/10 protoze to jakou to dostalo cocku a jak to fungovalo bylo super... Navic hezkej nazev BRIXTON kterej pusobi anglicky a narozdil od pana v testu mi to vyslovene sedi vcetne toho prvku na nadrzi ala UK
Kdo chcete daily motorku a mate v garazi nejaky delo a nebo nemate nic, vemte ty prachy a mazejte si to pujcit, budete nadseny
1 reakce
Mně by zajímalo porovnání s benelli 500 trail
2 reakce
Taky jsem měl možnost se v rámci moto test campu svézt, jízdně mě nejvíc chytl stříbrňák (nevím z hlavy co je to za typ, zkrátka ten neoffrout s širšíma řidítkama), ale asi bych zobl spíš XC, kvůli ofrout radovánkám a komfortu. Pohodový prdítko, uhánět umí, hoblovat hlásiče umí
, vizuálně mě na něm nic neuráží, motor a podvozek jsou dobře sladěný a motorka nemá žádnou zjevnou slabinu (uvidíme co přinese čas). Jestli je to čínská kopie nebo není těžko říct, rozhodně tak ale nevypadá ani komponenty ani kvalitou zpracování - u menších objemů téhle značky ta rozpočtovost poznat docela je, tady až na socvobyč hranatej bakelit přepínače na řidítkách (já vim, klasickej novinářskej hejt na nějakou banalitu
) by člověk hádal cenovku vyšší. Nevypínatelný ABS zamrzí, kde to má pojistky?
Trochu pruda je i placatý sedlo, ze sporta jsem zvyklý zapřít se zadkem, tady moc není o co, ale to je spíš jen o zvyku. Za mě 10/10 pro celou řadu pětistovek, moc příjemný svezení a hlavně zjištění, že nepotřebuju mít pod zadkem 200+ HP, abych se na motorce dobře bavil.
4 reakce
Zajímavé motorka, proč ne, ale dokud nebude mít dealerskou a servisní síť....
sympaticka motorka ... tedy az na ten hnus na a okolo predniho svetla ... a ten padaci ram je tez "dilo" ... jinak pekne
díky za test,Jen ať se výrobci snažej, ať je co nejvíc konkurence, dobře pro nás
Já vám nevim, ale ten pocit, že tam mam okopčenej motor z japonce, kterej navíc nedosahuje kvalit originálu, by mě dost sejřil... Jinak je to pěkná motorka, ale prostě 165 tyček za čínskej půlitr, to fakt ne.
6 reakcí
Viděl jsem ji na výstavě jezdit a má pěkný zvuk už z výroby
Mám ji doma! a můžu směle doporučit
Já od neopaměti silničář na poměrně silných strojcích vyšších kubatur, jsem si na "stáří" pořídil todle "brnkadlo" :) prostě jsem chtěl i mimo tu suchou hladkou silnici s perfektním povrchem, která se v našich luzích a hájích skoro nevyskytuje, další věcí byla pořizovací cena a motorka měla být lehká v nejlépe v retro dizajnu..nebudu se někde plácat s kolosem GSem kterou maj všichni :) Moto jsem si pořádně pře koupí odzkoušel, měl jsem možnost si ji ZDARMA!!! na skoro týden! zapůjčit v perfektním obchodě G-moto Praha, kde mi ve všech ohledech vyšli maximálně vstříct. Zapůjčovací kus jsem vyloženě trápil ...jsem prase ano :( zvyklý ze silných moto stále pod plným hlava nehlava do omezovače :P Vybírali sme s přítelkyní vyloženě "ohavné" úseky v krásné přírodě Šumavy . Moto to zvádlo s grácií...opravdu není problém proletět rozbitou asfaltku poslední kategorie ve 130ti bez nějakého mrknutí oka , ať se práší za kočárem...todle je ono ... polní úseky, rozkvetlé louky, svoboda todle je Brixton XC. Přesto že to má jen těch 35kW na běžné projížďky právě horším terénem to bohatě stačí, silniční 160 ve dvou taky není úpe málo a i při maximálním využití výkonového potenciálu se mi spotřeba pohybovala na hodnotě 4,2/100km což beru v dnešní době jako hodně slušnou devizu. Motorka se skvěle ovládá , je to hračka, já jsem spoko :)
4 reakce
Názor v porovnání s Fanticem Rally?
2 reakce