Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Klasický design BMW, napoprvé bliješ a za čas už bys jinou ani nechtěl
K dotazům o velikosti nádrže - 30 litrů benzínu znamená 20 kg, rozdíl mezi prázdnou a poloviční bude cca 10 kg, jak moc to změní geometrii nechám na posouzení každého soudruha...
Chtěl bych vidět, jak budou ty kovové části vypadat nalakované třeba na černý mat... to bych si asi nechal udělat, a byl by triple-triple black
Nedávám zvuk a cenu motorka do terénu za 800 je nonsens
Tak už to někdo udělal místo mě a výsledek
Klasický design BMW, napoprvé bliješ a za čas už bys jinou ani nechtěl
a cenu
motorka do terénu za 800 je nonsens
K dotazům o velikosti nádrže - 30 litrů benzínu znamená 20 kg, rozdíl mezi prázdnou a poloviční bude cca 10 kg, jak moc to změní geometrii nechám na posouzení každého soudruha...
Chtěl bych vidět, jak budou ty kovové části vypadat nalakované třeba na černý mat... to bych si asi nechal udělat, a byl by triple-triple black
Nedávám zvuk
Diskuze:
Bez jakékoliv diskuze a pochybností,je odporná ...
Pokud funkčnost znamená dokonalost a potažmo tak určí její krásu,
tento případ to popírá
Hnus jak prase.
A to mám BMW rád, normální 1300 se mi líbí.
Už by o ti designéři v Mnichově mohli přestat kouřit! Tady jen chybí místo boxera elektromotor.?
1 reakce