husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
bower (2) napsal 31.12.2021 v 10:59

To že ji má každý mi nevadí, že mám plastové kufry mi také nevadí. Jezdím všude možně ,většinou na Balkán ,nebo po republice. Kousek po pláži nebo lesem k vodě, kdekoliv ,ale většinou po silnici. GS jsem měl 10 let ,teď druhá nová .Neskutečná pohoda, k tomu motorka je, nejsem ,,náročný" :)

Plameňák01 (24) napsal 25.09.2021 v 22:58

Letos jsem se stal majitelem, letošního R 1250 GS Adv, před tím jsem sedlal KTM 1090 R a potom KTM 1290 SAR, k tomu můžu sedlat ještě loňskou Hondu 1100 ATAS.
Co mě na GS překvapilo oproti 1290 SAR, je úžasné pohodlí a brzdy, motor je proti KTMce hodný.
Ale s čím nemůžu souhlasit, je to, že GS nemá vibrace, ty jsou horší než na KTMce, řazení jde o něco hůř a zařadit neutrál, je skoro, řekl bych šílený, stejně jako na 1090 R.
Světlo svití líp na 1290 a nová Africa je ještě o třídu víš, přisvěcování do zátočin, jako by tam vůbec nebylo, v tomhle opět kraluje Africa.
A displej, je taky kapitola sama pro sebe, u KTMky sem si mohl nastavit, jaké údaje se mi budou zobrazovat na hlavní obrazovce, u BMW to jde taky a rolujou se dokola po jednom.
Motorka to je slušná, ale ta recenze, mě spíš připomíná reklamu.
A to, že je GS bezpohlavní a bez emocí, je pravda a díky tomu jí mám rád, z KTMky emoce rovnou stříkaly a jela, jak píchlá svině, tohle je motorka na pohodovou jízdu.

Brukev (850) napsal 22.09.2021 v 04:09

Za mě parádní test . Před par lety jsem této kategorii docela podlehl takže každé srovnání je fajn .
My co začínali na nahacich a pod si větší pohodu za riditky asi neumíme představit, takže GS v tomto ohledu kraluje. Teď mám 1290 SAD/S a první co koupím bude ladak ... ano po 700 km na cestách už trochu unavuje, ale k rychlořazeni je to pro mě povinnost bo je to proste bozi . GS si dam k padesatinam a do te doby si budu užívat mršnost KTM

SuperSic58 (1307) napsal 21.09.2021 v 16:50

Díky Vláďovi a klukům za test a video Kdybych ale vybíral motorku v týhle kategorii a za tyhle boby, tak bych vybíral mezi Multisrandou V4 a supradvíkem, tam ty motory přeci jen přinesou víc zábavy a taky líp vypadaj. A pokud bych nehonil koně, tk jasná Africa, ta je ze všech největší fešanda

zahadnytajemny (48) napsal 21.09.2021 v 16:38

Diky za komplexní test. Před pár dny jsem dal v ramci predvadecky 50 km v provedeni Adventure. Byl jsem prekvapeny jak hodna, ovladatelna a citelna je. A diky nizkemu tezisti i lehka. Dosahnul jsem i pri 179 cm. Vadil mi vyrazny aerodinamicky hluk od predni masky motorky. Prodejce o tomto nedostatku vi, nepomuze pry ani zadna zmena vysky plexi. To bych u teto vlajkove lodi necekal. Taky mi u bavoraku vadi hur dostupny ovladac blinkru pres kolecko ovladace displeje. A musím se připojit k pocitům některých z motoru. Jede neskutečně, vždy a pořád, přitom je dokonale dávkovatelný...ale taky mně to přišlo lineární (nudné, elektro) až příliš. Jinak není moc co vytknout.

Tdicko (32) napsal 21.09.2021 v 07:37-1

Test ok. Konecne niekto napisal o nezmyselnej hlucnosti Akrapovica…ocakaval som pri zmene rezimu motora z Dynamic na Roud pokles hlucnosti, ale nic…. Na dialnici nepouzitelny, aj ked aj original nie je pri 130km/h uplny ideal..
Ako dopadol test navigacie… som nepostrehol. Alebo ste si ju radsej ani nedali na motorku, pretoze je stara a predpotopna?
A este jedna vec. Mne pri dazdi strasne vadi voda, ktora sa odraza zo zadneho kolesa a frka bud do spolujazdca, alebo do mna a zo zadu mi je na nohy neuveritelna zima. Mate prosim niekto tuto skusenost?
Ohladom prevodovky… mam na GS 1250 59 tis km.. je v zaruke, neriesim. Ale obcas mam pocit, ze toho uz ma ta prevodovka dost..

K167 (1470) napsal 20.09.2021 v 22:07-1+2

Za mě osobně je největší potíží tohoto motocyklu v terénu telelever. Jednou jsem hodil s R1200GSA pěknou tlamu po tom, co jsem se po projížďce po polňačkách vracel k silnici a v místech, kde už polňačka u silnice byla vyasfaltovaná jsem najel na volný kámen ze štěrku frakce asi 63, spadnul jsem "jako podťatý" a uštípl jsem si kousek kloubu na pravé ruce. Za mě prostě telelever ty informace o tom, co se děje pod motorkou, odfiltrovává až moc.

Mig_35 (345) napsal 20.09.2021 v 20:57

Bavi me ty obavy o to, že když se s touhle motorkou budou skákat lavice, že se dřív nebo později např zlomí kyvka.

Kdo to jako udělá? Ty soudruhu? Jsi opravdu takový střelec?

Zedsdead (293) napsal 20.09.2021 v 20:40+1

PS:
Když se kouknete na výkonovou křivku, tak bude mít boxer až do omezovače víc koní než řadový 4-válec.
Tzn. když chceš boxer předjet, musíš někam k 10000 otáček.

Zedsdead (293) napsal 20.09.2021 v 20:35-1+2

Skákat a brodit na GSu mi připadá jako jezdit rallye s Ferrarri. To určitě jde taky.
Spíše dobrá reklama, než reál.
Co ta motorka ale umí je, že umí toho dost. Třeba uveze 2 s batožinou pohodlně do Alp. Jede brutálně, bere málo, řetěz nemažeš...atd..
Proč ne.

prof_Ikebara (6) napsal 20.09.2021 v 18:51-1+2

Já nemůžu skousnout tu hlučnou převodovku. Pokud je motor studený, tak je to celkem v pohodě. Jakmile se ohřeje, tak je to neskutečná kovadlina.

danjan (4) napsal 20.09.2021 v 18:48-1+4

Já si letos pro nové GS šel a chtěl jsem ho, testoval, půjčil si ho na celý den, ale nic... Líbí se mi, moc pohodlné svezení, motor táhne skvěle, motorka se skvělé ovládá, vše je vlastně výborné... Ale vlastně ten motor byl důvodem proč ne, vůbec mne nebavil. Chová se jako elektromotor, vždy táhne, ale je z něj pořád stejný pocit, stejný zvuk, nevím..
Každý se prostě zamilujeme, do jiné, ještě že tak

MartasUS (108) napsal 20.09.2021 v 16:35-4+2

Proč si každý myslí, že 1250GS je jen na lehčí terén a polňačky. Ta motorka dá "všechno" co kdejaké endurko. Nesmí to řídit ale ňouma a nebo kolenovrt co řeší každý škrábaneček.

vitik (78) napsal 20.09.2021 v 16:34

V hledáčku bylo, na vzhled to nejezdí, tak jsem ho pominul a pak jsem šel na konfigurátor BéEmWé, namačkal tam co jsem chtěl. Do toho se přidaly pakety, které jsem nechtěl, ale být tam musely, aby šlo přidat to co jsem chtěl. No a i v základní barvě jsem se dostal.....tramtadadáááá...568000,-. Takže CESTOVNÍ endurko s kardamonem buď výkonově scíplá Guzzi V85TT za 400 000,- nebo GS za 568 000,- , a ještě vlastně bez kufrů, či ojetina. Nebo se rozčilovat na cestě každej večer s řetězem. Dobře, do guzziny dolívám zas olej každej večer (Teď jsem se vlastně nabonzoval, co jsem si vybral nakonec)... No ale volný trh a široký výběr si představuju trochu jinak Něco mezi bych bral. Výkonem i cenou.

Mig_35 (345) napsal 20.09.2021 v 15:24

Ze spy foto, které kolují internetem, to vypadá, že pro rok 23 má BMW v přípravě novou verzi R nine T scrambler, s přední 21kou, vyššími zdvihy, proste něco ve stylu nové HP2ky. Tak uvidíme - s cenou kolem 450 bych jí určitě dal přednost pro hrátky v terénu před GS:)
https://ruetir.com/2021/07/30/new-bmw-r-ninet-urban-g-s-and-scrambler-2023-foto-spia/

Obycejny_clovek (323) napsal 20.09.2021 v 14:25+6

Vláďa je PAN Motorkář a v jeho rukách je radost pozorovat, co mašiny umí. Dostane motorku na limit, kam se odváží málokdo z nás. A skvělé fotky, fakt pěkný test.
Děkuji za něj.

Mne osobně - jak říkám, můj názor, jakožto bývalého majitele GS - mi uniká význam velkého GS Adventure v terénu. Na cestován po asfaltu a polňačce super, do térénu to moc lidí nevezme, už jen s ohledem na cenu a elektroniku. S mašinu skoro za šest set bych se skoro bál
Některé "kabely" už nejsou vodiče, bezklíček často zlobí, shifter funguje jedině pod parou, jinak rána jako z děla, a ta elektronika s několika řídícími jednotkami? Stejně jako s auty je potřeba takové množství polovodičů, že to nestíhají fabriky vyrábět.

Že to má každej mi nevadí, že to stojí peníze taky ne, má to svoji cenu. S čím jsem nebyl spokojen je citlivost motorky, protože řetěz je tak silný, jako jeho nejslabší článek.

f.hoffi (23) napsal 20.09.2021 v 13:33+3

1. Každý ať si koupí za svoje prachy co chce, je to jeho věc.
2. Mám staré R 1200 GS (04), musel jsem se k ní projezdit na něčem jiném, neměnil bych, jízdní vlastnosti a všechno kolem, super.
3. Průser nastal až mi půjčili novou R1250 GS, tak minimálně o 3 levely lepší podvozek. Motor, už není takový traktor, je super. Chtěl bych ji, ale ta cena, to je raketa peněz. Já už vydržím s tou starou, tu už znám.

Mig_35 (345) napsal 20.09.2021 v 12:41-1+2

GS je tak dobré jako jezdec na ní... a tak je to vlastně se všema motorkama.

DejvGSR (52) napsal 20.09.2021 v 12:21+7

S chutí jsem si článek přečetl. Svoje GS téměř na chlup stejné specifikace, akorát v edici 40 let jsem přebíral o pár dní později V Carteku Praha. Nevadí mi, že jsem součástí stáda, motorek jsem celkem již dost vyzkoušel, vlastnil. Nikdy jsem nebyl extra střelec ani na asfaltu a ani v terénu. Holt jsem jen obyčejný mrdal. Ale přiznám si to. GS jsem koupil především z důvodu toho, jak mě ta mašina strašně mile překvapila, svoji použitelností, univerzálností, vysokým pohodlím, skvělým motorem a ovladatelností a také velmi dobrou spotřebou. Je mi padesát, závodník ze mě už nikdy nebude a tento stroj mi nabízí vše co potřebuji a využiji. Autoru článku děkuji za skvělé psaní a překrásné fotky GS v terénu. Hlavně ty skoky

DZARDINO (25) napsal 20.09.2021 v 12:19

Jak je možné že tady ještě nikdo nenapsal že ji má každej. Motorkářská lež století....

pk14 (175) napsal 20.09.2021 v 10:29+1

..."Každopádně je potřeba podotknout, že třeba kardanu to nědělá zrovna dobře." ... Co je to ten "kardan" víme?
To asi spíš používaný "letmáč" nemá velkou šanci dlouhodobe ustát doskoky nějakých 350 kg... At uz ten odlitek, nebo to celkem titerne hlavni lozisko kola. Kdo to nekdy videl rozebrane...
Třeba se ale mýlím. Pěkný motopodzim.

JardaBar (164) napsal 20.09.2021 v 09:40

Vypadá mnohem těžší než ve skutečnosti je.

Biker98 (21) napsal 20.09.2021 v 09:17-1+4

No kdyz vidim ty "cestovatele" po Praze.Motorku ovesenou od Touratechu jako do Pouste a oni jedou na kafe na Andela Na duhou stranu ty nase silnice jsou tak rozkopany ,ze se ten zdvih tlumicu hodi.
Ale vetsina me prijde ze je ve skupine koupim si Hummer do mesta a kdyz ne Hummer tak GS

Animals21 (47) napsal 20.09.2021 v 09:06+2

Máš můj obdiv, co s takhle velkou motorkou v terénu dokážeš. Nicméně mi smysl uniká. Pokud člověk tráví v terénu tolik času, je koupě takhle velké motorky prostě nesmysl. Další věcí je, že jezdit takhle sám, je nesmysl už úplně absolutní a myslím, že v reálu sám takhle nejezdíš, protože riziko zranění nebo odložení motorky tak, že ji sám nebudeš schopen zvednout, je prostě vysoké.

Přijde mi to jako dálniční test EXC. Ale proti gustu ...

MichalKimlo: já měl chvíli 1200GS z roku 2006, takže už archaickej model, ale tam mi děsně vadil průběh motoru. Věřím, že u 1250 to bude ÚPLNĚ jinde, nicméně volil jsem něco jiného. Design se mi ale naopak velmi líbí.

MichalKimlo (25) napsal 20.09.2021 v 08:44+2

dlho som patril medzi ludi, ktori GSom opovrhovali... potom som si zo zvedavosti kupil R1200GS a po motorickej stranke som sa na lepsej motorke naozaj nevozil...
Dizajn R1200GS ma nikdy nechytil za srdce, a neni tomu ani tak teraz... ale ten motor za to stoji, a nevadi mi byt clenom stada... motorku si kupujem pre seba, nie pre pohlady okolia...
R1250GS som neskusal, ale docela by ma zaujimalo si skusit, ci spozorujem rozdiel...
recenzia a fotky supr...




TOPlist