yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
BožíJezdec (21) napsal 04.09.2023 v 23:35

Cvrnda: Při tom broušení stupaček, to si ale zrovna ležel na zemi ne?

cvrnda (-1) napsal 29.12.2022 v 10:13-2

Měl jsem možnost strávit pár stovek kilometrů v sedle Káčka a za sebe musim říct, že žádný šlágr to neni. V zatáčkách každou chvíli brousíte stupačky, dlouhý je to jak tejden před vejplatou takže se to kroutí stejně jako moje 16 let starý Varadero nebo Electra Glide 2009. A s tou aerodinamikou mohu jen potvrdit. Takže pokud bych si měl vybrat mezi K 1600 GLT a R 1250 RT tak rozhodně R 1250 RT. Na dlouhé štreky super, lehký, ovladatelný, zábavný a hlavně dvouválec. ...Jo a líp vypadá

zhr3k (1) napsal 16.11.2022 v 11:37

"by se neměla vodit tak jednoduše a hlavně jistě i při tvrdé jízdě na rozbitém povrchu - trochu jako v počítačové hře" - velice trefný postřeh.

Malý detail, indukční nabíjení tam není, je nutné použít krátký zahnutý kabel USB-C-USB-C (originál, nebo třeba Vention Type-C (USB-C) 2.0 Right Angle to USB-C 0.5M Gray Aluminum Alloy Type). Osobně jsem na řídítka dal https://m-style.cz/m-style-neo-celokovovy-drzak-telefonu-s-15w-bezdratovym-dobijenim a telefon s Waze mám tam, když se zrovna nechystá pršet.

stevi (3) napsal 07.09.2022 v 08:52+3

Honzo musím říct, že je to perfektně napsaná recenze K1600GTL jsem měl, boj s větrem a neustálé upravování výšky pléga byla denní rutina. proti tomu ten motor, ten je opravdu jedinečný. doteď cítím takové ty lehké vibrace motorky při otočení plynem. z dlouhodobé zkušenosti mohu přidat, že ta motorka žere zadní gumy a brzdové destičky. obojí asi může ovlivnit jezdec. já jsem byl a vždy budu mladý a nevybouřený takže jsem to ovlivnil ve prospěch výrobce gum. nová sada gum nevydržela ani cestu z Prahy do Barcelony a zpět. ne že by se sjela uprostřed, ale přišla o tvar svého profilu a dalekého hůř se pak motorka skládala do zatáčky což při té váze po celém dni ježdění už moc zábavné nebylo. je to velmi jedinečný stroj z běžné produkce a klobouk dolů že ho BMW vůbec dělá...

prusles (20) napsal 06.09.2022 v 11:40

Super test!!

Codo (458) napsal 05.09.2022 v 17:36

Parádní test, užil jsem si ho! Díky Jinak za ty prachy by to Skopci měli dotáhnout. Převodovka, aerodynamika a optika přes plégo, to je docela marmeláda na TOP model...

teranet (0) napsal 05.09.2022 v 16:39

pěkně napsané.. jen.. bych podotknul..:
- autor jaksi zapoměl na K 1200 LT - to by se asi jediné vzdáleně přiblížilo ke Gold Wingu.. Snad nechce autor 1600 GTL s Gold Wingem srovnávat.. Jedná se o absolutně jiný segment. Nejblíž GW bylo právě 1200 LT a pak už nic. Pokud tedy autor nesrovnává jen motor..
- co se týče zpátečky tak na tu výrobce myslel od začátku, ale nechal si ji až na facelift jako překvápko. Se zpátečkou se počítalo už při vývoji a místo na ni bylo už v motorkách bez zpátečky připravené.. ;)
- špatná pozice stupaček je u všech 1600 GTL stejná (stejně hloupá) a horší než u GT a upozorňoval jsem na to již řed 11ti lety kdy jsem pro BMW 14 dní testoval první GTL v ostrém provozu.
- stejně tak audio.. K1200 LT mělo dobré audio (na tu dobu velice dobré - nakonec 8 reproduktorů v základu je bezva), K1600 má ušmudlané audio, které spolujezdec vzadu skoro neslyší, pokud není puštěno přes BT do helmy.
při testování, jsme řešili i test z pozice spolujezdce a to je teprve utrpení. Na K 1200 LT spolujezdec měl pohodlnější sedlo, nebylo tak vysoko takže mohl spolujezdec jezdit i s otevřenou helmou a dobře slyšel hudbu. U K 1600 tohle všechno mávnutím proutku zmizelo a pro spolujezdce zmizely všechny komforty na které případně byl z 1200 LT zvyklý.. Dost to tenkrát v testu spolujezdce propadlo.
- jinak podvozek je boží a v kombinaci s dobrou gumou asi není na světě lepší.
- šestiválcový motor neuvěřitelně skvělý (říkali jsme že to je jak elektromotor) a jediné co se mu dá vytknout je servisování (vše co se na něm dělá není žádný med a to ani výměna svíček) a první modely měly nevýhodu v uchycení přídavných světel na motoru a při pádu i na místě se s držákem světla vylomil kus bloku motoru. Pak se vyřešilo uchycení jiným způsobem právě při faceliftu..

K167 (2084) napsal 05.09.2022 v 14:26+2

Displej mobil zrcadlí
Vše luxusní zdá se
Kvalty - rány kovadlin
Neladí k té kráse

karibmw (4) napsal 05.09.2022 v 12:25

K tomu návrhu 2-spojkové převodovky. Jestli jel pan redaktor na prvním GW, tak to nemůže myslet vážně. Vždyť to byla hrůza a až v té nejnovější verzi to řadí relativně pěkně a plynule i dolů. Vzpomínám si, že mi žena po prvních pár km v jeho sedle řekla - podvozek supr, ale to cukání (ťukance do helmy) bylo mnohem lepší i když jsme spolu jezdily na TL-S, SV1000 nebo VTR-SP a to už je co říct! O kufrech na GW 1800 je škoda mluvit. Zlatý GW 1500.
Jestli tam dají někdy automat, tak jedině místo spojkového koše Hydroměnič a klasické mokré spojky. Jinak to bude další ucukané DSG, nebo ještě hůř CVT byť plynulejší.
Přeji fajn den a moc mě nepeskujte

CRF1000 (91) napsal 05.09.2022 v 12:13+1

jsem rád že po 9-10 letech výrobce konečně vyřešil problémy s navigací...byla to ostuda

Stevko1981 (-1) napsal 05.09.2022 v 10:30-1

Dobry den
Budem sa vyjadrovat jedine k svetlu. Je to odporne ... . O motocykloch BMW sa nevyjadrujem je to kapitola sama o sebe.
Pracoval som na jeho vyvoji v jednej f. venujucej sa vyvoju a vyrobe svetiel sidliacej pri Topolcanoch.
Na vyvoji, skuskach a homolog. toho svetla sa pracovalo strasne dlho viac ako rok a par mesiacov. Robil som tam na tom vnutornu kabelaz. cas a usilie k vyvoju tohoto svetla mi nedovoluju napisat nan nic poz.
Ako technicky je spickove ale nestoji za to trapenie,cas, obrovske mnozstvo penazi, testov, pokazenych vstahov prepracovanych vykendov co stalo.
Este raz je velmi odporne to svetlo... .

Piki (65) napsal 05.09.2022 v 10:11+1

Krasna masina

Slávek-TDM (142) napsal 05.09.2022 v 10:01

Zajímalo by mě, jestli to L v označení GTL znamená "Low" nebo "Luxury". Protože GTL má sedlo v nížce 750mm (s možnou výměnou v konfiguraci za 780mm), ale GT má v základu sedlo rovnou vyšší a navíc nastavitelné (někde jsem četl až do 820mm)...

Mig_35 (416) napsal 05.09.2022 v 09:10

Ani po deseti letech nevyřešili ty turbulence? To je u dálničního křižníku fail jako prase… když jedes po dálnici, posouvas plexi nahoru a dolu a ve výsledku porad stejně špatný
A hlučné a vzdorujici převodovky to je zjevně už rodinné stříbro u BMW

Pedl (249) napsal 05.09.2022 v 08:53

6 válců

Tifone (149) napsal 05.09.2022 v 08:45+2

pěknej test jen jedna připomínka když nám chceš dát poslechnout zvuku šestiválce tak do toho nemluv

3 reakce

Honzis
Honzis 05.09.2022 v 09:48

Sooorryyy





cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist