yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Wendy_vmax (1) napsal 20.07.2020 v 23:14

Zakoupil jsem před týdnem,mám najeto 700km a zatím jenom chvála. Měl jsem zapůjčenou MV Augustu Stradale,Triumph Tiger 800 a 1200XC a nakonec i BMW 1260GS a 850GS.
Všechny motorky až na GS 1260 byly v podobné cenové relaci a neinklinuji k žádné z těchto značek.
Chtěl jsem pohodlné stabilní a rychlé,přitom ne bachraté silniční ednuro 50/50 silnice terén. Tuhle specifikaci 850 naprosto splňuje.Proti 1260 má menší zátah ale je mnohem ovladatelnější,proti Tigerům je stabilnější,měl jsem pocit vratkosti.Augusta nemá žádný spodek a je vhodná spíš na silnici.
Full led světla perfektně svítí a s Esou s ABS se v BMW opravdu vyřádili,motorka se tě za každých okolností snaží udržet kolama dolu
Jediné s čím zatím bojuji je propojení s mobilem,pořád se mi kouše roadbook.
Co se týká váhy,také jsem na to koukal ale pocitově má ta motorka tak o 20kg méně,vodí se jako skůtr i mezi autama.
Mohu jen doporučit

Mig_35 (345) napsal 18.07.2019 v 21:05+3

Je, není, je, není. Do jakého terénu, jaký mastodont, co se pojede, jenom asfalt, asfalt a šotolina, asfalt a šotolina a les? Dneska jsem byl na slovenské Sahaře s velkým GS a popravdě přiznávám, že to není motorka do písku:) ale stokilové EXCčko by tam z Brna jelo dvakrát tak dlouho...

SuperSic58 (1308) napsal 18.07.2019 v 20:09

a neni lepší do terénu nějaký lehkonohý endurko než tenhle mastodont?

Mig_35 (345) napsal 17.07.2019 v 22:45

a mezi plně natankovanou R1250GS a tímhle je 20 kilo rozdíl...

Mig_35 (345) napsal 17.07.2019 v 22:05

alexa7: 21ka vpředu plus klasická vidlice, užší rozměry. aftermarketové cartridge dopředu už jsou. nějaký smysl ta motorka má, ale od předchozího F800GS to prostě přibralo šíleně...

alexa7 (101) napsal 17.07.2019 v 21:08

Medzi mojou gs 1200 LC a touto “malou” Gs , je rozdiel vo vahe cca 6 kil.
Turisticke tereny s tym prejdem rovnako, sportovejsie sa s 850 neda
lebo podvozok nepusti. Netusim naco sa vobec vyrába.

bukic (8) napsal 17.07.2019 v 18:35+1

Mal som možnosť sa previezť asi 120km po horských cestách a asi najciteľnejší rozdiel oproti predchodcovi je motor, je skrátka lepší aj v četne zvuku. Doporučujem vyskúšať, Paráda

Mig_35 (345) napsal 17.07.2019 v 16:52+2

Vzadu ESA, vepredu vidlice bez možnosti nastavení. Geniální...

herbik (5) napsal 17.07.2019 v 14:13

>Jenislav: proč?

Jenislav (8) napsal 17.07.2019 v 13:57

Pěkné,jen to ježdění mimo silnici-ne.

MadMike (12) napsal 17.07.2019 v 13:40

Motorka pekna jen v dnesni dobe je prilis blizko boxeru a pusobi jako chudsi sourozenec. Pri sportovní jizde na silnici mi prislo trosku nervozni predni kolo. Myslim, ze ktm a yamaha se vydali lepsi cestou pro stredni kubaturu.

DZARDINO (25) napsal 17.07.2019 v 13:14

2REMDER: Záleží na tom , jak taháš za plyn, akceleruješ. To má každý jinak. Neřešme zde TDI faktory...to sem nepatří.

Remder (0) napsal 17.07.2019 v 09:13

Opravdu pěkná recenze.
Jen bych z vlastní zkušenosti rád doplnil, že se dá spotřeba u F850GS bez větších problémů ustálit i na 3,6 - 3,8 l/100 km.




TOPlist