motopoint_unor_shad




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
SuperSic58 (1447) napsal 09.06.2024 v 14:55+1

no přední vidlice a brzdiče na báwu zrovna moc prémiově nevypadaj. Neřikám, že nemusej fungovat skvěle, ale vypadá to fakt hodně levně...

Simier (150) napsal 07.06.2024 v 20:13

Super srovnání pánové, velmi děkuji
Apropó chystáte někdy přestavení té překlopné helmice Nolan n120 co byla v testu?

LiborZ (2) napsal 07.06.2024 v 16:36

K "třeskavému" tématu plexi u V-Strom 800. Stromka jsem zkoušel a čekal jsem nějakou tragédii. No, a ono nic. Žádné turbulence, hukot a třepání hlavou jsem nezaznamenal. Klidně bych s originálem dokázal žít. Asi to bude hodně individuální (výška a šířka jezdce, druh přilby...). Aerodynamika je mrška ošidná. Kamera na přilbě může mít také vliv.

Eddie83 (3) napsal 07.06.2024 v 16:19-1+2

BMW tradičně podvod na zákazníka.

JMan (1) napsal 07.06.2024 v 12:53-1+1

Jedině velký GSo!

cunado (219) napsal 07.06.2024 v 10:46+1

Skvělý test, díky za něj K třaskavému tématu plexi štítků - hodně se to v testech řeší, ale je to snadno a levně vyměnitelné příslušenství za vyšší nebo řešitelné (ne moc hezkým ) deflektorem, případně kombinací (Givi Airflow), takže věc, která při rozhodování o motorce nebude hrát roli. Oproti tomu motor nevyměníš a podvozek se dá změnit/doladit, ale je to relativně drahý špás, pokud je to víc než výměna pružin.

puffybodie (417) napsal 07.06.2024 v 09:47

Sranda jak vsichni nadavaji na Suzuki svetla (mne se libi moc) a pritom CFMoto 450MT ma dve cocky nad sebou ve stejnem stylu

db5db5 (6) napsal 07.06.2024 v 08:51+6

Pěkně udělaný test a musím říct, že i oba redaktoři mi svým projevem sedí. Dalo mi to spoustu informací neb jsem stále hledající a rád střídám motorky.
Musím ale napsat něco, co v sobě už dlouho nosím. V zásadě chci pohanit dvě věci.

1. Délka testu okolo půl hodiny a více je prostě debatní kroužek který se zbytečně táhne a je to příliš. Jsem hluboce přesvědčen, že všechny uvedené podstatné informace se dají poskytnout za poloviční čas a bude to věci ku prospěchu.

2. Neustálé opakování záběrů při jízdě je po desátém sledování stejného průjezdu zatáčkou doslova otravný. A prodlužuje to čas videa. Místo toho by se to dalo oživit něčím nad rámec pouhého suchého konstatování zjištěných faktů. Snad pár prostřihů z natáčení které nejsou zcela standardní, kdosi je v rámci učesanosti vystřihne ale videu by to dodalo trochu šťávy a zábavnosti. A nemusel bych vidět jednu zatáčku tolikrát.
Jo a o vašem novém produktu "PREMIUM" raději psát nebudu, neboť se netýká tohoto testu a čtení mého příspěvku by zabralo více jak půl hodiny, stal by se únavným debatním kroužkem který se příliš táhne a úsměvné odlehčení by nepřinesl...

Paťa (166) napsal 07.06.2024 v 08:37+1

Kamarád zkoušel nového V-stroma 800 a plégo dle jeho slov tragický. Motor naopak výborný, na 800 parádní zátah odspodu a velice slušný střed, nahoře už se tomu moc nechtělo... Vibrace naprosto v pohodě. Jeho nakonec odradilo, že z celé té motorky je cítit, že je to prostě rozpočtovka, primárně cílená na čínskou konkurenci ... Ale touhle cestou se začíná vydávat i Honda... Slyšíte to v každém druhém testu, je to sice rozpočtovka, ale za ty peníze...

rogih (1451) napsal 06.06.2024 v 17:27+3

Pro zajímavost: výsledek testu 11 cestovních endur uspřádaného spol. Bridgestone podle redaktora 1000ps:

Nejlepší univerzální talenty v porovnání cestovního endura

Suzuki V-Strom 800 DE
Honda CRF1100L Africa Twin AS
BMW R 1300 GS

Špičkový komfort! Můj výběr pro XL zájezdy:

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports 2023
Ducati Multistrada V4 Rally
Suzuki V-Strom 800 DE

Pro milovníky adrenalinu! Maximální rychlost s vysokým komfortem!

Ducati Multistrada V4 Rally
BMW R 1300 GS
MV Agusta Enduro Veloce

Nejlepší cestovní enduro kola pro použití v terénu

KTM 890 Adventure R Rally
Yamaha Tenere 700
Suzuki V-Strom 800 DE

V testu byly tyto motocykly:

KTM 890 Adventure R Rally
BMW R 1300 GS
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS Adventure
Ducati Multistrada V4 Rally
MV Agusta Enduro Veloce
Yamaha Tenere 700 World Raid
Yamaha Tenere 700
Suzuki V-Strom 800
Suzuki V-Strom 800 DE
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (2023)

7 reakcí

z.a.j.o.c.h
z.a.j.o.c.h 06.06.2024 v 23:15

roghi> Nové motorky obecně topí víc - větší efektivita, vyšší kompresní poměr, větší výkon na stejný objem atd. atd. Není to jen o taliánech :)


HonzaeR (6) napsal 06.06.2024 v 15:45+1

Plexi na Stroma dělá Givi (air-flow) a funguje výborně.

Pedl (249) napsal 06.06.2024 v 15:17

No u V-Stromu to bude chtít deflektor nebo úplně jiné plexi namontovat. Když se člověk koukne na starou 650, tak tu ochranu nějak podcenili u 800.
Jinak se chválí podvozek u BMW, ale možná s V-Strom 800 DE by to bylo srovnatelné a furt cenově podobné.

vitik (150) napsal 06.06.2024 v 13:33+2

A zrovna tohle srovnání mě dost zajímá. Mám z Vás chlapci radost. Ze zájmu jsem vyzkoušel oboje. Ale ne současně. Nicméně, quickshifter u Suzuki s tou motorkou škubal, až mě jí bylo líto. Rozdíl v dynamice může být i jiným zpřevodováním, V strom točí při dálniční rychlosti 6000 , BMW 5500. F800GS měl to sériové plexi, jakože vlastně žádné , Stromek mi dělal turbulence do vršku helmy, na dálnici bych se musel přikrčit. Navzdory stížnostem na vibrace byl stromek hladký jak prdelka, oproti domácímu traktoru V85TT nevibroval nikde a rychleji se vytáčel. Až se budu rozhodovat o koupi nové motorky, což už vlastně nastává, tak u BMW je
mínus cena a malá nádrž a příplatky za všechno. U Suzuki plexi, ceny příslušenství snad výš než BMW a absence tempomatu. Ale asi půjdu do Suzuki, takový závodník abych vnímal něja ktragicky tu horší zpětnou vazbu od podvozku teda zatím nejsem

TomasNBK (45) napsal 06.06.2024 v 12:11

"V-Strom má už v základu quickshifter, který si zaslouží pochvalu, umí hodně zpříjemnit jízdu. Jen při přímém srovnání s BMW se projeví, že je o maličký podíl pomalejší a že neumí tak dokonale pracovat třeba s vrkutím do plynu při podřazování ."

Tomuhle moc nerozumím. Při podřazování s meziplynem mám stisknutou spojku, pak už mi do toho ta informace s QS nějak nesedí...

3 reakce

FilipT
FilipT 06.06.2024 v 12:31

U baworáku motorka krásně sama vrkne plynem při podřazení, u Suzuki ten efekt není nebo není tak slyšet/cítit.


JAVR (44) napsal 06.06.2024 v 12:00-2

Že se na ty zobáky už nevykašlou… Co na tom ,že to slušně jezdí, když to vypadá hnusně.
Naproti tomu gs900 je ok ,jde udělat i pěkné adv.

MartinXL650V (282) napsal 06.06.2024 v 11:23+5

Suzuki Nové modely se mi snad líbí úplně všechny. Na živo nepůsobí nijak divně ani ty čočkové masky..

valasek (176) napsal 06.06.2024 v 10:34+9

Pro všechny, kteří...." S touhou v oku vzhlížíme k velkému GS, Multistradě nebo SuperAdv....." by menší útěchu mohl přinést největší srovnávací test na světě Alpen Masters 2023.
Velké GS skončilo čtvrté a v samotném finále dalo 8 test. jezdců na první místo V Stroma 800DE a jeden vyšperkovanou Multistrádu V4S (s cenou 619.135,- Kč)
Já osobně jsem zvědavý na letošní rok, kdy se v tomto testu střetne loňský vítěz V Strom a nové GS 1300. Díky mezinárodnímu složení test..jezdců je vcelku zaručena objektivita hodnocení tak jak se projeví zhruba pul milionový rozdíl v cenách obou motorek.

Classic (34) napsal 06.06.2024 v 09:16+1

V-Strom je pěkná motorka, až tedy na tu čelní masku a světlomety.




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist