yamaha_brezen




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Houslista (9) napsal 11.12.2019 v 00:14-2

Úroveň testu bych přirovnal k hlášce paní Müllerové:
„Odpůldne, pane doktore, si poslal pro mapu bojiště a v noci ho chytla fantaz, že to Rakousko vyhraje.“

nevo7 (118) napsal 10.12.2019 v 19:58

Chýba mi tam info o spotrebe, keďže sú to turistické moto a tiež to k tomu patrí. KTM je pekná, ešte len prišla tento rok na trh, tak na jeseň už sú lacnejšie, takže KTM vie robiť s cenou. Chápem tie nízko položené nádrže po stranách a ich význam pri preklápaní moto pri svižnej jazde, ale kazí mi to pekný pohľad na inak krásnu líniu KTM z boku, verzia R by bola jasná voľba /blatník pod vrchom mi moc pripomína XT660 a vyzerá to dobre na ceste/.

2 reakce

iVlada
iVlada 12.12.2019 v 08:39

Spotřeba je u obou velice podobná a jezdí se kolem pěti litrů. Na BMW jsem měl během celé sezony dlouhodobě 5,2. KTM překvapila, že není tolik hladová a géesu se vyrovná.


Vlnič (205) napsal 09.12.2019 v 19:32+1

ten pedál zadní brzdy téměř mimo dosah má BMW snad jako zvyk, nebo nevím.
Už na F 800 GS, to stojí za hovno a divím se že to pokračuje.
Já s velikostí boty č 42 jsem třeba při jízdě z kopce, off road, prdel vzadu, fakt ze sériovým pedálem mimo jeho dosah.
Jistej kluk šikovnej mi na něj udělal takovou "botičku" s kterou jsem ok.
Ale abych u motorky s cenovkou 426 tis (testovaná) začínal s tím, že musím vytunit brzdový pedál, to by mě lehce sralo...

Gaseeer (6) napsal 09.12.2019 v 18:39

Zmačky mají možná původ u našich sousedů, ale rozhodně se tam nevyrábí. Minimálně motory jsou Indické!

JohnnyS08 (287) napsal 09.12.2019 v 18:14

Dotaz na redaktory nebo někoho z majitelů KTMky - nepřekáží ta dolů protažená nádrž předkopávání nohy v zatáčkách? Dík za případnou odpověď

Meli (195) napsal 09.12.2019 v 17:52

A proč v žádným testu není jak KTM topí zespoda na stehna a že ji plexi za jízdy klepe o masku... ? To nesmíte?

6 reakcí

iVlada
iVlada 09.12.2019 v 21:02

Když si přečteš dojmy z první jízdy na SA 1290 R, najdeš zmínku o topení do stehen. Na 790 jsem to nevnímal, tedy alespoň ne v míře, že by mi to vadilo a bral to jako nedostatek. Každý ale máme limity vnímání jinde a pokaždé jde o subjektivní dojmy. Každopádně u Triumphu Scrambler XE bychom se asi shodli...


stráťa (111) napsal 09.12.2019 v 14:10

Vím že na funkci to nemá vliv ale ty sedla vypadaj hrozně. V části "Srovnávací test od Vládi" na obr. 18 to vypadá že to sedlo snad není ani nasazený - předpokládám že je jenom ve vyšší ze dvou volitelných pozic. No a ještě horší je sedlo od BMW na obr. 32 kderý vepředu nekopíruje prolis nádrže a celkově nevypadá na tovární příplatkovej díl ale spíš nepovedený garážový přečalounění.

Pro redakci: Nešlo by sjednotit číslování obrázků tak aby v článku měli stejný čísla jako v galerii? Takhle jsou v jednom testu tři různé obrázky č.1 a naopak každý obrázek použitý v testu je v galerii po jiným číslem.

Meli (195) napsal 09.12.2019 v 13:42-3+1

jezdil jsem na 790 a spojka sice jde snadno, nic méně ještě snadněji ta motorka při rozjezdu chcípne. viděl jsem ten problém i v cizich videich, takže ne že bych byl takové kopyto. Nevim, jako by ten motor neměl na rozjezd žádnej kroutak. Naštěstí je to lehké a dá se to udržet í v terénu než to člověk zase nastartuje. To je taky ve všech testech nejvíc chvaleno. spousta motorek působí lehce jakmile se rozjede, 790 í když stojí. Je tam perfektní nízké těžiště.
Jinak pro mne pocit jak kroska se silničním dvouvalcem. Jde za plynem neskutečně. Ale že by to s 21 a 18 kolama bylo na silnici tak super to nevím. Mi přišlo že chce spíš jet rovně než do zatáčky... s neutrálním chováním v zatackach mého stroma se to nedá vůbec rovnat.
Co by mne ale fakt zajímalo je, co je tak velkej rozdíl R a neR verze že jedna je silniční a druhá asfaltova... tam jsou jen jiné tlumiče ne?

hrouda13 (150) napsal 09.12.2019 v 11:20+3

Z těhle dvou bych volil Tigra 800

MadMike (12) napsal 09.12.2019 v 10:16+1

Me teda F850GS neprijde v nicem premiova krome ceny, byl to i muj duvod odchodu od bmw, boxer ve svoji kategorii super, ale stredni cenduro zadnej zazrak.

Mig_35 (416) napsal 09.12.2019 v 10:04

velké plexi je nesmysl. stačí se podívat na obr. 38 a s trochou představivosti je každému jasné, kde to plexi skončí při nějaké větší nerovnosti...
jinak by mě zajímalo přímé srovnání s plnou nádrží na váze...
a kombinace ESA vzadu ho..o vpředu je vážně unikátní. objednat standardní podvozek a hned vyměnit za Tractive/BMW/.

1 reakce

ProchyTom
ProchyTom 22.01.2021 v 07:27

A kdyz chces cestovat, tak je velky plexi taky nesmysl?


halentech (179) napsal 09.12.2019 v 09:31

Je trochu - více škoda, že nesrovnáváte motorky na stejných pneu. To je tedy docela mínus.

2 reakce

Jarda
Jarda 09.12.2019 v 11:14

Ahoj máš pravdu, mrzí nás to a omlouvám se za to. Také bychom rádi měli od dovozců připravené stroje na stejných pneu a snažíme se to předem domlouvat. Tady to ale nevyšlo. KTM je ve verzi S a s tou se více počítá pro silnici, proto ji dovozce dal tyto pneu. BMW zase více do terénu, proto má tyto pneu. Škoda, že jsme neměli ještě verzi KTM Adventure R na terenních pneumatikách a k tomu také Tenéré 700 na stejných pneu. Bylo by to pro vás určitě přínosné, ale pro redakci by to znamenalo koupit 4 sady pneu a všem motorkám dát ideálně stejnou značku a typ pneu. Tak snad někdy, až budou podobné srovnáváky v rámci Premium účtu.

Díky za přízeň a podporu.
Jarda


Anti (405) napsal 09.12.2019 v 09:21

Z mého pohledu špičkové stroje s optimální kubaturou a výkonem.Co bych nezkousl je asi cena ale především u obou pohled do "hmyzích ksichtů"

Whisky (9) napsal 09.12.2019 v 09:21

nešlo toho cvrčka najít a umlčet? :D jinak ok srovnání...




cfmoto_duben
Objednat reklamu
TOPlist