Souboj kafáčů: Z900 RS vs. XSR 900 vs. R nineT
Text: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 29.10.2018 | Zobrazeno: 39 361x
Text: Vláďa Novotný , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Zveřejněno: 29.10.2018 | Zobrazeno: 39 361x
Jéžiš to je nadpis a přitom ani jedna mašina "kafáč" není
Neco jsem ujel na XSR a jel jsem i na Nine , na Kawe bohizel ne. A nine je takova hodnoucka , a jak nekdo psal do duchodu nebo styl ukazat se ze na to mam . Kdyz to XSR je brutalni zabava, na druhou stranu pokud normalni xsr tak radsi MT. 09 pokud bych mel prachy navic tak bych sel do limitovane edice XSR Abarth. To je uplna pecka
T-Nine je škaredé na obrázku i v reále. Zvuk to má jako když tlumeně boucháš do lešeňové trubky. Prostě boxer. Yamaha fajn, ale Kawa je lepší či hezčí.
Ale jak psal kolega níž, když už tu Yamahu, tk raději MT-09, ta se mi líbí ještě víc
Tak Kawa nejhezčí, ale kdybych si měl vybrat, tk Yamaha jasná volba, zábava na prvním místě
A designově nevypadá vubec špatně, akorát ten akrap se mi nelíbí, jsou mnohem hezčí výfuky
BMW nudnej bavorskej ingot, možná do důchodu...
VladaM
Café racer "přišel" kdysi ke svému jménu
především podle radikálních řidítek á-la okruhovka
a jednomístnýmu sedlu, takže nechápu, co tyto kreace
vlastně mají nabídnout
Do pr..., to je nadpis na nic!
Málem jsem ten článek ani nečetl.
Protože jak vidím Café Racer, kafíčko, kafáč... tak se mi už dělá zle.
Navíc toto nejsou stroje, které by do této okrajové kategorie patřily.
Toto jsou prostě klasické naháče - nakedy.
Trh už je presýtený kafáčmi. Móda úzkostlivo nagelikovanych bradáčov a bublinovych plexi už onedlho vyšumí, takze toto sú prvoplánové modely, ktoré nebudú mat ďalšie pokračovanie. Koncept motora Yamaha XSR je výborný, ale aj tak dôverujem Speedovi RS, výsledku 25 ročného vývoja...
Boha proč už v popisku píší Kafáčů... Tohle nemá s café racerem pranic společného... Klasický naháč. Název cafe racer se dneska už opravdu przní ze všech stran...
Bawo krasný ale drahý a posez pro prcky... Kawa taková obyč a nudnej motor... Xsr 900 absoluní topovka
Naživo krásná a jizda na ni je prostě extaze a i při mých 196 cm super posez ( kdo nezkusil neuvěří)
Asi dizajn Z900RS ale v tom motor CP3 /kvôli zvuku/.
Aj tak úplna klasika cafe je Thruxton. Ale aj scrambler cafe racer je pekný.
BMW v tomhle provedení by se hodil ke Kočkům na dvorek...Jinak je Nine-T moc pěkný.Kawa moc povedená,možná ještě hezčí a Yamaha je takovej zmatek,co jenom dobře jede a na to radši už rovnou MT09..
Café Racer se nedá koupit, ten musíš zbastlit s kamosema v garáži.
boneshaker to napsal přesně...ani jedna není cafe...
Ac nemam rad "vetrelec" design, tak bych koupil MT-09
Zadna retro nadrz v kombinaci s kulatym svetlem a tim litym ramem nebude vypadat hezky.
Od kdy je naháč café racer?Redaktoři už se proberte.Design Yamahy chce silnej žaludek.
Každá z těchto motorek je super základ pro úpravu. Pak je na vkusu každého, jak si ji doladí. Základ jsou jízdní vlastnosti a pocit na motorce a to musí vyzkoušet každý sám
Tak jako Cafe není ani jedna. Ani Neo-Cafe.
Eastridere díky
LooK3D> Jasně, máš pravdu. Hlava myslí ZRX, ruce píší ZXR a pak už to v těch zkratkách oči neodhalí
Díky
DELUXA- to mas pravdu ze motor ide paradne ale ta motorka je otrasna jak na zivo tak na fotkach..( ano je to vec vkusu) navyse podvozok teda zrovna na yamahe uplne makovy neni...
Bawor v tehle barvach je nadherny.
V článku se píše „při pohledu na nahatou Kawu vzpomenete na všechny ty ZXR, XJR, CBčka, Bandity a podobné, dnes už klasické stroje.“ Nejspíš bylo myšleno ZRX, to byl obří naháč. ZXR byl supersport z přelomu 80-90 let.
Souhlas s tím, že XSR naživo vypadá daleko líp.
Některé motorky jsou na obrázku fajn a naživo je to slabší.
U XSR je to naopak a to velmi výrazně.
Hoďte někdy do testu taky opěvovanou Ducati SportClassic. I když je ojetina, tak stojí pořád stejně jako Kawa...
>>IvanDvoutakťák : tu je
https://www.motorkari.cz/tema/?t=207745
Jel jsem na Z900RS s laďákem od pana Akrapoviče a to prostě musíš mít! Myslím ten výfuk k super motorce. Je to zlobík.
Kedze poznam CP3 dost dobre a viem ako "sialene" sa da jazdit aj na XSR tak pre mna jednoznacne Yamaha. Koniec koncov na motorke nech je aka chce, vzdy ide vo finaleo zabavu a ked pride na zakruty a "sportovu" jazdu tak v tomto nema v podobe tych dvoch ziadnu konkurenciu.
IvanDvoutakťák: jakto že není..založ téma na foru