BMW R 18 Classic: První jízda na cestovním cruiseru
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 20.5.2021 | Zobrazeno: 12 029x
Text: Lukáš Růžička | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 20.5.2021 | Zobrazeno: 12 029x
Jel jsem na tom , charizmatický stroj . Byl to zážitek ,, který není o číslech v KW ale o pocitu z jízdy . Ideál na jízdu po okrskách a kochání se jak strojem tak krajinou. . Ale ve městě bych s tím nechtěl jezdit.
1 reakce
Mne vice bavi pristup celkovy, kdyz u motorky za cca 915 tis. Kc je jako prvni vec vypichnuto:
Fuel filler cap lockable
WOW
https://www.motorkar...al-67kw-1697229.html
Uplně šeeredný to není, ale je to takovej trochu mišmaš. A co se týče těch zalomenejch nohou, když vidím ty vaše hnáty natažený někde za zadním kolem, tak to nemá smysl dál rozebírat.
Dr. Raidere - Budeš se divit, ale je jich dost. Stačí např. prodat louku po strejdovi coby stavební pozemek a máš na 2 Bmw.
3 reakce
HD ,myslím do roku 2017 jsou někde jinde,lak,motor,charismaatd.
Motorka za 750k Kc. Kdo z nas to ma?
Fotky 10/121 a 15/121 reknou o motorce takrka vse...
4 reakce
Jojo, od klávesnice je každý král. Já jel na všech R 18 a poslední co by mi vadilo jsou ty válce a poloha nohou. Až si budu chtít dát nohy metr dopředu, vyberu jiný stroj :)
to srovnání na fotce vedle historického stroje je moc hezké. Takto si představuji moderní retro s odkazem k minulosti
Natáhnout nohy si může na příplatkové předkopy a řadička je samozřejmě seřiditelná. Jen pro info. Jinak je to o zvyku. Stejně tady tu motorku prodávají ,,jen aby se neřeklo,, . Cílovka je tlustej taťulda v USA, tam drobnosti jako ovladače a pod. neřeší.
1 reakce
No, asi toho jezdce měli dát před motor. To by bylo ergonomicky vhodnější a získali by nepřekonatelnou originalitu stroje.
1 reakce
Vypadá to dobře, jen škoda, že si člověk nemůže natáhnout nohy
Ergonomie posedu je teda tragicka. Autor je relativne prcek a i tak tam ma zalomena kolena naprosto neuveritelne. Na tomhle cestovnmim cruiseru toho lidi moc nenacestuji.
1 reakce
Jako příplatkovou výbavu na tento stroj bych volil stupačky montované na válce a opěrná kolečka pod hlavy válců.
Ale ten průběh krouťáku by se mi určitě líbil...
Moto je fakt krásné, ceny taky! Ale vzhledem mému stylu jízdy - když jedu, tak stavím až když potřebuju tankovat a mám chuť na espresso, v mém věku tam už kolena nezalomím! Škoda, zase nekoupím! Ale kdo koupí, určitě neprohloupí! Tak na sezónu 2022!
Ty ovladace bych tomu teda nevytykal. Je to stroj primarne pro USA a tam i v autech jsou tyhle hnusy
Hej, Mandello del Lario: můžete mi vysvětlit, proč BMW vyrábí a prodává vzduchový dvouvál 1800 ccm, patrně splňující emisní normu V., a u vás musel skončit legendární 2V 1200, potažmo 1400 ccm? Klucí, snažte se sakra.... A ne to prasit vodou
2 reakce
Helmut dobrej, ale za me, kdyz uz lokomotivu, tak Rocket 3. I ten starej RIII roadster byl relativne "zabavnej"...
Moc krásnej stroj,fakt se mi líbí