globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Dzawar (112) napsal 01.10.2021 v 09:25+1

Jel jsem na tom , charizmatický stroj . Byl to zážitek ,, který není o číslech v KW ale o pocitu z jízdy . Ideál na jízdu po okrskách a kochání se jak strojem tak krajinou. . Ale ve městě bych s tím nechtěl jezdit.

puffybodie (390) napsal 01.10.2021 v 05:39-1

Mne vice bavi pristup celkovy, kdyz u motorky za cca 915 tis. Kc je jako prvni vec vypichnuto:

Fuel filler cap lockable

WOW

https://www.motorkar...al-67kw-1697229.html

Fekota (1) napsal 30.09.2021 v 18:25+1

Uplně šeeredný to není, ale je to takovej trochu mišmaš. A co se týče těch zalomenejch nohou, když vidím ty vaše hnáty natažený někde za zadním kolem, tak to nemá smysl dál rozebírat.

bruttopyr (396) napsal 30.09.2021 v 16:48

Dr. Raidere - Budeš se divit, ale je jich dost. Stačí např. prodat louku po strejdovi coby stavební pozemek a máš na 2 Bmw.

PSanec (130) napsal 30.09.2021 v 16:42+1

HD ,myslím do roku 2017 jsou někde jinde,lak,motor,charismaatd.

Dr-Raider (1) napsal 30.09.2021 v 15:26

Motorka za 750k Kc. Kdo z nas to ma?

afro-r1 (514) napsal 30.09.2021 v 14:09

Fotky 10/121 a 15/121 reknou o motorce takrka vse...

4 reakce

Jarda
Jarda 30.09.2021 v 14:32

Jojo, od klávesnice je každý král. Já jel na všech R 18 a poslední co by mi vadilo jsou ty válce a poloha nohou. Až si budu chtít dát nohy metr dopředu, vyberu jiný stroj :)


Johny_Servis (72) napsal 30.09.2021 v 13:55

to srovnání na fotce vedle historického stroje je moc hezké. Takto si představuji moderní retro s odkazem k minulosti

OndraCB (101) napsal 30.09.2021 v 11:43

Natáhnout nohy si může na příplatkové předkopy a řadička je samozřejmě seřiditelná. Jen pro info. Jinak je to o zvyku. Stejně tady tu motorku prodávají ,,jen aby se neřeklo,, . Cílovka je tlustej taťulda v USA, tam drobnosti jako ovladače a pod. neřeší.

steve2 (103) napsal 30.09.2021 v 11:40

No, asi toho jezdce měli dát před motor. To by bylo ergonomicky vhodnější a získali by nepřekonatelnou originalitu stroje.

Pedl (182) napsal 30.09.2021 v 11:17

Vypadá to dobře, jen škoda, že si člověk nemůže natáhnout nohy

Baldric (52) napsal 30.09.2021 v 11:12-1+1

Ergonomie posedu je teda tragicka. Autor je relativne prcek a i tak tam ma zalomena kolena naprosto neuveritelne. Na tomhle cestovnmim cruiseru toho lidi moc nenacestuji.

Anti (392) napsal 30.09.2021 v 10:26

Jako příplatkovou výbavu na tento stroj bych volil stupačky montované na válce a opěrná kolečka pod hlavy válců.
Ale ten průběh krouťáku by se mi určitě líbil...

DarkFelon (26) napsal 30.09.2021 v 10:13

Moto je fakt krásné, ceny taky! Ale vzhledem mému stylu jízdy - když jedu, tak stavím až když potřebuju tankovat a mám chuť na espresso, v mém věku tam už kolena nezalomím! Škoda, zase nekoupím! Ale kdo koupí, určitě neprohloupí! Tak na sezónu 2022!

puffybodie (390) napsal 30.09.2021 v 09:53

Ty ovladace bych tomu teda nevytykal. Je to stroj primarne pro USA a tam i v autech jsou tyhle hnusy

Yura (240) napsal 30.09.2021 v 09:49+3

Hej, Mandello del Lario: můžete mi vysvětlit, proč BMW vyrábí a prodává vzduchový dvouvál 1800 ccm, patrně splňující emisní normu V., a u vás musel skončit legendární 2V 1200, potažmo 1400 ccm? Klucí, snažte se sakra.... A ne to prasit vodou

pk14 (175) napsal 30.09.2021 v 09:33+1

Helmut dobrej, ale za me, kdyz uz lokomotivu, tak Rocket 3. I ten starej RIII roadster byl relativne "zabavnej"...

Juraj22 (169) napsal 30.09.2021 v 09:00

Moc krásnej stroj,fakt se mi líbí




TOPlist