BMW R nineT vs. Triumph Speed Twin: Bitva o Británii
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 13.1.2020 | Zobrazeno: 23 847x
Text: Tomáš Procházka , Honza Zajíček | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 13.1.2020 | Zobrazeno: 23 847x
Tady v tom testu se měla vzít verze Pure. Pak by to bylo zajímavé.
Teď je to jako srovnávat obyčejnou Audinu proti M-ku.
Jinak souhlasím s tím popisem stability Báwa v zatáčkách. Tlumič řízení je fajn věc + nízko těžiště.
Triumph i BMW mají luxusní detaily. U Brita mě ale stejně víc bere Thruxton.
to IvanDvoutakťák - to jsou si v Triumphu vědomi, proto se alespoň snaží aby moto vypadalo jako vzduchem chlazené, bohužel tenhle motor již nemá šanci projít jakožto vzduchem chlazenej ani euro 4 a to příchází euro 5..., proto "vodní hospodářství"
to Guzo - to je ale uplně jinej typ motocyklu a určenej na jinej typ jízdy. O skoro třicet kilo těžší a a o osumnáct koní slabší než Speed Twin.
Vzhľadovo pekné obe. Zviezol som sa len na T 120,ale ten jemný gentleman ma neoslovil.
U mě Británie opět vyhrála
Škoda že se Speed Twin nejmenuje Spitfire
4 reakce
*Ať si kdo chce co chce říká*
, klasika = řadový dvouválec , zvlášť pro naháče
Rozdíl v cenách to však bohatě vynahrazuje !
Jediné, co mně(!) na něm nesedí, je to "vodní hospodářství", t.j. čerpadlo, chladič
a hmotnost chladiva navíc
Boxer vždycky byl a bude něco extra mezi koncepty motorů, tak jako např.u Subaru .
No a ty válce, respektive kryty jejich hlav, "vystavené nepřízni asfaltu" při pádu,
mně odjakživa držely od boxerů na distanc .
6 reakcí
R nine T - proč z té motorky už dávno není udělaný nástupce HP2ky?
Krasný porovnání, hezky jste to uchopili.
)
Mám jen technickou k Prochyho kameře (podle dynamyckýho rozsahu to točí na telefon), kupte mu to co má Zajoch, protože jsem z těch záběrů dostával mořskou nemoc (ten jeden záběr na výšku, budu považovat za něco co se tam dostalo náhodou
Ale jinak je to video režisérsky uchopený moc hezky.
1 reakce
Všichni v redakci mají kamery Gopro 5 session, Hero 5, Hero 6 a Hero 7, máme jich celkem asi 12 ks (100 videotestů / rok). Prochy mel tu horsi 5 session, ale i ta neni pro web uplne spatna. Jde jen o chybne umisteni kamery (moc dole) a tady si to i spatne otocil (o 90°). V redakci mu dam svoje Hero 7. Prochy je dobrej.
A jak to mela R90 zpocatku HODNE tezke...
Coze? Jen motor, sedlo a riditka? To nebude nikdo kupovat! Nasi zakaznici chteji tunu elektroniky, tunu plastu a sci-fi design. To vime na 100%!
: o )
No dobre, par jich tedy vyrobime...
2 reakce