Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
No kucí já na tom nejel,ale vzhledem k tomu,že s tim motorem nic nedělali a z GS ho znam,tak se musim zastat Petarďáka.Von je sice efektivní,ale furt tak nějak stejně a relativně nezáživně.
Možná by ses Migu moh projet spíš ty na víc motorkách...
Petardaku, nezlob se na mne, ale nepripadas mi zrovna jako kupec tohoto typu motorek (4 kila za motorku za obcasne projizdky, pro mne je to teda dost penez za vylozenou stylovku bez pridane hodnoty), ale to je fuk. Nicmene napsat o legandarnim vzduchem chlazeném boxeru, že je to sterilní a nudný motor, to mi přijde jako poměrně odvážné tvrzení
Asi jediné BMW které jsem ochoten vizuálně akceptovat.Konečně normální symetrické křivky.A když se ta divná věc co mají boxeři místo motoru nalakuje na načerno,tak to ani neruší...
Moc hezká motorka,jenom nevim co by na ní vyvíjeli takovou dobu.
Článek kapánek mělkej.To už mi stačí tipnout si e-adresu a ejhle už toho vim víc:
//www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=//www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/urban/rninet/rninet_overview.html¬rack=1
Jen co vyjede BMW s LC motorem, její "starej" vzducháč je už rázem retro Já na týhle motorce nevidím nic co by mělo mít retro prvky. Ano, vkusná je, ale retro ani náhodou
akurát nechápem, prečo je to retro, to sa tak teraz budú označovať všetky motorky, ktorých dizajn nerobil zhulený dizajnér, ktorý motorku videl len v telke?
To zpozdeni v nabehu vyroby ma naprosto jednoduche vysvetleni. Jine modely mely prednost, a na tuto nezbyvaly vyvojove kapacity.
Dve koncovky po obou stranach nejsou mozne z duvodu kyvky a svodu prebranych z R1200R.
Motorka nádherná v touze po "lehkém" zklidnění a zpomalení po 50ce, jsem jí měl v hledáčku design až na pár (zbytečně) trčících kabelových svazků a hadic téměř dokonalý
Ale byl jsem se svézt na "předváděčce" a velké zklamání z projevu, hlavně motoru prostě moto postavené(odladěné) pro spotřebního uživatele 21.století, naprosto sterilní zátah, bez emocí a čehokoliv motorkářského .Prostě jede to, brzdí to, řídí to, nic víc-nic míň asi to tak dnes už musí být
Ale já sem tůůůze rád, za Duknu GT1000 se starým dvouventilem a Termixama kterou jsem nakonec koupil
Pane Bože, moc děkujeme za "normální" kruhový rychloměr !
Krása. ...
No kucí já na tom nejel,ale vzhledem k tomu,že s tim motorem nic nedělali a z GS ho znam,tak se musim zastat Petarďáka.Von je sice efektivní,ale furt tak nějak stejně a relativně nezáživně.
Možná by ses Migu moh projet spíš ty na víc motorkách...
To PETARDAK - A kolik jsi na tom najel,že sis stačil udělat takový hodnocení?
Asi proto na nich nikdo nechce jezdit, zatímco takový Stelvio má každej druhej.
je prekrasna
Mig_35: v tom případě jsem už slyšel mnoho odvážlivců co to řekli. A často také říkali slovo "bezpohlavní"
Petardaku, nezlob se na mne, ale nepripadas mi zrovna jako kupec tohoto typu motorek (4 kila za motorku za obcasne projizdky, pro mne je to teda dost penez za vylozenou stylovku bez pridane hodnoty), ale to je fuk. Nicmene napsat o legandarnim vzduchem chlazeném boxeru, že je to sterilní a nudný motor, to mi přijde jako poměrně odvážné tvrzení
Super článek o super motorce. Bohužel jsem motorkář nižší cennové kategorie.
..tak to je porno. Ted jeste vyhrat tu sportku...
Asi jediné BMW které jsem ochoten vizuálně akceptovat.Konečně normální symetrické křivky.A když se ta divná věc co mají boxeři místo motoru nalakuje na načerno,tak to ani neruší...
Byl jsem se svézt na předváděcí jízdě, sice bylo chladno z rána, ale rohlík pod přilbou byl
Waci: Ano, je to rouhani
Moc hezká motorka,jenom nevim co by na ní vyvíjeli takovou dobu.
Článek kapánek mělkej.To už mi stačí tipnout si e-adresu a ejhle už toho vim víc:
//www.bmwmotorcycles.com/us/en/index.html?content=//www.bmwmotorcycles.com/us/en/bike/urban/rninet/rninet_overview.html¬rack=1
NUTNĚ potřebuju
Jen co vyjede BMW s LC motorem, její "starej" vzducháč je už rázem retro Já na týhle motorce nevidím nic co by mělo mít retro prvky. Ano, vkusná je, ale retro ani náhodou
Snad to nebude rouhání, ale vyměním za MT-01
Je supr, napohled mrňavá, ale všechno mi ihned padlo, jako bych už na ní lítal 5 let. Určitě si jí jednou dopřeju!
Já si jí jednou koupím, to je motorka pro chlapáky! Nádherná! Stylovka jak má být, to se BMW fakt povedlo.
Mazecová motorka. Sedla mně náramně A to je myslím co říct
akurát nechápem, prečo je to retro, to sa tak teraz budú označovať všetky motorky, ktorých dizajn nerobil zhulený dizajnér, ktorý motorku videl len v telke?
Tuhle moto miluju
urcite najkrajsie BMW
To zpozdeni v nabehu vyroby ma naprosto jednoduche vysvetleni. Jine modely mely prednost, a na tuto nezbyvaly vyvojove kapacity.
Dve koncovky po obou stranach nejsou mozne z duvodu kyvky a svodu prebranych z R1200R.
Bozi, ale stejne bych bral radsi Griso.
Předjížděla mě před semaforem a zvuk parádní!
Paradni clanecek i paradni motorka
Jen jeden detail: na pseudretro by mely byt lufy dva PO.STRANACH!
Jeden z nejhezčích naháčů co jsem kdy viděl
Motorka nádherná v touze po "lehkém" zklidnění a zpomalení po 50ce, jsem jí měl v hledáčku design až na pár (zbytečně) trčících kabelových svazků a hadic téměř dokonalý
Ale byl jsem se svézt na "předváděčce" a velké zklamání z projevu, hlavně motoru prostě moto postavené(odladěné) pro spotřebního uživatele 21.století, naprosto sterilní zátah, bez emocí a čehokoliv motorkářského .Prostě jede to, brzdí to, řídí to, nic víc-nic míň asi to tak dnes už musí být
Ale já sem tůůůze rád, za Duknu GT1000 se starým dvouventilem a Termixama kterou jsem nakonec koupil
Opravdu se mi to líbi