globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
TonySK (83) napsal 10.08.2023 v 08:44

Ten článok začína tým, že tá motorka má nejaký jedinečne veľký objem valcov (ďalej ma to uz nebavilo čítať). To už dávno nie je pravda. Nie sú objemné, len zavádzajú, ale to treba predať ako pozitívum, nie negatívum... Ako sa vraví:" To, že nám ušiel vlak ešte neznamená, že sa nemôžeme postaviť na perón."

Volvis (10) napsal 09.08.2023 v 12:40

Proč,proč tam dají místo normálních kufrů dopisní schránky! alá HD!!!! 5

SuperSic58 (1313) napsal 09.08.2023 v 11:18

1000 a 1 variace německého cruiseru s obřím boxerem

Tr_oy (14) napsal 09.08.2023 v 08:56+1

Jako ta motorka je naprosto krásná ve všech derivátech (ta nejholejší je nejhezčí) a boxer od BMW je pecka. Jenže třeba v RnineT ...

Pokud si někdy koupím cruiser, jakože je to dost dobře možný, tak za všechny ty kompromisy (jízda v zatáčkách, na nerovnostech, nejízda v jakémkoliv ani nejlehčím terénu, horší přehled v provozu, těžší manipulace s motorkou, atd.) bych rád dostal alespoň to pohodlí si na delší štrece natáhnout nohy. Nic víc bych nežádal. Tady zaplatíš vším a nedostaneš ani to jediné. Zbývá styl. Bude to stačit?

Codo (354) napsal 07.08.2023 v 21:52+4

Mně už ty věčný články o týhle motorce (motoru) nějak přestaly bavit. Sorry, je to pořád na jedno brdo

MilanMl (312) napsal 07.08.2023 v 19:37

Pekná motorka, aj vyznanie testmena .
Len som sa trocha zľakol tej kultivovanosti,to od takejto motorky nechcem.
A tie možné náklony...asi nebudú nič moc. Aj redaktor prechádza tie zákruty nejako divno, aby motorku nenakláňal..

martKTM (6) napsal 07.08.2023 v 17:52+1

Už jen přidělat sajdkáru, natáhnout maskáče a hurá na Polsko

hansdorf (200) napsal 07.08.2023 v 16:41+1

Proti gust žádný dišptuát , ale s tímhle BMW díru do světa neudělá.

V téhle chvíli je na webu motorkari.cz inzerováno 8 R 18 , zejména předváděcí i 2 soukromý prodej po ujetí pár set km. od 630k po 813 k .
Na mobile.de pak 691 kusů . Nové klasické R 18 za 524k a třeba předváděcí BMW R 18 Option 719 galaxy dust. od dealera s 1550 km za 396k, atd.

To nevypadá, že by se po tom zájemci moc sháněli a moje krevní skupina to taky není.

Baldric (52) napsal 07.08.2023 v 16:24+1

Jako muzes ty valce okecavat, jak chces, ale jde opet o vitezstvi designu nad ergonomii. Koupit si tohle, abys jel hodinku na kafco, nez te zacnou bolet nohy, by byl trochu drahy spas.

rogih (1024) napsal 07.08.2023 v 14:25+1

Oko to potěší, krásná mašina. Ale mít to nepotřebuju. Asi jsem už tu krizi středního věku překonal.

afro-r1 (514) napsal 07.08.2023 v 12:26+6

Tak, jak se od pocatku elektromobility v clancich pise, ze dvouhodinove pauzy na kaficko jsou vlastne prijemne zpestreni delsi jizdy, tak se od pocatku R18 v recenzich pise, ze ty valce na tomto cruiseru zas az tak nevadi a pozice je sice nepohodlna, ale svym zpusobem vlastne fajn.

davidsochor (4) napsal 07.08.2023 v 10:39+2

HD Road King Special......made in Germany. Technika nejspis super,ale ta podobnost je az moc silna.

Dzawar (112) napsal 07.08.2023 v 10:38+1

Add nohy nad válec - dělají se chromované opěrky , v konfigurátoru . Doporučuju se každýmu se na to podívat . Je tam toho mraky ...

Paťa (65) napsal 07.08.2023 v 09:59

Krásná motorka, být bohatší a větší, hned si ji koupím...

vojtechposmourny (310) napsal 07.08.2023 v 09:54

Moc hezká recenze. A souhlasím s autorem, tahle verze se mi z rodiny R18 líbí nejvíc.

Vladounreal (4) napsal 07.08.2023 v 09:06

dobře pojatá recenze, ale takového mastodonta bych ani vlastnit nechtěl

Pedl (184) napsal 07.08.2023 v 08:46

Fajn videorecenze

robfor (28) napsal 07.08.2023 v 07:54-2+1

V clanku chybi technicka data:
Make Model BMW R 18 Roctane
Year 2023
Production 1923 units
Engine Four stroke, two cylinder horizontally opposed Boxer, Pushrod- actuated OHV with two camshafts, 4 valves per cylinder
Intake x Outlet 41.2 x 35.0 mm
Capacity 1802 cc / 110 cu-in
Bore x Stroke 107.1 X 100 mm
Compression Ratio 9.6:1
Cooling System Air/water cooled
Fuel Premium unleaded (95-98 RON)
Induction Fuel injection, 48 mm Throttle valves
Engine control BMS-O
Emission Closed-loop 3-way catalytic converter, EU5 exhaust standard
Lubrication Wet sump
Alternator 600W
Battery 12/26 V/Ah maintenance-free
Headlight Starting LED low beam with projection module LED high beam with projection module
Electric, 1.5 kW
Max Power 67 kW/91 hp @ 4750 rpm
Max Torque 158 Nm / 116 lb-ft @ 3000 rpm
Clutch Hydraulically activated single-disc dry clutch
Transmission Constant-mesh 6-speed
Final Drive Shaft, Final Drive 3.091
Primary Ratio 1.16
Gear Ratios 1st 2,438 / 2nd 1,696 / 3rd 1,296 / 4th 1,065/5th 0,903/6th 0,784
Frame Construction type Double-loop steel tube frame
Front Suspension 49 mm Telescopic fork, Non-adjustable
Front Wheel Travel 120 mm / 4.7 in
Rear Suspension Cantilevered spring-preload adjustable shock
Rear Wheel Travel 90 mm / 3.5 in
Front Brakes 2 X 300mm discs
Rear Brakes Single 300mm disc
ABS System BMW Motorrad Integral ABS (part-integral)
Wheels Spoked
Front Wheel 3.5 x 19
Rear Wheel5.0 x 16
Front Tyre 120/70 B21
Rear Tyre 180/55 B18
Rake 32.7°
Trail 150 mm/5.9 in
Steering Head Angle 57.3°
Dimensions Length: 2615 mm / 103 in
Width: 953 mm / 37.5 in with mirrors
Seat Height 720mm/28.3 in
Wet Weight 374 kg/824.5 lbs
Fuel Capacity 16 Litres/4.2 US gal




TOPlist