BMW R 1250 R: Boxer na maximum
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 23.9.2019 | Zobrazeno: 18 405x
Text: Tomáš Procházka | Foto: Jiří Jevický | Video: Honza Zajíček | Zveřejněno: 23.9.2019 | Zobrazeno: 18 405x
Moto na ktorej moze motorkar zostarnut.
Musi na nu, ale najskor dozriet.
Mam ju skoro 2 mesiace a uzivam si kazdy kilometer.
Chyba uz len gulomet
Jednym slovom effortless. Vsetko zvlada bez namahy. Rychla jazda, pomala jazda, zakruty, dialnica, mesto, brzdy, komfort, elektronika... Maximalna spokojnost.
Volam ju Messerschmitt
Předražená kráska o které jen neklidně sním - počkám tedy na tu krizi až bude za 50%
Kostelník: Tvá motorka je krásná
Krásná motka!
Hned bych na ni vyskočil a heftem otočil. Jsem si jistej, že bych se nenudil. Za mne
Vacka, sracka nevacka... Už to psal Mig. Na nahaci by měla být sranda... Né nějaký složitý Stalingrad boxer vynucený Bruselem...
A krize bude, taková menší, ale bude. Skladníci si nebudou diktovat nesmysli..?
sorry, ale kdo chce dvouvál nechce čtyřvál Johnny... S1000XR jsem si půjčil na hodinu a měl jsem jasno, kdyby mi chyběl výkon, určitě bych kvůli tomu nešel do mixéru/vysavače... Superduke by byl jasná volba.
Nikdy jsem nad touhle motorkou moc nepremyslel, ale mozna je to idealni kandidat na moji pristi motorku. Historicky jsem mel Monstera a nyni Bramboru 1150GS. Monstera jsem miloval pro vsechnu tu zabavu co s nim byla. Nadherna na pohled. Bramboru mam kvuli pohodli a prakticnosti, ale je to lenoch. Taky nejezdim zadny offroad. Tak si tak rikam, jestli tohle Rko neni svym zpusobem hybrid, co by mi sednul... Skoda ze na to nejsou prachy...
Z videa jsem se za 10 minut o motorce moc nedozvěděl, na tom je třeba dost zapracovat. Pokud to má být jen doplněk psaného testu, jak už pod nějakým článkem zaznělo, tak u toho raději nic neříkejte. Nic ve zlim
Takhle bych si představoval video na profi webu:
https://youtu.be/xB6zPmRHzls
největší slabinou R1250R je S1000R, neboť lepší je nepřítelem dobrýho
upřímně, divim se, že navzdory nízkým prodejům má BMW porád s boxerama R a RS trpělivost. Očekával jsem, že po příchodů čtyřválců S skončí v zaslouženým důchodu...
Kdo chce sportovnější,koupí si S1000R.Tohle v provozu poletí až dost a je to pohodlnější.Podle konfigurátoru bych byl chudší navíc akorát o packet comfort a ty jejich malý kufry s držákama dokoupil zvlášť,páč ESA bych nechtěl.Tenhle víkend s náma zrovna byl týpek na těsnym předchůdci a pro mě je to naopak jedno z mála BMW,který bych si koupil.Je i dobře,že už na to dávaj normální vidli
a za ty prachy bych si ji taky nekoupil, ale ekonomika je na maximu, všichni se z toho snaží vyždímat, co se dá... a pak vidíš v inzerci doprodej loňských modelů o 150 tisíc levněji u Ducati, BMW, u KTM je to 60-70 tisíc a ty motorky určitě nejsou o tolik horší/lepší... prostě jenom snaha napakovat se, dokud to jde...
ps krize na obzoru a lehce vítaná minimálně kvůli tomu, aby mi příště prodal v McDonaldu zmrzlinu někdo, kdo rozumí aspoň slovo česky:)
steve, škodovka nestojí to co mercedes, yamaha není to samý co bmw. na fejsbuk se fotí majitelé yamahy stejně jako majitelé bmw. všichni jsme stejní, nechápu tyhle pindy. protože to smrdí závistí a neříkej mi, že ne.
ten motor je technologicky o dekádu před motorem od yamahy...
Ty ceny se šplhají do nesmyslů! Úplně popírají původní smysl motorek. Stejně se svezu a možná se i lépe pobavím s MT 07! .. a hlavně se neposeru, když jí někde odřu.
Ale jasně: ta image a fotky na facebook, to nebude ono...
Ten motor je parádní.
To se BMW povedlo.
Pro tuhle konkrétní aplikaci se mi zdá boxer asi nejmíň vhodnou motorizací. Nudný zvuk, nudný projev, naked by měl nabízet asi víc emocí. Quickshifter s dvouválcem asi nebude nikdy to pravé ořechové, osobně ho používám jenom při jízdě ve stupačkách a řazení dolů, jinak to nadskakování motorky při řazení je opruz. A klopný efekt už snad ani nejde zaregistrovat i u 1200 LC, natožpak u 1250... stačí si přesednout na starší jednovačku, která při každé akceleraci zavlní motorkou až nepříjemně:)