Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
ZZR1200 : budiž, tak autora z toho vynechme, ale taky si myslím, že je škoda, že si zákazníci nemůžou vybrat kterej systém blinkrů chtěj, osobně rád používám čtyřblinkr pro děkování a to jde s páčou jen dost těžko
No neda mi to a musim si rypnout do autora clanku.Revoluce ohledne prepinace blinkru?No, ja bych spise rekl derevoluce. Je to jedna z nejlepsich veci, co prineslo BMW.Nikdy na zadne motorce se mi nedarilo radit+mackat spojku+pridavat plyn+vyhazovat blinkry v jednom okamziku pri rychlostech pres 200 Samozrejmne se bavime o jizde v Nemecku
Take casto stridam motorky a muzim priznat, ze troubim vetcinou na non BMW Bohuzel, nevim proc BMW nedalo moznost zvolit mezi BMW a klasickym prepinacem blinkru. Je to hodne skoda.
taky chválím za moc pěkný článek, i když mi trochu chybělo srovnání věcí jako je praktičnost kufrů, schránek atd, co se vejde do schránek a tak
jsem ale překvapen, že Yamaha má jen 5 kvalt, na cesťáku to je docela zarážející, i když zase člověk jede plynulejc a ne tam pořád něco cvakat
a ještě je v článku chybička, BMW u řady K používá Duolever, nikoliv Paralever
Yankee: KTM se dočkalo samozřejmě plnohodnotného testu, nicméně nešlo ho srovnávat s těmito dvěma koráby. Ve městě a v Alpách jim ukázalo záda, naopak na dálnicích se karta obrátila. Test je zde:
pěkně napsáno, kvalitní praktické informace, dobré fotky
Dalo by se třeba jen tak pro srandosrovnání připsat nějaké údaje o doprovodném motocyklu ktm ? (spotřeba, spolujezdec...)
BMW má výbavu na cestovanie perfektnú (tempomat, xenon, vyhrievané rúčky + sedadlo, ESA, štít, ...) Je mojím horúcim kandidátom, no ako u vás v čechách aj na slovensku je problém pre BMW dobrý servis. Jedine rakúsko. A tak počkám na novú Hondu a uvidím akú výbavu ponúkne a jej tech. údaje. Ako autor článku napísal niekedy veľa koníkov môže byť aj na obtiaž.
acALIEN: Mě se taky BMW líbí víc než Yamaha, ale asi bych nezkousl mechanický zvuky z převodovky (typická bavorácká nemoc) a hrubější reakci na plyn. Ještě jsem schopen tolerovat klapnutí jedničky (i to mi ale vadí), ostatní kvalty už musí být potichu. V tomto jsou zatím japonci dál.
Škoda že se nezůčastnila Kawa GTR (ZZR je malinko jiná třída), která se mi ze seoučasných cesťáků líbí nejvíc..
Pěkný článek, možná by neškodilo,jen pro zajímavost třeba na konec, připsat jak si mezi takovými cesťáky vedla ta KTM..
Dofal jsem, že dozvím nějaké postřehy od baťůžka.
Přece jenom je to i na cestovaní ve dvou.
Super článek a výborné počteníčko.
Na FJR je super perfektní a funkční plexi ale dávat za něj tolik moc peněz? co se zbytkem?
ZZR1200 : budiž, tak autora z toho vynechme, ale taky si myslím, že je škoda, že si zákazníci nemůžou vybrat kterej systém blinkrů chtěj, osobně rád používám čtyřblinkr pro děkování a to jde s páčou jen dost těžko
Richia: Já se zase autora zastanu, revoluce je oproti evoluci rychlá radikální změna, ať už k lepšímu nebo horšímu..
No neda mi to a musim si rypnout do autora clanku.Revoluce ohledne prepinace blinkru?No, ja bych spise rekl derevoluce. Je to jedna z nejlepsich veci, co prineslo BMW.Nikdy na zadne motorce se mi nedarilo radit+mackat spojku+pridavat plyn+vyhazovat blinkry v jednom okamziku pri rychlostech pres 200
Samozrejmne se bavime o jizde v Nemecku
Bohuzel, nevim proc BMW nedalo moznost zvolit mezi BMW a klasickym prepinacem blinkru. Je to hodne skoda.
Take casto stridam motorky a muzim priznat, ze troubim vetcinou na non BMW
taky chválím za moc pěkný článek, i když mi trochu chybělo srovnání věcí jako je praktičnost kufrů, schránek atd, co se vejde do schránek a tak
jsem ale překvapen, že Yamaha má jen 5 kvalt, na cesťáku to je docela zarážející, i když zase člověk jede plynulejc a ne tam pořád něco cvakat
a ještě je v článku chybička, BMW u řady K používá Duolever, nikoliv Paralever
Je to zajímavé, u cestovních motorek jsou komentáře ve slušným a klidným stylu - narozdíl od testu supersportů..
Yankee: KTM se dočkalo samozřejmě plnohodnotného testu, nicméně nešlo ho srovnávat s těmito dvěma koráby. Ve městě a v Alpách jim ukázalo záda, naopak na dálnicích se karta obrátila. Test je zde:
//www.motorkari...-990-sm-t-13827.html
pěkně napsáno, kvalitní praktické informace, dobré fotky
Dalo by se třeba jen tak pro srandosrovnání připsat nějaké údaje o doprovodném motocyklu ktm ? (spotřeba, spolujezdec...)
ZZR1200 no , ta moje Japonska potvora pekne prechrupuje pri razeni na dvojku, ale to je jina kategorie no, je fakt, ze cestak by mel bejt sametovej...
Když kouknu na spotřebu,je vidět že se to dá stlačit.Ale jediné,co k tomu výrobce přinutilo,jsou emisní limity.Nebýt jich,tak se dál jezdí za deset.
Je vcelku zvláštní že testovací BMW nemělo ve výbavě systém ESA, což bych řekl že zrovna pro GT je minimálně povinnost.
BMW má výbavu na cestovanie perfektnú (tempomat, xenon, vyhrievané rúčky + sedadlo, ESA, štít, ...) Je mojím horúcim kandidátom, no ako u vás v čechách aj na slovensku je problém pre BMW dobrý servis. Jedine rakúsko. A tak počkám na novú Hondu a uvidím akú výbavu ponúkne a jej tech. údaje. Ako autor článku napísal niekedy veľa koníkov môže byť aj na obtiaž.
acALIEN: Mě se taky BMW líbí víc než Yamaha, ale asi bych nezkousl mechanický zvuky z převodovky (typická bavorácká nemoc) a hrubější reakci na plyn. Ještě jsem schopen tolerovat klapnutí jedničky (i to mi ale vadí), ostatní kvalty už musí být potichu. V tomto jsou zatím japonci dál.
Jedine BMW
ta spotreba je fakt hezky nizko jinak je to perfektni clanek a dobre sem se pri nem najedl
Oprava - samozrejme jsem myslel GTR, ne ZZR, link jsem opravil, diky za upozorneni.
Učitě to nemělo být srovnáváno se ZZR 1400 ale GTR 1400. Opravdu by mě zajímalo porovnání ale jinak článek na jedničku
pěkný článek, jen mě vždycky na konci zchladí ta cena
Kde vzít a nekrást
Škoda že se nezůčastnila Kawa GTR (ZZR je malinko jiná třída), která se mi ze seoučasných cesťáků líbí nejvíc..
Pěkný článek, možná by neškodilo,jen pro zajímavost třeba na konec, připsat jak si mezi takovými cesťáky vedla ta KTM..
pekne, pekne
len ta cena ja
Fascinuje mě ta spotřeba. Vidím, že na ecstování je fakt lepší takováhle motorka než nějaký šestikilo. No máme s manželkou o čem snít...
hezky napsaný článek...