globalmoto_kveten




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
JA-NE (781) napsal 31.08.2023 v 14:47

Ten Nemec vypadá vedľa Číňana jak také chúďatko

Pedl (184) napsal 28.08.2023 v 10:04+1

Ten Zontes je prostě vybavený na dlouhé cesty. Spíš by se to BMW hodilo porovnat se Zontes 350 GK Scrambler. Ten má lepší vzhled a není tak nabalený a je lehčí.

WobRetnuh (112) napsal 25.08.2023 v 20:23

Nevim, ale me by odradila ta vaha Zontesu. Skoro 200kg na 350tku?

Frankie (731) napsal 25.08.2023 v 11:17+3

Co jezdíš ?
Zontes.
Hmmmm...??

Jestli se tomu říká předsudky, tak přesně ty mám. Jsem na to už starej a vyrůstal jsem na japoncích. A dnes už věřím i Evropě, ale čínskou motorku....
Podle mě to někdo mladší, co pro něj nejsou motorky srdcovou záležitostí, ale bere to ryze prakticky, třeba ocení. Je to prostě spotřební věc, ojezdit a pak zahodit.
No a BMW, to je sázka na jistotu.

Fida68 (9) napsal 25.08.2023 v 07:51+1

Tohle BMW se vyrábí v Indii, ne v Německu...Takže Indickou, nebo Čínskou?

Kybergreg (88) napsal 25.08.2023 v 07:45+2

Podle mě v případě vybírání z těchto dvou je rozhodování vlastně dost jednoduchý.
Chci víc do terénu -> Bmw.
Chci víc cestovat -> Zontes.
Do města -> asi taky spíš Bmw.
Mám málo peněz -> Zontes.

Obycejny_clovek (324) napsal 25.08.2023 v 04:41-2+1

Někdo rád vdolky, jiný holky... za sebe říkám, že rád obojí a k tomu motorky.
A když se na ty dvě nádhery v testu dívám, tak bych neutratil korunu ani za jednu.

Zejména Zontes je nekoukatelně ošklivý. Že Čína kopíruje je všeobecně známo, ale jedna motorka se přece nedá dělat kopií deseti různých mašin, to je tak příšerná slátanina... prostě ne.

Ani zadarmo bych Zontes nechtěl, stydělo bych se to někomu prodávat.

Redakce, máte můj obdiv, jako vážně, že jste ten srovnávací test dokončili.

emánek27 (39) napsal 25.08.2023 v 01:49+1

já teda bych si vybral Hondu h'ness...

robfor (28) napsal 24.08.2023 v 17:14

Je fakt, ze necinske 300vky jsou brutalne predrazene a ze CInan se "nechce podbizet cenou",
takze misto aby dovalil motorku o padesat procent levnejsi, tak ji ovesi nesmysly a hodi na to cenovku o deset procent nizsi.
Potud s redakci plne souhlasim.
Ovsem v tehle kategorii bych si nevybral ani jednu. Jedna predrazena, druha tezka a ovesena jak vanocni stromecek. Az zacne Cinan dodavat poradne udelane litry a dvanactistovky, zacne to byt konecne trochu zajimave. Jelikoz tam uz je treba trochu umet pocitat a zapojit "mozkove mysleni" a pouzivat lepsi materialy, nez ty nejubozejsi plasty a nejlevnejsi konstrukcni ocel a hazet na to nesmyslne cenovky s poukazem na to, ze evropska konkurence to dela uplne stejne.

kníželucifer (31) napsal 24.08.2023 v 17:00+2

Miroslav Donutil jako Šebek se neptá syna ale bratra a to Bolka Polívky a svého nového švagra kterého hraje pan Kodet

nevo7 (97) napsal 24.08.2023 v 16:40+1

Obe sú prťavé a ja by som si počkal pár rokov a kupoval väčší objem.
Zontes kapotážou dospelejšia motorka, no riaditka sú asi moc vysoko a človek sa potom krčí v chrbáte za riaditkami /je to vidieť z fotiek/. Ja som mal taký pokrčený pocit na Versysi 1000.

Slávek-TDM (129) napsal 24.08.2023 v 16:29

Dokážu (byť se sebezapřením) pochopit rozměry kol a pneumatik u BMW (ještě nedávno nejpoužívanější cenduro rozměr), ale 160mm pneu vzadu u číňana je normální zvrhlost... U CRF300 Rally považuju 150kg natankovaný motorky za hraniční pro tuhle třídu. Dva metráky Zontesu je masakr, nechápu jak si to někdo dobrovolně může koupit. Ale každýho věc a peníze - když to zákazníci (ne)budou akceptovat, neviditelná ruka trhu rozhodne

Honzus75 (124) napsal 24.08.2023 v 15:24

Z těchto asi ani jednu, celočíňan, nebo celoind s původem v "supersportu" TVS Apache včetně rámu, pokud se nemýlím, prostě jasné GS, nevím, prostě nějak bych si neuměl vybrat. Co se týče motorky na poklidné cestování ve stáří, tak si myslím, že to je prostě málo. Za mne jsou takovými motorkami aspoň pětistovky a musejí mít dva válce. Na těchto prdlavkách si ve stáří skončit nepřeju, ta dvouválcová pětikila, proč ne...

Radek2107 (53) napsal 24.08.2023 v 15:19-1+2

Kde je Robfor, aby nám objasnil výhody čínského stroje?

SuperSic58 (1313) napsal 24.08.2023 v 13:53+8

Pěknej testík malorážek Po pomalu 30ti letech motorkaření na všem možnym nějak člověk přichází na to, že jsou to nejideálnější motorky na takový ty kochací sobotní výlety. Prd to žere, na těch našich rádobysilnicích stejně víc jak kilo nejedeš, je to lehký, obratný a jednoduchý. I když třeba na tom Zontesu je tý elektroniky už nějak zbytečně moc a to bude časem akorát na obtíž, až se to začne srát.

9 reakcí

Kuzin
Kuzin 24.08.2023 v 18:52

@LukeWalker: Ten klíček je dán jeho celkovou velikostí (opravdu malý). Je tam malá CR1225. Tím nechci obhajovat, že mohlo být vyřešeno lépe. Nicméně vozit náhradní asi tedy nebude problém a potom je tu ještě jedna věc. Říkali jsme do videa, možná neprošlo střihem. Motorka má v oblasti bočních plastů NFC čtečku. Takže aktivovat stroj lze i úplně bez baterie. Pouze přiložíš klíček z boku v daném místě a motocykl se aktivuje.


jean192 (153) napsal 24.08.2023 v 13:13+2

U Zontesu padlo „sto třicet“, přesněji je to 132 900 korun za motorku tak, jak ji vidíte na fotkách. Tomu BMW prostě nemůže konkurovat, neboť se základním černým lakem vychází na 162 190 korun



A prečo by nemohlo, ked je to vyrobené v Indii? Také KTM390 z Indie tomu veselo konkuruje.

K167 (1498) napsal 24.08.2023 v 12:44+1

Ani jednu.

LukeWalker (16) napsal 24.08.2023 v 12:32

200kg vazici trikilo, to je teda slagr.. Kdyz jsem pred koupi FMX cetl recenze a zkusenosti, vsude se psalo, motorka je tezka a lina Tohle je co? Cinsky blato co ma 200kg a vykon kolobezky.. Pri nasledny prodeji pocitam tak minimalne 50% z ceny dolu.. Ty vole, nepodporujte tyhle jepky.. A nackovo bmw nazyvat endurem .. Babetta bude mit lepsi pruchodnost nez tohlecto...

Simier (143) napsal 24.08.2023 v 12:27+1

Pěkný srovnávací test, takový na pohodu Já bych si asi nevybral Asi, že moc nemusím zobákaté stroje. Zajímalo by mě porovnání s Versys X 300, u které doufám, že udělají 400 a přidají malinko na odpružení podvozku.

traki (121) napsal 24.08.2023 v 12:13

Ten kat pod motorem u toho Číňana - to bude fungovat jako plotýnka vařiče, pro olejovou náplň v motoru to asi nebude to pravé ořechové. Jasně, dnes je to hodně rozšířená záležitost, ale takhle velkou bednu pod celým motorem jsem ještě neviděl, většinou se to výrobce snaží nacpat buď až za motor nebo alespoň do jeho zadní části.

Amarok (2) napsal 24.08.2023 v 11:43+1

Před týdnem jsem koupil nový SYM NHT 300 - má 166 kg
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=136118
Při mých 187 cm to byla jediná slabší motorka ze zkoušených se spoustou místa na nohy a uvolněným posazem. Pohodlnější než Honda CB 500X.
Miluju, když můžu 4x zařadit ještě před 55 km/h.

Aťas-XB12Ss (9) napsal 24.08.2023 v 10:55+1

Já synovi sháněl 125 a po dlouhém hledání ojetin např. KTM duke atd., jsem usoudil, že bude lepší koupit novou a volba padla na Zontes a musím říct, že je to dobře stavěná a kvalitní motorka.

MartasUS (109) napsal 24.08.2023 v 10:33+2

Mezi těma motorkama stejně jako se sirkama ... jasně že "americký"

31081 (679) napsal 24.08.2023 v 09:43

Zontes nevypadá vůbec špatně A myslím opravdu svojí výbavou a cenou má v tomto souboji asi první místo.Za mě.Ale záleží samozřejmě na jízdních vlastnostech atd.

panTerek (81) napsal 24.08.2023 v 09:39+1

Druhá krabička sirek v Pelíškách je národnostně nespecifikovaná.




TOPlist