globalmoto_duben_nolan




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
iVlada (80) napsal 21.08.2019 v 09:17

Ahoj Balouchu, musím říct, že Beta udělal velkej kus práce a vibrace se jim podařilo citelně eliminovat. Každopádně by to chtělo přímej srovnávák dvacítek s KTM nebo Husky a to by vypovědělo více. Nicméně dvoutakty budou vibrovat asi vždycky, ale je fakt že záleží, zda to bude v mezích normálu ( či lepší) a nebo už za ním... díky a měj se fajn!

Balouch (266) napsal 13.08.2019 v 15:39

Ahoj Vláďo, dokážeš posoudit jestli velký dvoutakty přestaly díky vyvažováku vibrovat stejně jako přestaly vibrovat KTMky? U KTM to byla docela revoluce, protože když slezeš z KTM 2017 výš na jakejkoliv velkej dvoutakt jiný značky, je to jak když vlezeš na starou Ztku...V tom se teda snažila Beta srovnat krok, tak mě zajímá, jestli se to povedlo...

rsjawkar (85) napsal 12.08.2019 v 19:38+1

Rádo se stalo Vláďo. Bohužel, na druhé straně jsem ale od Tvého skalního fanouška obdržel kritiku "za špatné chování, protože na tvoji práci jenom hledám chyby". Mrzí mě to, proto budu příště případné chybičky v textu, raději nahlašovat jiným způsobem. Hodně zdaru v další práci.

iVlada (80) napsal 12.08.2019 v 15:08+1

Díký moc za reakce a komentáře

Cormac> ptal jsem se inženýrů a je to z důvodu, že je zde možnost dokoupit kick start kit. Někdo totiž preferuje obě možnosti kick/elektrický startér.

Myna> ano, mrkni na prodejce Beta, např. Ouda moto, G4R

metro> otázka spíš na majitele endur Beta

rsjawkar> díky z odborné upřesnění i pochvalu

KARING> moje řeč

KARING (245) napsal 09.08.2019 v 14:00

Vypadají dobře!

rsjawkar (85) napsal 09.08.2019 v 12:58-1

Předně musím Vláďovi článek pochválit. Video z jízd má chvílemi také krásný zvuk... Dovolím si pouze slovíčkařit. Ve větě o RR 125 2T bych použil výraz výfukový kanál místo otvoru a výraz výfukový ventil bych vypustil a ponechal správný výraz výfuková přívěra. Ve slově "dváci" bych napsal "y".

metro (1) napsal 09.08.2019 v 12:06

Aloha, super článek. Jen by mě zajímalo jak dlouho u 2T vydrží startér. U KTM 2016 to moc nevydrží takže jsem rád za nakopávačku.:o)

Myna (15) napsal 09.08.2019 v 10:23

Dá se ještě vůbec koupit novej Alp? Měl jsem za to, že emisní normy ho už zařízly

Cormac (39) napsal 09.08.2019 v 09:56

Ahoj, pěkný počtení po ránu. Proč tam je pořád ten nálitek na nakopávačku, když honí každý gram? Nějaký detailní řešení té větší spolehlivosti a jednoduššího servisu nepadlo?




TOPlist